Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    válasz andorra #4138 üzenetére

    Sziasztok,

    Elnézést a kései válaszokért. 30 óra is kevés volna mindenre, emiatt igyekszem minden kérdésre ebben a levélben válaszolni. Remélem ez nem probléma, sohasem voltam nagy fórumozó, így nem tudom mi a szokás, de jobbnak ítéltem meg, ha egyben válaszolok.

    Andorrának: Igen, egyelőre az a terv, hogy mindkét FS-re (9 és X) megjelenik a 737NGX, ugyanis az FS-t használók aránya 60-40-ben oszlik meg (60százalék FS9 40 százalék FSX, igaz a számok hónapról-hónapra közelítenek egymáshoz) a probléma itt abban jelentkezik, hogy a két programnak egészen más technikai paraméterei vannak, (igaz nem sokban, de módosított a motor, DX9 vs DX10, fizikai modellezés, az FS9-nél ugye a gép fizikai jellemzőt egy táblázatból számolja ki a program, ami rettentő elavult, FSX-nél ez már picit jobban működik, bár még mindig nem egy X-Plane, stb). A probléma fejlesztői oldalról annyi, - ahogyan azt te is láthatod a felsoroltakból - hogy tulajdonképpen másfél gépet kell fejeszteni, ami másfélszer nagyobb mennyiségű munka, programozás, tesztelés. :W Ezért is olyan borzasztó drága az MD11-es hibrid változata.
    A gép mozgásának és rezgéseinek fizikai modellezése nem fps-függő, hanem az alkalmazott motoré. Az FS9 motorja erre sajnos teljességgel alkalmatlan. Erre a problémára talán az aerosoft 2012-ben várható saját szimulátorra jelent majd megoldást.

    Gerysonnak: Szia! Mindkét helyről ismerjük egymást. Örülök, hogy hallok felőled. :) Jelenleg hatvan dollár körüli összegről tudok, de a végleges ár természetesen még sok mindentől
    függ.
    "Conformal Magnetic Heading Digits" mágneses géptengely írány folyamatos ellenőrzése azt hiszem, és az IRS rendkívül pontos működéséhez van köze talán. Valóságban van jelentősége, szimulátorban semmi.

    Gizmo94-nek: Nagyon boldog lennék, ha igazad volna, de hidd el, hogy vannak egyenlőbbek az egyenlők között is. Nem véletlenül hagyta el másfél éve a PMDG-t a programozók akkori vezetője Lefteris. Elég nagy viták voltak közte és Robert között. Azt se felejtsd el, hogy egy (amerikai nézőpontból) kis vásárlói potenciállal rendelkező országból dolgozom, tehát nem figyelnek minden szavamra, még akkor sem, ha az éppen - szerintem - fontos volna. De én így is örülök, és nem foglalkoztat különösebben a dolog, csinálom, amit rám bíznak. Természetesen amit tudok, megosztom veletek.
    Tudomásom szerint a 737NGX lesz a PMDG első HD-textúrás gépe. Már persze abban az esetben, sikerül optimális FPS-t találni...
    Az FSX motorjához már biztosan nem nyúl senki, mint említettem az aerosoft vágott bele egy új és teljesen más alapokon nyugvó, a jelenlegi modern szabványokat kihasználó szimulátor fejlesztésébe. [link] Jelenleg a motor kiválasztása folyik, annyi már biztos, hogy DX11-et fognak használni. Azt hiszem nem kell hangsúlyoznom, hogy ez vizualitásban mit jelent, de fejlesztői oldalról is sokkal könyebb lesz vele dolgozni, a DX10 ugyanis borzalom és rettentő nehézkes.

    Ha valamit kihagytam volna, vagy kérdés van, jelezzétek!

    Sziasztok a legközelebbi alkalomig!

    A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

Új hozzászólás Aktív témák