Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz wd.taz #11235 üzenetére

    Azért ha oktatóval élesben elmennél egy kisgéppel, és akkor az oktató közli, hogy ő nem dolgozik helyetted, csináld, csak szóban instruál, akkor kb 2.5 perc múlva, miután 17x elcsúsztál az iránytól, nem a megfelelő magasságon vagy, vizet facsartál a kormányból, kialakult a csőlátásod a rád zúduló információk okozta stressztől, miközben patakokban folyik a segged partján is a verejték. Na ilyen a gyakorlat.. :) És egy kisgép kiszolgálásról beszélünk. Ha egy azonos kategóriába tartozó, de erősebb gyorsabb géppel megismétled ezt követően ugyan ezt (mondjuk mentél egyet DA-20-al, ami 100 ló, és nagyon kezes, és átülsz egy 180 lovas DA-40-esbe,) a másfélszer nagyobb sebesség miatt hirtelen megint nagyon kevés időd marad mindenre, ott ahol a DA-20 70 csomóval laffog, ott a DA-40 110 csomóval, és eszerint alakulnak a varió, magasság változások is. És eszek kellemes, barátságos kisgépek. És ezt képzeld el úgy, hogy jelenlegi eszeddel, tudod mi mire való, mitől repül, stb. Így is garantáltan szét fogsz esni. Most gondold el hogy 200 csomóval, egy lomhán manőverező döggel kell nekirepülni a földnek leszállás címén... nagyon más.... :)

    Szimulátoron repülni ténylegesen olyan mint hullán műtétet végezni. Meg lehet tanulni rengeteg fogást, gyakorolhatsz technikákat, csiszolhatod a tudásodat, de csak akkor igazán hasznos ha van gyakorlati ismereted, van mihez viszonyítanod.

    Egy ilyen Nataila le tud szállni a géppel, mert ez olyan kezes, meg tuti.... háááát.... Natika az életben hátul sírna a wc-ben.

Új hozzászólás Aktív témák