Hirdetés
-
GAMEPOD
FIFA 19 TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Hali.
2 hónapja nem játszottam, most léptem be a Mobilos app-ba, erre minden fifa 20 lett. A csapatom is eltűnt, csak a név maradt. Most ilyenkor mi van? -
törölt tag
Valaki tudja mi a banat lelte ezt a mar amugy is csovesbanat jatekot?
Olyan fos a jatekmenet, mintha mocsarban jatszananak. Fullos fitness, stamina, aztan elso felivo vegen mar doglott mindenki, mikozben alig sprinteltem.
Mar nem banom, hogy nem lemezen vettem, csak telepitokoddal lett bevaltva, ha lemezes lenne, mar apro darabokra tortem volna ezt a szart. -
törölt tag
Valaki PC-n egy meccs?
csimav93 vagyok Originen, de ne olyan, aki 15-0-ra ver, kezdő vagyok. -
törölt tag
Hali!
Nem letezik olyan oldal, ahol lehet csapatot generalni?
Beirom, hogy osszesen mennyi penzem van, milyen felalllas...stb.? -
törölt tag
Amúgy már vagy 5x kérdeztem, hogy melyik csíra gombbal lehet testtel lokni, de soha senki nem írt rá.
-
törölt tag
válasz
LedyGyuszi #37730 üzenetére
-
törölt tag
Rajottem kezdőként hogy érdemes fifazni.
Van 350 meccsem kb, 24 es szintű vagyok, de fogalmam nincs sokmindenrol. Nálam a szerelés az az automata kovetes, plusz odalepes néha. Magasan indítani? Testtel lokni? Fogalmam nincs hogy kell, nem is érdekel.
Offline dolgokat kár tolni, alig adnak valamit.
Division Rivalsban div 10es vagyok, 0 rating pont. Ha valami erősebb ellent kapok ikonokkal, 90 pluszos játékosokkal verek 3 öngólt és csumi.
Squad B. - ben meg profi szinten hozom a napi meccseket. Így vannak elég jó rewardok csütörtökön és hétfőn. -
törölt tag
Itt van a topikban HunSzabika11 alias SzabikaFc?
-
törölt tag
Mai fifa eredménye.
[kép] -
törölt tag
Ezeket a head coaches lapokat hogy tudom aktiválni?
Van egy plusz 15 % PAS, PHY, SHO.
Köszi -
törölt tag
Valaki nem került össze olyan playerrel rivalsban, aki öngóllal nyitotta a meccset, majd a kapusaval szaladgált össze vissza a pályán?
-
törölt tag