-
GAMEPOD.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz JulesTS #4786 üzenetére
Üdv!
Korábban kértél egy murvás videót. Most tesztelem az autót az észt pályákra, az eddigi legjobb TT időm a [Vellavere] szakaszon. Toyota Yaris WRC -
jlaci74
aktív tag
Zempléni jólevegő után hazaérve...
Utolsó szervizben már volt mit csinálni, a váltóra nem is maradt idő, de bíztam benne hogy kibírja.
S6-S7: már próbáltam nem kalandozni, óvatosra vettem a figurát így mixistyl ( ) nélkül lehoztam a végét.
A végeredménytől függetlenül nagyon tetszett a versenyhelyszín és a kategória is.
Köszi a rendezést, gratulálok a célba érőknek és egy kalappal a még pályán lévőknek!
-
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #4791 üzenetére
Sajnos meló miatt teljesen esélytelen.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Az első szakaszt megcsináltam gyorsan a kerti munka előtt. Vizes gumit választottam végül. Meglátjuk meddig bírja majd a száraz szakaszokon.
Majdnem 7 mp.-et kaptam Lacitól ezen az egy szakaszon. Szerintem ennyivel jobbat én nem tudok menni ezzel a Subaruval. 2-3 mp. még van benne, de 7 biztosan nincs. Gratulálok Laci!06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Találtgyerek #4794 üzenetére
A távokat elnézve mondjuk az eső gumi se rossz választás. A második két szakasz rövidebb, mint az első vizes.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Találtgyerek #4790 üzenetére
Közben megnéztem a versenyt. Eddig nem léptem még be. Csak közepes, kemény és vizes gumi van. Nincs puha. Én így a közepessel kezdenék.
06-3o/9759I39
-
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #4789 üzenetére
Én a végén közepessel mentem. A középső stageken eléggé csúszkáltam a keményen (de nagyon éltem es azért túl is vállaltam, két három szakaszon otthagytam úgy 15mp-et fejenként, felkusztam a dombokra, keresztbe tettem és alig bírtam megfordulni és hasonlók). Majd ha hazaérek feltolthetem a végét, hogy hogy mozgott azon.
.
-
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4781 üzenetére
Igen, igyekszem a legszo...bb helyeket megkeresni az ilyen mutatványokhoz... , most is sikerült.
Most indulunk a Zemplénbe, kis szervizpark + Mád a terv...#4780 Gomez86
néztelek a Racenet analízisben "élőben", láttam hogy hibáztál, egy 10-est ott hagytál... sajnálom.
Az S5-ön nekem volt két hibám ahogy írtam is fentebb, azt a két szektort leszámítva tizedre-századra egyformákat megyünk......de még nincs vége, nekem még van kettő, a keménymag el sem indult, szóval bármi lehet... és annak az ellenkezője is ...
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #4784 üzenetére
A Lancert nem tudom, de a Focusok, Subaruk, Citroenek hangja rendben van.
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4740 üzenetére
Gondoltam először olyat választok amit való életben is leginkább szeretnék: McRae Bubut próbáltam ki az SD-n alapbeállítással. Hangja nagyon nem tetszett, kezelhetősége se jött be.
Na akkor próba a C4-gyel, ha már messze vagyok az élmezőnytől. Gyors, de valahogy nem az igazi.
Akkor legyen Škoda. Egész jó volt, de valahogy lassú voltam vele.
Ránéztem a Lancerre ha már biker azzal ment. Na szinte teljesen jó volt nekem alapbeállítással is. Gyorsan faragtam rajta, mégjobban kézreállt. Próba száraz gumival, meg még egy kis állítással, egész jó lesz. Már csak azt kellene kitalálni, hogy milyen gumikat válasszak.
Remélem lessz időm elkezdeni és befelyezni is... -
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #4782 üzenetére
Szerintem szimplán a kemény gumi, ha azt hagyta a végére, az eléggé csúszkálós volt.
.
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #4769 üzenetére
Szerintem jó a hangjuk, DR2-ben volt túltolva, belülről is olyan hangjuk volt, mint kívülről.
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #4779 üzenetére
Akkor ezért sikerült utólérni az S5-ön! Gyanus is volt! De maradt 20mp előnyöd, az szerintem ki fog tartani. Nagyon jól nyomod most (is) nagy Gratula hozzá már így előre!
Én be is fejeztem a fordulót , sajnos volt nekem is benne olyan ami nem esett annyira jól:
Ebből fégül egy 8mp-es tolatós szarakodás lett az utolsó szakaszon.De amúgy tényleg élveztem ezt, jó ez a japán ezekkel a szűk kanyarokkal, meg csiki-csukival...
Amúgy aki még nem nyomta le az utolsó szakaszt annak álljon itt figyelmeztetésként:
Nagyon csúszik!Szerintem a gumi nem volt kopott annyira hogy ezt indokolta volna, csomót driftelt az autó úgy hogy elötte kb ez volt a max amit itt a második képemen láttok...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
PH FUN
Rövid beszámoló:
szervizben 30 perc elég volt mindenre ( futómű + kis kaszni )
keményebb keverék felrak és gooo...
S4 egész jól ment, de az S5-re elfogyott a gumi, már az elején csúszott mászott, meg persze a szakaszt sem vágtam annyira, hiába volt ismerős az ellenkező irányból...
következmény, hogy megforogtam, de hol? Két kőfal között
Fényképezés közben figyeltem fel a gumi állapotára.
Érzésre is ilyen volt.
Aztán még egy szalagkorlátról kellett letolatni, úgyhogy mára ennyit az élvezetekből
, holnap Zemplén Rally Live -
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4777 üzenetére
Kösz, majd az észt VB-n lezárkózom....
Nagytempójú egyenesek, kilinccsel előre kanyarok nem az én világom, bár a murvát szeretem és ha jól emlékszem az itt lesz. -
fagy53
nagyúr
Befejeztem és nem is volt olyan rossz mint amilyennek gondoltam. Egy-két hiba becsúszott pl "y" forduló farral fel a domboldalra, de sima versenyzés volt.
Köszönöm! -
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #4769 üzenetére
Ugye? Az összesnek olyan furán semmilyen a hangja... Viszont nekem nagyon tetszik, hogy sokféle autó van, és amit eddig tesztelgettem, a C4 tényleg nagyon kilóg felfele, de a többi között nem volt olyan hatalmas eltérés. A top szerintem a C4 után a Focus 08 és a Mini egyelőre, de mivel azok újak, ezért nem választom őket, a Cordoba lesz valszeg nálam is a befutó, mert az tetszik a legjobban ebből a kategóriából, van hozzá már saját festésem is, mert mentem már vele gravelen a Funon korábban De majd még kiderül, lehet, hogy végül Xsarás leszek, ha már ilyen sok a Cordoba ezen a versenyen Skodát még nem néztem, lehet, hogy ráfanyalodom (azok valamiért nekem nem tetszenek az életben sem, elismerem minden jó tulajdonságukat, csak egyszerűen... nem adják). Nem is tudom, mikori évjárat, annyira out of scope volt nálam Még megyek pár tesztkört, aztán nekilódulok én is valamikor
[ Szerkesztve ]
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4772 üzenetére
Neked akkor nem kellett sokat gondolkodni, hogy melyikkel indulj. Sok sikert!
06-3o/9759I39
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Találtgyerek #4758 üzenetére
Hát ha még időben hazaérek akkor a Cordoba.A Lancert is szeretem,de mivel a privát életben is Seat Cordobam van csak az "újabb" szériából ez nem is kérdés!Imádom, szerintem nagyon jó autó még mindig.
Zoolee
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4769 üzenetére
Top5 pilóták tudnak menni RWD autóval is, én meg ott égek mint a Reichstag ...
-
jlaci74
aktív tag
Kis elemzés:
Gomez és én a 2. szakaszon. Csalóka a 15 sec különbség...
A 8 szektorból 6 alaklommal voltunk 5 tizeden belül, egyszer 1 másodpercen belül, egyet meg elrontott...
Utolsó szektor: 0,012s azaz tizenkét ezred -
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4765 üzenetére
Igen, itt-ott hozzáértem, de csak érintő volt, színmintát hagytam ,
a 3. szakasz után is épségben van az autó.
Most picit gáz az autó választásom, meg voltam győződve, hogy a Mini nem egy top car, az életben sem volt egy nyerő gép ill. még jön majd jópár emberke aki tuti el fog kalapálni... ,
nálam is a C4 lett volna a preferált, de felhívás miatt nem azt választottam...
Kipróbáltam még 1-2 autót, de hangjuk elkeserítő volt, végül meguntam és ráböktem a Minire, mondom ezt tuti senki nem fogja választani , még a setupra sem szántam időt, csak a kerékösszetartás van módosítva, a többi alap.[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #4763 üzenetére
Érdekesss....
Ugyan ez, azt hittem hogy első után szervíz... Ami nagyon jól esett volna, nem csak a gumi miatt, hanem azért is, mert egyből egy hibával kezdtem és ütöttem még egy szellőzőt az elejére...
De ezekkel együtt sem tudlak útólérni az első 3 gyorson, szóval megy azért az
Remélem nem lesz kormány-problémád (sem) és akkor gondolkodhatok hogy hol találok még szakaszonként 4-5-6-7 mp-et hogy utólérjelek.Amúgy a helyszín nagyon szép, nem igazán mentem még itt, a vizes pálya gyönyörű volt szerintem. Meg nagyon hangulatos volt ahogy szépen lassan elkezdett esni az eső egyre jobban.
Illetve a 3. szakaszon van egy olyan féktáv valami teligázas szakasz után ahol egy éles kanyarhoz érkezünk...
Hát itt elmorzsoltam egy mijatyánkot
De ez megmenekült!"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #4761 üzenetére
Ez akkor ez kb el is dőlt! Cordoba lesz
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #4740 üzenetére
Ez egy tök jó ötlet!
Lancert választottam volna mert az amúgy is a szívem csücske mert egyszer barátkoztunk eggyel
de úgy látom arra már többen ráugrottatok, szóval lehet hogy nem az lesz. Majd szétnézek a régiek között, aztán lesz valami fun[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #4753 üzenetére
meg egyébként azért Japán elég nehéz. nagyon szűk.
aszfalton a régi németet szerettem DR2-benElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #4753 üzenetére
Próbáltam kikönnyíteni
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Találtgyerek #4754 üzenetére
Köszi,de első úgy sem lennék inkább a fun! Régebbi vadak.De majd dobjatok meg valami jó setuppal.😀Off: Sankt Pölten környékén vettünk egy lakást,most azt festem meg járólapozok.Off De ahogyan újra vissza értem a Logi G25 elé rettegjetek!😂😀
Zoolee
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4752 üzenetére
Válaszd a C4 WRC-t nyugodtan! A listák alapján az a legjobb.
06-3o/9759I39
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Találtgyerek #4740 üzenetére
Szerintem ez egy igen jó ötlet hogy esetleg szorosabb legyen a mezőny! Én adom, főleg a mögöttem lévő egyetlen befejezett versennyel!😆 Mentségemre szolgáljon hogy a régi gépem alkalmatlan volt ehhez a játékhoz.Meg még az hogy amennyi gyógyszert kell reggelenként bevennem, nehéz olyan időszakot találni amikor pont teljesen nincsen semmi mellékhatás.
Zoolee
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #4749 üzenetére
Ironiával vagy rendesen?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #4746 üzenetére
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4740 üzenetére
Kösz, gyors voltál.
Jó ötlet ez az autóválasztás, de a legjobb hogy szabadon választott. Én nem a teljesítményemhez, hanem a helyszínhez és hát a szimpátiához választok.
Két autó a kis Peugeot 206 a szűk kacskaringók miatt és a Subaru 1998 kegyeletből ill. korábbi ralis játékok kapcsán nekem ez a márka ikon, lehet a befutó. Ez a kategória a kedvenceim közé tartozik, persze a legendák után. Az aszfalt megspékelve ezzel az iszonyú, tekervényes, védőkorlátos pályával már most hányingert gerjeszt, de megpróbálom túltenni magam rajta. -
biker
nagyúr
No hát végigmentem, bár a pályákat nem ismertem, sak az utolsó amin párszor már mentem, a többin nem igazán. Hát olyan is lett, de végig jó volt. És azért is Lancerrel, ha már japán
Sajna az utolsó előtti szakaszon rommá törtem a kocsit, innentől voltak elég érdekes mozgásai, úszott az úton néha, de azért beértem.
este lesz videjó isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #4737 üzenetére
PS3-nál is már egy-egy analóg kar van a mutató ujjaknál, gázra fékre teljesen jó, hüvelykujjaknál meg egy-egy analóg 4 irányú (el lehet dönteni, hogy melyikkel kormányozz). Volt egy fiatal srác aki betegség miatt kontrollerrel szimulátorozott, teljesen jól ment tömegben is. Sajnos pár éve már nincs köztünk...
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #4740 üzenetére
a lancer szerintem top aszfalton, máshol a c4, én subaruzok, de lehet a békalámpással. jó hogy elindult, mert így szerintem neki is esek mindjárt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindítottam a PH FUN-t.
Japán, 7 szakasz, 3 szerviz. Első szakasz vizes az hajnali esőzés miatt.
WRC 97-2011-ig.
Itt lenne egy ötletem, hogy kicsit szorosabb legyen a mezőny.
Aki úgy érzi, hogy tempóban a mezőny elejébe tartozik, és van hozzá kedve, az legyen szíves menjen a régebbi típusokkal! Aki inkább a vége fele szokott végezni, az nyugodtan menjen az új, erősebb típusokkal. Semmi sem kötelező természetesen. Ha valamelyik top versenyző a C4-el akar mindenképp menni, akkor menjen nyugodtan, ez csak egy ötlet volt. Ha valaki megmondja melyik a leggyengébb ebben a kategóriában, akkor én az szívesen bevállalom. Én a Lancert néztem a TT alapján a leghátrébb.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
PH VB Kenya eredményhirdetés:
Tankcsapdák, betonkaktuszok és Jules fái jellemezték ezt a versenyt. Nagy tempónál ezek nagy meglepetéseket tudtak okozni a versenyzőknek. Emellett még az eső és a sár is nehezítette a körülményeket.
Szakaszgyőzelmeknél most sikerült az összeset megnyernem. Bár Zsivány , YxVsPH, Szabinho, G0mez és Jlaci is elég közel voltak a szakaszgyőzelemhez 1-1 szakaszon.A végeredmény így alakult:
Power Stage: Pontok:
Köszönöm a részvételt mindenkinek!06-3o/9759I39
-
Ratrak
tag
válasz Találtgyerek #4737 üzenetére
én nagyon sokáig analóggal nyomtam, Gran Turismo 3-on kezdtem. A bal analóg karon a gáz-fék, a jobbon a jobbra-balra kormányzás. Akkor még nem volt analóg a "ravasz", most már zömmel oda rakják a gázt meg a féket, én nem tudom megszokni. Még motorszimeket játszom kontrollerrel ma is (SBK sorozat, MotoGP sorozat, de főleg a Ride sorozat), a fenti kiosztásban. De autós játékot kontrollerrel már nem szívesen veszek elő, hisz' arra megvan a meglehetősen adekvát megoldás úgymond, és nem feltételenül kell érte a fél bankot otthagyni cserébe (bár ott lehet... )
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
jlaci74
aktív tag
Megnéznék egy külső kamerás felvételt erről a kontrolleres "gépészkedésről" ,hogyan néz ki kívülről egy szakasz...
Ha megkérjük Zsiványt csinálna egy ilyet? -
Steve1207
veterán
válasz Találtgyerek #4734 üzenetére
Persze, már évtizedek óta adagolható szépen kontrollerrel, megvan a -tól -ig érték, mint egy pedálnál mindkét triggeren.
[ Szerkesztve ]
.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4731 üzenetére
Persze, hogy háttal a monitornak, mert az első 2 szakaszon be se kapcsolta.
Ezeken a kontrollereken lehet a gázt és a féket adagolni?
Én eléggé le vagyok maradva a konzol témában.
A DR 2.0-t billentyűzettel kezdtem. Egész jól ment amúgy, de billentyűzettel csak szakaszosan lehetett adagolni a gázt.06-3o/9759I39
-
JulesTS
őstag
Nem gondoltam volna, de szinte megcsúszás nélkül mentél végig. Sok hely volt ahol én nyeleztem és ennek meg is van a következménye. Elég csak egyszer-kétszer eldobnom és máris érvényesül a "lassan jársz, tovább érsz".
Neked szerintem bíznod kell magadban, hogy kicsit nagyobb sebességgel is el fogsz férni, nekem meg kicsit vissza kellene fognom a gyeplőt...
Kíváncsi lennék majd egy murvás szakaszra is...
Ha van kedved, akkor megbeszélhetünk egy szakaszt, hogy felvegyük és ha átküldöd, akkor csinálok belőle egy osztott képernyős videót... -
Zoolee1976
aktív tag
Gratulálok Zsivány!
Hát a nevedben is benne van.
Szóval kontrollerrel hátra kötött kézzel,a monitornak háttal úgy hogy az asszony mondta merre fordulj így vertél a teljes mezőnyre mindent amit lehetett!😆 Annak azért örülök hogy nem a 500000 + forintos szimulátor felszerelésem mögött kellet ezt megérnem!😂 Szép volt fiú,ezt többen itt a hardveren nem fogjuk elfelejteni!Zoolee
-
JulesTS
őstag
Na végigmentem. 4, szakasz után a faluszéli lada műhelyben újjávarázsoltuk a verdát. Kicsit állítottam a difin és a futóművön aminek köszönhetően még kiszámíthatatlanabb lett. Egyelőre meg van az utolsó hely.
A szélszimulátort ki kellett kapcsolnom, mert nagyon kellemetlen volt a hűvös szellő... -
JulesTS
őstag
Asszony karate edzésen, ilyenkor szoktam gyakorolni a pálya versenyekre, meg Rallyzni/Driftelni kikapcsolódásképp. Most jövök ki inflenzuából.
Megpróbálom befejezni, meglátjuk mennyire bírom erővel. Mondjuk ha jól emlékszem a 3. szakasz után eléggé szétütött autóval járultam a bírák elé... -
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4725 üzenetére
Tudom, a mezőny számomra két autója volt erre a hullámos , emelkedővel tarkított cseh helyszínre, a Lotus és az Alpine . Kihívásként kezelve a dolgot a Lotus, mint eddig ismeretlen márka, nem vezettem még, maradt társnak a PH RWD-re.
Idegesített az S6 teljesítményem a katasztrófális hibákkal, ezért most délután a Ford Escort-tal megtettem ezt a szakaszt, gumi, időjárás, napszak ua. mint a versenyen.
1 perccel jobb időm lett és a nagy különbség a fényszóróknál volt, sokkal jobban láttam előre így simábban, zökkenőmentesen mentem végig,Jules TS:
Szeretném, ha befejeznéd és nekem bármelyik helyezés megfelel.
Erről a ford futamról készítettem videót, még nem néztem meg, ha jó akkor majd megpróbálom a YT-ra felrakni. -
fagy53
nagyúr
Vége a CE megpróbáltatásaimnak....nagyon jól kiegészítettük egymást az autóval.
A Lotus az emelkedőn nem akart menni, a lejtőn meg én nem akartam, vagy nem tudtam.
A két utolsó szakasz, de különösen az S6 már a felhőtlen barátság, szerelem jegyében zajlott, fogtuk egymás kezét és csukott szemmel futottunk a boldogság után...
Sikerült is az élesebb kanyarok kb felét a pályán kívül abszolválni ami súlyos idő hátrányt jelentett a szakasz végén, ennyire rossz befejezést még nem sikerült itt összehoznom, ezzel még magamat is alulmúltam.
Talán még van remény, köszönöm a szervezést és jó nézni az élmezőny számomra elérhetetlen, bámulatos idejét, nagyok vagytok! -
Találtgyerek
Topikgazda
-
Ratrak
tag
te jó világ, te kontrollerrel mész így?! Gratulálok!
Találtgyerek: mentünk már Akropoliszon, pont RWD-vel Totál más, mint DR 2.0-n volt
Sztem nem jobb, nem rosszabb, csak más. Én RWD-vel imádtam, WRC-vel valszeg végig fogom rettegni (Bár lehet, hogy a "végig" elég hamar le fog zajlani - egy pár tizeddel benézett féktáv, és meg is lesz a TD... )Pont tegnap néztem meg japánt is amúgy, 5 km alatt szédültem el tőle... funny helyszín, lehet, hogy csak "beválasztottam", de 50m-nél hosszabb egyenes nem volt
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Zsivany91
csendes tag
válasz Találtgyerek #4718 üzenetére
Köszönöm szépen! Nagyon szoros volt, brutál keményen nyomtad te is, gratula!
Nem igazán akartam indulni mert a hátsó kerekesekkel hadilábon állok kontrollerrel, de mivel ez aszfalt és a kedvenc helyszínem (wrc2-vel) tettem egy próbát. Kis setupolással sikerült is használhatóvá tennem a vasat. Nagyobb hiba nélkül lehoztam, egyedül az utolsó szakaszon egy nyújtott jobb 4-be csúsztam meg komolyabban, alig sikerült összekanalazni, de hál isten meglett.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Gratulálok Zsivány! Nagyot mentél.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Skeleton01 #4714 üzenetére
Az itteni Akropoliszt még nem ismerem. 2 VB verseny múlva odaérünk.
06-3o/9759I39
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #4710 üzenetére
jól hangzik, megfontolandó lenne
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Skeleton01
aktív tag
válasz Találtgyerek #4699 üzenetére
Akropolisz Rally szakaszok sokkal jobbak voltak a DR szériában szerintem, itt viszont sikerült a leginkább frusztrálóakat összegyűjteni...
-
Gomez86
őstag
válasz Zoolee1976 #4702 üzenetére
Köszi Ilyenkor büszke vagyok magamra ha sikerül egy ilyen célkitűzést tenni valakinek, és örülök hogy legyűrted Így leszünk egyre ügyesebbek!
Nomeg addig tűnik/tűnt ez jó időnek amig Találtgyerek nem tol rá még egy -10 mp-et Meg még Zsivány is jön teligázon ahogy nézem!
#4710Találtgyerek: Jöhet Megtanulok itt veletek lassan aszfalton menni
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
aktív tag
válasz Találtgyerek #4710 üzenetére
Támogatom, kell valami gyógyszer a frusztrációmra ...
-
Találtgyerek
Topikgazda
FUN-ra mit szóltok egy Japán World Rally Car: 1997-2011-hez?
Más helyszín is jöhet. Ezt az autó kategóriát már ketten is kérték, az maradna ez.
Talán még biker is visszatér erre a körre.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz EasyRed101st #4708 üzenetére
Én is mentem volna még szívem szerint.
Jó lesz ez majd a WRC-kel is, ha odaérünk a VB-n.06-3o/9759I39
-
EasyRed101st
csendes tag
válasz Találtgyerek #4703 üzenetére
köszi, próbálkoztam, aztán miután megforogtam az első kettőn, elengedtem és inkább adtam az élvezetnek ...ez most olyan "mentem volna még tovább is akár" verseny volt
MooD
-
fagy53
nagyúr
válasz Találtgyerek #4705 üzenetére
Gratulálok, egy szakasz kivételével első helyen, egyelőre...
Holnap kezdek, nincs már sok időm, de megcsinálom ennek az inverzét, 5 szakasz utolsó hely és egy szakasz valamivel feljebb.
Ford, Opel a leggyorsabb autó az eddigi tesztjeim alapján, de látván, hogy mennyire mostoha pl. a Talbot Sunbeam Lotus, én ezt választom, de a setup sok időt elvesz, messze még a Ford ideje...
A Közép-Európa jó választás, az éjszakai vezetéstől tartok egy kicsit, de nekem nem a helyezés a tét, hanem a célbaérés.
Van valami info a következő VB helyszínről, az autók sajnos változatlanok. -
Találtgyerek
Topikgazda
Végeztem a CE RWD futammal. Valóban nagyon hangulatos, jó szakaszok jellemzőek erre a versenyre. Tegnap álltam neki este, kicsit fáradtan. Az első szakaszon, mentem 5 kör TT-t, hogy megdöntsem az itt emlegetett magyar úriember rekordját. Így az első szakasz ment fejből. A második szakaszon viszont előjött a fáradtság. A szakasz első felében elbambultam kicsit és egy féktávot lekéstem körülbelül fél mp.-el. Jobb nyújtott kanyarban így leúszott a hátulja, utána egy kis ügyeskedéssel majdnem megfogtam, de végül mégis egy kis pörgés lett a vége. Körülbelül 10-12 mp maradt ott. Abba is hagytam a szakasz utám, mert fáradtan nem lett volna értelme folytatni. Valószínűleg lett volna még hasonló bambulásom.
Ma folytattam a maradék 4 szakaszt. Nagy hiba nem volt egyikben sem. Az utolsó szakaszon volt egy megforgásom, de ott maximum 3-4 mp. ment el.
06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Zoolee1976 #4701 üzenetére
Tényleg kicsit jobban csúszott, de az betudható a használt közepes guminak is kicsit.
Lehet tényleg számít az esti lehűlés a gumiknak? Az nagyon pozitív csalódás lenne számomra.06-3o/9759I39
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz EasyRed101st #4700 üzenetére
A legtöbb szakaszon tartottad a tempót az élmezőnnyel. Az S5-ön meg nagyon jó időt tudtál menni.
06-3o/9759I39
-
Zoolee1976
aktív tag
válasz Zoolee1976 #4701 üzenetére
Nem hagyott nyugodni a bénaságom, végig mentem 4x Osícko-n ! Negyedikre lett egy 4:48.542, máris jobban érzem magam.👍Este kopott gumikkal akkor is nagyon ott van az a 5:02 Gomez,le a kalappal!
Zoolee
-
Zoolee1976
aktív tag
Ez az Osicko szakasz csak rémálmaimban jó jöjjön újra elő!Mintha jégen mentem volna, eléggé necces ez a fizikai változás Talán a esti hideg miatt,vagy csak ilyen direkt szoptatás az utolsó szakaszra.Pedig mondtam csak becsúszok a második helyre, hát nem!Hozom a formám ami miatt az RBR-t is abba hagytam.Mindíg jól megy a vezetés egészen az utolsó szakaszig, hiába nem vagyok egy versenyző alkat.😀(Ha focista lennék tuti a 95ik percben kapnám a vesztes gólt 😂)Amúgy majd nézzétek meg,mert Gomezre az utolsó szakaszon nem vonatkoztak a gravitáció szabályai.,😉(5:02) jégen azért nem semmi! Én forogtam kétszer meg a lassítóban beakadt a kezifék, hiába a jó öreg Logi g25 váltó negyedik fokozatba ment,nem kézifékbe!😀 Amúgy izgalmas verseny volt,gratula mindenkinek.Találtgyereknek nem lesz nehéz dolga itt sem azt hiszem 🤟Ha lett volna még két napom...
[ Szerkesztve ]
Zoolee
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest