Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hangfalképű

    tag

    válasz WayneGace #19746 üzenetére

    Pity nem csak olyan rendszerben lehet, ahol a sok érték közül az egyik kiemelten jobb, mint a többi és ez jelezve is van? Mint a mobilos gacha gamek, ahol ha nem nyitsz valami legendary cuccot 99-ből egyszer sem, akkor a századik az lesz. Temperingnél nem hiszem, hogy lenne ilyen, mivel minden érték (temper) egyforma súlyozással bír, a játék szempontjából egyik sem jobb, mint a másik, honnan is kéne tudnia a mechanikának, hogy neked, melyik kell? Én már nem egyszer kaptam ugyanazt a tempert egymás után háromszor is csak más rollokkal. Én ezt változtatnám, hogy ez ne történhessen meg, minden pörgetésre fixen mást adjon.
    Most így belegondolva, ha lenne pity vagy súlyozás, akkor olyan lenne a tempering, mint S0-ban az affix forgatás, hogy voltak olyan affixok classoknál, amiket fixen mindig beadott az egyik helyre a kettőből. Ha lenne ilyen temperingnél, akkor a behozott trading kb értelmét vesztené, mivel jenleg a tempering tartja életben

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák