Hirdetés
Aktív témák
-
Kiborulok ettől a Gibbering Gemstone-tól. Már vagy 3 órája keresem a mobot, de nem igazán akarja beadni. A legszebb, hogy ha jól emlékszem, akkor ez már 1x kiesett, csak kidobtam, mert akkor még nem tudtam, hogy mire jó.
-
válasz
Djuree #33663 üzenetére
Nem igazán van jelentősége szerintem, hogy a 6 lehetőség közül melyiken van, ennyire kevés lehetőségnél mind kézre áll. Én is oda tettem anno, így csak feküdni kellett a bal gombon meg a shiften + nyomodni 1-4ig a gombokat.
Másrészt azért van olyan, hogy 10 sec alatt beburol vagy 2x, mert nem képes kiállni valamiből amiből kéne, majd summon után alapból belefut ismét.
#33665: Hát ha inferno diablo killt nézed, akkor még így is többszöröse a játékidő egy átlagos SP játékhoz képest.
-
válasz
Gorneck #32587 üzenetére
RoT tankolós builddel tolom: [link]
Ha teljesen átöltözöm, akkor unbuffed 21-22k környékén van a DPSem, viszont akkor meg papír lesz belőle, az annyira nem jön be. Illetve Splinter buildhez sose volt elég haste-je a WDmnek, így maradt a ZC-ZB-s tömegoszlatás.
Act Iben nincsen gondom, szépen komótosan lehet vele haladni. Pont ezért kérdezem, hogy merre felé kéne mozdulni (illetve a monkkal is).
-
Kis segítséget szeretnék kérni, hogy szerintetek melyik gear-t kéne cserélnem, hogy haladjak a gearelődésben. (+DPS, mert eléggé lent van) Tudom, hogy 10m+ért vannak olyan gearek, amin van minden dögivel, de nekem az is megfelel, ha arra adtok tippeket, hogy mit kell elhagyni a +DPSért cserébe.
Monk: Tankoltam a legelejétől fogva, aztán nemrég váltottam dual wieldre + elindultam a crit felé ( SW - Cyclone miatt) , de messze még a cél, nem mondanám, hogy tarolom a mobokat act II felett.
Monk.
Witch Doctor: Ebből is tank lett - RoT tankolós build - a végén, talán túlságosan is, nagyon leesett a DPS, cserébe van rengeteg life regen.
WD.
Előre is köszi.
-
Monkkal sem fogsz sokkal jobban járni - hiába a OwE, akkor is drágák a 2 res + statos cuccok, a LoHos fegyverekről ne is beszéljünk. Kb ~650-700 DPSes fegyverek vannak elérhető áron, ami felette van, azokat már aránytalanul drágán (mondjuk + kettő 0) adják.
Illetve szerintem a barbár sem kivétel ez alól.
-
Jah, hát ugye aki szartáp barbival tolja, annak lehet, hogy gyerekjáték...
Act II/IIIban csináltam nagyobb köröket az elmúlt 2 napban 5ös NVvel, de, hogy őszinte legyek, még a i60 feletti item is ritka volt, jó cucc pedig nem is esett. Azért meleevel legalább így nem veszteséges. (kivéve, ha belefutok egy frozen molten vortex illusionist visszarántós csodacsapatba...)
-
Azt lehet már tudni, hogy mikortól lehet használni a battlenet balance-t fizetőeszközként a blizzard store-ban?
-
Hát, a Dex az nem kevés rajta a 200 feletti LoH-os amulettek szintén elég drágák. Crit dmg helyett nekem jobban kéne AS-el monkként, de egy DHnak talán még így is komoly nyaklánc lehet.
Ha megnézed a 4 misis nyakláncot és már csak pár óra van vissza belőle, akkor tuti, hogy túl van árazva. (Nekem egy kicsit soknak tűnik, talán 1-2 között lehet, de vannak nálam jóval nagyobb AH tudorok is).
Ps: Nem kéne egy D3 - Beárazás offtopik?
-
válasz
flash- #31297 üzenetére
Itt nem igazán a kimaxolás a jó szó.
Van x db skilled, amiket viszonylag korán automatikus megkapsz, ahogy léped a szinteket. Ezekhez jönnek módosítások - rúnák -, amiket mindig későbbi szinteken kapsz meg. Lvl 60ra meglesz minden skilled és minden rúnád, a trükk a buildek építésében van, nem úgy, mint D2ben a skillpontok elosztásán. Ha játszottál a Guild Warssal akkor onnan ismerős lehet a buildek gyártása.
-
Neked lehet nem, de a fórumok szerint az 1.03tól a barbi lett a favorit. Az általad említett statokkal próbálja ki egy monkot act III-ban, aztán térjünk vissza a témára, hogy melyiket is kéne nerfelni - vagy balanceolni, bár ez a blizznek sosem volt az erőssége -.
Többek közt én is azért fejlesztem a barbáromat, mert jóval több a potenciál benne - jelenleg - , mint a monkban.
-
válasz
dobolan #31082 üzenetére
Hol?
Én azt nem értem, hogy hol kéne farmolni pontosan? Oké, hogy RMAH, meg vegyünk onnan goldot, de ott is valaki beteszi a goldot, tehát valahol tudja farmolni.
Tegnap 2 órán át öltük a mobokat act IIIban duoban - monk, dh -. Jó item nem esett, így maradt az eladás. Nekem néhány halállal kb 50k hasznom volt, a DH kolléga vagy 100k mínusszal zárt a végére. Most akkor vissza kéne mennünk act 1-be, hogy facerollal toljuk a mobokat és több gold essen, mint a javítási költség?
-
válasz
Nordic #30992 üzenetére
"Részemről mondhat bárki bármit, a monk szerintem erősebb melee karakter, mint egy barbár."
Ezek után szerintem felesleges is bármit mondani, netalántán érvelni...
Erre akár mondhatnám, hogy én meg barbit húzok szépen lassan. Guildünkben rajtam kívül minden monk átment barbira, csak én maradtam, de én is csak azért, mert akartam vágni az öreget még a patch előtt.
Illetve egy volt, aki WDt húzott, ő most nagyon megkapta a nyeles tojást a "macifutás" buggal.
-
Monkkal - esetleg barbárral - tolja valaki inferno act III/IVben?
Tegnap még patch előtt gyorsan levágtuk duoban diablo-t.
Kíváncsi lennék rá, hogy az ~50%al lecsökkent APS - és az ezzel felére eső LoH - mellett hogyan boldogultok? (Bár ez talán a barbira is igaz, de ott annyira nem érezhető ez a nerf szerintem)
Mennyire gyászos a helyzet?
-
Ezzel a változtatással valószínűleg megszűnik a goblin/chest run és a blizzard rákényszerít arra, hogy úgy játszd a játékát, ahogy ő akarja. (Plusz ugrott a powerlvl questek ismétlése is...)
Jah és persze mindezt úgy, hogy még nekünk lesz jó, mert stabilabb lesz a szerver. Aha, persze...
-
válasz
Helmoras #27177 üzenetére
Hát, ha tetszenek az eltúlzott méretű fegyvereket, a 90 60 90 DD méretű harcos csajok acéltangában, lengedező cickókkal és elsiklasz a kritikán aluli supporton - ncsoft -, akkor igen, jó kis game lehet. (Egyébként engem is érdekel, de még nagyon messze van a megjelenzés, rengeteget fog változni)
-
válasz
Nordic #26633 üzenetére
Monk után felrántottam egy WD-t és hát azért a macifutással nem kicsit könnyebb az élet. Sajnos én melee karaktereket szeretem, ezért inkább farmolom a geart a monknak, de ettől függetlenül állítom, hogy azonos szintű - ilvl/ár stb - gearben egy glasscannon ranged karakter messzebbre jut, mint egy melee.
Peteket felejtsd el, rota: BBV + késes gyilkosok, terület lassítás, spirit walk, szifon, macifutáááás - > profit.
-
válasz
FuRiONight #26503 üzenetére
Ha ez egyszerű, akkor gondolom mostanában nem jártál pl: WoW közelben mondjuk úgy az elmúlt ~ 1 évben...
-
válasz
-conrad- #26125 üzenetére
Ezzel kapcsolatban:
Akkor ezek szerint egy nehézségi szinten belül mindig ahhoz kell csatlakozni aki a leghátrébb jár? (Quest vagy act végi boss a limit vajon?)
Illetve megfordítva a kérdést: questenként nézi a rendszer a dolgot vagy elég csak az act végi bossokal leverni a következő act unlockolásához?
-
válasz
Soni84 #25966 üzenetére
Itt is a skillek és rúnák miatt szintezel. Annyi a különbség, hogy a max szintet itt sokkal gyorsabban eléred - ezáltal sokkal gyorsabban elérhetővé válik az összes kombináció - és előbb kezdődik a content ismétlődése a gear miatt.
Speciel nekem ez a verzió jobban tetszik, sokkal több szabadságot ad a farmoláshoz, illetve nincs benne az elbasztam, kezdhetem az elejéről dolog - kivéve HC, de az igazi mazó, aki ilyen laggok mellett HC karit húz -.
D2ben a különböző run-ok legalább ilyen monotonok voltak - itt is van 1-2 ilyen spot pl: a powerlvling quest ismétlése, goblin run, de talán nem annyi, mint D2ben -.
Továbbá nincs az, hogy valaki max szintes, akkor "hónapokat" vár az esetleg később becsatlakozott haverokra. Nekem is van ismerősöm, aki csak nyár végén fog hazaérkezni és már most félreteszek neki pár dolgot, illetve tudom, hogy kb 1 nap alatt felrántjuk 60ra és mehet majd a buli. Ez jó, D2ben ennek nyoma sem volt.
Abban igazat adok, hogy kicsit kapkodtak a srácok a kiadással és az EUs Blizz sincsen a helyzet magaslatán.
-
válasz
Soni84 #25961 üzenetére
Már ne haragudj, de arra esetleg nem gondoltál, hogy nem a rendszerben van a hiba?
Ez egy h&s, nem mmo, ismétlődő content, egyre nehezedő szinteken, a végtelen farmolás a játék velejárója. Inferno nem véletlenül olyan nehéz amilyen - persze adhat irreálisan szart a gép, pl fast fire chain molten vortex illusionist -, de kifarmolt gearrel teljesíthető.
Ha ez számodra unalmas, akkor valószínűleg ez a játék nem a te világod. Előfordul, sok wowos guild társ is letette lvl 60 inferno act I után a játékot.
A classok közötti balance - ranged/melee - valóban nem tökéletes, de ezt majd idővel talán javítják.
-
Ah, a chestet tényleg kihagytam, mert rar-eken nincsen - vagy eddig nem láttam IASt -. A balta ennyiért ajándék, még 500k körül is alig akad jobb. ASed is elég magas a LoH-hoz, viszont a fegyver DPSéhez képest elég magas a damage-ed.
Realradical: sok resist kell, vagy sok dps és közepes resist. A szinte 0 resist-es glasscannon dolog csak ranged-eknél működik. Azért megy a sírás, mert ranged kararakter hasonló árban lévő gearben már jóval előrébb is életképes a contentben.
-
Hm, a fegyvered elég durva lehet. Dexem nekem fejből ~ 1200 van, 680 allressel, de a dps-em csak 13k. Én anno emberi áron egy 700 DPSes 750 LoH-os fegyvert találtam - sajnos spear így 1.2 Aps-es csak.
Ha jól sejtem akkor gyűrűk, amulettel LoH + IAS-esek. A kesztyűn és talán a mace-n is van IAS-ed.
Jah igen APm is csak 6k környékén van. Valahogy belefáradok a monkba, hogy közben a WDvel mennyire könnyen lehet haladni hulladék resist-es gearrel is.
medvezsolt: Lehet félreérthető volt. Én adok aurát DHnak: MoC - Overawe + 48% dmg.
-
válasz
ooooobi #25588 üzenetére
Ez ugyan wow-os, de már az alap macro funciókat is tiltják 3rd party appoktól, pláne, ha még koordinátát is megadsz: [link]
Mondjuk ezt olvasva elég vicces, hogy ha jól tudom a "hivatalos" Steelseries Diablo egérnek is programozhatóak - macrozhatóak - a gombjai.
Én személy szerint biztos nem kockáztatom a több ezer beleölt órát az accountba, inkább marad a manuális megoldás.
mikromanus: Minden melee karakter erősen cucc függő. Míg a ranged megteheti, hogy DPSre gyúr, addig a melee karaktereknek el kell érniük egy adott szintű allrest, különben borulnak egy ütésre, s úgy nehéz haladósra venni a figurát.
-
-
válasz
Djuree #25522 üzenetére
Akár hellen is, de csak lvl60 meglépése után.
Gold kb abból jön, hogy eladsz pár jó talált itemet AHn. A sima szétbontós - és mati eladós - dologból vagy csak simán kék/rare merchantnak eladósból lassabban csordogál a pénz, mivel egy itemet kb 200-2500 gold között vesz meg az árus.
-
Az kimaradt az előbb:
Van itt köztetek olyan, aki monkkal tolja és Act III vagy fölött jár? Mármint úgy értve, hogy nem corpse runnal öl a mobokat, hanem többé kevésbé halad is.
-
válasz
LucifeI2 #25247 üzenetére
Remélem idővel a Monkból is. Van már DHn kívül szépen lassan mindenből lesz 60as, a monk jár legelőrébb - act II-t végigtoltuk, utolsó undorító bossra kértem segítséget DHtól -, mégis úgy érzem, hogy valahogy ez tűnik a leggyengébbnek.
Talán csalóka, mert itt ugye nem röpködnek akkora dmg-ek a sok kicsi ütés miatt. De még a +48%-os pár seces aurával sem ütöttem még 40k-nál nagyobbat - talán még annyit sem -.
Csak az tart vissza a barbi rerolltól, hogy Ismerősi körben más nem tolja monkkal, így elveszne coopban az aura, plusz eléghúzós ára van a 60-70 allres feletti itemeknek jelenleg.
#25274
Boots-nál: dex, vit, allres, coldres, movement speed. Ilyet szeretnék keresni. 3 szűrővel elég sok false-ot bedob, ami nem érdekel. Jó lenne lgalább +1 szűrő, vagy alap 3 és lehetne hozzáadni amennyit akarok.
-
Köszönöm. Linkelem is egyből cimbinek.
Hát, én nagyon el vagyok maradva resisben még monkkal is. Act IIben már egész jól elboldogulok, act IIIb-ba nem nagyon néztem még be, mivel gondolom az első fehér mob egyből visszarugdosact II-be.
szerk: Barbárnak is kell a LoH vagy megoldja a skilljeiből inkább?
-
válasz
adamkaa777 #24705 üzenetére
Full statot tudnál esetleg dobni? (Illetve, ha nem nagy pofátlanság, akkor a barbár barátod is?
)
-
válasz
KonzolKartel #24570 üzenetére
Próbálkozz egy melee karakterrel, s kezdetnek ajánlom figyelmedbe ezt: [link]
-
2 percenként kidobál, AHzok, erre közli, hogy Error when creating your party... AH-Party? Majd DC és megint tökölhetek kint...
-
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a camera shaking-et ki lehet valahogy kapcsolni?
Lassan abbahagyom a monkomat, mert annyira idegesítő az állandó remegés - illetve fáj a szemem is tőle -.Eddig még elviselhető volt, de mióta 2+ az attack speedje a karakternek - ~2.78 most - azóta már szinte nevetséges, hogy nem élesen látod a képet, hanem folyamatosan remeg. Ha nem lehet, akkor inkább gearelem tovább a WDmet, vagy a készülő barbáromat.
-
válasz
Djroberto #23363 üzenetére
Lvl 42?
2x60-as karival se láttam ilyeneket. Eltekintve a -10+ szinttel kisebb ~ 2db legendary-t. Mindkettő használhatatlan, 5000-et sem ér AHban. Arany itemekből vannak, amelyek jobbak, a legendary/set itemeknél, kár ezen aggódni. Ez a játék a grindolásról, hentelésről szól, nem arról, hogy 50 óra játék után minden kiessen.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy mit fogsz szólni az 1.03-hoz (?), amikor lejjebb viszik a drop-rate-et, mert így is túl gyorsan megtelik az AH jobb cuccokkal.
-
válasz
ProEvoFan #23282 üzenetére
WDvel farmoltam ACT IV első questjét kb 15 szinten keresztül - szép, nem szép, unalmas, de sokkal gyorsabb XP szerzés, mint a sima questelés/mob hentelés -. A fix 2 db kék mellett 1 darab sárgát dobott összesen. (Nightmare vagy hell már nemtom, de azt hiszem nightmare) Szóval dobhatnak, de elég kicsi az esély rá.
lakisoft: Jah, jól tolja, és az is tuti, hogy nem panelban lakik, mert akkor arca van, hogy tuti beszorulna. Nekem személy szerint nem túl szimpatikus, wowban is csinált már pár olyan dolgot ami szerintem az önfényezésen és a felhajtáson kívül semmire nem volt jó.
-
válasz
persil #22866 üzenetére
Alapjaiban megváltozott a patch óta.
Mantra of Healing (tooltips will be updated in a later patch)
In addition to increasing Life regeneration for you and nearby allies while active, Mantra of Healing will now also shroud you and nearby allies with a mystical shield that absorbs damage for 3 seconds after activiation (up to a limited amount, based on level)
Skill Rune – Boon of Protection
Boon of Protection has been renamed Boom of Inspiration
Mantra of Healing will now heal you when dealing damage to an enemy (heal amount will be based on hero level) -
válasz
-conrad- #22481 üzenetére
5600 Dps elég kevés szerintem act II-höz. Nem látom a karimat, de valahol 450 allres körl vagyok 18k DPS-el, és valami [link] builddel.
De fixet majd csak otthonról. Az a baj a full tank karival, hogy semmi DPSe nincsen és a többiek elég nehezen fogják a hiányzó DPSt pótolni, 4 főnél meg nem hiszem, hogy van olyan tank, aki act IIben bármit is megtart a CDk lejárta után is.,
Mr.Csizmás: Ahogy a Wowban is immár ~ 8 éve. Kivéve, ha rolling restart van az max fél óra, de így a játék elején van mit patchelni a sok új adat fényében.
-
Csodálatos ez az AH... 2 itemet kaptam meg 6 óra késéssel, 3 itemem van expired-del beragadva, amire most bidelni akarok arra csak homokórázik...
-
válasz
Altair77 #20781 üzenetére
"...felkerül egy kósza keylogger és megvan a baj de pl. ha copy pasteolsz nagyjából ez is ki van küszöbölve..."
Valaki egyszer majd elárulhatná, hogy honnan szeditek ezt a butaságot, hogy a keyloggerek nem képesek egy szimpla ctrl+c, ctrl+v tartalmát figyelni és ugyanúgy rögzíteni...
-
válasz
Lézerparaszt #20587 üzenetére
Act IInél ~40k körül kapok fehérektől 1-1 jobb sallert, ha nincs immune/CC. Oly mind1, hogy 15k vagy 39.9k HPból fekszik egy ütéstől a karakter, nem?
(Mondjuk nekem is ~ 30k körül van unbuffed)
Valakinek ötlete erre és az előzményére?
-
Van itt olyan, aki inferno act II vagy felette jár monkkal? Milyen statokkal kéne rendelkeznie a karimnak, hogy ne tegyem milliomossá pár óra játék után a városi kovácsot?
Tisztában vagyok azzal, hogy melee karakter nem lesz tank és nem lehet beleállni az ütésekbe, de azért az 1 ütés halál egy kicsit erősen hangzik egy szúnyog köpésétől Act II legelején.
Jelenleg ezzel a builddel közlekedek: Build 1, illetve Build 2.
Quickeninget a hotfix előtt sem használtam, a Boon of protection-t igen - ez utóbbit sejtettem, hogy nerfelni fogják, mert nagy tömegben tényleg brutális volt -.
Conviction mantra kell(ett) a dmg miatt, viszont eléggé hiányzik a HP regen.
Statokat a saját karimról fejből nem tudok - dolgozom -, szintidőt tudok csak mondani: Butcher inferno 2 percen belül.
-
Ööö lehet már volt - keresővel nem találtam teljes listát -, de lehet valahol olvasni arról, hogy miket hotfixeltek sunyiban? Olvastam részleteket, offi fórumon kint van a Boon of Protection hotfix is, de teljes listát nem láttam. Érdekelne, hogy mit mennyire nerfelnek le.
-
válasz
Neptunfű #19551 üzenetére
Healing mantra Protection of boon vagy Boon of protection. Ami a körületted lévő mobok HPja alapján ad absorb-ot.
Fists of Thnder - Quickening bug-ról olvasott már valaki hivatalos infót, hogy tényleg bugos-e? Lusta vagyok ticket-et írni official fórumon meg nem láttam kék kommentet ezekben a topikokban.
-
válasz
maross #19524 üzenetére
Max szinten rare itemek gyártására tökéletes szerintem, de ahhoz ki kell húznod 10es lvl-ig, ahhoz meg kellenek Tome of secrets-ek inferno-s mobokból. Jc-t olcsóbb és egyszerűbb felhúzni az adott szintig mindig + az kell is a kövekhez, attól függetlenül, hogy köveket általánosságban max +1 szintig éri meg összegyúrni, afelett már felesleges.
Ilsyde: Monknál a Boon-os mantra helyett sok helyen kell a Conviction, így az kiesik, marad az 1 db 7-ks heal, meg az immune, de barbárnál is említettek skilleket, ami HPt tölt vissza, ráadásul %osan. Nekem is csak pár secem van, s a healhez a monknak spirit kell, nem is kevés, amit úgy kapok, hogy ütöm a mobokat.
-
válasz
Ilsyde #19508 üzenetére
WD lesz a következő karim amit felhúzok, az tuti.
Monk: amíg tartanak a CC-k (Blind, serenity, Mantra bubi) lehet ütni a mobokat, ez pár sec, majd a végén egy fearelős heal és spuri, amíg töltődnek a CDk.
DH: Akkora a DPSe, hogy szerintem az egyik legkönnyebben játszható class, főleg a jóféle "teleport" skilljével és "vanish"-ével.
Wizz: ~ DH, talán kevésbé mobilis.
Barbár: Ilyen nincs a bandában, akikkel minden nap játszom, de a Wowos guildben igen, és itt is van elég CC (stun/fear), hogy bevigyen az ember pár ütést.
(Bocs, hogy nem tudom fejből a skillek nevét, most nem tudom megnézni melóból.)
Alapvetően ott tévednek az emberek - akik meleeve játszanak -, hogy inferno szinten is az kell, mint a többin: beleállsz az ütésbe és csépeled. Pedig nem.
-
válasz
Gorneck #19501 üzenetére
Hát én monkként tankoltam végig (HP>DEX, Cyclone +Cripling) Infernoig a játékot a többieknek. Hell vége felé lehetett érezni, hogy a 4. fő becsatlakozásakor jóval erősebbek lettek a mobok és nehezebb volt őket ölni. (Soloban viszont többnyire ment a dolog, kivéve az enrage timer-es rare pack-ok infernon).
Idővel buildet váltottam, lekerült rólam kb 15k hp (36k körül van unbuffed), megmaradt a blind, a "bubi", fearelős heal, viszont jóval több DPSt tolok. Így már könnyebb azért a dolog, kell, hogy a csapat minden tagja tudjon dpst tolni főleg, amíg alul gearelt a banda.
RI/OS: Az, mi is sírtunk a röhögéstől, elhiheted.
-
válasz
atidzsiforc #19467 üzenetére
Mert? Első inferno-s kék csoportunk annyira porig alázott minket, hogy a kovácsos küldi pincéjében kellett felkelnünk, mert átvették a városban a hatalmat. A végén már sírtunk a röhögéstől és cirka 1,5 óra alatt sikerült is megoldani a problémát
-
-
Nightmare-en már esnek BS receptek? Champion mobokból, vagy honnan?
-
Egész nap nem volt semmi gond, erre most kidobott és persze a loginnál megfog. Bent meg 3an várnak rám...
Izgi, wowban legalább másnap nem voltak ilyen gondok....
-
válasz
radi8tor #14680 üzenetére
Nem láttam, hogy pirosba ment volna - előtte is zöld volt, beloggolás után végig -. Kicsit hasonlít a dolog arra, mint amikor az elején töltögeti a cuccokat a játék, de nem teljesen olyan, főleg nem 2 óra játék után és pont akkor, amikor leveszem low-ra a játékot.
Szerk: Az 1 terrás vinyón van a játék, azon meg már "csak" ~ 150 GB hely van, lehet, töredezett? Bár pár hete csináltam rajta egy rendrakást emlékeim szerint.
Más: Jeweler merrefelé van? Vagy majd csak később lesz?
-
Egész jól tippeltem a startot. ~30 perc alatt sikerült beloggolni, utána hibamentes volt a game. Persze millió enrage-elt ember volt, akik nem bírták felfogni, hogy valahol kell egy szűk keresztmetszet, ha nem akarják az egészet lerohasztani - és ezt a legcélszerűbb a loginhoz tenni -.
Más:
Én nem értem. Az én konfigomon - Sapphire 4850 Vapor-X, AMD Phenom II X6 1055T 4x1GB Geil DDR2 - még mindig nem oké 1680-ban. Vsync-el 30 FPS maxon, Vsync nélkül "hullámzik".
Ha leveszem az árnyékot low-ra, akkor Vsync-el 60 FPS, nincs hullámzás, viszont olyan, mintha lagolnék. Futás közben hol begyorsul, hol belassul, főleg, ha "hirtelen" irányt váltok.
Már azon is gondolkozom, hogy az alaplapi hangkártyám miatt ilyen. Régebben volt ilyen problémám - talán 2 éve - és manapság néha már behülyül, ha bedugom az előlapi fülest, összekeveri az 5.1 csatornáit.
Valakinek volt hasonló "élménye"?
Aktív témák
- FÜGGETLEN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green / Zöld
- Samsung, WD, Micron 2TB Gen4 NVMe SSD!
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, 8 mag i9 / 6 mag i7, 32/512GB, 4GB Radeon - garancia ( 4442)
- Macbook Pro 15" - 2017 gyártás, 4 mag i7, 16/512, 4GB Radeon - garancia ( 97)
- Macbook Pro 13" - 2018, 16GB RAM, i7/i5, 512/256GB SSD, touchbar - garancia
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- MSI B550 GAMING GEN3 AM4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Hp Prodesk 600 G5/G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Lenovo ThinkPad 40AF + Lenovo 135W + Lenovo USB-C kábel (hybrid) DISPLAYLINK
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest