Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csákány.

    aktív tag

    válasz Döglött Róka #2508 üzenetére

    Ez még igaz is lehetne, amit írsz, csak akkor a rendszeresen játszó játékosoknál nem szabályosan - szinusz hullám szerűen váltakoznának a nyertes és vesztes meccsek. Tudod "jutalmazó-elvevő technika", egyszer én vagyok a mindent is eltaláló, akire ránézek meghal istencsászár, nem sokkal később(akár egy meccsen belül), meg egy háttal álló "vak fegyvertelen" enemy is földbe döngöl. De engedjük el, eszemben sincs téged meggyőzni!

  • csákány.

    aktív tag

    válasz Döglött Róka #2503 üzenetére

    Nem kértem, hogy változtasd meg a véleményedet, csak leírtam az enyémet! Én tiszteletben tartom a tiédet!
    Recoil manipulálást sosem érzékeltem, a hitbox manipulálás már elképzelhető, de lehet csak többször előforduló hiba. Néha előfordul olyan, hogy határozottan emlékszem arra hogy újratöltöttem a fegyverem - legalábbis rányomtam az újratöltésre, de a következő fightnál kiderül, hogy mégsem töltött újra. Vagy hogy éles szitukban egyszerően nem lő a fegyverem, vagy olyan mintha a sprint to fire idő megnövekedett volna...stb.
    Nem tudom, hogy milyen technikákat vetnek be ennek a manipulációnak az elérésére, de szerintem nem kell túlgondolni, elég egy kis + latency-t hozzácsapni a kapcsolathoz - ami nem látszik a felhasználói oldalon, és máris elbuktam a fight-ot. Ezt bizonyítja az is, hogy sokszor a killcamban nem pont az a jelenet játszódik le amit én láttam(Warzone-ban még jobban érzékelhető), hanem ott jóval későbbi vagyok - ez a 30-35 körüli pingemmel nem kellene hogy így legyen!

  • csákány.

    aktív tag

    #2494 Acheron +1

    Saját vélemény:

    Ha valaki kételkedik az SBMM és EOMM rendszerek manipulációs technikáiban, az nagyjából 3 ok miatt lehetséges:
    1. Nem játszik rendszeresen és elég időt ahhoz, hogy ez a fajta ciklikusság és a manipulációs technika teljesen egyértelmű és felismerhető legyen.
    2. Nem akarja észre venni - struccpolitika.
    3. Egyszerűen nincsen meg a megfelelő szellemi kapacitása ahhoz, hogy egyértelmű összefüggéseket felismerjen.

    #2487 Döglött Róka "Uninstall"
    Gondolom, hallottál már a nárcisztikusok jutalmazó-elvevő technikájáról - ami a COD-ban van az ugyanaz, csak pepitában. És ahogy a nárcisztikust sem tudja, vagy csak nagyon nehezen tudja elhagyni az áldozata, mert ez a manipulációs technika kialakít egyfajta traumakötést, amiben az áldozat tudja, hogy nem bánnak jól vele, de legtöbb esetben képtelen megtenni a megfelelő lépést, és pont ezért nem uninstallálja a legtöbb ember, és pont ezért olyan hatásos ez az egész.

    #2497 Döglött Róka "A tapasztalat tovabbra is csak anekdotikus erveket mond nulla bizonyitekkal oriasi fogalmi zavarokkal."
    Folyamatosan azzal jössz, hogy bizonyítsuk, ne csak mondjuk. Nyilván nem tudjuk ezt egyértelmű bizonyítékokkal alátámasztani, csak a sok ezer óra tapasztalat, és a megérzéseink mondatják ezt velünk. De ha pl. napi rendszerességgel autózol - minden rendben van egy ideig, majd megváltozik valami apróság az autód viselkedésében azt megérzi az ember! Nincs ez másképp itt sem, érzed, hogy ennek a szituációnak most nem így kellett volna történnie (Warzone-ban még egyértelműbb-mert ott nincs annyi ember bezsúfolva kis területre, és jobban átlátható a szituáció)! Most éppen béna voltam - a gyenge movement és a rossz aim ellenére is feküdt az enemy, máskor meg háttal áll az enemy jóval előbb kezdesz lőni - már fél tárat belétoltál, megfordul aztán zsákba tesz pár golyóval. És pont ezért a manipulációért van szükség a cheaterekre is, mert a legjobb tisztán játszó játékosokat is be kell vonni ebbe a ciklikusságba és sz@póágra kell tenni, azt meg megoldják a cheaterek. Vicc az egész!

    [ Szerkesztve ]

  • csákány.

    aktív tag

    válasz Acheron #2203 üzenetére

    Örülök, hogy meg lett, és hogy tudtam segíteni! :B
    Hát, nagyon nem mindegy, hogy milyen csapattársakat kap az ember, de ez más játékmódokban is így van. Plunderben viszont ott a lehetőség, a fightra és a "nyugodt" gyűjtögetésre is, csak tudni kell jó helyre ugrani. Nyilván, ha Old Town-ba ugrasz, az gyakorlatilag mindig egy "ejtőernyős multi" nagyobb TTK-val - ott senki sem a gyűjtögetésre megy, hanem a más teamek levadászására sokszor értelmetlenül. De ha pl. a berepüléshez képest viszonylag távolra mész, akkor ott előfordul, hogy nyugodtan gyűjtögethetsz, de mivel a contract-ok miatt folyamatos a mozgás a map-on ezért valószínű hogy így is hamarosan "vendégeid" lesznek :K

    "de én alig - alig tudtam kiszedni a rám vadászókat"
    Multihoz szoktál, viszont itt nagyobb a TTK, és lehet hamarabb abbahagyod a lövést, vagy szimplán csak nem warzone-hoz való fegyver beállításokkal próbálkoztál. Na és persze itt több a csaló, vagy legalább is jobban érződik, és van úgy hogy az SBMM is sz@póágra tesz :W

    Bocs az off-ért!

  • csákány.

    aktív tag

    válasz petymeg #2192 üzenetére

    Plunderban természetesen, hiszen ott pont az a cél, hogy minél több ládát kinyiss a pénzért és egyéb dolgokért, és hogy rabolj másoktól :K Aki mindenképp szeretné ezt az eventet kimaxolni mindenképp menjen át oda - hamar össze fog jönni, ha a láda nyitásra koncentrál és nem a fight-ra!

    [ Szerkesztve ]

  • csákány.

    aktív tag

    válasz Acheron #2186 üzenetére

    Természetesen, a legnagyobb része Warzone-ban gyűlt össze. Láda nyitáskor ad egyet - belegondolni is durva, hogy ennyi ládát kinyitottam :B

  • csákány.

    aktív tag

    válasz Acheron #2182 üzenetére

    Nekem ennyi megmaradt, szóval szívesen adnék ha lenne rá mód :U :K

    Már a snipert is kihúztam :B

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák