Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Kleroo #28678 üzenetére

    Koszi. :)

    Mindenek elott nem tudnad belinkelni az autot? O lenne az? Az utolagos felszereles opciot el kell vetni. Csak pl. az, hogy belepakolj egy navit, majd fel millio. Nem erdemes vele foglalkozni, mert ez csak egy volt a sok kozul. Az arazas tenyleg egy kicsit tulzo.
    A leirashoz hozzatennem, hogy a 20D motor gyengeje az nem a tarcsa, mert az mindegyik diesel -rol lehullik elobb-utobb, teljesen az adott orszag idojarasatol fugg. Mo.-n mivel nagyok a homerseklet kulonbsegek, es szelsosege a meleg-hideg, igy ott konnyebben megadja magat. 140k km kornyeken siman lehullanak. Nekem itt az UK-ban ezzel mazlim van, mert elment 204k km-et a gyari tarcsaval, es allitolag meg nem volt annyira rossz allapotban, mikor leszedtek. Na de visszaterve, a 20D motor gyengeje maga a vezerles. Eleg gyakori a lancszakadas, sajnos meg az FL modelleknel is. Szoval ez az elso dolog, amit ellenoriztetni kellene, mert ha bajos, akkor csak annak a csereje mindjart 350-500k, nem BMW szervizben.

    En azt mondom, hogy az a kicsit tobb mint 3 milla sok ezert az autoert, mert tenyleg fapad kozeli.(ami nem baj, ha nem szamitanak az extrak, de ugy Neked is vannak igenyeid)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák