Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fabula

    őstag

    válasz PNP #6385 üzenetére

    Ebből is látszik, hogy korrekt cég, elismerik a hibát és azonnal intézkednek. Ez azért nem egészen visszahívás, mert csak azoknak cserélik a nyomtatót, aki azt kéri, mert már hibás a fűtött ágy kábele és nem akarja vagy nem tudja ő maga átszerelni. Aki maga vállalja a kábel átszerelését, annak küldenek új kábelt és mellé kompenzációt a munkáért.
    A többieknek küldenek kábelvédőt, illetve ki is lehet nyomtatni, aki szeretné, nem nagy ördöngősség a felszerelése.
    Szerintem ez így rendben van, sokkal komolyabb cégeknél is volt már ilyen probléma, pl. nagy autógyártóknál is többször előfordult, hogy megpróbálták elsunnyogni a típushibás alkatrészeket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés