Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lusu

    aktív tag

    válasz Karcsiiik #76488 üzenetére

    Lite, hozzászólását még kicsit kiegészíteném azzal, hogy még azért jó szivaccsal vagy valami még inkább hang elnyelő (de lehetőleg a vizet nem magába gyűjtő) anyaggal szeparálni a kárpit panelt az ajtó belső lemezétől, hogy minél kevésbé jöjjön rezgésbe a panel. Ennek akkor láthatod hasznát, ha bizonyos frekvenciákon nagyon pontatlanná válik a basszus, terjengős mocsárrá változik. Viszont, ha nem is feltétlen hallod meg, ártani egész biztosan nem fog, sőt az autó tuti csendesebb lesz ;)
    A Hertz magasra nekem is a csere ugrik be, olcsóbb mint DSP-t venni elé és tisztességesen behangolni ;)

  • Lite

    őstag

    válasz Karcsiiik #76488 üzenetére

    A szigetelés okés, a szivacsnak ott van igazán szerepe, ha a sugárzó nagyon beszól az ajtókárpit alá, olyankor egy tölcsért szokás képezni a sugárzó köré elsődlegesen, utána pakolni a kárpitra, illetve, ha zörög a kárpit (de csak kicsit). Viszont a kárpit általában jobban szokott zörögni, így egy kis bitulapot arra is lehet tenni.
    Nekem pl. így van:

    A magasakra két dolgot tudok javasolni:
    1. fordítsd meg a polaritásukat (ha gyári keresztváltót használsz, akkor a váltóból kijövet, de a mély polaritásához ne nyúlj), ha erőstőn van, aktívban, akkor csak ott kell felcserélni a +/- hangszóróvezetékeket.

    2. cserélj hangszórót, a Hertz alsóbb kategóriás sugárzóinál erre többen panaszkodtak, ez sajna jellemző rájuk.

    #Bull Boss: teljesen frankó az a szigetelés, a lényeg, hogy légmentesen zárjon. (Zárt hangdobozt készítünk az ajtóból, már amennyire ez lehetséges.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák