- EA Sports WRC '23
- EAFC 24
- Steam topic
- World of Tanks - MMO
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
- Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
Nekem meglepően pozitív élmény volt az Indy. Egy DNF-el volt de az annyira letolta az ELO-mat, hogy a következő versenyen kényelmes hétvégi kocsikázással vissza is hoztam egy pódiummal.
A Hungaroring izgalmasabb lesz, mert most a license miatt rohadt sok rookie lesz.
#4750 mmdms
Ne foglalkozz semmiképp azzal, hogy hol végzel. Rookieban a safety rating számít, szóval csak próbáld kerülni a baleseteket és ne vágj le kanyarokat. Ha az elején benne vagy valamiben az se számít, egy balesettel bőven tudsz pozitív SR-t kapni, a lényeg hogy utána biztonságban végig menj a versenyen. Ezen felül ideális ha a mezőny felső felében végzel, mert akkor ELO-t se veszítesz, de egyelőre az a lényeg hogy a 10 rookie versenyen meglegyen a 4.0 SR. Első kanyarban (meg általában) engedd el a többieket, hagy csesszék szét a maguk versenyét. Általában visszajönnek ezek a helyek nagyon gyorsan, mert kipörögnek nagyon hamar.
Én az elején veszítettem 300 ELO-t a lefagyó gépem miatt, utána meg még 200-at a saját hülyeségem miatt. Amióta a fenti szerint versenyzek, azóta full jó élményeim vannak és mászok vissza Beonze-ba (1500 a cél az évad végére).f3rdzs0
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4752 üzenetére
DNF-et nem szabad csinálni. Az nagyon leviszi SR-t és ELO-t. SR-t úgy kalkulálja, hogy hány vágásod, csattod volt és elosztja a teljesített kanyarok számával. Ha elején van egy csattod és azonnal DNF-zel, akkor borzalmas lesz ez az arány. Ha végigtolod, akár 2 kör hátránnyal is, akkor pozitív SR-rel is befejezheted a futamot (ELO-n ez nem segít, de legalább SR nem zuhan be). Publikon működik, hogy 1. kanyar után ki is lépsz a szerverről, ezt LFM nagyon bünteti.
-
Géjza
őstag
Még visszatérve erre:
Itt már elég komoly difi van 5800x3D-hez képest, mert már nem 16, hanem 29 AI-val teszteltek. 5600x-hez képest meg 2x annyit köhög ki 7950x3D. Kemény.7800x3D várhatóan még jobb lesz. Hw unboxed-on vagy hol szimulálták 7800x3D-t 7950x3D-vel (letiltották a sima, nem 3D cache-es CCD-t és kaptak így gyakorlatilag egy 7800x3D-t) és így csomó helyen jobb számokat hozott, mint mikor alapból mindkét CCD aktív volt. Lehet kihagyom 5800x3D-t és 5600x-ről egyből 7800x3D-re váltok majd nyár körül.
-
GalaHU
őstag
Igazad lett…
Nagyon kevesen voltunk megint, és ez a csodálatos algorirmus inkább teletöm egy 30-as lobbyt, mintsem kettévágná 2x15-re. 21-es rajtszámot kaptam, tehát 6-ot kellett volna előznöm a 1500-2500-ös mezőnyben, hát persze.
19. Qualy (csodák nincsenek) aztán a rajtnál óvatos helyezkedéssel 2 helyet fogni, de utána kettészakadt a mezőny. 9 körig vonatozàs, egy körön át tartottam egy büdös Digót aki aztán a Mansell utáni jobbosban konkrétan kilökött úgy a francba, hogy 3 autónyi távolságból ram-molt.
Persze nem àllt meg, boldogan ment tovább. Nyilván többen is elhúztak amíg a bukótérben botorkáltam, de èrdekes módon a 21.pozíciót már rendes harcban is tartani tudtam, mert tök sportszerű volt a támadó.
Azon izgultam hogy ne menjen le a safety 5.0 alá, mert szerencsét próbálok inkább Imolán.[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Igen, a lefagyó gépem miatt megtanultam, hogy a DNF nem túl jó móka Igazából így 1300 határán van érezhetően az, hogy egy DNF esetén -70 ELO, de az már annyira lejjeb tol kategóriában hogy ilyenkor instant pódium és visszajön a vesztett pontok 90%-a, sima versenyen meg olyan top 10 körül vagyok (szóval az 1500-as álom még él bennem)
Jelenleg azt próbálom ki amit Aris egy videóban javasolt, hogy a Safe Setup-pal kezdek, és onnan építem fel a setupot. Egyelőre csak fél órát tudtam gyakorolni (előtte nem nagyon mentem Hungaroringen a játékban), és 1:45.5-nél járok, az 1300-1400-as tempó valahol 1:44.5 körül van, szóval valszeg az meg lesz még egy-fél óra gyakorlással és setup finomrahangolással.
#4759 GalaHU
Pontosan emiatt nem éri meg holt időben játszani, ezzel kezdhetnének valamit. Nekem szerencsére emiatt jól jön ki, hogy egyik pályát se igazán ismerem ACC-ben, szóval a hét elején elgyakorolgatok magamban, és mire sokan játszanának, addigra én is vállalható vagyok[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4760 üzenetére
Az a helyzet, hogy nekem egybefüggő nyugalmas óráim csak akkor vannak amikor egyedül vagyok otthon Home Office-ban heti egy napot. A hétvégén mindig megyünk valahova, ha meg leülök a cockpitbe félóránként úgyis megtalál valamivel a család...
Szóval ebből kell főzni ami van, a népszerűbb pályákon nem volt ilyen gond.
Igazából az a baj, hogy 1500-as ELO-ról indul mindenki, általában lefelé. Az aki fogcsikorgatva küzd, de igyekszik korrekt maradni a Safety megőrzése (és úgy egyébként a sportszerűség miatt) az egy jó hosszan tartó, szívásokkal és frusztrációkkal teli időszak után apró mínuszokat kapva találja meg majd csak a helyét. A különböző Split-ek quali és futameredményeit böngészve valahol 1300 körül lennék a helyemen, de irreálisan magasan vagyok még mindig az 1380-as értékemmel, így már jó sok futam után a sikerélmény a nullához konvergál, mert vagy péppévernek, vagy kilöknek...
Megint a bunkók járnak jól, törni-zúzni kéne nekem is vagy 4-5 futamon, aztán a a sok bünti miatt meg a pincéből vigyorogva feljönni... Csak ez teljesen ellentétes a személyiségemmel, úgyhogy marad a hosszabb út.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
40-es lobbik is vannak. Talán efölött kezdi szétdobni a mezőnyt.
Szerintem sem jó, ha nagyon nagy difi van a mezőny eleje és vége között. Viszont, ha kicsit jobb vagy már az átlagnál, akkor lehet ilyen mezőnyben vitézkedni. Kiegyenlített splitekben viszont vért hugyozhatsz, sokszor századok döntenek jópár pozícióról.
Magasabb splitekben azért kikopnak az eszetlen divebomb-ok, de ott sem kizárt.
-
Géjza
őstag
Azért ne kezdj el nagyon törni-zúzni, mert felnyomnak és ha jön a bünti, akkor azt az ELO is és SR is nagyon megsínyli. Szándékosért meg felfüggesztés/bann jár. Pici, ártatlan koccok beleférnek.
Te is felnyomhatnád a delikvenst, hogy tanuljon belőle. Replay-eket mentsd futam után. Tanulni is jó belőlük visszanézve a kritikus szitukat, meg ha óvás van, akkor is jól jöhet.
-
f3rdzs0
senior tag
Az 1500 ELO amúgy tényleg optimista szerintem a legtöbb játékost nézve. Nem túl fun onnan lefele menni egy darabig sokaknak szerintem. Remélhetőleg sokkal összefutok a héten Hungaroringen Amíg eléjük tudok kvalifikálni addig nem sok vizet zavarnak (ha rendesen le tudnak fékezni az első kanyarig).
#4762 mmdms
Igen, DNF-nek számít. Amúgy ha első körben annyira szétcseszik a kocsit, hogy nem tudok versenyezni (pár perces javítás), akkor én simán ki is lépek, mert ELO-ban ugyanúgy rohadt sokat veszítek, a safety rating-em meg már így is elég jó, szóval nem igazán érdekel, hogy ott veszítek sokat (rookie-ban ez nem egy megengedhető luxus ). Max akkor maradok ha még nagyon hét eleje van és kell a gyakorlás a pályán.f3rdzs0
-
csucsu52
aktív tag
ÓÓÓóóóriási királyság az LFM!!!
Nekem, mint eddig xbox ACC-n szimezőnek maga a felüdülés nem mindig ugyanazzal a 20-30 emberrel versenyezni, sokkal kultúráltabb versenyzés is zajlik itt.
Sokan megértik, hogy 1-2 helyezéssel előrébb, vagy hátrébb végez valaki teljesen mindegy hosszútávon, ezért nem tülekszik, nem nyomja be az orrát, nem divebombol, stb.
Aki meg igen, annak repül a report -
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4766 üzenetére
Na, délután megoldottam, simán buktam egy 100-as ELO-t...
Eddig nem futottam boxutcás versenyt Imolán, fogalmam sem volt hogy honnan él az 50-es sebességkorlátozás. Annak rendje és módja szerint belecsúsztam kb 60-al... Jött is a 30mp-es bünti, úgyhogy utolsó előtti helyen végeztem, pedig a 30-as lobbyból addig jól tartottam magam a 9. helyen... Ez van, ezt is meg kell tanulni...
Amúgy ez elég nagy hüleség, a valós versenyzésben tényleg életek múlhatnak a boxutcai gyorshajtáson, de itt???
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
pontosan, meg kell jegyezni, mert online a divat hogy az első direkt elcsapja a be és kijárati táblát, szo..on mindenki utána
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Ez az a fajta lecke amit csak egyszer kell elmondani...
Lenne egy racing-etikett kérdésem, pontosabban Qualy. Most hogy ezen a hosszabb futamon mentem, örömmel vettem észre hogy már 15 perc az időmérő, és így lenne időm 2x4 körre. Ez nekem nagyon hiányzik, mert még mindig nem tudom csak a külső hőmérséklet alapján vakon belőni a pontos nyomásértékeket.
De meglepődve tapasztaltam, hogy miután kirajzott mindenki a boxból, a célegyenes előtt 2 kanyarral megáll a komplett mezőny, és szépen mindenki kivárja, hogy a többiek állórajtot vegyenek. De így elvesztegetünk több mint egy percet, így már biztos nem fér bele nekem a boxkiállás. Nagy bunkóság lenne csak simán elmenni az ácsorgók mellett? Emlékeim szerint erről nem értekezik a versenyszabályzat...
Ők valószínűleg Qualy setuppal, őrült nagy dőléssel és lezárt fékekkel, 8 liter naftával mennek csak egy tempós kört, de nekem (még) nincs qualy setupom, így kell 2-3 kör a normális tapadáshoz.
Az tiszta sor, hogyha kék zászlóznak akkor elengedem a mögöttem haladót, sőt ha belehibázok a gyors körömbe és látom hogy 3-4 tizeddel sz@rabb, akkor is rögtön lehúzódom (bár ugye szabályzat szerint nem kéne) de ez a gyakorlat eléggé szürke zóna...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
ilyet még nem láttam, bár rég mentem és nem top splitben vagyok, ez valami egyedi mánia lehet, de rohadtu elmennék villogva a gyökerek mellett. és felnyomnám mindet indokolatlan zavarásért
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
45 perces futamon van idő kvalizni. Nekem sincs külön kvali setup-om, ezért ha hosszú a pálya (pl. spa), akkor annyi nyálat teszek bele, hogy végig elég legyen (kb 25-30 litert). Rövidebb pályákon 2 etapot megyek, kb a felénél betranszportálok a boxba (nuku levezető kör azzal is időt veszítve, max ha nem tudtad megnézni a verseny előtt, hogy hol van a boxban az 50-es tábla, akkor be lehet gurulni levezetőn és megnézni, megjegyezni és elpróbálni, hogy honnét kell satuzni, hogy biztosan ne legyen gyorshajtás és DT/SG) és kevesebb benzinnel megyek. Így is van idő a felvezető körre meg legalább 2 éles körre etaponként.
Nem nagyon szokták szeretni, ha valaki átlépni a várakozó mezőnyt, nem javaslom. Vagy a legelején menj ki (ha elsők között lépsz be a szerverre, akkor a boxutca kijárathoz legközelebbi helyeken lesz a boxod, így gyorsabban ki tudsz hajtani). Ha lecsúsztál és már sokan vannak a szerveren, akkor nem szoktam kapkodni, várok kb 1 percet, így tempóval tudok menni a pályán a felvezető körön és nem majd egy percet ácsorgok (gumik, fékek meg visszahűlnek) az utolsó kanyarokban arra várva, hogy 20-an megkezdjék előttem az éles körüket.
Sokkal-sokkal jobban szeretem a 45 perces futamokat. Ez nem csak arról szól, hogy mindenki dobálja a kvali lapokat egymás után, hanem itt nem árt gondolkodni, taktikázni (elévágás vagy épp tovább kintmaradni ha úgy van, ennek megfelelően mennyi benyával startoljunk, mennyit rakjunk rá a boxban, gumigyilkos-e a pálya avagy 1 szettel esetleg végig lehet tolni a futamot, időjárásnak is nagyobb esélye van változni 45 perc alatt, mint 25 alatt, emiatt ha változékony az idő, akkor milyen gumival rajtoljunk, mire becsüli az esőt vagy épp az elállását, emiatt a boxkiállást és benyát is ennek megfelelően kellene időzíteni, stb, stb.). Sokkal összetettebb, mint a sprintfutam. Ennél jobbak már csak az endurance futamok lennének (legalább 1-4 órás), esetleg pilótacserével.
-
Géjza
őstag
Nem egyedi, hanem általános. Mindenki hagy pár mp gap-et a másiktól, hogy nyugodtan tudjon menni az éles körein. Emiatt feltórolódnak az utolsó kanyar előtt. Ha te eldöngetsz ilyenkor mellettük, akkor kvázi az íratlan szabályokat rúgod fel. Ezt kb mindenki be szokta tartani. Ez csak a kvali elején van, utána már nincs ilyen, mert eloszlik a mezőny a pályán.
Ezen kár hőbörögni, ez ilyen és elfogadott. F1-ben is ezt csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
csucsu52
aktív tag
Pedig létezik a jelenség, sőt szinte minden futam qualy-ján ez van.
Engem az idegesít kifejezetten, hogy van aki villogva ráelőz a várakozókra...
Abszolút tuskóság a racing etiquet szerint.
Nem kell az elsők közt kimenni a körre, kicsit kivárni és nem akad fent az ember fia az utolsó kanyar előtt, de azért hogy az egész mezőny ott várakozzon némi túlzásnak érzem rosszabb esetben 20mp-et ha rá kell szánni... -
f3rdzs0
senior tag
Én sprintben elengedem a mezőnyt és kb 1 perccel később állok ki felvezető körre. Ilyenkor általában marad mindig üres hely nekem, nem előttem kacskaringóznak a siető emberek.
A nyomást meg általában már előtte sikerül belőni gyakorlás alatt annyira, hogy ha nem is tökéletes, nem cseszi szét a versenyemet. Ez viszonylag sok stressztől mentesít, tudom ajánlani
A 45 perces versenyektől én még félek egy kicsit, elég nagy elköteleződés főleg, hogy a boxkiállás mindig izgalmas tud lenni, hogy sikerül-e vagy sem.
f3rdzs0
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4777 üzenetére
Pont ez a jó a boxkiállásban, hogy sok helyen el lehet baxni. Nem lassítasz le eléggé (53-54kph-ig csak DT-t ad, felette SG30-at) -> bünti. Elcseszed a beállást, igazítani kell a kocsit emelés előtt -> 3-4mp késlekedés. Ha automata boxkiállást használsz, az eleve 3-4mp-vel lassabb, mint a manuális. Ha fullra te csinálod, akkor gyújtást neked kell levenni, majd ráadni, motort indítani (volt már nem 1x, hogy nem figyeltem eléggé és motor indítás helyett a pit limitert nyomkodtam és elment jópár mp, mire rájöttem, hogy miért nem indul. :) Aztán pit limiter kikapcsolás helyett a gyújtást vettem le véletlen boxból kihajtáskor , na ez ultraszívás, mert teljesen meg kell állítani az autót, csak akkor engedi újra ráadni a gyújtást és tudod indítani a motort -> nagyon sok mp-t buksz). Ha hamarabb oldod ki a pit limitert -> DT/SG.
Plusz a kiállás előtt gépészkedni is kell, hogy pl akarsz-e/kell-e javíttatni, ezt be kell állítani. Akkor ott vannak a guminyomások: kell-e variálni rajtuk, ha kell, akkor azokat is kiállás előtt be kell lőni.
Van teendő és oda kell figyelni jópár dologra, amin akár el is mehet a verseny. De pont ez benne a szép, hogy nem elég jó köröket menni, még a boxkiállást is lehetőleg tökéletesre kell megcsinálni.
-
biker
nagyúr
válasz csucsu52 #4776 üzenetére
engem az idegesít, hogy előkészítem a köröm, erre valaki jön ki a boxból, mögém, és elkezdi nyomni, és a végére jön a seggemben hogy jó kezdése legyen a célegyenesben.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Akkor jó hülye a delikvens. Hiába húzatja magát a kör elején az egyenesben, hogyha te lassabb vagy, akkor az ő gyors köre biztosan kuka lesz. Plusz az elöl menőt is zavarja, hogy valaki tolja hátulról. Így mindkettőtök köre jó eséllyel kuka lesz. Emiatt hagynak 3-4mp-s gap-eket egymás között éles kör esetén.
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
Ha ez a szokás akkor alkalmazkodom, bár ettől még hülyeségnek tartom. Simán lehetne lassan is menni, a fenének kell megállni.
Sajnos rendszeresen vacakol a belépéskor a LFM, figyelem a honlapjukon hogy mikor nyílik meg a szerver, a sorszám már előre be van másolva, de van hogy egy teljes percig kell frissítgetni mire egyáltalán megjelenik, és csak utána tudok belépni, addigra meg már tele a box...
Így viszont kuka a 2x4 kör...
csucsu52: Pedig tegnap közel 2 percet dekkoltam a domboldalon. 40-es szeró volt, mint a Körúton...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
Az első pár pilóta csak lassít, de a 20.-nak már meg kell állnia. Ha mindenki már a boxból kihajtáskor elkezdené felvenni azt a 3-4s távolságot, akkor nem lenne a kör végén torlódás. De a kör nagy részén mindenki a másik seggében megy, így marad az uccsó kanyar és várakozás.
-
f3rdzs0
senior tag
Türelmetlen voltam és nem vártam meg míg javulok Hungaroringen, és 1:44.9 rekord mellett gondoltam belevágok LFM-be. Nem este kellett volna, mert a verseny maga rohadt jó volt, de vért izzadtam, szóval most teljesen felpörögtem
szerk.: Jah az időmérőn mivel utolsónak mentem ki, csináltam egy nagymam tempós kört, csak hogy legyen valami a táblán és 1. lettem, mert mindenki a tömegben nyomorgott és nem tudtak normális köröket menni (először picit megrémültem, hogy nem lesz az OK). Szóval szerintem a várakozós taktika ezen a pályán kifizetődik.
Berakott 27-nek a szerverre, sikerült 12-nek kvalifikálnom, és baromi jó verseny volt, végül 7 lettem. Ahogy néztem a hátsó sorokban mészárlás volt, de így a top 10 nagyon kulturáltan versenyzett, végig egymáson voltunk, és mindenki hagyott helyet. Volt aki kipörgött és az is normálisan csatlakozott vissza.
Ezzel hivatalosan is visszaszenvedtem magam Bronze-ba. Remélhetőleg most sikerül megtartanom ezt
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4783 üzenetére
Grat! Nem kell nagyon faragni a köridőt, 1:45 alatti körökkel már bátran lehet vitézkedni a ringen, jól csináltad, toljad a versenyeket.
Most jövök imolából, esős verseny volt, faxa volt. Csak nem kellett volna egy megpörgés, amivel kvázi uccsó helyre estem vissza. Azért a középmezőnybe sikerült visszajönnöm, alternatív boxkiállás is segített (nem cseréltem gumit, így 5s-et nyertem a többieken).
Azt annyira bírom, mikor előre látod hogy mi fog történni. Hajkurászod az előtted menőt, mögötted is a sarkadban vannak és bedobja a leghátsó és látod, hogy elbaxta a féktávot, hogy abszolút későn fékezett és ügye a belső ívre dobta be, amihez a normál féktávhoz képest is hamarabb kéne elkezdni fékezni, ha be is akar fordulni. De nagyon későn fékezett, nagyon elmérte és előre láttam, hogy nem fog tudni megállni. Be sem fordítottam az autót, nehogy engem vigyen el, hanem inkább páholyból néztem, ahogy kiüti az elöttem menőt. Köszöntem szépen az ajándékpozit és jót röhögtem rajtuk.
Visszapillantót is qrvasokat kell nézni, nagyon sok balesetet (más hülyeségét) meg lehet úszni, ha észnél van az ember, ha látja mi történik mögötte és reagál rá.
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
Hát ugye stabilan nem tudom hozni a 45 alatti időt, ezért volt türelmetlen a részemről
De úgy néz ki, ez a tempó ebben a kategóriában talán elég lesz. A setupon kéne még kicsit varázsolni, hogy ne dobjon el néhány kanyarban.Én még mindig abba a hibába esek, hogy ha az előttem levő, láthatóan nem tud normálisan lassulni és a hátába mennék, akkor belülre próbálok fordulni, ami nem épp ideális, mert nem figyelnek és belém fordulnak a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
14x löktek ki 4 verseny alatt, és 16!!!!! SA pontot buktam, hagyom a faszba ezt a szart, ilyen pocsék versenyeim még Publikon sincsenek, eddig pluszos versenyem még nem volt. kivétel nélkül az utolsó helyen körözgetek egyedul, annak ellenére h 45,5-46,4 körüli időket megyek. Ha valaki a környékemen van tuti h kilök. mindegyh én előzök vagy ELENGEDEM, kilök b+. Olyan h fék senki nem ismeri, szarmindegy mi vagy mekkora baleset van előttünk, ha fékezek lelöknek a pályáról. Tegnap este felüdülés volt a CP. Azt a heti 5-6 versenyt amire időm van, tuti nem erre a rookis nevetséges publik szint alatti roncsderbire pocsékolom. Na písz!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Bandit21
addikt
válasz csucsu52 #4788 üzenetére
Az első olyan tipikus. Kijebb kezdted ezért később adsz gázt. O jön szűken ahol nyilván hamarabb kezdgetizel tolni. De az már nincs meg neki hogy Te nem tudsz olyan hamar oda lepni mint O mert akkor a 3as előtt túl jobb oldalon maradsz.
Nem vak volt szerintem csak ment a normál ívén és elképzelni se tudta hogy Te egy üzemmel később gyorsítasz a szélesebb ív miatt és egyszerűen Rád gyorsult. Abszolút az O (porsce) hibája de nem szándékosan szerintem hanem csak béna. Bár úgy néz ki Neked megy mintha nem látna de igazából az éltető ivbol eredő tempó különbség csapta be.
A második a BMW vel kb ugyanez de ott hülyébb volt a tag.
Ha ez az lfm akkor nem vagyom ide. Ez szomorú hogy csak a begyakorolt ív megy és ha el térő ívet mész bármi miatt akkor Neked mennek mert nem érik fel ésszel hogy egy méterrel arrébb már a 3 asba pl nem tolod úgy neki mint O szűken mert akkor a Mansell felé fölfelé ki esel a zöld szőnyegen túlra.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
válasz csucsu52 #4787 üzenetére
Szépen elintéztek (nem tudom mit néztek vagy esetleg nem ismerik a fékpedált), pedig mindkétszer jó pozikban voltál. :/ Többiek meg a sárga zászlót nem ismerik és mindegyik csak nyomja neki, mindegy mi történik elöttük.
Sárga zászló ignorálásért szórnám én a büntiket, ahogy iracing-ben is csinálják.
SR csökkenést ettől függetlenül ez nem magyarázza. Első érintéstől 10mp-ig akárhányszor ütközöl, akkor is csak 4 büntetőpontot kapsz. És ha egy versenyt talán 15 büntetőpont körül fejezed be, akkor még nem csökken az SR-ed. Szóval elvileg 3 kocc is belefér anélkül, hogy csökkenne az SR-ed.
Futam végi eredményeknél LFM oldalán nézd meg, hogy miért kaptál büntetőpontokat. 1 track limits = 1 büntipont, kocc = 4 büntipont.
-
csucsu52
aktív tag
-
Géjza
őstag
-
-
Bandit21
addikt
Érhető és igaz de ez a kettő olyan tipikus szituáció volt hogy nagyon messziről jött a vétkes és csucsu gondolom épp valami küzdelem miatt a verseny ivtol messzebb volt kicsit és nem optimálisan gyorsított
Az első esetben meg kellett volna várni hogy túl menjen a 3 ön és a Mansell felé elmenni
A Porsche is ha vár a Mansell felé külső iven előtte megy be.
Ehelyett mindeketto tolta a megszokott ívet a megszökött tempóban és bele mentek.
Ráadásul ahogy írod békésen mentek tovább utána mert viszonylag kis tempó különbséggel koccoltak épp kanyar kozepen. O pörög ok meg mennek tovább minimális sérüléssel. Szívás. (Sajnálom).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
+1 a kékzászlós körözésnek a kocsi javítása után. Igazából megértem ha felcsesz és nem akarsz végig menni, de így hét elején még bőven belefér a gyakorlásba, de ugye embere válogatja, hogy a hot lapping mennyire tetszik Én is van hogy inkább ilyenkor kilépek és csókolom (szerencsére 7+os a SR-om, szóval nem igazán érint, hogy mot veszítek valamennyit, az ELO jelenleg fontosabb nekem azt meg úgyis bukom ilyen esetben).
#4788 csucsu52
Ez milyen ELO amúgy? Mindkétszer a mögötted levők voltak a hibásak (bár az elsőnél talán érthető, hogy mire gondolt a Porsche, az egyértelműen a rutintalanság, hogy nem volt türelmes).
Amikor kipörögtél és ott ütközted veled az meg már BAU igazából. Amíg a yellow flag nincs büntetve, addig egyszerűen túl kockázatos nem csapatni ezerrel. Plusz te még a jobbik eset vagy, mert fékeztél és nem gurulgattál ide oda.Az első esetben annyit tudsz ilyenkor tenni, hogy picit a fékre rálépsz, hogy a lámpád felvillanjon, jelezve, hogy para lesz. Igazából én az első kanyart is mindig így veszem a rajtnál, hogy már jó előre adok egy kis féket, mert sokan nem tudják, olyankor hol kell kezdeni fékezni.
LFM-ben nekem eddig az is pozitívum volt, hogy sokszor mikor valaki ennyire hülyeséget csinál, rád ír verseny után bocsánatot kérni.
f3rdzs0
-
csucsu52
aktív tag
válasz f3rdzs0 #4797 üzenetére
Aki az elsőt okozta 1000RLO, mezőny is 1000
A másodikat 1350ELO, mezőny 1200Rám is rámírt a 2.srác, nem bocsánatkérés miatt, hanem elkezdett mentegetőzni, hogy Ő ártatlan, meglökték, elküldtem neki a videót, neki állt feljebb, hogy mit képzelek magamról, nem látom, hogy jöttek mögötte?? Neki menni kellett előre.....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen