Új hozzászólás Aktív témák

  • Géjza

    őstag

    válasz f3rdzs0 #4777 üzenetére

    Pont ez a jó a boxkiállásban, hogy sok helyen el lehet baxni. :D Nem lassítasz le eléggé (53-54kph-ig csak DT-t ad, felette SG30-at) -> bünti. Elcseszed a beállást, igazítani kell a kocsit emelés előtt -> 3-4mp késlekedés. Ha automata boxkiállást használsz, az eleve 3-4mp-vel lassabb, mint a manuális. Ha fullra te csinálod, akkor gyújtást neked kell levenni, majd ráadni, motort indítani (volt már nem 1x, hogy nem figyeltem eléggé és motor indítás helyett a pit limitert nyomkodtam és elment jópár mp, mire rájöttem, hogy miért nem indul. :) Aztán pit limiter kikapcsolás helyett a gyújtást vettem le véletlen boxból kihajtáskor :DDD , na ez ultraszívás, mert teljesen meg kell állítani az autót, csak akkor engedi újra ráadni a gyújtást és tudod indítani a motort -> nagyon sok mp-t buksz). Ha hamarabb oldod ki a pit limitert -> DT/SG.

    Plusz a kiállás előtt gépészkedni is kell, hogy pl akarsz-e/kell-e javíttatni, ezt be kell állítani. Akkor ott vannak a guminyomások: kell-e variálni rajtuk, ha kell, akkor azokat is kiállás előtt be kell lőni.

    Van teendő és oda kell figyelni jópár dologra, amin akár el is mehet a verseny. De pont ez benne a szép, hogy nem elég jó köröket menni, még a boxkiállást is lehetőleg tökéletesre kell megcsinálni.

Új hozzászólás Aktív témák