Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy valszeg a hétvége miatt előkerült az összes gyökér. Mentem három versenyt és mindegyiken valaki kiütött. Kettő elnézést kért, egynek meg megy mindjárt a report Az SR-t jobban sajnálom mint az ELO-t, mert utóbbit viszonylag könnyű gyűjtögetni, de az SR-ral elég fukra az LFM (főleg ha nagyon pusholsz és liberálisan értelmezed a pálya határait )
f3rdzs0
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #5036 üzenetére
Azt hittem már első kanyarban kinyírnak Ehhez képest csak a 3-ban gyilkoltak meg.
A gond főleg azzal van, hogyha kalamajka van elől, akkor a hátul jövők nagyrészt baxnak rá, nyélgázon tolják tovább. Ha te óvatos vagy és elveszed a gázt, netán fékezel, hátulról jó eséllyel beléd mennek.
Az persze szintén "okos" vállalkozás volt az audistól, hogy miután meglökték, ő nyélgázon folytatja a tevékenységét és csodálkozik, hogy keresztbevágódik a pályán és visz magával még pár embert.
-
Géjza
őstag
Ha érzi, hogy top10 meglehet időmérőn, akkor inkább kvalizzon. Ha csak középmezőny/mezőny 2. fele lenne meg, akkor jah, tolja élesbe a kvalit és vágja le az utolsó kanyart és akkor érvénytelen lesz a kör -> végéről rajtol.
Várnék kvali feléig, hogy mégis milyen köridőt megy az élmezőny. Majd kigurulnék, tolnék egy éles, de érvénytelen kört, hogy lássam kb mit tudnék, és ha versenyképes, akkor még egy éles kör, de immár vágás nélkül. Ha nem elég erős a köridőm, akkor hagynám a kvalit és indulhat a last to first challenge.
-
Bandit21
addikt
válasz adrian360 #5050 üzenetére
Amint... 10 futam és 4+ Sr meglesz.
A nevem mellett alatt van az Sr alatt egy
egy _ _ _ _
Gondolom ott lesz majd az elo.Hotlapokkal készültem a 22.16 os futamra, 1:45:475 ig jutottam, valamire jó lesz
Főleg így hogy eldöntöttem hogy nem futok qualit...regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5055 üzenetére
Nem bírtam ki, qualiztam és sajna hibábal (kivártam az utolsó sikán előtt mert sokan jöttek és el akartam engedni őket, de sikerült addig amíg az ív is rossz lett és a gumi is hideg így a célegyenesre fordulás közbe megelőzőtt a hátsó szárnyam...
Ezért van bünti?
Utána futottam egy 10 időt és 9 -nek bejöttem. Ez egy kifejezetten normális társaság volt, egy bolond volt talán az 1. kanyarban de gyak. mindenki egyszerre fékezett sokkal hamarabb.
Az sr az első futamon 2.5-ről 2.64.-re ment fel, most viszont 3.14-re. 0,5 SR-nek örülök, azt hittem ilyen 0,10-20-onként gyűlik.
Viszont az ELO az valami +16/18? hát az gyászos, ha délután elment 62 mert szét ütött aki arra járt, és egy szép versennyel (nekem ez már bőven az volt) meg vissza jön a negyede.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #5056 üzenetére
Szoktasd magad a gondolathoz, hogy az ELO-d valószínűleg leesik majd 1200-1300 magasságába mire úgy-ahogy látsz majd a pályán. Az SR-t dédelgesd, arra nagyobb szükséged lesz.
Nagyon csalóka az ELO, mert akinek csak pár versenye van, ráadásul kedvenc pályáin az jobban helytállhat, de mindenkinek lehet mumusa, ahol egyszerűen nem megy.
A lényeg, hogy ne veszítsd el a lelkesedésed pár rosszabbul sikerült futam miatt, nagyon keményen megküzdöttél te azért, hogy itt legyél!Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5056 üzenetére
SR az alapján van számolva, hogy mennyi büntető pontot kapsz. A büntető pont meg azután jár ha ütközöl vagy elhagyod a pályát (ami ugye nehéz tud lenni ha nagyon a határokat feszegeted)
ELO viszont másoktól van elvéve. A mezőny felső fele kapja meg azt amit az alsó felétől levon a játék. Ezért érdemes már jó előre megnézni hogy mi felett akarsz végezni (általában 15, de ha nincs full 30as lobbi akkor ez lehet fentebb).
Minimális szinten a rankot is figyelembe veszi, szóval ha 26-ként lettél 2, akkor picit több ELO jár mintha 5-ként tennéd ezt.
Amúgy próbálj ne foglalkozni az ELO-vak, mert annak pont az a lényege, hogy olyanokkal versenyezz akik nagyjából olyan gyorsak mint te. A te szórakozásod fogja rontani ha nagyon rá koncentrálsz, a versenyzés helyett. Ha nagyon leesik viszonylag könnyen vissza tudod hozni gyengébb lobbikban.f3rdzs0
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #5056 üzenetére
Akkor nulla hibapontod lett, ami egészen kiváló! Nem sűrűn fordul elő, hogy sem kocc, se egy árva vágás sem történik. Az SR így gyorsan tud nőni.
ELO: sokmindentől függ, hogy mennyit ad. Pl. split átlag ELO-ja, 25 perces futamon eleve 0.7-es szorzót használ (értelemszerűen egy 45 perces futamon elért eredményért több pontot, 1.7x-est ad, mint a sprintfutamokért).
Sprinteken apránként gyűjtheted és bukhatod is ELO-t, 45 perceseken sokat hozhatsz (top 8-cal 100+ ELO-kat könnyedén), de sokat is bukhatsz, ha kiütnek/nagyon összetöröd és a mezőny végén futsz be. Pl. Bathurst-ön nagyon sokat kaszíroztam. Hiába voltak nálam gyorsabbak 1 körön, ha nem tudtak hiba nélkül végigmenni 45 percet. És ha Bathurstben hibázol, akkor jó eséllyel xarrá is törted az autód és game over.
Ne a köridőket nézd. Inkább stabilan, biztosan, konzisztensen menj, ez hozza SR-t is és ELO-t is. És akkor hamar a megfelelő, magasabb splitekben fogsz kikötni.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Ja és mégvalami. Vannak LFM practice szerverek, mindig az adott hét pályáival. Futamok előtt oda szoktam felmenni gyakorolni, nézni, hogy kb mennyi a difi köztem és az élmezőny között, nézni, hogy hogy mennek, hogy vesznek bizonyos kanyarokat, mekkora sebességet visznek át, stb. Gyakorolni és tanulni is jó. Meg ellesni, hogy élmenők milyen BB, TC, ABS beállításokkal mennek, ha mondjuk nincs CDA-d vagy kiforrot setupod.
-
Bandit21
addikt
Köszönöm szépen mindenkinek.
Mentem mégegyet, most már split 3 ba rakkott.
Délután volt split 5 és ott volt a videos első kör és 11 ről 18 hely.Aztán az előbb már split 4 és 9 hely (11rol ). Az ment le hiba nélkül és jött +0.5 sr.
Most pedig már split 3 erősebb mezőny és én is fáradtam. 1.46.1 volt a qual időm ezzel az előző futamokat top 5 ből kezdtem volna itt a 14 helyre volt jo.
Úgy voltam vele hogy kivarok a rajt egész normális lett, végül pedig az első kör végén 16 votlam.
Mivel alap esetben kizártam a top 10 et újra az sr gyűjtés volt fontos.
De sajnos a kedves gyors pilóták nem nyugisak így végül 10 nek bejöttem.
Holnap is megyek 3at mert terv hogy hétfő este meg legyen a 10 futam és a 4 Sr és akkor íron vagy mi leszek.
Viszont nem tetszik a rendszer. Kb 10 gyors pilóta esett ki, hibázott előttem. Ezek egy részét amikor jöttek újra fel szépen el is engedtem. De volt egy páros aki el cseszte az utolsó sikant és rájuk estem kb 12 ként (ok voltak 10-11)
De hátul jött egy másik korábban hátra esett is.
Ezért négyen mentünk be a célegyenesbe. Én közepen és próbáltam nem a koszba de le menni amennyire lehet jobbra.
A két hibázó meg végig egymásnak kis koccok. Ennek az lett a vége, hogy a mellettem lévő ahogy pattant a másikról ,250 el a seggemennek jött majd falba.A játék meg kiírta hogy safety penalty...
Bakker ne mar. Ok nem erdkekel az elo értem már nem most fontos.De az sr nagyon is és látom mi van ha jó a társaság, simán hozok akár hiba nélkül is futamot, +0.5 el.
Erre ketten előttem meg masszak és le is pattannak a sikanban, melléjük érek (akkor meg arra figyeltem hogy 14 ről legalább 12-13 nak jönnek be)Erre az egyik nekem passzolja a másikat és nekem jár -SA (tudom már ez se fontos de megszoktam) meg valami túró 0.14 SR +,ba.
Pedig lehetett volna megint 0.5 is.
Gyakorlatilag 3 futamon ahol hülyék vannak lehet összesen+0.42 Sr míg ennél több is 0.5 sikerülhet akár 1 futamon is.
Holnap tesztek fel videót erről a két teke mesteerol, pluszban az utolsó köröm ahol már nem engedtem el a gyorsabbat mert 10 voltam.
Holnap gondolom split 2 be tesz ahol majd rommá vernek de nem baj majd az utolsó helyen megyek szépen nyugiba és jöhet megint az SR gyűjtés.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
adrian360
őstag
válasz Bandit21 #5061 üzenetére
nem bántásból, de kicsit engedd már el ezt a stat nézést. mindig lesz olyan hogy vétlen vagy és neked jönnek, szarrá törik tőle a kocsid, lesz olyan hogy minuszos SR-rel végzel, reportolnak és levonnak pontot. Ha ezeken nem lendülsz túl, akkor nem lesz hűde jó időtöltés neked ez a játék
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5038 üzenetére
A reportom alapján levontak 1 SR -t a sráctol.
Úgy gondolom ennek az Sr izgulasnak így valóban nem sok értelme van. Az én futamom nem jön helyre tőle, vele meg valószínűleg az életben nem találkozom. 1 egész sr azért, ha 0.1-0.15-önkent gyűlik, jó ég mekkora bunti.Német srác volt amugy.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Azt, hogy német, Miattad írtam
ha jól emlékszem Te írtad, hogy nagy valószínűséggel őket máshogy kezelik.f3rdzsO: igen ezt azért csak néztem, hogy bakker 1 egész mínusz az kemény. Bár ha mindig így megy, remélem nem látom többet.
Ha igen akkor meg kerülöm.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #5046 üzenetére
Mar tobbszor vesztettem pozit a formacios szakaszon,de szerencsere sose kaptam buntit erte. Rendszeresen elfelejtem fejhallgatora tenni a hangot, es gyorsba indulas utan meg nem biztos h a sajat pozimra visszaerek.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
Gondolom ha valaki feljelent akkor lenne baj, csak senki nem foglalkozik ezzel
Az elmúlt pár versenyem jó fos volt, rengetegszer random belémjöttek meg keménykedtek a jóval lassabb emberek (akik beértek mert balesetet kerültem ki). Végre berakott 1-nek egy splitben (szóval ennyi veszteség után pole to win teljesen reális volt), erre el se indult attól a splittől lefele semmi Mindegy, legalább nem veszítettem pontokat idegállapotba.
A kedvencem, hogy most elkezdett egy srác magyarázni nekem chatben. 3-man versenyeztünk, jóval lassabb volt mint akik mögötte jöttünk (fogalmam nincs hogy volt ilyen magasan a mezőnyben). Behúzódott mellé a másik srác belső ívre, de a gyerek kanyarban szimplán ráhúzta a kormányt, hogy majd ő kanyarodni fog. Erre nekimegy, majd mikor instabil a kocsi kiegyenesíti és elkezd fékezni kanyar közepén, szépen arra az ívre amin én mentem volna, úgyhogy hátulról bele is koccoltam.
Ráírtam utána, hogy bocs erre aztán tényleg nem számítottam (hogy ennyire hülye), és még neki állt feljebb, hogy mi az hogy nem számítok rá, mikor látom hogy harcolnak Az már igazán mindegy hogy szerencsétlent úgy értük utol 5 másodperc távolságból, hogy amúgy egymással harcoltunk teljes békességben.f3rdzs0
-
<Lacy85>
addikt
Sziasztok!
Lenne egy apró kérdésem a játékkal kapcsolatban. Mi alapján számolja az SA-t?
Belinkelem az utolsó ~10 versenyemet. Ezalatt kereken 0 koccanásom volt. Viszont ha csak a közelembe jön valaki, egyből -1SA. Lement 92-ről 87-88ra. De mitől?
[kép] -
Kommy
veterán
válasz <Lacy85> #5073 üzenetére
SA számolás elég komplex, de igazából talán Kunos-ékon kívül senki nem tudja pontosan hogyan működik, de amúgy nem csak a koccanások számítanak, hanem a pálya elhagyások, megcsúszások is.
Amúgy ha valaki érdekel egy kicsi részletesebben akkor a /dokumentumok/Assetto Corsa Competizione/Config/hud.json fájlt megnyitva és a "ratingWidgetPracticeFocus" sort írja át 5-re és mentse el játék indít és akkor a SA mellett látszik egy Trust és egy BWP szám.
Trust-nak felfelé
BWP-nek lefelé kell mennie, hogy nőjön az SA.
Nekem jelenleg 98-es SA mellett Trust: 669.1 és BWP: 48.2 (sikerült a 99-es SA-t lerontani, Trust folyamatosan csökken nálam a gép ellen. A BWP viszont szépen csökken, ha nem balesetezek mert itt volt 52-es BWP-m is amikor koccantam) Eredendően ki van kapcsolva nálam Single alatt most kapcsoltam be a számok miatt.1 órás futam alatt (Donington Park) 54 Thrust-ot és 6 OBWP-t kaptam. A végén 14 volt a bónuszpont.
Ami még megmosolyogtató, hogy a menüben 99SA-t ír a játékban pedig 98-at[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
Kis kezdő LFM beszámoló. Múlt csötörtök lett meg a 80 + SA és így az LFM licenc is, azóta pedig így alakult:
Túlvagyok az első 9 futamon, 7 Barcelona és 2 Misano.
A 9-ből 8 pozitív sr-el, 2 pozitív elo-val zárult.
Most a 9 után lett meg a 4 +SR
Folyton 2-es split-be rak, ahol időmérőn 15-20 vagyok és mivel vigyázok, 14-16 körül futok be.
Ha véletlen split 3-ba tesz, akkor meg 10-12 hely időmérő (6-8 helyre lennék jó de elizgulom ami érdekes mert a versenyt már nem) Versenyen pedig 9-12 talán.Péntek 3-at, szombaton 4-et mentem, vasárnap viszont előtte bementem hotlapra, és nem állt össze ezért kihagytam a napot.
Ma ránéztem, Misanoban az életben semmilyen sim-el nem mentem még, 1.35.4 körül tartok hotlapban, lfm időmérőn talán 1.35.7 jött össze, versenyen 1.36 eleje.
Cseles mert van reggel-dél-délután és este is, erősen játszanom kell a setuppal, hogy jó legyen a gumi ezt pedig még tanulom-szokom.
A múlt "heti" - péntek szombat - 7 barcelona futam után SR3,97-on álltam de ma az első Misano-n megvolt az első hibám.
Ketten mentek el jobbról egy jobbos kanyar előtt, és tudtam, hogy ki fognak jönni rám, ezért balra mozdultam, de nem néztem/láttam a radart és egy 3. srác már épp ott volt. Kilöktem, dnf-lett, csomó sr-t vesztett, írtam Neki, korrekt volt. Volt még 2 kocc, az egyikben kb 1-1 a másikban meg a másik jött nekem.
Így lett a 3.97-ból levonással SR 3,73. Ha a srác reportol, akkor szerintem SR 0,5-től búcsút vehetek az biztos legalább.
A második versenyen viszont sikerült összesen 2-3 no time gain pálya szélesítéssel 0,29 SR-t hozni ami fellökött 4.02-re és jött a bonusz amit f3rdszO mondott és most 4,52 SR-el vagyok 9 futamos rookie. Gyanítom tuti split 1-be fog tenni innentől, ami szívás mert az ELO-ra is sikerült úgy vigyázni, hogy a 10. verseny előtt még mindig van 1351.
Ha pedig a 10. futamon nem vesztek 51-nél több ELO-t és nem rontok 0,52 SR-t (vagy nem óvnak meg holnap estig) akkor úgy néztem kimarad az iron, amihez elo figyelés nélkül kell 4+SR, és talán az iron + is amihez 1000 elo kell - 351 elo-t egy versenyen nem tudom lehet-e bukni, és akkor bronze-al nyitok.
A bronze +-hoz meg kellett volna tartani az 1500 elo-t de annyira nem vagyok gyors sajnos.Tudom, ez bármikor változhat - és fog is, gyanítom az elo-m le fog menni szép lassan tovább így hosszú távon iron + leszek, de a challenge amit kitaláltam magamnak, kb sikerült.
Ami erőt ad, hogy legutóbb már -1 és -3 volt "csak" az elo levonás split 2-ben, illetve, hogy volt egy +0,5 egy +0,36 és egy +0,29 sr-es versenyem. Az elsőn semmi hiba/kocc nem volt, a 0,36-oson egyetlen pályaelhagyás, a 0,29-en pedig 3 pályaelhagyás (no time gain mind).
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Hummin
tag
Mai Kunos hír az updateben jön Valencia.
Gyorsan megnéztem a hivatalos naptárat, Hockenheim és Zandvoort is szerepel a listában. Akkor még ezek várhatóak szerintem. Zandvoort mint átépített pálya, jó lesz fél pályának.
szerk:
Átépített Spa-t is megkapnánk?
tome, beelőztél.[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #5076 üzenetére
Sikerült, ahogy tartottam tőle, a magas SR miatt split1-be tett, ott 23-ból 16 lettem időmérőn - izgultam megint, nem jött jó kör - a versenyen viszont sikerült bejönni 12-nek - a 11-et elengedtem, mert láttam, hogy nem lesz meg a 10 sehogy és pár elo-t beáldoztam a nyugalomért.
Volt talán 2 pályaelhagyás, meg egy kis kocc, de ennyi, +0,23 sr-el 4,75-ön vagyok, és végre az elo is nőtt, ha minimálisan is.1351-ről 1362-re.
Megvan így a bronze - amíg 1300 alá nem megyek - de jó lesz az iron is.Pár nap, talán egy hét, és születik a Lányunk, és még előtte meg akartam csinálni, hogy majd, ha minden nyugisabb lesz, mint az elmúlt időszak, jó társaságban tudjak jókat játszani. Ezért (is) voltam SA SR ELO őrületben.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
v2
senior tag
Üdv. Cseréltem az RTX 3070-et 4070ti-re. AZTA QRVA 650w 80+ táp szépen viszi. Az i9 9900k ahogy nézem kihajtja, unigine2-ben a 3070 98% a 4070ti 97% A lényeg pedig, hogy a steam vr ms ( 60Hz ) 12.7 szemben a 4070ti 8.1ms-el. Elég sokat javult a grafika Egy szó mint száz, rohadt drága de megéri.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Bandit21
addikt
Üdv,
A nem rookie versenyek etikettje érdekelne.Az elso futamok rookieba arról szóltak, hogy próbáltam vigyázni az elo-ra és az Sr re is egyszerre. Mindig volt jópár sokkal gyorsabb mögöttem, mert vagy be se ment qualira hogy onnan jöjjön fel, vagy előttem indult de ütközött, ki lökték stb volt vele valami.
A futamok nagy részében tehát inkább hátrafelé figyeltem de ez sem alakult mindig jól. Bár igyekeztem jó ütemben elengedni, de volt aki villogott, volt aki nem bírta megvárni a kombináció végén az egyenest és hasonlók. Ezek miatt voltak koccok és fölösleges sr vesztesek és ami fontosabb hogy a mögöttem lévő valóban lassabb / velem azonos tempójú emberek is rám estek ilyenkor. Volt akit elengedtem mert bár pár tizeddel volt csak gyorsabb, de mire a gyors pilóta elment az addigi gap felére esett és nem akartam küzdelem miatt még többet veszteni.
Most viszont már megvan a nem rookie szint és több dolgot is észrevettem.
Rookieba egy futam 20 ritkán 22-24 fős volt.
Ha jól látom iron fölött már 30.
20 helyett pedig 25 perces a sprint.Többen több ideig megyünk. Ahogy néztem este, pl egy 200 fős Misano bán a 6 splitbe tett volna a 9 ből
A splitem quali idejeit megnéztem utóbb, kb a közepén lettem volna, 30 ből 14-16.
Itt is volt aki ki se ment qualira és utána előre jött 10-15 helyet, és olyanok is akik a top 10 ből estek hatra.A felállás tehát hasonló, nálam gyorsabbak is fognak jönni hátulról. Az viszont lehet itt már működne hogy nem kezdenék el hátrafelé gondolkodni, hanem egyszerűen csak menjen el aki gyorsabb, ahol tud. Jellemzően eddig ha egy egyenesbe valaki szorosan mogem ért akkor belülre húzódtam, hagytam hogy mellem érjen és még a fektav előtt egy bele emeléssel hagytam hogy elém kerüljön és mentem vissza mögé. Így nem hitte hogy be akarok szúrni és kicsit korábban is fekeztem így rá se estem.
Ez viszont legalább 2-4 tized amit mostmár nem akarnék benne hagyni.
A kérdés tehát hogy az iron bronze társaság mit vár el ha lassabbat ér utol, én takarodjak le az ideális ívről mindenáron mint eddig hogy egyértelmű legyen az elengedés szándék vagy úgyis be szúr aki gyorsabb?
Nyilván itt is van közte hülyébb és okosabb is de hátha van egy jellemző viselkedés amihez tudok igazodni.
A másik ami érdekelne hogy mekkora lehet a különbség a legfrissebb es az eggyel ezelőtti patch fizikaja közt. Valamiért úgy adta a sors hogy Audival megyek de a csatorna ahonnan a setupot szedem le (FRI3DOLF) 1.8.17 es audi setupot hoz csak, a játék meg mar 1.8.21 en van.
Mekkora gondot okozhat ez? (Nemsokára új patch jön úgyis).
Nagyon várom a jövő hetet, Misanot szerintem hagyom már mert Kyalami jön ahol viszont a korábbi hotlap challenge idoim alapján úgy néztem a velem azonos ELO -val rendelkezőknel gyorsabb lehetek, top 10 talán össze tud jönni sűrűbben.
Utolsó kérdés pedig, igaz nem számottevő de a season 10 ben eddig a rookie részben DIV 3 ban voltam a listán.
A bronze váltás után nem találom magam ott. Ezt értem egyrészt de ha futok pár bronz versenyt és rosszul alakul az elo úgyis íron leszek.
Hol mutat az lfm a pont listán ha a season 10 et rookie ba kezdi az ember az első 2 héten majd kis ideig bronz aztán meg iron lesz pl?
Mindig ott ahol épp vagyok és csak abban a rangban futott futamokat ami epp vagyok?[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #5084 üzenetére
Hogy mit vár el? Kb lexarom, előzzön meg, ha tud. Ez verseny, nem elengedőbajnokság. Ha hagyod elmenni, az időben mindig bukó lesz. De persze azzal is (nagyon) sokat lehet bukni (körönként 1-2s), ha leállsz csatázni és közben meg a hátsók rátok esnek. Viszont ez lenne a verseny sava-borsa.
Splitben gyorsan megtalálod azokat a versenyzőket, akik kb a te tempódat tudják. Ha sokkal gyorsabbak valóban nem éri meg leállni, mert csak időt vesztesz.
Ha biztonságra mész eleinte, akkor inkább engedd el. Belső ívet logikusabb (nekem) feladni, nem levédeni, ha már az ember seggében jönnek és el akarod engedni, az a hátulról jövőnek a támadó pozíciója. De ha te belülre helyezkedve akarod elengedni, azzal lehet inkább összezavarod, mert az az elöl menő védekező pozíciója.
-
Bandit21
addikt
Köszi,
A belső íves elengedés az akkor van ha szar a kigyorsítasom és még bőven az egyenes közepén húzódok be és vissza mögé.
Féktávokon nem szoktam belülre menni csak ha védek.
De valóban félreérthető lehet így elhagyom.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5084 üzenetére
Amíg fair a verseny, addig szerintem csak a nagyon gyökerek várják el, hogy félreállj. Barcelonában 1 másodperccel gyorsabb autókat is simán be tudtál védeni, ha nem voltak túl agresszívak.
Én ma felmerészkedtem Misano-ra, de meg is bántam. Még mindig nincs stabil setupom, szóval szívás volt az egész.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5088 üzenetére
Időmérőn 1:34.9-et mentem, de versenyen inkább 1:35.5-36 körül sikerült (ha éppen nem löktek ki). De annyira alulkormányzott volt a kocsi, hogy élvezhetetlen volt és nem bírtam stabil időket menni.
A verseny után mentem egy hot stint-et megemelt hátsóval és játszottam a wheel ratekkel kicsit, úgy már sikerült stabilan 1:34.8 körül mennem, szóval talán vállalható lesz versenyen is.
Még ez se ideális, mert az utolsó kanyarban ez meg eldobja a hátát, szóval még meglátom, hogy tudok-e varázsolni valamit a damperekkel (elég érdekes a motec, szóval szerintem a range túl kicsi).
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
+ f3rdzsO
Bőven sokkal előttem vagytok, jóllehet nekem hétfőn volt kettő és rá is hagytam. Sajna korábbi patch hez való Audi setupot találtam csak és időt se szántam rá. 1.35.7 es idommel egy km el vagyok mögöttetek.
Ahogy néztem 1:34 el már simán a top 10 be lehet menni bár nyilván Ti erősebb splitbe vagytok.
Milyen autókkal mentek?
Gumi mennyire melegszik el nálatok a végére? Én inkább kicsit alá fújok és akkor nem olyan gyors az elején de tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5091 üzenetére
Ha tudnám hozni stabilan a 35 alatti időket akkor nagyon szuper lenne, de egyszerűen nem jön össze a kör, főleg ha ott vannak mások is Meglátjuk, holnap mit sikerül összehozni egy kicsit jobban összerakott setuppal.
Én most Ferrarira váltottam, mert Barcelonában ezzel voltam messze a legjobb. Az Audi előző évadban jó volt agresszív setup miatt, de az esport setupokkal nekem túl érzékeny. A Mercedes meg esport setuppal kiégeti a kerekeit, szóval akármennyire kényelmes, nem túl gyors versenyen alattam.
27.5-re (27.6 versenyen) belövöm a gumikat és próbálok nem gondolni rájuk többet. Ha nagyon sokat csúszkálok, akkor valahol máshol van a gond.
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #5091 üzenetére
Az egy dolog, hogy mi a legjobb időm practice-en, a qualyn ténylegesen megfutott az meg egy másik… Elméletileg a saját Splitemben (1184 vagyok) P2 lett volna elég, de szinte sosem tudom reprodukálni az edzèsen futott időt.
Nàlad is valószínűleg az okoz fejfájást, hogy túl magas Splitben vagy, oda meg legalább 1 mp-el jobb kellene. Kell neki pár futam hogy a helyedre kerülj…
Egyébként M4-el megyek, a bemelegedett guminyomás 27,5-27,7 között van. A lényeg hogy ne legyen 27,2 alatt és 28,0 fölött tartósan.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Végre sikerült 1:35 alá hoznom a race pace-t, amivel top 10-15 tempó megvolt egy 1700-as lobbiban. Egy kör hátrányban
Az első kanyart elnéztem, ott buktam 2-3 helyet, a 3-mas kanyarban meg akármilyen széles ívben voltam, szimplán nekem jöttek. Oké mondom a top 15 még így is esélyes, mert láttam, hogy esnek ki előttem. De valami nagyon szerencsétlen kocsi mögé jutottam, aki konkrétan elengedte a gázt a hátsó egyenesen a kanyarban (és nem kicsit, hanem már jóval előtte), szóval hátulról belementem. De ha ez nem lenne elég, ahelyett hogy fékezett volna, direkt tolta neki a gázt, és letarolt engem is a fűről.
Nem tudom, hogy direkt csinálta, vagy csak ennyire gyökér, szóval elnézést kértem tőle, aztán ha nagyon pattog, megy a report az unsafe rejoin miatt. Nem igazán érzem, hogy saját hibám lenne feltételezni, hogy valaki random felengedi a gázt (főleg, hogy ilyenkor a féklámpa se indikál semmit).f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Tegnap belenéztem a szombathelyi csávó (Vasilakos) prezijébe, jó alaposan belenyúltak a srácok. A belőtt hőmèrsékleteket el lehet felejteni.
Az ütközèseknél igazán nézhetné hogy hol mennek neked, meg ha vétlen vagy akkor ne számolja újra és újra ugyanabból a balhékból a míniszokat…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Hát srácok, azt hiszem nekem itt ért véget az LFM-es karrierem....
Tegnap végre tudtam játszani, sikerült 1:53,1-et qualyzni, ami a 7. helyre volt elég.A 7.körig úgy ment minden mint a nagykönyvben, a rajtnál elkerültem a hülyéket, az első visszafordítóban elengedtem a mezőre egy dive-bombot, feljöttem az 5.poziba, 2-3 tizeddel voltam csak gyorsabb a negyediknél, így nem erőltettem a támadást. De e miatt utolóért egy ausztrál pöcs és ezt csinálta:
https://youtu.be/Jvpn-WD9JNM
Olyan szinten tört össze az autóm, hogy 4 percig javították, köröket kaptam, de betántorogtam a célba.
Nézem, hogy a kis gen..ó kevesebb ELO-t és Safetyt veszített mint én!!!
No, akkor küldjünk egy riportot, lassan már többet fejlődtem videóvágásban mint versenyzésben.
Erre ma kapok egy üzenetet, hogy 28 napra bannolnak és az SR-emet leviszik 1-re (7 fölött volt a verseny előtt) mert amíg a boxban fortyogtam be mertem írni hogy "Ferroni you idiot"...
Hát elmegy ez a nyomorult bagázs a bús p....a, ha azt büntetik aki szabályosan játszik, és lökdöső idióták meg élnek mint hal a vízben!
(Funfact, tegnap még rámírt az a srác akit végülis nem előztem meg és megköszönte a sportszerű hozzállásomat, elmondása szerint ritkán látni ilyesmit...)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
biker
nagyúr
Értem a fájdelmad, de világosan le van írva a szabályzatban, hogy abuzálásért ban jár. és eleve verseny közbeni chatért autómatikus bünti + abuzáltad. ennyi.
Értem hogy szarul esett, de nem írhatod ki magadból. Ez nem olyan hogy ő ütött előszőrElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- DJI topic
- Trollok komolyan
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC