Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Ezen a watkins glenen fuu de lama vagyok, jo mondjuk osszesen annyit gurultam accbe rajt ahany versenyem volt, a sikanba es az utana levo boszmenagy jobbosba vesztek 1,5 secet a kozepmezonyboz kepest is. Azon a sikanon ugy mennek at az emberek mintha nem is lenne razoko, en meg lerepulok az utrol ha megyek utanuk. A legjobb idom 46,9, az elso ek laza 44,8. Ebbe az a jo h van hova fejlodni!
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Bandit21
addikt
Nagyon tetszett a pálya de igazán jó ritmust nem találtam rajta én sem. Hotlapba hűvösebb időben sikerült 1:45; véget menni és utána emelt nyomással zártabb fekhuto nyilasokkal rövid 2-3 körös stinten 1:45 elejét is
De lfm be egyszer mentem be tegnap reggel 9:15 kor. Arra számítottam olyan kevesen lesznek mint előtte a 8:15 ön 2 split és a második elején leszek.
Sajna össze jött 3 így 1200-1600 elo közepén voltam
Megint volt sok csitt csatt előttem végül 20 helyről (1;45:9 quali után rettentő szoros volt mert 1:45:400-1:45:900 volt a 12-20 hely) végül 11 lettem.
A 10 et el engedtem mert annyira gyors volt pár elo nem érte meg a veszélyt hogy vissza esek.Viszont verseny közben egész jól éreztem magam 1-2 hátra esett 1500-1600 elo pilóta mögöttem maradt.
Minimália + Sr és elo mellett lett kb 70 bajnoki pontom, rá is hagytam.
A héten a 45 perces boxosba Kyalami van leehet be merészkedek a nagyok közé.
A boxot kell gyakorolni még eddig a kuplung és az engine start/ ignite automata volt de Laby írta - köszi - hogy boxnal értékes mp mehet el vele.
Előbb csak az engine start és az ignite ot tettem manuálisra de valami nem stimmelt gyújtás+ gázra indult a kocsi rájöttem hogy a kuplung a baj. Miután az is manuális leáll a kocsi és csak gyújtásra indul.
Próbáltam este gyakorolni aki sokat megy le írna mi a helyes procedúra?
Gurulok 1 be a boxba limiter automata az is manuális kell legyen?
Közelítek a kocka hoz nyalókas emberrel már lojem le? Gyújtást vagy a motort? Előtte kuplung al N be?
Box közbe a gyújtást rajta lehet hagyni?
Úgy néztem ha gyújtás rajta akkor 1 be téve is lehet motort indítani és akkor ahogy le érek már mehet is.
Vagy hagyjam ezt a fenébe mert a 25 perc után 45 percen úgyse ez lesz amin múlik az egész?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
Nekem ez a Watkins Glen elég digitálisra sikeredett: 1-0-0-0-1
Tegnap összejött mégegy győzelem, ez már jóval küzdősebb volt, de nagyon Epic módon szereztem meg!
A célegyenes előtti kanyarban középen zárta az ívet a kolléga, én meg belógattam közte és a fal közé! Centiken múlott, de sikerült, de picit több lendülete maradt az ellenfélnek, így mellém tudott gyorsulni a célegyenesben. Az első kanyarban már belül volt, gondoltam elemelem és a jobb kigyorsítással visszatámadok. Nagyon szorosan fordultunk egymás mellett, de nekem jött össze nagyobb lendület, így az elnyújtottakban meg tudtam előzni, a tempós sikánt már ehhez képest egyszerűbb volt védeni.
Ezután csak menekülni kellett egy másik srác elől, aki P1-ből indult, de visszaesett harmadiknak. Sajna utólért, de türelmetlen volt és egy nemlétező helyre akarta berakni a verdát (nem volt autószélességű hely) amikor láttam hogy jön nyitottam a kormányon, de belémjött. Szerencsére csak ő pördült meg, én megúsztam sérüléssel, és a sánta autóval botorkáltam be. De a P1 az P1, a lényeget utána tök normálisan tisztáztunk.
Ellenben ezelött volt 3 borzalmas futam, az elsőn 2x is kilöktek, sérült verda, 3mp-el lassabb körökkel mentem végig, így is mentettem némi ELO-t, de a másik kettő kritikán aluli, az egyik konkrétan ki akart (!) lökni, mert egymás után 2x is full gázon belémjött:
https://youtu.be/w_YrW-uUgYQ
A másik szintén világtalan, simán rámhúzta:
Mindkétszer telibevertem a betonterelőt, 5 percig malmoztam a pitben, 2 kör hátránnyal értem be. Az már csak fájdalomcsillapító volt, hogy a top10-es pilótákkal tartottam utána a tempót...
(Egyébként ezen a nyomorult Ferkán igazán peccselhetnék a belső nézetet, a bal oldali háló mindenkinél kitakarja tükröt, én is utálom. OK, hogy így a valós (?) de akkor is a játszhatóságot nagyban rontja)
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Watkins Glen anno nagyon felcseszett, és most nem nagyon volt időm játszani, úgyhogy mentem kemény kettő versenyt, amiből az egyik tipik WG volt, ahol mindenki lökdösődött, és hiába indultam jól, szimplán belémfordultak és sehova nem jutottam. A másik versenyen meg semmi extra nem történt, sikerült elkerülnöm ezeket, és így kicsit vállalhatóbb volt az eredmény.
Paul Ricard érdekesebb lesz a nagy egyenes miatt, viszont így 30+ fokban a gépem már produkált gyakorlás alatt kifagyást, szóval nem tudom mennyit fogok tudni menni (meg nekem se kifejezetten komfortos így üldögélni a Poangban)
f3rdzs0
-
Laby
senior tag
válasz Bandit21 #5552 üzenetére
Gyors boxkiállás menete:
Mielőtt a nyalókáshoz érsz a kocka előtt pár 10 méterre gyújtást (ignition) lekapcsolod, leáll a motor. Tökéletesen középre állsz a kocsival, tehát a nyalókás nem a pilótával szemben van, hanem az autó közepén. Tökéletesen megállsz előtte (ehhez sokan kamerát váltanak és felül nézetből állnak meg, de szerintem az olyan béna megoldás...
Ha ez sikerült, akkor nyertél jó pár másodpercet azzal hogy nem automatikusan kezdi el leállítani a motort, és nem kell pár másodperc mire a helyedre tolnak oldalra/előre/hátra.Elkezdődik a box munka, én a visszaszámláló előtt 5 másodperccel már ráadom a gyújtást (ignition, fuel számláló fölött lesz egy zöld kör ami jelzi hogy gyújtás van). 1 másodpercnél elkezdem taposom a gázt, 1-esben van és amint 0-hoz ér akkor gázon állva rányomom a motor indítást és már megy is egyből.
Plusz infó, ha volt koccanásod, de nem lassult az autó, akkor kapcsold ki az autó javítást, mert automatikusan javítja ami 7-10 másodperc is simán van ami elég sok plusz hogyha alapból nem vesztettél tempót.
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #5557 üzenetére
Nekem fordítva tűnt egyértelműnek de abba is van valami amit Te mondasz.
A fekete Ferrari elé szep lássam de Gala ment ki (joga volt hozzá mert előrébb volt) de szerintem a Ferrari már be rántani nem akarta és egyszerűen be nézte a fek távot.
A Piros meg inkább volt béna és kanyar előtt reflexbol mozdította egyet kifelé mert amúgy, is jött valaki belül. Csak épp Gala ott volt kint rég.
Persze mindektto bazi idegesítő és versenyt tonkre tevő move volt de a inkabb votlak bénák talan.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz JulesTS #5557 üzenetére
Én az elsőt látom enyhébbnek, mert csak figyelmetlen volt, szerintem nem volt szándékos. Ez persze nem menti, mert a helicorsa-nak atom piros kellett lennie neki.
A második a súlyosabb, mert az full szándékos volt, a második koccra nincs mentség.
Aztán, láttam már csodákat…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
Az első videónál szerintem sokáig otthagytad a "rést", vagy előbb kellett volna külső ívre húzódnod, vagy meghagyni egy autónyi helyet (még akkor is, ha az irányváltás belefér), mert közel voltatok és csak 1m-rel később fékez a hátul jövő, akkor ott a baj. Másrészt a hátul jövőnek előbb kellett volna fékeznie, még akkor is ha nem várta, hogy az utolsó pillanatban zárul be előtte a kapu. Ennél el tudom képzelni, hogy az ellenfeled büntetik, de lehet, hogy versenybaleset, vagy akár a te hibádnak tudják be.
A másodiknál meg szerintem simán figyelmetlen volt és lelökött a pályáról, lehet, hogy csak a jobbról jövőt figyelte, pedig te már előtte voltál. Ez egyértelműen a középen haladó hibája. -
biker
nagyúr
((van egy 680megás update ismét, vasárnapra könyvelte be a steam, de tegnap inkább lekértem azonnal, mert vasárnap dolgom van. Érdemes ránézni versenyek előtt))
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Képzeld nekem amióta ssd re át raktam le jin 5 mp és 1-2 perc alatt végez.
Épp tegnap néztem, 150 MB/S el ment.
Mondjuk az se egy hu de sztár érték, de az eddigihez képest 10x hamarabb megvan vele. Tegnap fotóztam hogy küldjem ide de sok más dolog közbejött.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #5563 üzenetére
Nekem 2x megállt a letöltés rövid időre, 157 megánál vagy 10 percre, utána lejött egyben. A frissítésről nem nyilatkozom…
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
(Egyébként ezen a nyomorult Ferkán igazán peccselhetnék a belső nézetet, a bal oldali háló mindenkinél kitakarja tükröt, én is utálom. OK, hogy így a valós (?) de akkor is a játszhatóságot nagyban rontja)
Egyszer beszélgettem a ktm xbow gt4-es csapat gyári pilótájával, rákérdeztem mi az amit utál benne, és kifejtette h a kocsi tervezésénél marhára nem vették figyelembe h a homológ ülésben nem tudják forgatni a fejüket csak pár fokot, és nem látják a tükröt csak ha feszítik a sisakot az ülés oldaltámaszai közé. szóval semmiség az a kis háló a ferkában.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
-
GalaHU
őstag
No, megszülettek az eredmények, lettek érdekességek!
Gabriellit megbüntették -1.0SR-re (aki az édeshármasból középen az egyenesben iránytváltva mindkettőnket kilökött) az indokolás szerint mert nem figyelt.
Caligarist viszont felmentették, mert állítólag én blokkingoltam. He? Bazz, nem az a dolgod védekezés közben, hogy ne tudjon a másik megelőzni? Ennél finomabban és lassabban már nem is tehettem volna?! Ráadásul nem őt blokkoltam, hanem húzódtam ki az ideális ívre a sikánhoz. Azt, hogy a gyökér 2x is full gázon jött nekem viszont figyelmen kívül hagyták...
De a legszebb, hogy engem is megbüntettek! Volt egy másik kressem is, de az nem riportáltam, mert végül is pontveszteség nélkül megúsztam. De amikor kiforgatott a csávó a célegyenesben, pont keresztben álltam meg, szemben a fallal. A kis térképen néztem a többieket, amikor elmentek mögöttem (addig full keresztbe álltam a pálya leggyorsabb szakaszán) hátratolattam a falig, nem láttam senkit a térképen és fordultam volna a menetirányba amikor egy másik autó (aki NEM az ideális íven ment) nekemjött és kipörgött:
https://youtu.be/w2m9WJMLAq4
Mégis, hogy kellett volna megoldani ezt a szitut? Egyáltalán nem lehett látni a mezőnyt, a tükör a falat mutatta, előlre is csak a fal volt, meddig álljak ott? A térkép se ért semmit, mert túl gyorsan jöttek.
Látszik a srác videójából hogy vadul sárga zászlóznak, ő meg tolja fulllon...
https://www.youtube.com/watch?v=qq3nV6Fo7Tw&ab_channel=I_amI_am
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
András12345
aktív tag
Az a baj, hogy az ideális íven ment volna, ez látszik is a szemszögéből, csak kitolattál elé, és próbált kikerülni. Mindenképpen az ideális ívtől elfelé kell ilyenkor elindulni, azzal el lehet kerülni az ilyen baleseteket.
Viszont ha nem mozdultál volna, és úgy megy beléd, akkor nem büntetnek meg az 100% -
biker
nagyúr
válasz András12345 #5571 üzenetére
igazad van, de a másik sem vette figyelembe a sárga zászlót. egyszer el kell induljon, tök jól kivárt, ha folyamatosan jönnek mert szétnyúlt a mezőny, akkor 3 körön át ott álljon?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
válasz András12345 #5571 üzenetére
Ahol az ütközés után megállt az autó, onnan nem lehetett volna egyíven balra elfordulni a fal mellett. Mindenképpen tolatni kellett, de olyan szűk a pálya, hogy az már az ideális ívbe belelógott. Bármilyen 90 fokos forduló elfoglalja a pálya 2/3-át... Elfogadnám a büntit, ha a bukótérből evickéltem volna vissza ész nélkül, de itt konkrétan nem volt hova menni.
Ha fékez a sárga zászlónál (ahogyan én szoktam) és nem csak akkor amikor meglát keresztbe, simán kikerül.
Amúgy írttam a srácnak egy tök normális levelet, hogy ugyan miért nem nekem írt először a riport helyett (alig vesztett ELO-t, de mind1) meg szerinte hogyan kellett volna megoldani a helyzetet, kíváncsi leszek mit válaszol.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
Áhh, időpazarlás.
Egyszer egy érdekes eset után írtam valakinek, hogy bocs, de közted meg a másik kocsi közt volt két autónyi rés, amibe megérkeztem, erre mindketten összezártatok, ezért fogyott el.
Erre semmi gond, ilyen a verseny
majd reportolt és büntit kaptamDe olyan is volt aki hasonló után elkezdett kiosztani mekkora farok vagyok.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Utóbbit nyomd fel máskor és megy az insult, report és yt videó nélkül a ban és a -1 Sr.
Nekem vegyes a kép, sose óvtak még, ha van valami mindig írok, és eddig sikerült megbeszélni kis kivétellel.
Amit kettőt óvtam az viszont átment és ment is a bunti.
Amúgy túl óvatos vagyok főleg rajt után.
Meg amikor jönnek vissza az elején ki lökött jobbak még mindig hajlamos vagyok elengedni őket pedig nem kellene .A héten nagy terveim voltak. Paul Ric be sajnos nemhogy acc be de soha semmilyen SIM be nem mentem még ráadásul csalóka pálya, tegnap full vakon practice be 6-8 kor után mentem 1:57 ét, de csomó hibával és látom hogy az elo -m szerinti split be 1:55 körul kéne menni tehát " közel vagyok" de ez igazából hiába majd 2 perces pálya a nagy egyenest ha ki vesszük alig van pár kanyar és az is egybe fűzve tehát sajna sokat kell még tanulni.
A másik terv a Kyalami 45 perc lett volna a hétre de pár 20 perces edzés után nem tudok még újra 1:42 alá menni és ott olyan kevés az ember és szűk a mezőny hogy nagyon szerencsés leosztás kell.
Néha 2 split van és a második is úgy 1500 As sof hogy 2500-500. Na ott az alsó harmad vagyok.
Néha utóbb látom hogy van mákos felállás is, pl tegnap este 8 kor a 3 splitbe 1000 sof volt 1500-500 és ott kb 2-3 lettem volna. De ez is csalóka mert aki rosszabb elo val bejön ide az nem lassú hanem valószínűleg rosszul járt párszor mint GalaHU pl.
Mert ugye ott az 5 sr azt meg nem fújja csak úgy össze a szél.A lényeg hogy a terv miszerint majd hét elején megyek 1-2 kyalami -t hét közben megtanulom Paul Ric et, és majd ma/ szombaton megyek ott is pár sprinter sehogy se áll ....
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz András12345 #5577 üzenetére
Igen, ez most már a privi levelezőn is pirossal van szedve. Ezért fogalmaztam nagyon óvatosan én is...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Laby
senior tag
Nem értem, attól hogy mi egymás között fórum haverságban vagyunk miért támogatjuk mindig egymásba a rajtunk kívül mindenki hibás mentalitást, jelen esetben Gala-ban?
Tök egyértelmű, hogy szabálytalan voltál itt szerintem, és jogos hogy kaptál érte büntetést.
Ha a pályán keresztbe fordulsz, és elindulsz amivel kiütsz egy másik embert, akkor egyértelmű sajnos hogy a te hibád (ha lassított sárga zászló miatt, ha nem...ha észrevehetett volna hamarabb, ha nem...).
Fordított esetben is ugyan úgy felraktad volna a videót, hogy hogy kijött eléd a keresztbe álló csávó.Erre az a megoldás, hogy mozdulatlanul maradsz, esélyt adva mindenkinek a kikerülésre. Közben átváltasz a relatív idő blackbox-ra, és nézed hogy hol van egy lyuk ahol tutira megtudsz úgy fordulni, hogy a full gázon érkezők se érjenek oda ameddig még nem egyenesen haladsz.
Persze tudom, hogy ez elég nagy időveszteség és ezért nagy szívás az ilyen szitu, és nyilván nekem is volt hogy nem tartottam be, de ha ezzel balesetet okozok, akkor viszont 100%-ig az én/te hibád. Ez a legális, legkevésbé balesetveszélyes megoldás. -
cibus
aktív tag
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy mi a különbség a sima assetto és a competizione között? melyiket éri meg megvenni?
sima alap 3.99 euro
sima ultimate 7.88 euro
competizione 11.99 euro, de gondolom ez alap, nincs hozzá semmi plusz tartalom (így mennyivel szegényebb a sima ultimate-hez képest? melyikkel játszanak többen, vagy melyik a jobb? az alap competizione mit tartalmaz?)nagyon köszi, ha valaki megírja
-
Bandit21
addikt
Két teljesen különböző játékról van szó.
A sima AC -val egyedül jókat lehet autózni, szana szejjel moddolhato akár autókkal akár pályákkal.
Az ACC ezzel szemben gt3 világbajnokság SIM és inkább az online része erős.Ha az érdekel hogy egy 1979 es Lotus mit megy Kakucs ringen akkor sima AC
Ha online akarsz menni minél többet kb mindig ugyanazzal az autóval és setupot feszegetni meg ligakat keresni akkor ACC
Ahhoz viszont 4-5 pálya és autó csomag kelleni fog
A helyedben venném mindkettőt AC ultimate és alap acc és meg néznem melyik jön be jobban.
Az alap acc vel is lehet élni csak újabb autók Brit USA pályak még pár nemzetközi track nem lesz meg.
Az ACC ha fullos az 50 eur lesz a végén.
Kb röviden.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
András12345
aktív tag
+1
Én sem kötekedésből írtam feljebb ezzel kapcsolatban.#GalaHU
Még annyi, hogy ha nem is tudsz egy ívben elindulni, csak mondjuk kettőben, akkor sajnos ez van (Bár ha rúgsz egy kuplungot, akkor el tudsz ) , akkor sem szabad keresztbe kitolatni az ideális ívre, hiába nem te okoztad a keresztbeállásodat. -
GalaHU
őstag
Elfogadom a véleményed, ezért is kérdeztem rá hogy hátha én ülök háttal a lovon...
Annyit azért hozzátennék, hogy a verseny 6. körében történt, teljesen szét volt már húzódva a mezőny, ráadásul sötétben. Mégis meddig kellett volna ott ácsorognom full keresztben a pálya leggyorsabb részén?
Ha még 10mp-et ott töltök, akkor nem a riporter hanem más megy nekem, és gondolom azzal nyom fel, hogy ácsorgok a pályán. Ráadásul ha szigorúan nézzük nem is unsafe rejoin, mert a pályát el sem hagytam...
Egyébként ilyenért sohasem jelentettem senkit, pedig a pörgések-forgások miatti csatt-ból bőven jut nekem is, de ha a szerencsétlen ott áll a pályán keresztbe (nem pedig a bukóból jön vissza) és a fékezésem ellenére (mert azt a rohadt sárgát nem véletlenül lóbálják) nekimegyek egy morgáson kívül, hogy megint peches voltam, sose csinálok semmit.
De már megszoktam, hogy az LFM az a játék ahol a kilököttbe/bajban levőbe mégegyet belerúgunk, csak mert más riportál előbb bármit is...
Ráadásul ugyanannyit "ér" egy abszolút figyelmetlen kilökés, hogy a melletted állót az egyenesben kipöckölöd egy másik versenyzővel együtt, mint egy ilyen, konkrétan kivédhetetlen eset ami egy embernek okoz csak gondot. A mérlegelésben mindig is verhetetlenek voltak.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
Szimulátor még, és jó az rf2 de kevesen használják.
Ott az iracing ami jó de drága.
Ott az automobilista 2 sokan dicsérik már de sokan szidják még béta kora miatti dolgok alapjánEzeket én nem hajtom.
F1 sorozata inkább árkád bar a 22 be nehezeb menni a szívó hatás miatt. Ha megszűnik akkor elszáll a tapadás.
Beamng drive jó móka de egyedül.
Kamionnal ets2.
Ott a race rRoom racing experience egyik legjobb sim de a grafika régi. Pénzt ott is el lehet szórni gyorsan.
Nemsoká jön a Rennsport. Érdekes lesz.
Jön egy Wec játék is elvileg ( rf2 fejlesztői)
Kb hirtelen ennyi.
A project cars 1-2-3 inkább árkád.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Laby
senior tag
Sajnos az erre a válasz amit senki sem szeretne szívesen megtenni a gyakorlatban...megvárni, hogy elmenjen a teljes mezőny. Ha célegyenesben max tempónál nincs egy 6-10 másodperc lyuk, akkor ez az ajánlott, szabályszerű dolog.
Ha célegyenesben állsz fél percen keresztül, ahol a legnagyobb a tempó, és nincs elég tág lyuk ahol manőverezgethetnél, akkor ez a szabályszerű, legkevésbé rossz megoldás. Ebben az esetben senki nem fog megbüntetni ezért. Ha mégis, akkor ígérem hogy veled együtt törlöm le az LFM accountomat, hiába szeretem nagyon.
Sárga zászlónál te hányszor szoktál fékezni? Szerintem 99%-ban senki, bevallom őszintén én sem. Mivel senki sem lassít, nem jár érte büntetés, senki nem akar másodperceket bukni a többiekhez képest minden egyes kis sárgázásra.
Én ilyenkor csak a térképen szoktam nézni, hogy melyik kanyarba van álló autó, és ott olyan ívre menni, ahonnan leghamarabb észreveszem hogy hol az autó, és legtöbb esélyem van kikerülni. De nagyon én sem szoktam elvenni. Meglepne ha emberek félgázon mennének 2-3 kanyaron keresztül, főleg hogy lobby erősségtől függően szinte minden körben előfordul 1-1 sárga. -
biker
nagyúr
"Sárga zászlónál te hányszor szoktál fékezni? Szerintem 99%-ban senki, bevallom őszintén én sem. Mivel senki sem lassít, nem jár érte büntetés, senki nem akar másodperceket bukni a többiekhez képest minden egyes kis sárgázásra. "
Igen, de ha ezután besz..od akkor ne óvjál! SRC-ben volt aki hasonlóért óvott, és végül az óvó felet büntették meg. Laguna seca, fel a corkscrew felé, valaki besokallt, keresztbe balra, majd vissza jobbra, és ebbe a vissza jobba robbant bele a csávó aki tolta neki mint a barom a sárga ellenére, holott még látta is maga előtt mi folyik
amúgy ACC-ben a sárga nem FCY hanem az adott szakaszra vonatkozik. Mikor bemondja a crew chief, sárga zászló, akkor ha a műszerfalon nem villan fel a sárga és előtted nem lengetik, akkor nem előtted van a buli. Ha előttd van, jól láthatóak a zászlós emberek, plusz a műszerfalon villog a sárga. Akkor 1-2 kanyaron belül előtted van a buli. Aki ezek után is tolja, az magára vessen.
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
András12345
aktív tag
LFM-en nem büntetik meg az óvó felet, max leírják hogy te okoztad, no further action... SRC-ben nagyon máshogy (és szerintem egyrészt ezerszer amatőrebb módon, másrészt pofára megy pár embernél) kezeli a reportokat.
Sárga zászlónál meg addig nem fog szinte senki fékezni, ameddig nem az életeddel játszol, mint élőben.
Meg a térképen látszik is hogy hol van a probléma, oda meg lehet érkezni fokozott óvatossággal.[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
LFM Code of Conduct:
"IV. Deduction of 0.6 Safety-Rating: [+1,5PP ***]
a) Causing a collision which result in a significant impact on the driver concerned
b) Forcing another car off track
c) Ignoring yellow flags and causing a collision (e.g., colliding with a car, which had an accident)"Szóval járhat érte büntetés
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
Továbbra is azt gondolom hogy a célegyenes közepén kempingezni 1-2 percet, hogy majdcsak elfogynak az autók (és nem látni semmit, max a radar!) sokkal kockázatosabb. Itt azért már egymás mellé szoktak húzódni, amikor kivágsz a másik mellől belülre és ott pirosodik egy Ferrari, azért elég gáz...
A sárga zászlónál mindig (!) elemelem, mert tuti hogy előttem van a balhé! Murphy... Sőt továbbmegyek, ha látom a pörgő/koccanó/stb ellenfelet sosem előzöm meg fullgázon, mert kiszámíthatatan a mozgása.
Ahogy András is írja, vastagon volt benne felelőssége, a szabály szerint simán büntethető lenne! Megkockáztatom, ha én riportolom őt először, simán megbüntetik! (Ez egyébként eszembe se jutott a futam után, úgy voltam vele hogy ha valami, akkor ez 100x előfordul egy nap és sima versenybaleset).
De ha már nem büntetik meg, mert sárga alatt balesetet okozott akkor pláne ne pattogjon, mint ahogy biker is írja...
No mind1, szerintem ezt tövigrágtuk...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Itt Laby kollégával kell egyet értenem, hogy itt te vagy a hibás. Ha kipörögsz akkor azonnal a fékre kell taposni, különben kiszámíthatatlan leszel. Az autó aki a nem ideális íven jött csak azt látta, hogy te random gurulsz hátra(ami teljesen korrekt hogy megvártad az üres pályát), más kontextus nem nagyon van számára (hogy te éppen manővert próbálsz végrehajtani vagy csak simán épp most pörögsz ki pl.).
Szóval nincs az ideális íven mert ki akar kerülni, és nem fog túl nagy ívben kerülni mert akkor a saját versenyét is cseszheti. Plusz jogosan feltételezheti, hogy hátrafele gurulásból te a féket fogod nyomni, nem pedig a gázt egyenesen belé.
A korrekt megoldás az lett volna, ha visszagurulsz, megállsz és megvárod amíg elhalad és utána nyomod a gázt.
Amúgy itt nem is elvárható, hogy majd ő fékezget az egyenesben, mert azzal max azt éri el, hogy instabil lesz az autó és biztos beléd megy ha ki akar kerülni és te nem csinálsz semmit.
Arról nem is beszélve, hogy effektíve simán lehet hogy lassított, de nem mutattad meg az ő kameráját és HUD-ját szóval így nehéz ráfogni a balesetet (főleg hogy te mentél bele).
szerk.: Esetleg kapcsold még be a teljes track térképet. Anélkül szerintem teljesen lehetetlen játszani, mert a valós életben is lenne egy spottered aki onnan az infót tudná közvetíteni neked ha ilyen helyzetben vagy.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Bocsánat arról lemaradtam. Azalpján méginkább te mentél neki, és nem ő beléd Tanulópénznek jó volt, de jogos hogy ilyen helyzetből nem sok jót lehet kihozni.
Más (hogy ne ez legyen a téma ) : nektek mi a végsebesség Paul Ricard-on? Szegény Porsche 280 körül kimaxolódik (285 szélárnyékban).
Elég SR daráló ez a PR amúgy. Egyrészt az első körben senki nem tud viselkedni, utána meg vonja szépen le a pontokat a track limitekért.[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
JulesTS
őstag
Látatlanban is boritékolhattam volna a döntést az első kettőte. Az elsőnél legfeljebb a mértékén lehet vitatkozni.
A másodiknál gondolj vele egy fordított felállásba: az előtted menő kisebb lendülettel jön ki a kanyarból a hosszú egyenes előtt és a hosszú egyenest úgy kezdi, hogy a következő kanyar belső ívét védi, te kihúzódsz a külső ívre, erre az ellenfeled szép lassan elkezd szintén kihúzódni a külső ív felé, hogy minél ideálisabbanbdujon fordulni. Amire a fékezési pont elé értek, már ott van az autója sarka előtted. Itt próbálj meg szokásos féktávot kanyarívet venni, hogy a köztetek lévő lecsökkent távolságot megtartsd, esetleg azt várd, hogy később fékez és lecsúszik az ívről, vagy jóval előbb fékezz, hogyha ő is előbb fékez (hogy a nem teljesen ideális ívről is meglegyen a kanyar), akkor se legyen belőle koccanás. Első esetben az elöl haladó biztosan rontani fogja a kanyart, másodikban meg blokkolja előtted az utat. Akkor nem blokkolná, ha időben kihúzódik a külső ívre és neked van esélyed a belső ívre váltanod.
A harmadik amiért büntettek meg sz@r ügy, valószínűleg én se csináltam volna másképp, ha van egy kis hely, akkor megpróbálok irányba állni. -
mmdms
addikt
Mióta megint rookie-ban bohockodok tök magas splitekbe vagyok, ezért miért van? Totál nem az én tempóm még.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Bandit21
addikt
Mert magas az Sr -ed és ott azt és az elo-t kombinálva nézi
Ezert van hogy a sok magas elo val kezdő kevés sr es együtt megy a régi sok Sr es de kevés elo-s al.
Tiszta hülyeség, elo -t egy jó pilóta is tud veszteni.Amúgy nem tudtam hogy vissza lehet esni rokkie ba.
Ahhoz mi kell? 1000 alatti elo és 4 alatti Sr?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
mmdms
addikt
válasz csucsu52 #5598 üzenetére
Szerintem is, az elom visszaugrott 1500-ra 1000 korulirol miutan ujra rookie lettem. A profilba a versenyeidnel ugyebar irja az elot. Es az a poen h minden versenyen igy is pozitiv eloim lettek, igaz csak 2-3-al, de az is jobb mint veszteni. Pedig a 10-17 kozott szoktam vegezni, epp hanyszor loknek ki.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
válasz csucsu52 #5598 üzenetére
Ha jól emlékszem már az SR is számít ott. Tervezik bevezetni az SR figyelembe vételét a sima versenyeknél is, és ezért fut teszt most a rookie versenyeken ezzel.
#5594 Bandit21
Amúgy viszonylag egyszerű pálya, és elég megbocsátó, mert ha hibázol akkor nem egyből a falban kötsz ki (max az SR bánja).
Anno nem szerettem mert F1-ben nézhetetlen volt, a játékokban érdektelen (nem volt jó verseny plusz a játékok semmit nem szimulálnak szóvla a lényege veszik el). De most a héten itt rákaptam és elég fun, még backmarkerként is.f3rdzs0
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen