Új hozzászólás Aktív témák
-
pRoject22
őstag
Én ismerem, egy bajom van vele, hogy csak ACC, iR-ben meg van minden is, lehet ,hogy drága de az iR az más ligában játszik mint a többi, hangok fizika stb stb, VR-ban is az iR a legjobb.
Mondjuk holnap megjön az új kormányom és a V2-től kapott beállításokat azért kipróbálom.¯\_(ツ)_/¯
-
tusi_
addikt
Ez amugy letezo jelenseg Porschenal, exit understeer.
Kocsi hatulja leul gyorsitasnal, ezert tud kiloni a porka kanyarokbol, mert van suly hatul. Viszont az eleje ilyenkor konnyu lesz es nincs tapadas. Hogy mennyire van ez jelen az jo kerdes, sajnos nem mentem meg ilyennel, csak vittek egy gt3 cuppal, de ott ezt nem ereztem
En is porsche orult vagyok, kovetem az osszes bajnoksagot, ahol indul barmilyen porscheeat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Hat en bizonyos szempontbol orulok ennek.
Amikor en elkezdtem nezni az f1 et - 86 - meg ez volt a divat. Akkor az akkori kedvencem csinalta ezt eloszeretettel, most meg a 21. szazadi klonjaMindaddig amig nem tornek, addig szvsz nekunk nezoknek jo. Regen nem tomboltam ugy f1 versenyen, mint legutobb Dibidabiban
eat, sleep, play, replay
-
Bandit21
addikt
Úgy értettem, hogy mivel sim-ben kezdte, majd való életben is vk győztes lett, feltehetően alien, tehát ha én gurulós székkel dfgt-vel a legjobb 10%-ba tudtam lenni, akkor neki a legjobb 2-3% is mehetett simán akár álmából felébredve is. Főleg, hogy az Ő autója lett szimulálva, amit valószínű ismer.
Nyilván teljesen más helyzetben volt, mint egy mai esportoló aki napi 8 órát tölt benne komoly rig-el. Ahhoz képest, hogy laptopon g29-el tolta, ahogy biker írja nagyon jó időt ment persze.A problémát akartam csak árnyalni, hogy a sim azért nem a valóság. Van egy olyan fedése a setupoknak és a pályahasználatnak, ami a valóságban nem lenne gyors, a játékban mégis az.
KARTKRAFT:
szerintem is elcseszett jó, volt szerencsém már kb 8-10x járni kakucson az rx250-el (30 le bérgokart, de 4 ütemű, injektoros, nem mint a rotax, tehát jobban gyorsul, jobban tol, mondjuk 95-100 körül vége van alattam, míg a rotax menne 120-ig akár) és a kartkraft ad hozzá szinte egyező érzést valóban a tapadás és a gumi érzet vonatkozásában.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Géjza
őstag
25 perceseket nem annyira szeretem, ott a kevés idő miatt elég nagy csetepaték szoktak lenni, türelmetlenebben az emberek általában. 45 percesek jobban bejönnek és még a boxkiállás is megfűszerezi az egészet (mondjuk itt is az utolsó 4 futamomból 2 kb az első kanyarban végetért, egyiken kiütöttek, másikon kivédhetetlenül beforgott elém egy autó, szóval a hosszabb sem életbiztosítás).
Hondát elvileg a mostani update-tel legyengítették nagyon sok pályán (nem mindegyiken), így talán nem lesz annyira domináns már.
-
Bandit21
addikt
Valamit lehet nem néztem rendesen de acc be vannak nem SA hoz kötött public szerverek? Én eddig csak ezt az SA hoz kötött dolgot láttam online vagy a LAN vagy a challenge ek meg karrier vagy single Race. De az az igazság nem is nagyon néztem jobban.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Sokkal szívesebben megyek 45 perces lfm futamokat, mint a 25 perces sprinteket.
Gumicserét mindig érdemes tolni, mivel fix, minimum 25s-es kiállás van, ha nem cserélsz gumit és csak 1 litert töltesz rá, akkor is 25s-ig állnod kell a boxban. Azaz +5s-ért (30s) kapsz új gumikat, ami nagyon megéri. Nagyon ritka, aki gumicsere nélkül megy végig. Ha mondjuk 15s lenne a minimum boxkiállás, akkor lehet megérné gumicsere nélkül végigcsonálni a 45 percet, de így hiába nyersz 5s-et a kiálláskor, új gumival könnyedén bedarálnak a többiek.
Eltérő taktikák vannak. Általában a verseny fele körül szoktak kiállni. De ha pl rossz kvalit futottál és hátulról indulsz, akkor érdemes az 1. körben kiállni és letudni, hogy tiszta pályán, csatározások, feltartások nélkül tudj menni. Ezzel sokat lehet nyerni. Viszont a végére eléggé elkophatnak a gumik. Van aki (igaz elég ritkán) a végéig nyújtja el az első stintet és gumicsere nélkül egy gyorsabb kiállást csinál.
Lehet variálni, ez tetszik benne.
-
Bandit21
addikt
A challenge ben is tudsz ilyet menni? Nagyon szép idő! Sokkal később fekezel mint en csomó helyen. Én valami 7++ vagyok a listán 1:41:600 koruli idővel.
Milyen setuppal és melyik porsce val ment ez?A lényegi kérdésre nem tudom a választ. Talán le vett ffb vel is tud max ot mutatni az a kijelző de nem vagyok biztos benne.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Szerintem teljesen jó így, akár még feljebb is rakhatod, egyszer nem ment pirosba (ha jól figyeltem).
Nálam (T300) sokszor megy pirosba. Ha gyengébbre állítom, akkor a gyengébb erőhatásokat nem fogom érezni. Ez szerintem fontosabb, mint mikor valami extrém dolog történik (baleset) és emiatt megy pirosba. Akkor már úgyis mindegy.
Valamikor majd ez egy DD-vel orvosolva lesz.
Ps.: szép kör és jó rajt!
-
Géjza
őstag
CDA: mik a tapasztalatok? Megérte a buli? Sokkal jobbak a CDA setup-ok, mint az innen-onnan összehalászott vagy magad által összerakott?
1-2 jutúbernél láttam, hogy megy lfm futamra, belép szerverre, megnézni a hőmérsékletet, majd átlép egy CDA toolba, beadja a paramétereket, az hozzáigazítja a setupot és be is másolja ACC könyvtárába, azt gyí. Zéró baxakodás a setup-pal.
Havi díjasban vagytok?
-
Bandit21
addikt
O köszi így váljon valóra minden kívánságom.
Bár lehet visszafelé sül el mert hétvégén legkésőbb majd neki ülök és ha nem jön vele az idő akkor az az illúzió is elveszik hogy biztos a setup hiánya miatt votlam eddig lassú.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Igen, persze, valami 1:38:9 itt a challenge top idő. Van videó is róla de pl a Te videódban látom mi a különbség hozzám képest de amit néztem 1:38 videókat ott már nem.
Közbe rájöttem, nem kell hétvégéig várni, ma is péntek van
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Én is kíváncsi vagyok erre, köszi, hogy megosztottad a saját setupodat
Porsche-val nagyon szar vagyok, szóval meglátjuk, hogy ez mennyit dob ezen. Egy-két setup változatással eddig hatalmas különbségeket tudtam kihozni az Agressive default-ból, de ugye annyira össze van kötve minden, hogy ha egy valamit változtatsz, akkor borul az egész sokszor. Szóval kíváncsi vagyok ezek mennyire esportra vannak belőve és mennyire vezethetetlen egy átlag alatti embernek mint én.
f3rdzs0
-
Géjza
őstag
Tegnap este mentem párt kört ezzel, pár kör után jobbat mentem, mint M4-gyel nagyon-nagyon sok kör után. 41 aljában voltam vele kb instant.
Viszont pár kör után már graining kezdődik. Lehet finomabban kellene kezelni 911-et. Versenyen pár körig nagyon jó tudna ez lenni, de utána tropa lenne a gumi elég gyorsan.
-
Géjza
őstag
Ha erős kormányod van, akkor persze, lehet így játszani. Ha gyengébb, akkor nem biztos, hogy ez a jó beállítás, mert akkor a gyengére állított erőhatások miatt a finomabb, korai jelzések veszhetnek el. Ez szerintem fontosabb, mint a másik végletben néha esetleg pirosban lévő FF.
T300-amnál (3.9Nm) inkább menjen néha pirosba, minthogy ne érezzem időben a finomabb jelzéseket. Egy erősebb DD-nél nem nagyon kell ilyen kompromisszumokat kötnöd.
-
biker
nagyúr
nem leszek népszerű, de miért mész a seggében egy ilyen balféknek? így pont olyan balfék leszel mint ő, és bele kell satuzz és kiesel.
HA látod, hogy ekkora farok, akkor ne menj a seggébe egy ilyen szakaszonElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
GalaHU
őstag
Én szívesen veszek minden építő javaslatot, de nem tudom mit kellett volna másképpen csinálni ebben a kanyarban a Bömössel.
https://youtu.be/laRQr3WWDUI
Itt konkrétan ha nem csúszol túl akkor nem lehet előzni, behúzódni tőre előtte meg feleslegesnek tűnt, olyan távol volt még az Aston.
Mire visszaléptem az LFM-re már írt is a srác, hogy sajnálja, szóval...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Nem lehet ezt ilyen könnyen eldönteni…
Ha úgy működne az algoritmus hogy először Safety alapján csinálna sorrendet és azon belül meg az ELO alapján akkor talán működne. De ehhez meg legalább 2-300 versenyző kellene hogy érdemi változást hozzon. Kedd délelőtt fújhatjuk…
Valaki korábban javasolta hogy az ELO és Safety szorzata alapján legyen rangsor, talán az lenne a legjobb, de ehhez tényleg látni kellene a mostani algoritmust.
Egyébként nekem nincs azzal bajom ha csak a Qualy-s pozimat tudom tartani (+-1-2 hely) ha korrekt küzdelem van és nem roncsderby. Nekem így szerencsejáték, mert szerényebb képességgel bírok és az Istennek se tudok visszamászni Bronzba. Aki ügyesebb és gyorsabb, nyilván máshogy éli meg.
Csak jó lenne ha a hobbisták is jókat meccselhetnének, az elején úgy látszott pont ilyen az LFM, de nagyon úgy tűnik hogy ez sem váltja meg a világot, itt is van egy markáns határ ami alatt vagy fölött teljesen más játékélményt kapsz.
Valószínűleg egy a szimezés rákfenéje, itt egy hülye a 30-ból simán tönkreteszi 4-5 ember egy órás szórakozását, míg egy lövöldében max eggyel többször parkolsz el egy camper miatt (franc se ért hozzá, de van ilyen), aztán a többi 58 perc ugyanúgy megy tovább.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Philips LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care