Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4719 üzenetére
Köszi, ez nagyon hasznos volt, szerintem most végig is próbálom. Mekkora az aero-ballanszod?
Jelenleg Misanoban Qualy-n 1:35,7 Versenyen 1:36,1 de tuti hogy ezek szélárnyékos idők, mert Practice-n max 1:36:0-t tudok. Persze csak a nyomással játszva.
Triviális, de csak hogy tisztázzuk: a 27 fok az a levegő hőmérséklete igaz, nem a pályáé?
Arra hogy reagáltoik ha a levegő mőmérséklete a 27-hez képest 2 fokot emelkedik, de a pályáé 6 fokkal nő? Lehet, hogy ezzel szívtam meg...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4752 üzenetére
DNF-et nem szabad csinálni. Az nagyon leviszi SR-t és ELO-t. SR-t úgy kalkulálja, hogy hány vágásod, csattod volt és elosztja a teljesített kanyarok számával. Ha elején van egy csattod és azonnal DNF-zel, akkor borzalmas lesz ez az arány. Ha végigtolod, akár 2 kör hátránnyal is, akkor pozitív SR-rel is befejezheted a futamot (ELO-n ez nem segít, de legalább SR nem zuhan be). Publikon működik, hogy 1. kanyar után ki is lépsz a szerverről, ezt LFM nagyon bünteti.
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4760 üzenetére
Az a helyzet, hogy nekem egybefüggő nyugalmas óráim csak akkor vannak amikor egyedül vagyok otthon Home Office-ban heti egy napot. A hétvégén mindig megyünk valahova, ha meg leülök a cockpitbe félóránként úgyis megtalál valamivel a család...
Szóval ebből kell főzni ami van, a népszerűbb pályákon nem volt ilyen gond.
Igazából az a baj, hogy 1500-as ELO-ról indul mindenki, általában lefelé. Az aki fogcsikorgatva küzd, de igyekszik korrekt maradni a Safety megőrzése (és úgy egyébként a sportszerűség miatt) az egy jó hosszan tartó, szívásokkal és frusztrációkkal teli időszak után apró mínuszokat kapva találja meg majd csak a helyét. A különböző Split-ek quali és futameredményeit böngészve valahol 1300 körül lennék a helyemen, de irreálisan magasan vagyok még mindig az 1380-as értékemmel, így már jó sok futam után a sikerélmény a nullához konvergál, mert vagy péppévernek, vagy kilöknek...
Megint a bunkók járnak jól, törni-zúzni kéne nekem is vagy 4-5 futamon, aztán a a sok bünti miatt meg a pincéből vigyorogva feljönni... Csak ez teljesen ellentétes a személyiségemmel, úgyhogy marad a hosszabb út.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4766 üzenetére
Na, délután megoldottam, simán buktam egy 100-as ELO-t...
Eddig nem futottam boxutcás versenyt Imolán, fogalmam sem volt hogy honnan él az 50-es sebességkorlátozás. Annak rendje és módja szerint belecsúsztam kb 60-al... Jött is a 30mp-es bünti, úgyhogy utolsó előtti helyen végeztem, pedig a 30-as lobbyból addig jól tartottam magam a 9. helyen... Ez van, ezt is meg kell tanulni...
Amúgy ez elég nagy hüleség, a valós versenyzésben tényleg életek múlhatnak a boxutcai gyorshajtáson, de itt???
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4777 üzenetére
Pont ez a jó a boxkiállásban, hogy sok helyen el lehet baxni. Nem lassítasz le eléggé (53-54kph-ig csak DT-t ad, felette SG30-at) -> bünti. Elcseszed a beállást, igazítani kell a kocsit emelés előtt -> 3-4mp késlekedés. Ha automata boxkiállást használsz, az eleve 3-4mp-vel lassabb, mint a manuális. Ha fullra te csinálod, akkor gyújtást neked kell levenni, majd ráadni, motort indítani (volt már nem 1x, hogy nem figyeltem eléggé és motor indítás helyett a pit limitert nyomkodtam és elment jópár mp, mire rájöttem, hogy miért nem indul. :) Aztán pit limiter kikapcsolás helyett a gyújtást vettem le véletlen boxból kihajtáskor , na ez ultraszívás, mert teljesen meg kell állítani az autót, csak akkor engedi újra ráadni a gyújtást és tudod indítani a motort -> nagyon sok mp-t buksz). Ha hamarabb oldod ki a pit limitert -> DT/SG.
Plusz a kiállás előtt gépészkedni is kell, hogy pl akarsz-e/kell-e javíttatni, ezt be kell állítani. Akkor ott vannak a guminyomások: kell-e variálni rajtuk, ha kell, akkor azokat is kiállás előtt be kell lőni.
Van teendő és oda kell figyelni jópár dologra, amin akár el is mehet a verseny. De pont ez benne a szép, hogy nem elég jó köröket menni, még a boxkiállást is lehetőleg tökéletesre kell megcsinálni.
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4783 üzenetére
Grat! Nem kell nagyon faragni a köridőt, 1:45 alatti körökkel már bátran lehet vitézkedni a ringen, jól csináltad, toljad a versenyeket.
Most jövök imolából, esős verseny volt, faxa volt. Csak nem kellett volna egy megpörgés, amivel kvázi uccsó helyre estem vissza. Azért a középmezőnybe sikerült visszajönnöm, alternatív boxkiállás is segített (nem cseréltem gumit, így 5s-et nyertem a többieken).
Azt annyira bírom, mikor előre látod hogy mi fog történni. Hajkurászod az előtted menőt, mögötted is a sarkadban vannak és bedobja a leghátsó és látod, hogy elbaxta a féktávot, hogy abszolút későn fékezett és ügye a belső ívre dobta be, amihez a normál féktávhoz képest is hamarabb kéne elkezdni fékezni, ha be is akar fordulni. De nagyon későn fékezett, nagyon elmérte és előre láttam, hogy nem fog tudni megállni. Be sem fordítottam az autót, nehogy engem vigyen el, hanem inkább páholyból néztem, ahogy kiüti az elöttem menőt. Köszöntem szépen az ajándékpozit és jót röhögtem rajtuk.
Visszapillantót is qrvasokat kell nézni, nagyon sok balesetet (más hülyeségét) meg lehet úszni, ha észnél van az ember, ha látja mi történik mögötte és reagál rá.
[ Szerkesztve ]
-
csucsu52
aktív tag
válasz f3rdzs0 #4797 üzenetére
Aki az elsőt okozta 1000RLO, mezőny is 1000
A másodikat 1350ELO, mezőny 1200Rám is rámírt a 2.srác, nem bocsánatkérés miatt, hanem elkezdett mentegetőzni, hogy Ő ártatlan, meglökték, elküldtem neki a videót, neki állt feljebb, hogy mit képzelek magamról, nem látom, hogy jöttek mögötte?? Neki menni kellett előre.....
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
-
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #4816 üzenetére
Inkabb ugy mondanam ha kiverekeded magad a 13-14 helyrol akkor mar jo, de a mezony fele meg mindig kozveszelyes, es itt mivel szamit a helyezes is, nem neznek semmit, allnak a gazon, talan ezert rosszabb hatrebb ez az lfm mint a Public.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4827 üzenetére
Dehogy volt gyorsabb ez a Tulok, Qualy-n 2 tizedet se adott. Csak a rajtnál is olyan megfontolt volt mint a videón, aztán jól hátraesett.
2-5 tizedes különbséget szerintem simán ki lehet védekezni ügyes helyezkedéssel (nyilván pályafüggő). A cseten is azzal támasztotta alá hihetetlen kvalitásait, hogy hogy feljött és a mögöttem lévőket is mind megelőzte. Hát ja, csak épp azt felejti el hogy csupán azért tudta a mi bolyunkat utolérni mivel csatában voltunk. Érdekes módon 6-7 körig senki nem akart kipattintani, ment a helyezkedés meg a kigyorsítás-optimalizálás ezerrel!Ha azt látom hogy valaki 2 mp hátrányt egy kör alatt ledolgoz, azt mindig elengedem (tök jó indikátor még a rajtszám, ha jóval alacsonyabb mint az enyém akkor valószínűleg tényleg fürgébb)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4862 üzenetére
Nekem nagy meglepetés volt anno a sok 911 kyalami után hogy más autók milyen gyorsak asszem egy NSX el mentem próbaképpen két kört alap agresiv el és azóta is az azzal futott utolsó szektorom a legjobb. Hiába van 100+ kor a 911 el.
Megnézem majd én is ma, és hétvégen, mire jutok ezzel.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4865 üzenetére
Nem csak a dicsőséggel kell villogni íme az én ellenpéldám. A setup feltehetően baromi jó. Viszont én (magyarázkodás) az elmúlt időben Ferrari-Audi-Lambo-bármi más csak nem 911-el mentem Spa-Monza-Hring long run-okat, hogy gyűjtsem az SA-t. Általában 85-ös AI 0 agr. ellen utolsó 26. helyről esőben éjjel dobogóra hogy sok legyen a pont. Ezt csinálom vagy egy hónapja heti 2x.
Na ehhez a nagypapa tempóhoz képest olyan messze van a kyalami gyorskör vadászat, hogy bár december-januárban szünet-szabi alatt eljutottam oda, hogy az akkor youtube-on talált gamer setuppal simán 42 elejébe kezdtem és pár kör után ment a 41 vége is, tegnap a challenge-ben alig bírtam 43-as kört futni. (Igaz akkor napi 1 óra volt benne, nem heti 2. mint most)Aztán észrevettem, hogy a challenge-ben 15 fok van felhő, és a pálya 22 fokos, ezért átmentem sima hotlap-ba, 27 fokos pálya napsütés és optimal track, ott a "kanapédávid" setuppal már ment pár kör után a 42 közepe majd 42 eleje.
El lehet rohadtul szokni egy autótól, pályától de főleg a tempó hajhászástól. Le is állok vele, inkább megyek 100-as ai ellen az sa gyűjtés közbe inkább majd indulok 1. helyről és küzdök azért úgyis több SA jár talán.
A setup:
Az eddigihez képest (52%) a 45 körüli fékerő nagyon szokatlan nekem, valóban sokkal rövidebbeket lehet fékezni vele de újra is kell tanulni az autót ezzel. Sokkal jobban elkúszik a segge, persze meg kell tanulni ezzel is a féket és nem elképzelhetetlen a 41 eleje.
A kanapD kifejtésnek én is örülnék
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
csucsu52
aktív tag
válasz f3rdzs0 #4910 üzenetére
Én is ilyen fura beütésű vagyok, hogy zavart az, hogy rengeteg a BMW, így Astonra váltottam (ebből is van bőven, de közel sem annyi mint BMW)
Aston betonstabil, ha jól tudom ugyanaz a motor, mint AMG-ben, próbálj rá ha gondolod.
Arra figyelj, hogy magasan tartsd a fordulatot, turbólyuk itt erősen érezhető alacsonyan. -
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4941 üzenetére
Én is most nyomtam utoljára.
Már a formációs részen fura volt az autó mozgása, de a parabolica után az egyenesben nem vettem észre mert ott mindig félre huzodok, hogy menjen az első kanyaros teke nélkülem.
De a sikan már érdekes volt, néztem a gumit, még türkiz volt persze, na mondom majd melegszik.
A curve grande ba még kicsit rangattam is mert üres térbe mentem, mert persze a tekes brigád még épp a hungarocell faragó szakkört tolta, és akkor mentem majdnem falnak mert a hosszú jobbosba azért tart a kormány, és megszoktam milyen erő kell rá húzni. Na abból most majdnem belső szalagkorlát lett. De volt egy +3 SA estem. És a nagyobb dolgokból sikerült is kimaradni. Plusz volt egy magyar srác is a szerveren és váltottunk pár szót is.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #4941 üzenetére
Windows billentyűt használom elég sűrűn, ide-oda ugrálok ACC meg chrome, akármi között. Sosem ment el az FFB-m vagy bármi más negatívumot tapasztaltam volna.
Akkor megy el az FFB nálam, ha kilépek win-be és elindítom thrustmaster sw-ét. Akkor pápá ffb és csak ACC újraindítás segít.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz f3rdzs0 #4971 üzenetére
Végre meg vannak az LFM pályák 10. évadra, úgyhogy délután tudok készülgetni.
Szerencsére sok amit már ismerek, szóval lehet Endurance-ba is belepróbálok.#4975 Bandit21
Az LFM saját szervereket futtat a játékban, nincs köze az ottani comp módhoz. A saját oldalukon trackelik a dolgokat (mint Elo meg Safety Rating), ott iratkozhatsz fel versenyekre (aztán rákeresel az adott szerverre a server list-ben mikor megnyitják).Zolder a legújabb licence pálya. Itt 7 kör alatt kell hozni egy 107% (1:32.691) alatti átlagot. Tehát a 7 körben mehetsz efölé, csak utána legyen annyival jobb köröd ami az átlagot javítja.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4976 üzenetére
Bandit21,
Ez a szintidő eléggé sétálós-fagyizós, szóval nem kell túlerőltetni, csak szépen konzisztensen!
Ráadásul csak az átlagnak kell ezt hozni, szóval ha elkottáznál egy kanyart, akkor érdemes egy nagyfékkel menteni, de pályán maradni! Ha jókat jöttél eddig (31 alja simán hozható) akkor még így is meglehetAz empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
v2
senior tag
válasz f3rdzs0 #4992 üzenetére
Az a BMW egy igazi gyökér. Ilyenkor nem értem , hogy, hogy a picsába szedi össze a 80 sa-t. Nyilván farmol ! A CN sehol nincs valószínűleg, sem a CC. Erre lenne jó egy sokkal több paramétert figyelembe vevő pont rendszer.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Géjza
őstag
válasz f3rdzs0 #5015 üzenetére
Az SR-t a futamra való regisztrációkor nézi LFM. Ha megadott SR alatt vagy, akkor nem regisztrálhatsz (hiába 99 az SA-d).
SA-t meg csak license "regisztrációkor" nézik LFM szerverek, a futamokon mindenhol 0 SA-t "követel meg", azaz ha van license-ed, akkor onnéttől LFM-en tökmindegy mennyi az SA-d, csak az SR számít.
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #5046 üzenetére
Mar tobbszor vesztettem pozit a formacios szakaszon,de szerencsere sose kaptam buntit erte. Rendszeresen elfelejtem fejhallgatora tenni a hangot, es gyorsba indulas utan meg nem biztos h a sajat pozimra visszaerek.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #5133 üzenetére
Én a 22:15 os 5 splitbe mentem be. Teljesen vakon sajna. Setup annó volt a Kyalami porsce challenge hez de ott 15 fok volt egyrészt másrészt majd fél éve toltam le ott a 2-300 köröm. Akkor ment az 1:40:6 de sajna utána jött az Sa gyűjtés aztán az lfm készülés aztán Barcelona kis Misano és végig Audival.
A porsche vezethetetlen nekem most. Gyorsabb lenne egy körön de versenyen nem mernék vele menni.
Le szedtem hozzá a FRI3DOLF setupot de nem éreztem rá 20 kor alatt.
Próbáltam Ferrarit nem volt jobb.
Végül az Audival ment practice fast és 27 fokban 1:42 közepe ideális 1:41 eleje így be mertem menni lfm be.Split 5 be 16 lettem időmérőn, egy jó szar 1.43. közepe idővel. Végig egy BMW mögött mentem aki gyorsabb volt de minden körbe le ment a pályáról. Mögöttünk is jött egy vonat nem láttam hova tudnék félre állni. Ha ez nincs 1.42.7-8 al kb 8 helyről jöttem volna.
Na mindegy a versenyen kimaradtam mindenből első kanyarban volt balhé aztán később is így 10 nek mentem, de jött vissza pár gyorsabb, így 12 nek jöttem be. +19 elo és 0 incident pont miatt+0.47 SR
Kezdésnek nem rossz.
Össze kéne szednem magam mert lenne tempó de előbb autót kéne találnom aztán setupot.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #5195 üzenetére
Erdekes amiket irtok a setupokrol,nyomason kivul nekem semmit sem kell allitanom, talan meg jobbak is lettek mint 1,8-al, igaz en nem realis beallitasokat nem hasznaltam egyaltalan. Monzaba este megfutottam a legjobb idom, ahogy kialamiban is.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #5223 üzenetére
3keréken volt graining, de valóban túl sokat csúsztam, ebben az új fizikában nem akar működni a low aero csomag spaba. eddig 1/7 vagy 2/7-es szárnyállással mentem, így mindig jön a graining, 4/7-el már nem.
Most azt kell megtalálnom hogy tudnék kisebb ívben fordulni, az ARB csökkentése nélkül. Ezen a pályán brutálfeszes kocsival szeretek menni, különben nem tudok padlógázon átmenni az orúzson.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen routert?
- Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kutya topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Mercusys MR70X Router, AX1800, Dual-Band, WiFi 6, garis eladó!
- ÚJ! Western Digital Red 4TB merevlemezek. Számlával, garanciával!
- Garmin Venu 3S okosóra - Pebble Grey, Slate rozsdamentes acél kerettel
- Új! - Univerzális Milánói fém szíj 22mm - Ezüst színben
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó