Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
sziasztok,
Humble bundle alatt vettem meg a játékot, aztán most félév kihagyás után (F1 22 meg költözés), újra elkezdtem játszani, szóval gondoltam beköszönök ideAhogy lentebb, én is gondolkodom LFM-ben, az SA-m elég jó hozzá, szerintem csak én vagyok lassú Eddig Porsche-val mentem, de most ennyi kihagyás után, túl lassúnak érzem, szóval körbepróbálgattam, és a Honda lesz a következő választás, mert azzal már most olyan gyors vagyok mint fél éve mikor hagytam a játékot.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
most hogy akciósak a DLC-k, a következő évad LFM-re melyikeket érdemes megvenni? vagy vehetem meg az összeset egyből?
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Ha esetleg valaki most vásárol be, mint én, akkor gamebilletnél 5%-os kuponnal €34.21-ból kijön az összes DLC
A Ferrari 488 EVO-t akartam kipróbálni a DLC után egyből, de az Audi Evo 2 jobban bejött, szóval most a kettő között fogok váltogatni a következő LFM season-ig. Plusz gyakorlom az új pályákat, megszerzem a csillagokat rájuk.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy nagyon számít a vezetési stílus, itt eléggé kijön. A Porschevel pl én lazán 2 másodperccel vagyok lassabb (pedig anno csak azzal mentem), mint egy Hondával vagy Audival. De legalább hamarabb ki is pörgök vele
Tesztelgettem az elmúlt napokban, és nekem az Audi nagyon fekszik (kicsit talán lassabb mint a Honda, de sokkal stabilabb), de még ez se az igazi. Akarok a Ferrarinak adni egy esélyt, mert sokkal stabilabbnak érzem, szóval ha megtanulom vele, hogy hol a határ, akkor még akár lehet azzal vágok LFM-nek.
szerk.: Amúgy a Ferrari egyik hátránya, hogy nagyon nem szeretem a cockpit viewt benne A visszapillantó monitor kitakarja pont a jobboldali kanyaríveket, ezért eléggé figyelni kell, hogy hol járok épp.Amúgy én BMW-vel is gyors tudok lenni (relatíve magamhoz), de ott érzem, hogy a határaimat feszegetem és van még bennem több, plusz tényleg elég lélektelen szerencsétlen (viszont baormi stabil).
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én is most nagyban erőltetem az LFM-et Egyelőre fun, bár az elejét nagyon elcsesztem. Szar volt a gépem, ezért instant 5-7 disconnect, szóval az bő 200 ELO mínusz. Aztán frusztráltságomban sikerült valami 960-as ELO-ra levarázsolni magamat
Azóta kicsit igyekszem türelmesebb lenni és visszahoztam 1200-ra magam, bár volt közben is disconnect. Meglátjuk meddig sikerül mászni, a pályákat annyira nem ismerem, hogy kifejezetten gyors legyek rajtuk (meg én se vagyok olyan jó), de azért 1400 feletti ELO-nak csak örülnék, hogy benne legyek az átlagban.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy rohadt sokat segít ha szimplán elengeded ezeket a gyökereket. Volt olyan amelyik majdnem kicrashelt amikor próbáltam előzni, majd aki jött mögöttem az is tolt le az útról, úgyhogy inkább elengedtem, boldogítsák egymást. Nem egyszer szereztem így +2 pozíciót
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Tegnap az LFM RNG rámkacsintott, és berakott 2.-nak egy szerverre. Ilyenkor általában top 10 simán megvan, viszont ez már annyira bottom split volt, hogy sikerült összehoznom egy pole-t és egy win-t. Gyakorlatilag az egyetlen ember aki gyorsabb tudott volna lenni mint én, első körben kipörgött, generált 5 másodpercet közém meg az új 2. helyezett közé, és onnantól kezdve csak kényelmesben végigvezettem
Ha nincs az az 5 másodperc valszeg a 2. helyen lévő emberke rövid távon van olyan gyors, hogy megelőzzön.
Így legalább visszahoztam az elmúlt napok ütközésekben elveszett pontjait. De az tényleg nem egy jó rendszer, hogy a top 15 (a lobbi felső fele) kap pontot. Ha olyan időben játszol amikor csak nálad jobbak vannak, akkor effektíve hiába vagy jobb pár embernél, csak pontot fogsz veszíteni ha nem tudsz top 15 lenni (és akkor is vért izzadsz pár pontért)
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én általában Hot Stint-en próbálom az LFM-re belőni a setupot. Default 27 fok (és tudod állítani), szóval LFM-ben gyorsabb leszek, mert ott jobb általában az idő (és pszichésen jót tesz nekem, hogy gyorsnak érzem magam ), és konzisztens kb minden pályán.
10 perc, szóval nem túl hosszú, de ad egy keretes szerkezetet a gyakorlásnak, és nem a boxból indulsz mint a Practice-ban, szóval kicsit hamarabb érezheted, hogy vezetsz (első körben +2 TC meg ABS, másodikban -1 aztán harmadik körtől mehet push).Első Hot Stint-ben megtanulom a pályát, utána belövöm 27.7-re a nyomást. Utána Oversteer esetén -2-4 a hátsó ride height és kerb-től függően +2+4 front ride height mehet az Aggressive presetnek (1 ride height kb .1 psi). Utána addig megyek tempóban amíg hiba nélkül sikerül egy gyors hot stint, és csak utána jön LFM.
Az így belőtt setup meg ahogy a kollégák írják +-.1 PSI fokonként a 27-hez képest (szerk.: ezért se állítom át a default hot stint beállítást, mert így könnyen megjegyzem mit kell számolni). Eddig nagyon nem volt belőle gond, hogy túl magas vagy alacsony lenne a nyomás (kivéve mikor valami szerencsétlen leviszi a kocsi orrát és hátát, szétcseszve az aero-t).
Eddig bevált, bár a héten más elfoglaltság miatt nem vagyok nagyon gyors. Kb stabil 1.35.8 Misano. Jobb időben 1.34.7-9 köré várnék egy időmérőt, de mindjárt meglátjuk
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
A jelenlegi Misano setupom kb a default aggressive csak a PSI-t változtattam, 63-64 brake balance és 60-57 rear-front ride height (-2+2). Ezzel 1.35.0 volt az időmérő és verseny rekordom is (meg hotstint is).
De még én is próbálom kitanulni, hogy mit hova kéne állítgatni, szóval egyelőre csak ilyen egyszerű tippeket tudok amik segítenek minimálisan stabilabbá tenni. Úgyis a legtöbb időt a vezetési stílusommal (és bénaságommal) veszítem.
szerk.: Jah, amúgy ez az Audi EVOra vonatkozik, nem tudom más autónál ez mit fog eredményezniA levegőhőmérsékletet figyeld, a pályát kb full ignorálhatod. Max ha 10 fok a különbség akkor szokott lenni +-.1 PSI, de az meg időmérőn látszódni szokott.
Amúgy szombaton jól felcseszett az LFM. Egy versenyen instant DNF (valami 3 perc javítási idő), egy éjszakain meg úgy jöttek nekem előlről, hogy amikor fékeztem, villogott a lámpám. Gondolom nem páran azt hitték, hogy rájuk villogok, miközben cserébe még másfél másodperccel lassabb is voltam Tegnap meg lower splitben hoztam a pódiumot simán. Jobban kell figyelnem arra megint, hogy ne ütközzek senkivel.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Nekem meglepően pozitív élmény volt az Indy. Egy DNF-el volt de az annyira letolta az ELO-mat, hogy a következő versenyen kényelmes hétvégi kocsikázással vissza is hoztam egy pódiummal.
A Hungaroring izgalmasabb lesz, mert most a license miatt rohadt sok rookie lesz.
#4750 mmdms
Ne foglalkozz semmiképp azzal, hogy hol végzel. Rookieban a safety rating számít, szóval csak próbáld kerülni a baleseteket és ne vágj le kanyarokat. Ha az elején benne vagy valamiben az se számít, egy balesettel bőven tudsz pozitív SR-t kapni, a lényeg hogy utána biztonságban végig menj a versenyen. Ezen felül ideális ha a mezőny felső felében végzel, mert akkor ELO-t se veszítesz, de egyelőre az a lényeg hogy a 10 rookie versenyen meglegyen a 4.0 SR. Első kanyarban (meg általában) engedd el a többieket, hagy csesszék szét a maguk versenyét. Általában visszajönnek ezek a helyek nagyon gyorsan, mert kipörögnek nagyon hamar.
Én az elején veszítettem 300 ELO-t a lefagyó gépem miatt, utána meg még 200-at a saját hülyeségem miatt. Amióta a fenti szerint versenyzek, azóta full jó élményeim vannak és mászok vissza Beonze-ba (1500 a cél az évad végére).f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Igen, a lefagyó gépem miatt megtanultam, hogy a DNF nem túl jó móka Igazából így 1300 határán van érezhetően az, hogy egy DNF esetén -70 ELO, de az már annyira lejjeb tol kategóriában hogy ilyenkor instant pódium és visszajön a vesztett pontok 90%-a, sima versenyen meg olyan top 10 körül vagyok (szóval az 1500-as álom még él bennem)
Jelenleg azt próbálom ki amit Aris egy videóban javasolt, hogy a Safe Setup-pal kezdek, és onnan építem fel a setupot. Egyelőre csak fél órát tudtam gyakorolni (előtte nem nagyon mentem Hungaroringen a játékban), és 1:45.5-nél járok, az 1300-1400-as tempó valahol 1:44.5 körül van, szóval valszeg az meg lesz még egy-fél óra gyakorlással és setup finomrahangolással.
#4759 GalaHU
Pontosan emiatt nem éri meg holt időben játszani, ezzel kezdhetnének valamit. Nekem szerencsére emiatt jól jön ki, hogy egyik pályát se igazán ismerem ACC-ben, szóval a hét elején elgyakorolgatok magamban, és mire sokan játszanának, addigra én is vállalható vagyok[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Az 1500 ELO amúgy tényleg optimista szerintem a legtöbb játékost nézve. Nem túl fun onnan lefele menni egy darabig sokaknak szerintem. Remélhetőleg sokkal összefutok a héten Hungaroringen Amíg eléjük tudok kvalifikálni addig nem sok vizet zavarnak (ha rendesen le tudnak fékezni az első kanyarig).
#4762 mmdms
Igen, DNF-nek számít. Amúgy ha első körben annyira szétcseszik a kocsit, hogy nem tudok versenyezni (pár perces javítás), akkor én simán ki is lépek, mert ELO-ban ugyanúgy rohadt sokat veszítek, a safety rating-em meg már így is elég jó, szóval nem igazán érdekel, hogy ott veszítek sokat (rookie-ban ez nem egy megengedhető luxus ). Max akkor maradok ha még nagyon hét eleje van és kell a gyakorlás a pályán.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én sprintben elengedem a mezőnyt és kb 1 perccel később állok ki felvezető körre. Ilyenkor általában marad mindig üres hely nekem, nem előttem kacskaringóznak a siető emberek.
A nyomást meg általában már előtte sikerül belőni gyakorlás alatt annyira, hogy ha nem is tökéletes, nem cseszi szét a versenyemet. Ez viszonylag sok stressztől mentesít, tudom ajánlani
A 45 perces versenyektől én még félek egy kicsit, elég nagy elköteleződés főleg, hogy a boxkiállás mindig izgalmas tud lenni, hogy sikerül-e vagy sem.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Türelmetlen voltam és nem vártam meg míg javulok Hungaroringen, és 1:44.9 rekord mellett gondoltam belevágok LFM-be. Nem este kellett volna, mert a verseny maga rohadt jó volt, de vért izzadtam, szóval most teljesen felpörögtem
szerk.: Jah az időmérőn mivel utolsónak mentem ki, csináltam egy nagymam tempós kört, csak hogy legyen valami a táblán és 1. lettem, mert mindenki a tömegben nyomorgott és nem tudtak normális köröket menni (először picit megrémültem, hogy nem lesz az OK). Szóval szerintem a várakozós taktika ezen a pályán kifizetődik.
Berakott 27-nek a szerverre, sikerült 12-nek kvalifikálnom, és baromi jó verseny volt, végül 7 lettem. Ahogy néztem a hátsó sorokban mészárlás volt, de így a top 10 nagyon kulturáltan versenyzett, végig egymáson voltunk, és mindenki hagyott helyet. Volt aki kipörgött és az is normálisan csatlakozott vissza.
Ezzel hivatalosan is visszaszenvedtem magam Bronze-ba. Remélhetőleg most sikerül megtartanom ezt
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Hát ugye stabilan nem tudom hozni a 45 alatti időt, ezért volt türelmetlen a részemről
De úgy néz ki, ez a tempó ebben a kategóriában talán elég lesz. A setupon kéne még kicsit varázsolni, hogy ne dobjon el néhány kanyarban.Én még mindig abba a hibába esek, hogy ha az előttem levő, láthatóan nem tud normálisan lassulni és a hátába mennék, akkor belülre próbálok fordulni, ami nem épp ideális, mert nem figyelnek és belém fordulnak a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
+1 a kékzászlós körözésnek a kocsi javítása után. Igazából megértem ha felcsesz és nem akarsz végig menni, de így hét elején még bőven belefér a gyakorlásba, de ugye embere válogatja, hogy a hot lapping mennyire tetszik Én is van hogy inkább ilyenkor kilépek és csókolom (szerencsére 7+os a SR-om, szóval nem igazán érint, hogy mot veszítek valamennyit, az ELO jelenleg fontosabb nekem azt meg úgyis bukom ilyen esetben).
#4788 csucsu52
Ez milyen ELO amúgy? Mindkétszer a mögötted levők voltak a hibásak (bár az elsőnél talán érthető, hogy mire gondolt a Porsche, az egyértelműen a rutintalanság, hogy nem volt türelmes).
Amikor kipörögtél és ott ütközted veled az meg már BAU igazából. Amíg a yellow flag nincs büntetve, addig egyszerűen túl kockázatos nem csapatni ezerrel. Plusz te még a jobbik eset vagy, mert fékeztél és nem gurulgattál ide oda.Az első esetben annyit tudsz ilyenkor tenni, hogy picit a fékre rálépsz, hogy a lámpád felvillanjon, jelezve, hogy para lesz. Igazából én az első kanyart is mindig így veszem a rajtnál, hogy már jó előre adok egy kis féket, mert sokan nem tudják, olyankor hol kell kezdeni fékezni.
LFM-ben nekem eddig az is pozitívum volt, hogy sokszor mikor valaki ennyire hülyeséget csinál, rád ír verseny után bocsánatot kérni.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz csucsu52 #4799 üzenetére
Akkor tényleg gyökerek nagyon. Mondjuk érthető hogy ők miért vannak 1000 körül ha ennyire nem képesek beismerni a hibákat.
1350 körül max az lehet mentség, hogy újak és most menetelnek lefelé a helyükre Elég gyökér az LFM hogy ilyen magasan kezdi az ELO, a honlapon levő görbén is látszik hogy nem az igazi az eloszlás emiatt.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Az is igaz, valszeg ezek azok akiknek alacsony az SR-ja de az ELO korrekt
Most volt egy viszonylag jól induló versenyem amiben engem is kilöktek hátulról mint ahogy a videókon látszik, de utána rám írtak, hogy elnézést kérjenek, szóval még így is szerencsésnek érzem magam (főleg, hogy utána sikerült 10ként még beérnem, szóval gyakorlatban max 2-3 helyet buktam).
Ami viszont nagyon zavaró volt, hogy volt 1-2 akiknek olyan szar volt a connection-je, hogy folyamatosan teleportálgattak ide-oda. Minden kanyarban mentek tovább a falnak, majd visszateleportáltak a pályára. Elég gáz volt, mert lehetetlen volt velük bármit is kezdeni. Remélem nem ez lesz egész hétvégén. Mára szerintem ez elég volt nekem emiatt.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én ma sikeresen hozzájárultam egy hátulról kilökéshez a szerencsétlenségemmel.
Második kör elején (hideg gumi magas ABS) az előttem levő meki rohadt hamar fékezett, szóval el kellett kerülnöm, viszont mivel a kormány nem volt egyenesen és a koszos részen voltam nem tudtam lelassulni és sikeresen kilöktem az előttünk levőtJó szarul is éreztem magam emiatt. Mondjuk következő versenyen ki tudtam használni előzésnél, hogy a meki ilyen gyökerül lassít, de azon a versenyen már nem segít.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4809 üzenetére
Nyugtasson az, hogy ha sikerül felszenvedned az safety ratingedet, onnantól kezdve már nem sokat fog számítani. Szerintem a te extrém eseteden kívül nem sokan foglalkoznak vele. Én azt se tudtam mi az amíg gyakoroltam, hogy online vállalható legyek, utána meg 99-en megragadt és egyszer ment le 98-ra (mikor nagyon gyökérül jöttek nekem egy szerveren). Főleg, hogy LFM-nek van sajátja, szóval onnantól tényleg nem az fog számítani.
#4810 mmdms
60 is rohadt sok tud ám lenni (de szerintem 100 felett nem vesz el). Az kb 2-3 top 10 helyezésnyi pont (split ELO-tól függően). Én csak múlt héten értem vissza 1480-as ELO-ra, miután veszítettem 300-at disconnectek miatt (-200 meg még pluszban a saját hülyeségem ). Amíg rookieban vagy addig úgyis csak az SR a fontos (mondjuk DC esetén nagyon keményen vesz el onnan is).A héten szeretném időben lemérni, hogy mennyi idő mire gyors leszek egy full ismeretlen pályán. Kyalami-t ezelőtt még egyáltalán nem láttam, semmit nem tudok róla, szóval teljesen jó ezt lemérni.
TraxionGG track guide-ot követve próbálom megtanulni, eddig 2x10 perces session után valahol 1:44.3-nál járok. Ahogy nézem a cél valahol 1:41-42 között lesz, szóval még eltart egy darabig mire online merészkedek (plusz holnap holnapután nem is fogok játszani meló miatt).[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
De engem nem oda rak, hanem most már 1500 körüli splitekbe (suffering from success ).
Gartula amúgy! Örülök hogy végre sikerült egy normális lobbit kifognod, remélhetőleg ez már reprezentatívabb lesz hosszútávon LFM-re.Ránéztem a tegnap esti eredményekre az 1500-as splitekben (3-4 a 6-ból), és időmérőn a top10 valahol 1:42.5 - 1:41.2 között volt, szóval az a cél. A versenyen ahhoz 1:42.5-t kéne stabilan hozni, 2 óra gyakorlás után meg egyelőre csak 43.1 megy stabilan (42.6 rekorddal).
Igazából valahol itt el kell majd engednem, hogy feljebb jussak, mert nincs ennyi időm játszani/gyakorolni, hogy minden héten itt tudjak versenyezni.Aris setup botját a discordján tudom ajánlani, elég jó tanácsokat ad, hogy ha már úgyahogy belőtted az alapot, hogy min kéne változtatni először. Most ezen próbálok finomítani, hátha segít kicsit stabilabbá tenni az autót.
#4815Bandit21
Csak 80 kell LFM-hez, bár valszeg akkor 10 verseny után nem jutsz ki Rookie-ból (90 felett 2.5 helyett 3.5-ről indítja az ottan safety ratinget és nem szórja utánad a pontokat versenyenként).[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Ismerős amúgy az ő neve, főleg, hogy a lobbiban vannak mások is akikkel garantáltan versenyeztem. Arra mondjuk már nem tudnék válaszolni, hogy pozitív vagy negatív velük az élményem, de vicces látni ugyanazokat az embereket akikkel én is mentem jó pár kört Főleg, hogy egynéhányukat pont az ilyen mozzanatok miatt jegyeztem meg.
#4818 mmdms
Ez mondjuk full igaz, a top 15 viszonylag kulturáltan tud versenyezni, de ha valamiért picit lemaradsz, akkor garantált, hogy ki leszel lökve. Plusz top 15 alatt általában nem nagyon előzgetek, megvárom míg kipörögnek előttem saját maguktól
Valszeg amúgy szimplán amiatt van ez, mert nagyon sokan mennek ott már, és túl sok a zavaró tényező, túl sok kocsira kell egyszerre figyelni.[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4826 üzenetére
Jó Ferrarizást / Audizást!
4825 GalaHU
amugy az pont olyan kanyar ahol nem is nyerne olyan sok előnyt. Ha ennyivel gyorsabb valszeg később sokkal könnyebben előzött volna.szomorú hogy mennyien nem akarnak normálisan versenyezni, pedig teljesen fun nézni hogy hol lassú valaki és direkt oda időzíteni az előzést.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Azért a vérengzésért ami Kyalamin folyik, kár volt gyakorolnom.
22 lettem időmérőn mert valami szerencsétlen vagy kipörgött vagy feltartott. Első kor végén 11 voltam. Aztán az a szerencsétlen aki feltartott időmérőn elcseszett egy egyenest de úgy döntött hogy én nem létezem mellette és simán belém fordult. Valahogy egy 14. helyet sikerült összekaparnom, szóval legalább pontot nem vesztettem. De meggondolom majd mennyit akarok a hétvégén versenyezni ha mind ennyire botrányos minőség lesz.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Én is kíváncsi vagyok erre, köszi, hogy megosztottad a saját setupodat
Porsche-val nagyon szar vagyok, szóval meglátjuk, hogy ez mennyit dob ezen. Egy-két setup változatással eddig hatalmas különbségeket tudtam kihozni az Agressive default-ból, de ugye annyira össze van kötve minden, hogy ha egy valamit változtatsz, akkor borul az egész sokszor. Szóval kíváncsi vagyok ezek mennyire esportra vannak belőve és mennyire vezethetetlen egy átlag alatti embernek mint én.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4861 üzenetére
Remélem lesz annyi erőm még este, hogy bekászálódjak a kormány mögé. Ha este is szakadó esőben kell bicikliznem, akkor lehet feladom mára
Valszeg Hot Stint-et tolok, mert abban gyakorlok általában, default 27 fokon. Eddig valahol 1:42.0 volt a rekordom, szóval ha már csak közel kerülök ehhez, akkor nagyon boldog leszek.
Gondolkodtam már autó váltáson a héten, akármennyire szeretem az Audi kezelhetőségét, nem szeretem ahogy kinéz
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4863 üzenetére
Kb 10 perc után az Audi rekord köreimhez közeli időket mentem. És borzasztóan fáradt vagyok, szóval ha nagyon akarom akkor simán 41 közepi időkbe is bele tudtam volna ezzel menni szerintem (ami Audival elég messzi álomnak nézett ki). Szóval erősen elgondolkodok az előfizetésen.
A kérdésem azokhoz akik előfizetnek: A daily download limit a Motec letöltésekkel is számolódik? Tehát az első havi 30 download limit az setupra érvényes vagy setup és motec egyben? Nekem fontos lenne a Motec, mert rohadt sokat segít tanulni.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Elméletileg ezzel együtt jönni fog physics update is, szóval a CDA előfizetést szerintem hanyagolom, mert drága kör lesz elavult setupokért Főleg, hogy találtam egy leírást ami alapján én is tudok ilyen túltolt esport setupokat csinálni (csak a mechanical grip-et kell effektíve hozzáfinomítani meg dampereket belőni, amit én is meg tudok csinálni).
#4878 Bandit21
Esélyes, hogy az SA sokkal kisebb egységekkel operál mint a látható szám, szóval ilyenkor csak pár tizednyi plusz pontot kaptál, amit még nem tud felkerekíteni, hogy lásd is.#4841 Laby
Erre elfelejtettem reagálni, pedig akartam mondani, hogy ez így pont jó. Több helyen is azt olvastam, hogy ha csak pár tized másodpercre piros, az bőven belefér, és inkább ez is a cél (mert így pont a határon van az optimális beállítás).f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Úgy érzem túl korán panaszkodtam a múlt heti Kyalami miatt, mert Watkins sokkal rosszabb. Random kipörögnek az emberek és nem fékeznek le, hanem szimplán begurulnak az út közepére
A legutóbbi versenyemen meglepően egyszerűen megúsztam ezeket mondjuk, csak az első körben jöttek belém hátulról (mert ugye miért fékezek kanyar előtt?). Visszaszenvedtem magam 12 helyre, és full örültem, hogy végre nem veszítek pontokat, mert nem törtek össze teljesen már első körben, erre a fél szerver disconnectel. Ahogy látom a végeredmény az volt, hogy az összes split fele disconnect volt, szóval full random nagyon sokan kifogtak jó eredményeket. Laza -120 ELO volt ez a 3 kör mára.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
A múlthéten sikerült 250 ELO-t veszítenem (már bőven annyira lent voltam, hogy sima top3-ban kvalifikáltam, de még úgy is sikerült valakinek hátulról a falba löknie engem többször) és emellé 2 egész pontnyi SR-t is.
És az egészben az a vicces, hogy míg az LFM SR nagyon durván bukott le, a játékbeli SA meg se mozdult 99-ről. Szóval Bandit21 kolléga tényleg megsínyli ezt a rengeteg pontvesztést. Viszont jó hír, hogy állítólag csak a legutóbbi 500-1000 levezetett km-t veszi a játék figyelembe.
Jelenleg olyan dilemmában vagyok, hogy váltottam az Audiról a Mercedesre, de érezhetően lassabb vagyok. Mindkettőből nagyjából ugyanazt a leggyorsabb kört tudom kihozni, de ahhoz vért kell izzadjak a Merciben.
Viszont az Audiban minden körhöz vért kell izzadjak Ami a legnagyobb bajom, hogy ha még lassabban is megyek, akkor is baromi instabil tud lenni, szóval nem nagyon merem ilyen setup mellett versenyekre vinni, mert ha hirtelen kell lassítani, akkor nem nagyon stabil. Úgyhogy egyelőre marad a Merci (gondolkodtam BMWben, de a Merciért fizettem, plusz mindenki BMWvel megy, ami lelkileg engem zavar )f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Persze, mert amúgy rohadt jó, én is csak azért kerülöm mert sokan használják.
Most néztem rá, sajnos LFM-ben a rookie versenyek nem számítanak bele a championship-be, és mivel beteg voltam kihagytam egy hetet (plusz volt egy hét elég béna eredményekkel emiatt), ezért úgy néz ki, lemaradok a top 20-ról a division-ömben (pedig annyival nagyobb esélyem lenne coach dave előfizut nyerni). Ez elég szomorú.
A múltheti Watkins-on veszített pontjaim miatt viszont jelenleg egy csomót nyerek, szóval az fun (amíg újra vissza nem kerülök valami normálisabb ELO-ba )
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Mondjuk az egész online versenyzősdi elég nehéz, ha nem fun neked a 2-3 óra gyakorlás. Szerencsére én azt is élvezem, hogy abban próbálok javulni, de érthetően a verseny jobb móka.
Szerintem ezen az segít max, ha inkább valami league-be lépsz be, mert ott talán komolyabban veszik a készülést és az eredményeket. Én is gondolkodom, hogy ha kevesebb időm van, akkor inkább valami league-t néznék, mert ott csak heti egy verseny. Persze annak is megvan a hátránya.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Szerintem ez egyszerű rookie mistake. Ez a kanyar nem könnyű senkinek, mert kívülről vágsz nagyon befele, a hülyék meg szimplán nem értik és azt hiszik beférnek. Az Aston soha nem vette volna be azt a kanyart normálisan ebből a szögből.
Amit ilyenkor tudsz csinálni, hogy szimplán lefoglalod a szarabb ívet lassan. Verseny elején vagy ha valaki lassabb erősködik mögötted, akkor szimplán lassabban veszem be a kanyart, egyből a rázókövön. Ez rengetegszer nagyon jól működik, mert lassúak vagytok és nem tud véletlenül belédmenni hátulról, nem tud kilökni ahogy a videón tette, és utána jó szar lesz a kigyorsítása is, szóval ha tényleg jobb vagy akkor nem is lesz vele több problémád.
szerk.: plusz szerintem pont ez az LFM-ben a pozitív, hogy legalább elnézést kérnek
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4937 üzenetére
A játék nem szereti az alttabolást. Nekem sokszor a DLSS-t kapcsolja ki ilyenkor (a menüben fullscreen újraállítása segít). De van, hogy a pedálokat rakja át digitálisra, vagy ahogy neked, elveszi az FFB-t. Néha segít ha a controls alatt frissítem a kormányt, de sokszor újraindítás kell neki. Most már az a rutinom, hogy LFM free practice alatt megnézem, hogy van-e FFB meg pedál
#4938 Laby
Gyakorlatilag már így is sokszor élhetetlen a játék, mert berak 30-nak egy erős szerveren (főleg mikor nincs sok split), és ha összekaparsz egy 20. helyet, még akkor is elvesz tőled (mert csak a felső fele a mezőnynek kap pontot amit az alsófelétől vesz el). Szóval elég óvatosnak kell lenniük ezzel az SA ratinges mókával, mert nemcsak a versenyedet cseszik el, de az ELO-dat is. Plusz még SA vesztés is lehet, mert a középmezőny sokkal veszélyesebbKíváncsi vagyok, hogy segít-e majd a versenyek minőségén. Valószínűleg amúgy azon fog segíteni, hogy az 1500-as splitekben ne rakja a teljesen új játékosokat az amúgy 102% körül futókkal.
f3rdzs0
-
-
f3rdzs0
senior tag
Tudom, de annyira nem érdekel Ha valaki ki akarja próbálni a rigemet akkor kikapcsolom, aztán vissza.
#4964 Bandit21
80 SAval már tudsz LFMben menni, csak tovább tart rookieból kijutni. Szerintem ha online akarsz menni akkor nem rosszabb mint át AI. De legalább onnantól kezdve az SA nem számítf3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
LFM jó utolsó pillanatra hagyja a pályák bejelentését a holnap kezdődő évadhoz. Főleg, hogy ma már nincsenek is versenyek. Elméletileg Patreonon már rég ott van, szóval aki fizet az gyakorolhat.
Pont lett volna szabadidőm körözgetni, de így inkább játszom mást.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz f3rdzs0 #4971 üzenetére
Végre meg vannak az LFM pályák 10. évadra, úgyhogy délután tudok készülgetni.
Szerencsére sok amit már ismerek, szóval lehet Endurance-ba is belepróbálok.#4975 Bandit21
Az LFM saját szervereket futtat a játékban, nincs köze az ottani comp módhoz. A saját oldalukon trackelik a dolgokat (mint Elo meg Safety Rating), ott iratkozhatsz fel versenyekre (aztán rákeresel az adott szerverre a server list-ben mikor megnyitják).Zolder a legújabb licence pálya. Itt 7 kör alatt kell hozni egy 107% (1:32.691) alatti átlagot. Tehát a 7 körben mehetsz efölé, csak utána legyen annyival jobb köröd ami az átlagot javítja.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
LFM-en egy hétig ez ment, ezért veszítettem 250 Elot azon a héten. Az a sikán egyszerűen nem megy az embereknek. Szóval ez inkább a pálya hibája. Főleg, hogy van benne néhol bukkanó, és ha jól is veszed be, akkor is néha random megdob (nem egy pódiumot vesztettem azon ).
Pont emiatt váltottam Audiról Mercire azon a héten (a hülyéken nem segített csak a kipörgésen), mert az kicsit stabilabb volt, de egyszerűen belebolondulok, hogy nem tudom melyikkel akarok menni
A Mercivel most hétvégi gyakorlásban sikerült 1:44.5-t mennem Barcelonában, viszont a köridők 1:45.5-ről másznak le majd mennek vissza 6 kör alatt. Eközben az Audit körről körre nehéz vezetni, de minden kör 1:44.7 körüli.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4994 üzenetére
Hacsak nem akarsz 95 SA-t grindolni, akkor a 80 bőven elég, mert 80 és 95-ös license szerver van (persze 95 mellett jobb SR-t ad és kevesebb idő kijutni rookieból).
Jó idő szokott szerveren lenni és azzal mész amivel akarsz. Fri3d0lf setupokat tudom ajánlani Audihoz és Mercihez (amíg nem jön az új patch), kicsit lehet puhítani kell rajtuk, hogy kényelmesebb legyen (bár Merci esetén pont az ellenkezője kellett nekem).
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Tegnap mikor leültem és kicsit átgondoltam rájöttem, hogy a Mercivel azért lassulok le idővel mert úgy vezetek mint egy idióta és szétcseszem a gumikat Szóval maholnap kell erre valami megoldást találnom, hogy miért nem teszem ezt az Audiban.
Vagy keresek valami másik kocsit a kettő között.szerk. Viszont most vettem észre, hogy LFM-ben felrakott Division 2-be erre az évadra, aminek örülök. Reméltem hogy 4-ből feljebb jutok, de csak 3-ra számítottam.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5013 üzenetére
Hát most elbizonytalanodtam, mert logikusan minek van saját SRje LFMnek ha ugyanúgy nézik az SA-t. Nem vagyok gép közelben, szóval nem tudok ránézni, de eddig nem vettem észre hogy lenne minimum SA a szervereiken. Irodában ránézek a FAQ oldalukra ott biztos le van írva pontosan.
Én is a race setupot használtam általában. Azt tudom javasolni, ha nagyon instabil, akkor ne az ő setupját használd direktben hanem másolj át dolgokat az agresszívre. Valszeg az új patch miatt úgyis érdemes megérteni hogy mit csinál a setup mert senkinek nem lesznek jókAmit én csinálok agresszívhez képest:
- tyres az jelenleg min-maxolva van mert ez a meta (max caster, minden más meg minimum) + 27.5 körüli nyomás
- aero az amit ők adnak. Max wing és megemelt hátsó (ha valami nem tetszik itt még lehet variálni hogy az eredeti agresszív aero balance-t targeteled)
- ezek után elsősorban mechanical gripben próbálok finomítani hogy ne öljön meg az autó
- ha minden megvan akkor még a dampereket motec alapján igazítom.
Nem így lesz a legtökéletesebb setup de remélem az új patch alatt kifizetődik.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Akkor csak nem beszélek 100%-ban hülyeséget A FAQ-ban nem látom, hogy számít-e az SA a licence után vagy sem, mert azt is el tudtam könnyen képzelni, hogy raknak 80-as limitet a szerverre.
#5017 Bandit21
Eléggé bele lehet sajnos mélyedni a setupokba és rengetegen pénzt kérnek ezért. Az elején valszeg a legegyszerűbb tipp amit adhatok: understeer esetén emeld meg a kocsi hátát, oversteer esetén meg csökkentsdAz ELO rating eloszlást meg tudod nézni LFM honlapon, mindenki 1500-ról indul (és semmi köze a játékbelihez), szóval kicsit csalóka szerintem, mert már rookie alatt is kapod a plusz mínuszt rá, csak nem látszik.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5028 üzenetére
Érdemes ránézni a korábbi versenyekre és ott nézni, hogy a te ELO-d mellé mi az időmérő eredmény. Ha ez az első versenyed akkor a Split 2 (1542) legutóbbi versenyen amit látok a top 10 az 1:43:5 és 1:45:5 között volt. Rookieban elég nagy a szórás, de pl a legutóbbi versenyemen a 3. és 23. hely között csak 1 másodperc volt. Persze ez időjárás függő is, de iránymutatásnak teljesen jó.
Redditen megosztották ezt a táblázatot a rekord időkkel, ezt szoktam még nézni. Az elején 104% amit megcéloztam, 103%-al meg bőven versenyképes voltam kb mindenhol.
szerk.: nem tudom ki szokta még nézegetni, de egyelőre a car statistics igazán érdekes 10. évadban. Ferrari magasan vezet a győzelmeket tekintve, míg BMW eléggé alacsonyan van (pedig még mindig az a legnépszerűbb). Gondolom ez a pálya annyira nem fekszik a bömbinek (meg minden új azzal megy).
Én is most váltottam Ferrarira (bár erősen kétlem, hogy jelenlegi szinten bármi győzelmet összetudok szedni, főleg ha random dobál a rázóköveken)[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5031 üzenetére
Érdemes amúgy jó előre egy autóval gyakorolni sokat, főleg amíg a setuppal is ismerkedsz.
Ferrari-t pl tudom nem ajánlani mert egy hisztis picsa ha megdobja valami
Itt pl próbáltam hasonlóan rallyzni mint előttem a BMW, kevesebb sikerrel (jó kicsit agresszívabb voltam, de a végeredmény már akkor eldőlt mikor rákanyarodtam az apexre).
Az elején érdemes BMW / Aston / Bently / Merci kombók egyikét választani, mert stabilak, és lehet velük csapatni rendesen (sokkal agresszívabban kell őket hajtani, mint egy Audi-t, amit meg inkább vissza kell sokszor fogni).Porsche meg már az egyenesekben is képes és hajlandó megölni ha nem figyelsz
Amúgy a Porsche-val még van egy olyan bajom, hogy 5-6-ban már nagyon visít és cseszi a fülemet, és emiatt is kerülöm a vezetését. Rendesen attól félek, hogy tönkreteszi a játék audió a fülemet. Remélhetőleg az újnál az újonnan felvett hangok nem lesznek ennyire zavaróak.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5038 üzenetére
Szerintem a büntetőpontok nem számítanak semmit (csak a végén az SR kalkulációba), és report alapján nem is törlik őket. A lényeg, hogy pozitív SR-t kaptál (és full lobby esetén még a háttérben az ELO-d is ment fel 11. helyért).
Amíg a lobbi felső felében végzel (és pozitív az SR) addig szerintem elkönyvelheted sikeresnek a versenyt. Plusz tanulópénz, hogy hol gyökerek az emberek.
szerk.: ha 11 lettél és -64 az ELO akkor nem igazán értem mi lehetett (kicsi lobbi?). De alapvetően az SR és ELO két külön dolog. Rookie-ban az a lényeg, hogy legyen normális SR, utána ráérsz ELO-t farmolni a normális versenyeken.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5045 üzenetére
Időmérő után nem igazán droppolhatsz vissza:
Race Behaviour
a) During the formation lap and especially just before the start of the race, the
given position must be maintained. Intentionally dropping back ("last to first
challenge") unpredictable slowing down or changing the line is strictly
forbidden!Amúgy egy verseny után szerintem még ne írd le az egész formátumot, most már tudod, hogy mire kell odafigyelned és annyival jobb lesz legközelebb. Valszeg ha kijutsz rookie-ból sokkal jobb élmény.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy valszeg a hétvége miatt előkerült az összes gyökér. Mentem három versenyt és mindegyiken valaki kiütött. Kettő elnézést kért, egynek meg megy mindjárt a report Az SR-t jobban sajnálom mint az ELO-t, mert utóbbit viszonylag könnyű gyűjtögetni, de az SR-ral elég fukra az LFM (főleg ha nagyon pusholsz és liberálisan értelmezed a pálya határait )
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #5056 üzenetére
SR az alapján van számolva, hogy mennyi büntető pontot kapsz. A büntető pont meg azután jár ha ütközöl vagy elhagyod a pályát (ami ugye nehéz tud lenni ha nagyon a határokat feszegeted)
ELO viszont másoktól van elvéve. A mezőny felső fele kapja meg azt amit az alsó felétől levon a játék. Ezért érdemes már jó előre megnézni hogy mi felett akarsz végezni (általában 15, de ha nincs full 30as lobbi akkor ez lehet fentebb).
Minimális szinten a rankot is figyelembe veszi, szóval ha 26-ként lettél 2, akkor picit több ELO jár mintha 5-ként tennéd ezt.
Amúgy próbálj ne foglalkozni az ELO-vak, mert annak pont az a lényege, hogy olyanokkal versenyezz akik nagyjából olyan gyorsak mint te. A te szórakozásod fogja rontani ha nagyon rá koncentrálsz, a versenyzés helyett. Ha nagyon leesik viszonylag könnyen vissza tudod hozni gyengébb lobbikban.f3rdzs0