Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    válasz GalaHU #5568 üzenetére

    Látatlanban is boritékolhattam volna a döntést az első kettőte. Az elsőnél legfeljebb a mértékén lehet vitatkozni.
    A másodiknál gondolj vele egy fordított felállásba: az előtted menő kisebb lendülettel jön ki a kanyarból a hosszú egyenes előtt és a hosszú egyenest úgy kezdi, hogy a következő kanyar belső ívét védi, te kihúzódsz a külső ívre, erre az ellenfeled szép lassan elkezd szintén kihúzódni a külső ív felé, hogy minél ideálisabbanbdujon fordulni. Amire a fékezési pont elé értek, már ott van az autója sarka előtted. Itt próbálj meg szokásos féktávot kanyarívet venni, hogy a köztetek lévő lecsökkent távolságot megtartsd, esetleg azt várd, hogy később fékez és lecsúszik az ívről, vagy jóval előbb fékezz, hogyha ő is előbb fékez (hogy a nem teljesen ideális ívről is meglegyen a kanyar), akkor se legyen belőle koccanás. Első esetben az elöl haladó biztosan rontani fogja a kanyart, másodikban meg blokkolja előtted az utat. Akkor nem blokkolná, ha időben kihúzódik a külső ívre és neked van esélyed a belső ívre váltanod.
    A harmadik amiért büntettek meg sz@r ügy, valószínűleg én se csináltam volna másképp, ha van egy kis hely, akkor megpróbálok irányba állni.

Új hozzászólás Aktív témák