Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
Én eddig 540 fokot használtam. Azzal elég precízen lehet már kormányozni, de egy erősebb megforgást nem tudok vele megfogni, plusz formula pereccel nem túl kényelmes végállásig tekerni. Most 420 fokkal próbálkozok, de az a precizitás kárára ment. Megpróbálom még a 480 fokot, az most az arany középútnak tűnik...
-
JulesTS
őstag
válasz adrian360 #3839 üzenetére
ACC-ben ha jól tudom nincs autónként állítható kormányelfordulás. Van aki minden autót úgy szeretne használni ahogy az a valóságban is van, annak állítgatnia kell. Ráadásul az ACC nem kezeli a Fanatec softlock-ját, szóval a driverben is lehet ugyanannyira állítani, mint az ACC-ben.
-
JulesTS
őstag
válasz adrian360 #3853 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett.
A steering lock adott autó és pálya függően (általában 15..20 fok, de ennél vannak kicsit kisebbek és nagyobbak is). Ennyire tudod elfordítani a kerekeket a kormánnyal.
A steering angle amiről beszélünk, meg az, hogy ehhez a kerék elforduláshoz mennyit kell tekerni a kormányon. Ha mondjuk összehasonlítunk egy 900 fokos és egy 360 fokos steering angle-t, akkor egy hirtelen kormány mozdulatnál (pl. 180 fokkal balra rántod) 900 fokosnál sokkal kisebb szögben fordul el a kerék. Amikor megindul az autó hátulja, akkor nagyon rövid idő alatt sokat kell forgatni a keréken. Ilyenkor a reakcióidő is sokat számít, nincs idő arra, hogy a kormányon másfél fordulatot forgassak, főleg nem formula pereccel.
Korábban írtam: "egy erősebb megforgást nem tudok vele megfogni"
Itt arra céloztam, hogy amíg nagy steering angle-vel megforgok, de kisebbel tudtam volna úgy korrigálni, hogy megforgás nélkül továbbmenjek.
És ez a nem mindegy, hogy eldobom az autót és 10..15mp-et vesztek, vagy korrigálok és otthagyok 0.5..1mp-et. -
JulesTS
őstag
1-es, padló gáz, 100%-ra kinyomott kuplung, rajtra kuplungot hirtelen visszaengedni 25...45%-ra (autó tipustól, gumi hőmérséklettől és pálya tapadástól függően), aztán ha megindult, akkor szép lassan lehet teljesen visszaengedni a kuplungot. Nem árt hozzá egy Fanatec APM, vagy McLaren perec amiken van programozható "clutch bitepoint" funkció.
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Will tesztelte PS5-ön és PC-n az FFB-t:
https://youtu.be/RqaryBGNTR8 -
JulesTS
őstag
Mindegy hol akar előzni, ahogy tusi_ is írta, ha a féktáv elején az első tengelye a hátsóddal egy vonalban van akkor a kanyarban a pálya szélétől egy autónyi az övé. Akkor is ha így nem ideális íven kanyarodsz. Az már más kérdés, hogy ha nincs meg ennyi átfedés, akkor se érdemes kakaskodni, mert mindketten, vagy csak te pórul járhatsz. Érdemes előre gondolkodni és még jóval a kanyar előtt védekező ívet választani és a kanyarból jobban kigyorsítani mint a vetélytárs. Persze ehhez az is kell, hogy ő is korrekt legyen veled és ne szorítson le...
-
JulesTS
őstag
Setup is számít. Ha semmit se állítasz, a guminyomást akkor is érdemes belőni úgy hogy pár kör után amikor bemelegedett a gumi, akkor legyen 27.5 PSI a nyomása. Aztán később jöhet a többi:
https://coachdaveacademy.com/tutorials/the-ultimate-acc-car-setup-guide/ -
JulesTS
őstag
válasz kennystyle #4119 üzenetére
Első kör? Proci bírja?
CSL DD-t tedd compatibility módba (ACC-ben újra be kell állítani, mert CSL DD helyett CSW V2.5-nek fogja látni) és próbáld ki úgy a Steam VR-t. -
JulesTS
őstag
Meg lett az LFM licenszem, sikerült 118 ezreddel bepréseltem magam a limit alá... Mehetek rokizni...
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Hasonló cipőben járok...
Srácok mit csinálok rosszul?
Monza NSX hotlap: https://youtu.be/OhU8AtXBH0I
A második kör gyorsabb volt az ~2:00-nál kezdődik.
Hol hagyok benne két és fél mp-et? -
JulesTS
őstag
Armamentario-t használok, az írja a javítási időt. Akkor így van értelme nézni. Köszi!
-
JulesTS
őstag
Nekem az első körben a 130R-ben (Suzuka) kellett fékeznem az előttem haladó miatt és megpördültem, seggel érintettem a falat. Következő körben mentem is ki javíttatni és gumit cserélni. Utána elkezdte, hogy féktávon, ha kicsit is nem egyenesen állt a kormány, akkor keresztbe rakta a farát, a gumi is elmelegedett hátul, a megpörgések meg csak növelték ezt a képességét. A végén már teljesen vezethetetlen lett...
-
JulesTS
őstag
Köszi, de legfeljebb csak szeretném komolyan tolni. ACC-ben valahogy nem találom a tempót. Az Open Cup A-ban az eleje 3mp-re van tőlem, az Invitation Cup meg még 2mp-cel gyorsabb. Annyi amit tudok tenni, hogy stabil köröket megyek megforgás nélkül. Itt Spa-ban a változó időjárásnak köszönhetően ez a 13. helyre volt jó, de kaptam büntetést is...
Petit kiforgatták ott. -
JulesTS
őstag
Hátha van ezzel tapasztalata itt valakinek: ACC és HUD overlay problémám van, ami pár hete kezdődött. Ha külső HUD-ot használok (Armamentario, vagy Simhub, mindkettőnél jelentkezik), akkor a játék kb 5 mp-enként megakad, úgy, hogy van hogy 1..2 tizedmásodpercet visszaugrik a kép az időben. Pár hete kezdte el csinálni és nem tudom, hogy mi okozza. Már próbáltam, hogy nem indítottam el a United Racing Data loggerét, a Crew Chief-et és a Simhub-ot, próbáltam V-Sync-el és anélkül, Game bar-t letiltottam, az AC2.exe teljes képernyős optimalizálását is letiltottam, de nem segített egyik sem. Tapasztaltatok ilyet? Tudtok rá megoldást (azon kívül, hogy ne használjak Armamentario-t)?
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...