Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz GalaHU #5568 üzenetére

    sajna fellebbezni nem tudsz, és általában arra döntenek inkább amerről jött az óvás

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • András12345

    aktív tag

    válasz GalaHU #5568 üzenetére

    Az a baj, hogy az ideális íven ment volna, ez látszik is a szemszögéből, csak kitolattál elé, és próbált kikerülni. Mindenképpen az ideális ívtől elfelé kell ilyenkor elindulni, azzal el lehet kerülni az ilyen baleseteket.
    Viszont ha nem mozdultál volna, és úgy megy beléd, akkor nem büntetnek meg az 100%

  • Laby

    senior tag

    válasz GalaHU #5568 üzenetére

    Nem értem, attól hogy mi egymás között fórum haverságban vagyunk miért támogatjuk mindig egymásba a rajtunk kívül mindenki hibás mentalitást, jelen esetben Gala-ban? :D

    Tök egyértelmű, hogy szabálytalan voltál itt szerintem, és jogos hogy kaptál érte büntetést.
    Ha a pályán keresztbe fordulsz, és elindulsz amivel kiütsz egy másik embert, akkor egyértelmű sajnos hogy a te hibád (ha lassított sárga zászló miatt, ha nem...ha észrevehetett volna hamarabb, ha nem...).
    Fordított esetben is ugyan úgy felraktad volna a videót, hogy hogy kijött eléd a keresztbe álló csávó. :)

    Erre az a megoldás, hogy mozdulatlanul maradsz, esélyt adva mindenkinek a kikerülésre. Közben átváltasz a relatív idő blackbox-ra, és nézed hogy hol van egy lyuk ahol tutira megtudsz úgy fordulni, hogy a full gázon érkezők se érjenek oda ameddig még nem egyenesen haladsz.
    Persze tudom, hogy ez elég nagy időveszteség és ezért nagy szívás az ilyen szitu, és nyilván nekem is volt hogy nem tartottam be, de ha ezzel balesetet okozok, akkor viszont 100%-ig az én/te hibád. Ez a legális, legkevésbé balesetveszélyes megoldás.

  • f3rdzs0

    senior tag

    válasz GalaHU #5568 üzenetére

    Itt Laby kollégával kell egyet értenem, hogy itt te vagy a hibás. Ha kipörögsz akkor azonnal a fékre kell taposni, különben kiszámíthatatlan leszel. Az autó aki a nem ideális íven jött csak azt látta, hogy te random gurulsz hátra(ami teljesen korrekt hogy megvártad az üres pályát), más kontextus nem nagyon van számára (hogy te éppen manővert próbálsz végrehajtani vagy csak simán épp most pörögsz ki pl.).

    Szóval nincs az ideális íven mert ki akar kerülni, és nem fog túl nagy ívben kerülni mert akkor a saját versenyét is cseszheti. Plusz jogosan feltételezheti, hogy hátrafele gurulásból te a féket fogod nyomni, nem pedig a gázt egyenesen belé.

    A korrekt megoldás az lett volna, ha visszagurulsz, megállsz és megvárod amíg elhalad és utána nyomod a gázt.

    Amúgy itt nem is elvárható, hogy majd ő fékezget az egyenesben, mert azzal max azt éri el, hogy instabil lesz az autó és biztos beléd megy ha ki akar kerülni és te nem csinálsz semmit.

    Arról nem is beszélve, hogy effektíve simán lehet hogy lassított, de nem mutattad meg az ő kameráját és HUD-ját szóval így nehéz ráfogni a balesetet (főleg hogy te mentél bele).

    szerk.: Esetleg kapcsold még be a teljes track térképet. Anélkül szerintem teljesen lehetetlen játszani, mert a valós életben is lenne egy spottered aki onnan az infót tudná közvetíteni neked ha ilyen helyzetben vagy.

    [ Szerkesztve ]

    f3rdzs0

  • JulesTS

    őstag

    válasz GalaHU #5568 üzenetére

    Látatlanban is boritékolhattam volna a döntést az első kettőte. Az elsőnél legfeljebb a mértékén lehet vitatkozni.
    A másodiknál gondolj vele egy fordított felállásba: az előtted menő kisebb lendülettel jön ki a kanyarból a hosszú egyenes előtt és a hosszú egyenest úgy kezdi, hogy a következő kanyar belső ívét védi, te kihúzódsz a külső ívre, erre az ellenfeled szép lassan elkezd szintén kihúzódni a külső ív felé, hogy minél ideálisabbanbdujon fordulni. Amire a fékezési pont elé értek, már ott van az autója sarka előtted. Itt próbálj meg szokásos féktávot kanyarívet venni, hogy a köztetek lévő lecsökkent távolságot megtartsd, esetleg azt várd, hogy később fékez és lecsúszik az ívről, vagy jóval előbb fékezz, hogyha ő is előbb fékez (hogy a nem teljesen ideális ívről is meglegyen a kanyar), akkor se legyen belőle koccanás. Első esetben az elöl haladó biztosan rontani fogja a kanyart, másodikban meg blokkolja előtted az utat. Akkor nem blokkolná, ha időben kihúzódik a külső ívre és neked van esélyed a belső ívre váltanod.
    A harmadik amiért büntettek meg sz@r ügy, valószínűleg én se csináltam volna másképp, ha van egy kis hely, akkor megpróbálok irányba állni.

Új hozzászólás Aktív témák