Új hozzászólás Aktív témák
-
ferensz
senior tag
Az MFD pit oldalan beallitod a dolgokat amiket szeretnel aztan siman kimesz, nincs "pit confirm". A controls beallitasokban ott kellene lennie az up-down-left-right gomboknak. Fel-le a menupontok kozotti mozgasra van, a checkboxokat es a valtoztathato ertekeket pedig a jobbra-balra gombokkal tudod valtoztatni.
Szerver kereso nincs, nev alapjan tudsz szurni, legalabb 4 karaktertol mukodik. Valahol tudsz allitani palya fontossagi sulyozast, azt hiszem azzal lehet preferalni bizonyos palyakat. Public lobbyknal nagyban fugg attol, hogy a hoster hogyan allitja be a track medals es sa minimum ratingeket, privat jelszavas szervereken, vagy entry listtel rendelkezo public szervereken mindegy milyen ratinged van."jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
Géjza
őstag
Szerverkereső: beállítod, hogy csak azokat a szervereket mutassa, amin van szabad hely. Aztán ahogy írták, tudsz a pályák között priorizálni is. Ezután már nem kell sokat pörgetni. Csak olyan szerverre megyek be, ahol éppen kvali megy (már elindult futamra felesleges bemenni, kapásból 3 perc pihivel kezdesz - kivéve, ha ez valami nagyon felkapott szerver vagy ritka pálya és így biztosan lesz helyed a kvalira, ha vége a versenynek).
Valamint 10 alatti létszám alatt nem nagyon megyek be. Ezek elég jól leszűkítik a választékot, 20-30-at kell átnézned, nem (több) százat.
-
ferensz
senior tag
Ha kulon a pit mfd-re bindolt gombbal nyitod meg, akkor azt hiszem ugyanazzal nem tudod bezarni, vagy egy masik mfd oldalt kell kezzel megnyitnod, vagy a next-prev mfd gombot hasznalva ellapoznod.
A fel le gombokat ilyen nev alatt talalod:
A buntetes letoltese automatikus, ezen nem kell semmit allitani, a javitast azt kapcsolhatod kedved szerint.
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
Géjza
őstag
Szerintem ezt alapból hozzárendeli. Ha MFD-n a pit nézetet választod ki, akkor nem működnek a fel-le-jobbra-balra gombok?
Stratégiát verseny előtt is tudsz kreálni, illetve ha valami váratlan történik (vagy csak szimplán pl a az előre beállított guminyomáson akarsz változtatni), akkor ezt is az MFD pit menüjében tudod megtenni. Csak azt kellett nekem bebindelni, hogy mivel léptetem az MFD-t, mit mutasson (pl. ellenfelektől való távolság, elsőtől való távolság, pit avagy semmi).
Pit MFD-ben kiválaszthatot, hogy mit akarsz a boxban csinálni. Gumit akarsz-e cserélni, ha igen, milyen gumi, melyik set menjen fel, akarsz-e javíttatni, tankolni, guminyomásokat állítani, stb. Mindent tudsz onnét kontrollálni, váratlan helyzetekben is.
-
Géjza
őstag
Nyomjad csak, jó lesz az. 32-es idő ilyen feltételek és csak ennyi kör után nem is rossz.
Próbáld ki az összes autót és amelyik legjobban tetszik, fekszik neked, arra gyúrj rá. Én is porséval kezdtem, de gyengusz végsebessége miatt váltottam a kb mindenhol kellően jó Ferrarira (ha már Ferrari alcantarás a perecem a T300-asomon) és ehhez kezdtem el minden pályára fabrikálni setupokat, kicsit magamra szabni az autót.
Minden autóval ez lehetetlen, mert annyira mások, hogy néha gyökeresen más setupok kellenének (farmotor-középmotor-orrmotor, hogy csak egy fontos kategóriát említsek).
Astont mondják az egyik legjobbnak, könnyen vezethetőnek, jól viselkedőnek a jelenlegi fizika mellett. Aztán ha bedobnak egy új BoP-ot, akkor ez változhat.
MFD qrvafontos, muszáj követni rajta az adatokat, infókat. Gumi a legeslegfontosabb: bemelegedve 27.5-27.7 között kell legyen a nyomás mind a 4 keréken. Ha alá lövöd be avagy föllé, akkor gondok lesznek. Guminyomással, brake duct-tal, kerékdőlésekkel lehet belőni ezt. IMO-t (Inside-Middle-Outside) is figyelni kell a gumiknál (főleg a fél órás vagy hosszabb vesenyeken), hogy az extrémebb kerékdőlés esetén ne melegedjen túl a kerék belső oldala és ne zabálja azt meg qrvagyorsan.
Látványhoz hozzá voltam szokva (F1 2019, 2020-szal nyomtam sokat), ami engem elsőre lenyűgözött az a motorhang (meg úgy általában a hangok), aztán meg az FFB. Utána az F1 olyannak tűnt, mintha abban nem is lenne FFB. ACC-ben eddig picivel több, mint 300 órám van (steam szerint), mióta belekóstoltam, az F1-et ha 1x vettem elő és megint rádöbbentem, hogy mennyire fosch a fizikája és FFB-je. Szóval engem nagyon elvitt ACC. És itt nincs DRS, kőkeményen meg kell harcolni a pozikért.
F1-ben esélyed sincs a gyorsabb pilóták ellen, DRS-sel simán, érdemi védekezés nélkül előznem meg, míg itt egy sokkal gyorsabb pilótát is fel lehet "tartani" jó védekezéssel. Támadás is sokkal izgibb, lehet idegesíteni ez elötted menőt, hibába hajszolni, nagyon nem egyszerű elmenni a másik mellett. Sokkal nagyobb kihívás ACC, mint pl az F1-es gamék (pedig F1 b*zi vagyok amúgy, mégsem azzal nyomulok).
-
Géjza
őstag
Egyszemű kolléga majd priviben megosztja a mocskos részleteket (és hogy kit nem szabad megelőznöd) 1 dologra kell figyelned: mikrofonod legyen, különben véged lesz...
Egyelőre úgy néz ki péntek koraestefelé lenne a következő szeánsz. De Rokkó ( ) ma este is ráérne, ha összehozzátok gurulhattok akár ma is egyet (nekem nem annyira jó a ma este).
-
Géjza
őstag
A default setup-ok néha nagyon rosszak. Sokszor a BB sem stimmel és olyankor nem bírsz megállni az autóval. YT-n nézz meg 1-2 autóspecifikus hot lapot, ahol mutatják a setup-ot is.
Mondjuk ez sem mindenben jó, pl Ferraribál is vannak olyan alien idők fent, ahol a BB 57-en van, miközben nálam ha 53 fölé viszem, akkor kiba hosszú féktávokat tudok csak venni, nem akar megállni az autó.
Szóval ha azt érzed, hogy nincs fék az autón, az simán rossz BB beállítás miatt (is) lehet.
Porkánál ha jól rémlik 51 körüli BB-vel már jó féktávokat lehetett venni, ferkánál nekem az 53 körüli jött be, az orrmotorosoknál meg lehet akár 60 feletti is ez.
-
Géjza
őstag
Sérülés: megnézem MFD-n a javítási időt (10s alatti az minor - kerékcsere 30s-jét le kell vonni belőle), abból tudom (no meg a köridőkből), hogy nagy-e a gáz vagy csak karcolások lettek.
Onlány versenyek nagy része 20 perces, így igazából mindegy, hogy sérültél-e avagy nem. Ha sérültél, úgyis esélytelen vagy, mert vagy ki kell állnod és javíttatnod kell vagy mert annyira leromlik a köridőd, hogy a mezőny hátsó felével tudsz max csak viaskodni. Ha töröd magad, akkor top 10-et egyből elfelejtheted ezeken a sprint versenyeken. Endurance-nál viszont más tészta, ott lehet gondolkodni, hogy érdemes-e javíttatni kerékcserekor vagy többet bukik az ember a javítással, mint a picit lassabb köridőkkel (kis sérülés esetén). Közepes-nagy sérülésnél meg nem kell gondolkodni, de itt van esélyed ledolgozni. Sprint futamokon nincs.
-
biker
nagyúr
bikernek olyan fejfájása lett, hogy a jobb szeme káprázik, és remeg a kép, és nem találja az image stabilizer filtert a szoftverében.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tusi_
addikt
Asszony is mindig ilyen szar dumaval jon, ha nem akarja, hogy Jabba megmassza mint a mount Everestet
Jobbulast, majd holnap. Nekem is lepnem kellett, mert anyjuk ment lefekeudni es en meg orditok sajnos, meeer suket vagyok, mint az agyu
Suzukaban megyunk szvsz holnap is, ezen a szerveren nem volt szinte senki, csak egy übermensch a vegen, de lehet frankon coachingolni
eat, sleep, play, replay
-
biker
nagyúr
faqqom ebbe az acc-be, hogy minden autónak más az engine map kiosztása, nem símán 1-x lineáris.
https://www.acc-wiki.info/wiki/ECU_Maps
És erre semmi infó nincs normál játékon belülElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tusi_
addikt
Tenisz könyök. Sajnos nem nagyon müködik semmi. 2 honapig kenegettem, massziroztam.... nem segitett. Akkor elmentem orvoshoz, aki mondta, hogy ez kb egy ev, HA KIMELEM!!!
Mivel jatszottam most egy csomot, ezert a kimelest el is felejthetjük.
Doki szerint ha lekötözi, hogy meg sem tudom mozditani - mint ami töreseknel jatszik - akkor kb 2 honap es teljesen rendbe jön.
Egyik kollegam nem foglalkozott vele es 3 evig is eltartott a gyogyulas.
Azt mondom, inkabb 2 honap teljes szunet, mint 3 ev szenvedes.Gyakorlashoz, akarmilyen benanak is tunik, tegyetek be az idealis ivet, onnan latszik, hol kene menni. Ha ez megvan, akkor kezdhetitek felmerni, hol lehet szelesebbre menni, illetve mennyire, hogy ne legyen meg track cut.
Detroit become human annyira lekot most, hogy nem is nagyon jatszanek autokkal. Most veszem meg a beyond two souls, remelem van olyan jo, mint a human
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
ez a lényege sosem bennünk van a hiba, hanem a pályában, az ellenfelekben, a setupban, mi mind tökéletesek vagyunk amúgy
Meg lett végülis a dupla dobogó zolderben?
Utána este még toltam egy 45 perces CP futamot Monzában. Damperek persze a monza setupomban is xarok voltak, kb helyre raktam őket, utána a CP kvalin egyből jött a 47.7-es kör. P1 voltam 4 tizeddel (hotlap-on majd megnézem mennyi lesz az alja, 47 alja, 46 vége meg kéne legyen szerintem)
Csak a rajtot elóvatoskodtam, visszaestem 5-nek, 2 kör alatt P2 voltam, az első 5-6s-re volt már. De pár kör alatt felértem rá (48.0-48.3-as tempót tudtam menni). És innéttől indult a vonat, majd fél órát mentem mögötte pár tizedre, de jól védekezett és nem nagyon hibázott. Pár hibát csináltam mögötte a dirty air-ben, ilyenkor leszekadtam 1-2s-re, de gyorsan felértem rá mindig. Tempó alapján nyernem kellett volna, csak nem mindig a leggyorsabb nyer.
Most megy Spa 24h dagadtékkal, hát kemény... Folyamatosan 2:17.5-2:18.5 között mennek, de nem csak ők, hanem kb a top 15/20 csapat ezt a tempót tolja. Xarrá tankolt autókkal vagy kopott gumikkal is. Pff....
-
Géjza
őstag
Guminyomásra és benyára kell figyelni induláskor. És a pit stratégiákra, ha lesz kiállás is.
Majd a kiállás előtt 3-4 körrel érdemes ránézni, hogy minden ok-e a gumikkal (guminyomások rendben vannak, megfelelő szett fog-e felmenni). Néha bugos ez a rész és a default nyomásokat látod ott. Ekkor át kell lökmi másik szettre és majd vissza, ekkor már a korábban beállított nyomásokat kellene látnod ott.És mindezeket a hosszú egyenesekben kell ellenőrizni, ha szükséges állítgatni is, nem pl az aszkáriban
-
mmdms
addikt
Szinten 0.2 s es szinten lexus. A ffb rol is ugyanezt gondolom, a g27 nek durva hangja lett a frissites ota,pedig ugy lottem be az elejen h ne csattogjon. A megcsuszast en nehezebben fogom meg most, valoszinu a setupom jobban fugg a hatso tapadastol. Fekerot is es aero aranyt is hatrebb kellett allitanom.
Szivesen kiprobalnam a setupod, lenne kedved egyszer setupot cserelni?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Jelentősen lassultam a korábbi köridőimhez képest. Monzában qualin és versenytempóban is 48 alja meg szokott lenni könnyedén. Tegnap este online tesztelgetve (igaz 33 fokos pályán) 48-ba is alig tudtam bemenni, versenyen meg 49 alját tudtam csak.
Idegesebb, túlkormányzottabb féktávokon az autó (Ferrarival megyek), kanyarokban meg mintha alulkormányzottabb lenne. Jó kérdés az az, hogy a fizika módosulása miatt lett ilyen és ez az életszerűbb, vagy a setupom nem ideális az új fizikához. Vagy mindkettő.
Kerékvetőket nem tudom annyira támadni, mert gyakorlatilag lepattan az autó róla (pl Nurnburgring gyors sikán előtt nem tudom annyi kiszélesíteni a ráfordulást), pedig fast bump és reboundja is nagyon alacsonyra van beállítva.
És az alap lett, hogy az első brake duct-oknál minimum 3-ast kell beállítani, mert még hidegebb időben is elmelegszik a fék és az első gumik 2-essel.
Ja és online futamokon a mezőny legalább fele az új M4-essel nyomult, majd mindenki azt tesztelgette.
-
Géjza
őstag
Igen, az a sikán
Eddig a bemenetén a jobb oldalon lévő kerékvetőre félig rá szoktam tenni az autót és onnét kezdeni a balra kanyarodást. Na most ugyenezt megpróbálva elpattog az autó és nem tudom úgy megfékezni, hogy szépen el tudjam balra fordítani, így túlcsőszok. Marad az, hogy kerülöm a kerékvetőt, nem teszem rá, de így nem tudok akkor tempót átvinni, azaz lassabb vagyok.
Megpróbálok még puhítani a futóművön, hátha. Másik is panaszkodnak arra, hogy kerékvetőt használva inkább kifele szippantja az autót, nehezebb használni.
-
Géjza
őstag
Jogos, csak gázelvétel van. De a lényegen nem változtat, nem tudom annyira kintről kezdeni a kombinációt, mert dobálja az autót a kerékvető.
Igazából 3-4 dolgot vettem észre:
- féktávon idegesebb, izgágább az autó, de mintha rövidebb féktávokat tudnék venni
- erősen alulkormányozott kanyarbemeneten az autó
- kigyorsításon meg sokkal könnyebb eldobni (főleg, amíg nem teljesen üzemmelegek a gumik)
- kerékvetőket nem tudom annyira támadni, használni, instabilabbá teszi az autót sokszorMindezek a régi setupokkal tapasztalom. Majd megnézzük mennyit lehet ezeken segíteni setup oldalról.
Fejlesztők amúgy 0.5-2s lassulást írnak pálya és hőmérsékletek függvényében.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Versenyek elején, amikor még nem teljesen üzemmeleg a gumi még tc3-mal is úgy elment a segge, hogy a falban találtam magam. Amíg nem teljesen üzemmelegek a gumik, addig óvatosnak kell lenni (vagy átmenetileg magasabb tc-vel kell menni). Ha bemelegedtek, utána már nem volt ilyen gond, lehet próbálkozni tc0-val is.
Amúgy úgy néz ki jött ki hotfix a fagyásokra (Game freezing with FFB going crazy). Tegnap nekem is volt egy ilyenem.
-
mmdms
addikt
Na kiprobaltam, arrol nem tudok nyilatkozni h mas mikor latja, de nekem multiba akkor van egyedi kocsim ha a kategoriaknal a Primeri t valasztom ki. Ami ugyebar a singliben valasztott kocsid. Csak hat a rex el nincs kedvem a gt4 es kocsik ellen kuzdeni. Borzalmasan alulkormanyzott.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F