- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Nyomjad csak, jó lesz az. 32-es idő ilyen feltételek és csak ennyi kör után nem is rossz.
Próbáld ki az összes autót és amelyik legjobban tetszik, fekszik neked, arra gyúrj rá. Én is porséval kezdtem, de gyengusz végsebessége miatt váltottam a kb mindenhol kellően jó Ferrarira (ha már Ferrari alcantarás a perecem a T300-asomon) és ehhez kezdtem el minden pályára fabrikálni setupokat, kicsit magamra szabni az autót.
Minden autóval ez lehetetlen, mert annyira mások, hogy néha gyökeresen más setupok kellenének (farmotor-középmotor-orrmotor, hogy csak egy fontos kategóriát említsek).
Astont mondják az egyik legjobbnak, könnyen vezethetőnek, jól viselkedőnek a jelenlegi fizika mellett. Aztán ha bedobnak egy új BoP-ot, akkor ez változhat.
MFD qrvafontos, muszáj követni rajta az adatokat, infókat. Gumi a legeslegfontosabb: bemelegedve 27.5-27.7 között kell legyen a nyomás mind a 4 keréken. Ha alá lövöd be avagy föllé, akkor gondok lesznek. Guminyomással, brake duct-tal, kerékdőlésekkel lehet belőni ezt. IMO-t (Inside-Middle-Outside) is figyelni kell a gumiknál (főleg a fél órás vagy hosszabb vesenyeken), hogy az extrémebb kerékdőlés esetén ne melegedjen túl a kerék belső oldala és ne zabálja azt meg qrvagyorsan.
Látványhoz hozzá voltam szokva (F1 2019, 2020-szal nyomtam sokat), ami engem elsőre lenyűgözött az a motorhang (meg úgy általában a hangok), aztán meg az FFB. Utána az F1 olyannak tűnt, mintha abban nem is lenne FFB. ACC-ben eddig picivel több, mint 300 órám van (steam szerint), mióta belekóstoltam, az F1-et ha 1x vettem elő és megint rádöbbentem, hogy mennyire fosch a fizikája és FFB-je. Szóval engem nagyon elvitt ACC. És itt nincs DRS, kőkeményen meg kell harcolni a pozikért.
F1-ben esélyed sincs a gyorsabb pilóták ellen, DRS-sel simán, érdemi védekezés nélkül előznem meg, míg itt egy sokkal gyorsabb pilótát is fel lehet "tartani" jó védekezéssel. Támadás is sokkal izgibb, lehet idegesíteni ez elötted menőt, hibába hajszolni, nagyon nem egyszerű elmenni a másik mellett. Sokkal nagyobb kihívás ACC, mint pl az F1-es gamék (pedig F1 b*zi vagyok amúgy, mégsem azzal nyomulok).
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen