Új hozzászólás Aktív témák
-
v2
senior tag
Lófaszt De legalább van fény az alagút végén. Egyébként tök mindegy mert most 2 óra alatt 1 darab 20 perces futamot nem tudtam végig menni online. Az első kört sem nagyon, ennyi hülye nincs is
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Kean_Sorbo
őstag
Nekem 2:21 körül van az egy körös időm, ez versenyen 2:22-2:23. Ez egyértelműen az én hibám, túl gyorsak a kanyarbejárati sebességeim (vagy ritkán túl lassú), és ezáltal sokszor nem tudok tartott gázzal kanyarodni, így a kigyorsítás is nyúlós.
Igaz az sem segít ebben az egészben, hogy a G29 pedálszettje kb. alkalmatlan a pontos fékezésre. Ugye már maximális erővel nyomod, de ott meg amikor már felkellene lassan engedni a féket, még mindig a maximumon nyomóerőn vagy, és a miliméterekkel játszik az ember. Szóval nehéz.
Az sem segít, hogy folyton kontaktosak a potméterek. Legutóbb nem gyorsultak az autók, mire rájöttem, hogy a gázpedál utolsó 10%-on kb. nem mért. Kontaktspray, és a range lehúzva 90%-ra. Szóval van baj bőven.
A public online futamok meg gladiátor küzdelmek. A türelmetlenséget nem értem. Ha nem tudnak leelőzni, akkor tuti fél kör után felnyársalnak hátulról. Ezért inkább elengedem a nyomorultat, majd én megyek utána, legtöbbször az ilyenek eldobják az autót.
Az viszont igaz, hogy ritka a jó verseny.Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
v2
senior tag
válasz Kean_Sorbo #2606 üzenetére
Gumi módokat próbáltad? Most volt Monzában egy qrva jó 20 perces online. 5. lettemaz utolsó helyről. Egy másik lexus fej fej mellet volt. Vigyázott ö is meg én is, szuper volt. Ha középről indulok akkor inkább hagyok mindenkit elmenni a rajt előtt, pont azért amit írtál. Egyébként egyértelműen gyorsultam így, hogy van gázpedál.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
tusi_
addikt
válasz Kean_Sorbo #2606 üzenetére
Ha tartott gazzal kanyarodsz, akkor azert nem megy gyorsabban
Spaban talan egy olyan kanyar van, ahol nem coastolni kell, az a pouhon, gyors balos kanyar.
Kanyarban majdnem az apexig trail brakeolunk, rovid coast, majd amint befordult az auto, pedal to metaleat, sleep, play, replay
-
Kean_Sorbo
őstag
Majd megpróbálok javítani a technikámon, de a heti 2-4 óra játék az nagyon kevés hozzá. Eddig meg külföldön dolgoztam, akkor meg 5 hetente jutottam a gép elé.
Viszont szeretnék fejlődni, de sajnos az csak akkor fog jönni, ha több időt szentelek rá. Nézem én youtubeon a technikákat, de az ugye nem olyan, mint mikor azt begyakorolja az ember.
Meg ugye valakinek van érzéke hozzá, én nem vagyok született versenyző.
Mindenesetre nem adom fel.[ Szerkesztve ]
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
tusi_
addikt
válasz Kean_Sorbo #2609 üzenetére
Ez igaz. Ahhoz, hogy Tortellini, Hosseini legyel, rengeteget kell gyakorolni, a napi 4 ora kb muszaly lenne.
A tanacsom, bar nem vagyok coach:
- ne eroltesd. Ne az idore menj ra, ne is nezd, kapcsold ki a HUD-ot, csak probald elvezni, kikapcsolni az agyad es olyan lazan, osztonbol menni, ahogy csak tudsz. Ha gorcsosen probalod, el fogod b..ni.
- elobb tanuld meg az alapokat. Ha csak ugy gyakorolsz, akkor rosszul idegzodik be a vezetes, nehez levetkozni utana a "rossz" szokasokat
- Talalj egy autot eleinte, ismerd meg es azzal gyakorolj orvezrezesig. En sajnos a Porschet valasztottam, de szvsz a legrosszabb valasztas. Vmi konnyen vezethetot, az sem baj, ha nem gyors.En anno viperconcept videoit neztem, aztan talaltam ra Drivar61 videoira. A csavo egy igazi coach, nagyon jol, reszeletesen magyaraz es ingyenesek a videoi. Scott Mansell nek hivjak es semmi koze Nigel Mansellhez, a versenyzesen kivul.
Ez persze csak akkor muszaly, ha online akarsz eredmenyes lenni. Engem nem erdekel az online, amugy sics ra idom, de kedvem se nagyon igy en szuper helyzetben vagyok, csak elvezetbol megyek es nincs nyomas rajtam
Amiota felhagytam az online versenyzessel vegleg, sokat gyorsultam es egyre konzinsztensebb vagyok, mert nincs nyomas. Ha ezt el tudod erni agyban, hogy ne gorcsolj, akkor hatar a csillagos eg.eat, sleep, play, replay
-
Kean_Sorbo
őstag
Nem görcsölök rá egyáltalán, csak simán körözgetek, versenyzek. Ezzel nincs gond. Egyszerűen nem jó a technikám (vagy nincs hozzá elég tehetségem), és mivel ez egyértelműen az én hibám, nem is bosszant a dolog. Megpróbálok majd tanulni. Igen viperconcept vidóit láttam már, de majd megnézem a másikat is, mert azzal még nem találkoztam.
Autót meg csak hármat használok, bár megvan az összes DLC az AC-hoz is.
GT3 autókból csak a Nissan-t vezetem itt és az AC-ban is, meg a Sauber C9 és KTM amit még használok (nagyon jó ezeknek az adrenalin lökete). Mást nem.
Letöltöttem ugye a SEAT cupra-t, de azzal nagyon gyenge az AI. Hiába állítom 100%-ra, gyakorlatilag minden versenyt megnyerek vele. Az meg unalmas, pedig nagyon penge az a gép.Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
tusi_
addikt
válasz Kean_Sorbo #2611 üzenetére
Ha van Content managerred, adjal magadnak 20-40 kilo plusz balactot. Vagy beulok melled, akkor van 110 es orulsz ha nem kroznek le
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Hol a manóba lehet az AI nehézségét állítani a karrierbe? Nem találom, tényleg újat kell kezdenem? Kicsit alulértékeltem magam, az első versenyen 39 másodpercet vertem a második helyezettre Zolderen, jobban szeretnék az előzésekre és tömegben autózásra koncentrálni, nincs sok rutinom van benne, online játékhoz meg erősen ajánlott.
Puszta kíváncsiságból, Zolderen milyen köridőkkel van értelme indulni online? Jó lenne tudni kb hol vagyok ehhez képest. Néztem jutubos vidiket, azok nekem szerintem elérhetetlenek, 1:26-1-27-es körök, a legjobban sikerült nekem 1:31.133.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
Szépen vezetsz, hozzád képest az első kanyarban vesztek nagyon sokat. A többi részén is jobban mész, de ott látványosan szarabb vagyok. Valahogy nem érzek rá, kétszer egymás után nem tudom ugyanúgy megcsinálni.
Melyik grafikai beállítással jelenik meg az aszfalton a féktávokon feketedő felület? Jó lenne nekem is, mindig oldalt kell kinéznem valami támpontot a féktávhoz, könnyebb lenne ha látszódna nálam is.
Evvel az 1:33-1:34ess körökkel nagyon mozgó akadály lennék online?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
ferensz
senior tag
Nem grafikai beallitastol fugg, hanem a palya allapotatol. 3 van, green fast es optimum. A legtobb optimum mellett fog latszodni. Erdemes megszokni a nem magan a palya aszfaltjan talalhato tampontot, mert palya allapottol/napszaktol fuggoen ezek elterhetnek vagy akar el is tunhetnek. Az idore nem tudok mit mondani, viszont erdemes online menni mindegy milyen lassu vagy, ott lehet igazan megtanulni mind a mezonyben kozlekedest mind pedig a lekorozo autok elengedeset.
Ha nincs gondod az angollal es szeretnel valtozo kepessegu, de jobbara lassabb emberekkel versenyezni, akkor varunk szivesen itt: https://discord.gg/d72Hs7bqRh
Van egy szerdai meg egy penteki liga, emellett vannak community versenyek altalaban vasarnap este, illetve most fognak majd indulni a pentek esti AC community eventek. Ezeken kivul is a sajat gyakorlo szervereken vannak estenkent emberek, nagyon segitokesz tarsasag kerdestol fuggetlenul.
[ Szerkesztve ]
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
tusi_
addikt
Pedig ez egy Porsche Cup
Azert a CP szervereken sem megy mindenki 1.27-8-as idoket..
Ne a gumizodashoz lodd be a fektavot, mert fast/green aszfaltnal gond lesz. Fektablakhoz, vagy pl kerekvetokhoz, azokhaoz, amik "fixek". Fektablak pl Bathurston nem fixek[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Bármilyennel. Qualy-n úgyis az aktuális tudásodnak megfelelő emberek lesznek körülötted, akik hasonló tempót tudnak. Mindenhol vannak qrvagyors és lassabb emberkék is. Csak egy dologra figyelj: lehetőleg ne zúzd le a fél mezőnyt az első féktávon a rajt után. Offline gyakorolhatod AI-k ellen a szoros szitukat, igazából a rajt ami igazán veszélyes szokott lenni, ahol egymás hegyén-hátán vannak az autók.
Ha még nem sokat online-oztál, akkor inkább óvatos módba told, inkább engedd el a gyorsabbakat, aztán ahogy fejlődsz, kezdődhetnek a pozicsaták (támadás, védekezés).
És még valami: sokak szerint a setup nem nagyon számít, a default "aggressive" setuppal is jókat lehet menni. Szerintem vezetéstechnika mellett (én is inkább kezdőnek sorolnám be magam) a rád igazított setup is nagyon sokat számít, ha másban nem, akkor abban, hogy stabilabb köridőket tudj menni és ne folyamatosan az autóval harcolj kanyarról kanyarra, körről körre.
Pl. monzában elég lágy futóművel próbálkoztam korábban, örültem, ha 49 alá be tudtam menni, pl lesmo-kban qrvaxar (lassú) voltam így. Felkeményített futóművel hotlap-on sorozatos 47 közepe környéki köridőket, versenyen 48 alja, 47 tetejét tudok menni már, ami elég nagy előrelépés volt. Lágy setuppal (kerékvetők miatt volt inkább lágyabbra hangolva) erre esélytelen voltam, hiába mentem határon.
Ahogy javasolták kezdj egy jobb autóval (AMG, Aston, Bentley, Ferrari, amik általánosságban könyebben, gyorsabban vezethető autók, pl Porsche az szenvedős - porkával kezdtem, de "átigazolt" a ferrari ). Nézz yt videókat és sokszor mutatják a videó végén a setupot is. Kipróbálhatod azokat, sokat segíthetnek (persze előfordul, hogy neked nem fog feküdni).
Egy ilyen yt-s videóról elcsent setuppal spa-ban 2:18 alját tudok, míg korábban örültem ha 20 alá be tudtam nézni.
A lényeg, hogy te élvezd a vezetést és ne kenődj el, ha lassabbnak tűnnél másoknál, ha űridőket látsz (bele lehet szaladni alienekbe sűrűn, de ők valószínű nem heti 4 órát kenik, hanem legalább naponta ennyit és nem 2 hete kezdték).
Féktávok: valóban inkább pálya melleti statikus tárgyakat nézz ki (bár ez sem segített rajtam az egyik tegnapi monzai futamon rajt után, mikor 3 autó között, egymás seggében kb minden referenciapontot kitakartak jobbról-balról-elölről, mögöttem is jöttek ezerrel és csak érzésre fékeztem, de természetesen elmértem picikét a féktávot és lett belőle apróbb csetepaté T1-ben - van ilyen is).
Hány órát raktál eddig bele ACC-be? 220 körül járok éppen, kb 1 éve nyúltam bele.
-
tusi_
addikt
Ha 47 kozepet tudsz es 48 aljat versenyen, az mar az alien tempo öccse
Legutobbi Monzai tesztemnel 4 tizeddel voltam lassabb min Greko es 1 tizeddel gyorsabb mint Valentine Barrier - en melegebb ioben mentem- , akik azert a top kategoriaba tartoznak. Ha ilyen tempot mesz, akkor levadaszunk tenyleg, freakyn alien
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Alientempó? Tegnap kb 1mp-t kaptam körönként versenyen egy igazi alientől (így lettem 2. a futamon - igaz a 3. is kapott tőlem 15s-t 11 kör alatt). Ő 47 alját tudott menni versenytempóban, mindegyik köre 47-es volt (lehet volt egy 46 végi is neki). Csak lestem. Én meg majdnem szégyeltem a pofámat 48 alja köridőkkel. Szóval elvileg még lenne benne, de hát...
-
Rico33
aktív tag
Tán múlt héten futottam össze az alienek ősapjával...monza, 46 nagyoneleje....porival. Célegyenes végén kb 150-nél fékezek és imádkozás hogy beférjek...ezmeg 75-nél fék és shimán átment a sikánon...namondok, EZ az a szint amit kb soha, vagy plusz 3 nap múlva érek el.
Fanák kicsit haladhatnának, a garis kormány pénteken odaért és még semmi info.[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
yt-n mindig ezen csodálkozom, hogy hogy az Istenbe lassítják le fele akkora féktávon az autót és még úgy elfordulnak, hogy a kigyorsításon is odavernek nekem.
Mondjuk az biztos, hogy jelenleg nagyrészt csak beleugrok a fékbe (kanyarokban igyekszem trail brake-elni), ABS-re bízom magam. Rendes technikával (-> minimális ABS beavatkozás legyen) biztos jobban le lehet rövidíteni a féktávokat. De ezt még qrvasokat kellene gyakorolnom. Meg azt is, hogy minimális TC beavatkozás legyen. Cup-os autókkal kellene sokat menni, azok megtanítanák, hogyan kell használni a féket, gázt Csak hát ACC-ben ez a vezethetetlen kategória nekem.
-
tusi_
addikt
"Cup-os autókkal kellene sokat menni, azok megtanítanák, hogyan kell használni a féket, gázt"
En igy tanultam meg fekezni es kigyorsitani
Ha fektavon kicsit is korabban kezdesz kanyarodni es mar nem egyenes voanlban fekezel, akkor lock up es mesz a susnyasba. Kigyorsitasnal, ha nem all egyenesben a kormany es odalepsz, meglatod a kilincset magad elott. Eleint frusztralo, de ha beleszox, nagyon sokat segit a fejlodesben[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Rico33
aktív tag
Akkor megvan az augusztusi közös progi, cup pori idomitás péntek 16töl vasárnap 22ig
Nekem nagyon fekszik a cup, szépen terelhető, ha hibázol keményen büntet, de addig minden kanyar móka és kacagás amit abszolváltál vele
Egyre jobbak a köridőim is vele, egyenesbe már kurvagyors vagyok, már csak a kanyar bejáratra meg kijáratra kell rámasziroznom. -
tusi_
addikt
Ha van AC-d, probald ki abban. ACC ban regebben probaltam ABS nelkul, de nagyon gazul van megcsinalva.
AC ban tokeletes - mar amennyire elkepzelem - az ABS nelkuli fekezes, nagyon frankon kivitelezhetö. Kigyorsitas ugyanaz, viszot jobban kontrollalhato a megcsuszas. Elvezetesebb es kesz.Cup sebessege tenyleg vicces, a mulsane egyenesben ha kicsit is elrontom a kigyorsitast az LMP3-al, az eletben nem fogom meg a kis kupas porschet
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
SZia!
Soha nem játszottam még online, azért szeretném kipróbálni végre milyen. Viszont nem szeretném a fél mezőnyt lerongyolni, elb@szni sok ember játékát, azért kérdeztem milyen idővel érdemes egyáltalán nekiállni. De ez még jóval odébb van.
Nincs sok tapasztalatom sim-ezéssel, karácsonykor vettem meg az első kormányomat. ACC-ben eddig összesen 20,1 órám van , PCars 1-ben van 471.
Javasoltad a jobb autókat, de pölö ferkát nem is választhatok a karrierben. Nissan nismo-val megyek, nagyon más mint a kezdésnél a lambo. Nemtom ezt hova sorolnád, de pont avval küszködök h eltaláljam a nekem tetsző setupot. Most ott tartok 1,5 óra állítgatás után, hogy tetszik a mozgása, de tapadáshatár fele rázni kezd, ha kicsit több a tempó eldobja a hátulját. Az alapértelmezett agresszívvel én valahogy nemtok konstans menni, a nagy kerékdőléses setupokat nem annyira csipem.
A felgumizott aszfaltról nem tudtam hogy nem csak grafikai elem, és változik. Nálam minimum grafikán amúgy sincs.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Szia,
No para, ha óvatos vagy és nem akarod túlautózni az aktuális tudásod, akkor nem lesz probléma.
Előtte tolj 20AI-val pár versenyt (AI szintjét magadhoz lődd be, de egyből 100-as AI-val kezdj el csatázni) , ott kaphatsz ízelítőt a versenyekből, lehet gyakorolni a rajtokat. Ha már megy, akkor mehetsz nyugodtan online.
És tolj sok free practice-t, hot lapot a kiválasztott autóval, pályával és ezekhez próbáld alakítgatni a setupodat (kiindulásnak az aggressive jó).
Ami nálam probléma volt online versenyeken az elején, hogy xarul volt beállítva a BB-m (brake balance) és irtózatosan hosszú fégtávokat tudtam csak venni (pl Monzában már a 200-asnál el kellett kezdenem fékezni, hogy meg is tudjak állni, míg egy közepes másik versenyzőnek mondjuk elég volt 150-170m körül elkezdeni fékezni és az az 30-50m difi qrvasok volt. Emiatt nagyon sűrűn vagy eltaláltak hátulról vagy ki kellett rántaniuk mögülem az autójukat a többieknek (adott esetben pályaelhagyásra, törésre kényszerítve őket). Emiatt sokan szóltak anno, hogy minek fékezek annyira korán. Hát bammeg azért, mert én csak így tudok megállni.
Porkához (sokáig ezzel mentem) 58%-os BB volt a default aggressive setup-ban, ami qrvarossz érték a 911-hez, valamint BP-ből (brake pad) is nem a leghatékonyabb 1-essel mentem anno, hanem talán a 2-essel vagy 4-essel (4-es szimulálja az elkopott betéteket, én meg csodálkoztam, hogy 2 kör után qrvára nem akar megállni az autó és csak egyre xarabb lesz körről körre ).
Engine MAP is megkevert anno porsénál, noobként a franc se gondolta, hogy a 8-as a legerősebb MAP beállítás hozzá, gondoltam az 1-es lesz az, és így mentem vele egy darabig.
Csomó ilyen és ehhez hasonló nagyon kezdő malőröm volt , most már azért ennél talán picit jobban mennek már a dolgok.
-
papirzsepi93
tag
Végre találtam egy magyar közösséget az ACC-hez
Naaaagyon kezdő vagyok még, 10 órám van kb a játékban, de szimulátorok terén is kezdő vagyok még. ACC előtt AC-t próbáltam és ott csak ABS volt bekapcsolva és néha az utcai autókkal szenvedtem a pályán. ACC-ben viszont mintha az expert fokozat is easy lenne, agresszív pre-setuppal. Vagy csak ennyivel jobb egy GT3-ast vezetni? -
Rico33
aktív tag
válasz papirzsepi93 #2635 üzenetére
Én azon csodálkozok, hogy mért csodálkozik mindenki azon, hogy egy pályára tervezett, tapadásra kihegyezett autó hogy lehet gyorsabb és ragadóssabb mint egy utcai.
Neked is azt tudom javasolni, pori cup, ott nem lesz easy fokozat. -
Géjza
őstag
Jaja, de az a baj, hogy nincs türelmem szenvedni a CUP-osokkal (pedig nagyon meg kellene tanulni rendesen fékezni, kigyorsítani), inkább kenem onlány. Nagyon bejön, főleg ha pár hasonló tudású verődik össze.
Régen majd befostam, dobogott a szívem, mikor 1s-re jöttek a seggemben vagy én követtem valakit. Most már 0.1s sem hat meg, szépen megyek a seggében vagy védekezek. Persze ehhez kell a másik is, aki korrekt és nem akar vagy kilökni vagy kiszorítani.
Mostanában nagyon jó tapasztalataim vannak, sok jó, izgi meccset sikerült tolni. Minap egész versenyen 0.5s-en belül zakatoltunk egy arccal. Verseny első felében (mikor még hidegebb volt a gumi/fék) ő volt a gyorsabb, meg is előzött. Verseny felétől meg én voltam már a gyorsabb, de jól és korrektül védekezett, így bár nagyon sokszor centikre voltam tőle, néha félig mellette is voltam (nem is értünk soha egymáshoz), de mégis meg tudta tartani a poziját, nem tudtam visszaelőzni.
Nem csak agyament kamikázék vannak (persze van bőven belőlük is, jellemzően a középmezőnyből kerülnek ki ezek), elég sokszor sikerül tiszta, izgi versenyeket is tolni (főleg mióta sikerül nagyrészt a középmezőny elé kvalizni).
-
Géjza
őstag
97-99 körül billeg folyamatosan az SA-m. Persze néha van 1-2 kocc, de a sok test-test elleni korrekt csata segít fent tartani. Középmezőny elég veszélyes vidék SA-ra nézve. Akkor már inkább indulok leghátulról, mint pl. a 15. helyről.
CN-em szokott xar lenni, de most már az is alakulgat, hogy picit jobban megyek már és stabilabb köridőket tudok vágások, nagyobb hibák nélkül. CC-m szokott még lefittyeni néha, ha túleröltetem a gépet, de azt gyorsan vissza lehet dolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Ahogy írták a többiek is.
Ha sokat ütközöl, sok "buliban" vagy benne, akkor csökken az SA-d (akkor is, ha önhibádon kívül más belédmegy - ez a dühítő része a dolognak). És szerverek nagy részén van egy minimum SA érték, ami alatt nem mehetsz be (TR ugyanez -> ne online versenyen akard megtanulni a pályát). SA az AI-k ellen is tud csökkeni (meg növekedni is). Offline versenyen se akard nagyon zúzni a többi autót. Másik autóval való ütközés csökkenti az SA-t, növelni úgy tudod, ha sokat mész egy másik autó mellett (radarod piros sávjában van a másik autó).
Onlány versenyzés minőségét próbálják így óvni, de ez sem garancia semmire, idióták bárhol előfordulhatnak (még magasabb SA-val is).
-
Géjza
őstag
válasz papirzsepi93 #2644 üzenetére
Ellenfél nem árt (igazi vagy AI), ha SA-t akarsz növelni
-
GalaHU
őstag
A többiek szépen leírták a rövidítéseket, a legfontosabb az SA, a többi tényleg e-penis. Ja, még a 100%-os pályaismerete is kell néhány szerverre.
Egy jótanács: ha tényleg az elején vagy az ACC-nek akkor érdemes kikapcsolni az SA-t a gép elleni gyakorló futamokon is. Ugyanis pikk-pakk nulla közelébe küzdheted le magad, aztán onnan visszajönni 82 felé (onnan már reménykedhetsz benne, hogy normálisabbak az emberkék) már komoly farmolás!
Egy normál 20 perces offline futammal max 2 pontot nőhetsz, de elég két kocc (az elsőt nem bünteti) és már bukóban is vagy! Ha esőben és/vagy éjszaka mész akkor picivel többet ad, de 20-ról felhúzni, az hetek munkája...
Ja és:
DON'T GO MONZA!!!!!!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Rico33
aktív tag
Most volt Jardonak pori cup futama bathurston, gekkot a boxba előzte. Ezek nem emberek....csetet olvas, beszélget, közbe 2.02-t megy...
-
mmdms
addikt
Az jó mert jelenleg 11-en vagyok. Értetlenül állok az AI előtt, zolderen a 3. kanyar kijáratán folyton telibeverem őket, nem értem minek állnak a féken, ott már réges rég teligázon állok, ők meg még bele is fékeznek. Gyakorlok még egy kicsit aztán újrakezdem az egészet.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
GalaHU
őstag
Az AI erősségét 80 alá nem érdemes vinni, mert akkor nagyon sokkal hamarabb fékeznek. Inkább 90 környéke ha már van pályaismereted. Az agressziójukat nyugodtan lent hagyhatod, akkor inkább elrántják a kormányt és belefékeznek ha túl közel vagy. De a fizikának ott is van határa, van amit ők se tudnak kivédeni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- SAMSUNG ODYSSEY G5 S27AG500 Gamer Monitor! 27"/IPS/2k/165hz/1ms/Freesync Premium-G-sync/HDR10
- Iphone 15 Pro Max - Blue Titanium/256GB/Független/Garancia
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W