Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
Vicc volt, igazad van, de nem vettem eszre. Ugyan lengette a zaszlot, de amellett keket is a lekrozotteknek es a palya lekszoposabb helyen voltunk, ahol a palyat kell figyelni es a tobbiek mozgasat. Gergot meg lehalkitottam, mert hotlapolasnal az idegeimre ment a "kerlek prbalj meg a palyan maradni" fassagatol. Mintha nem tudnam
Igazabol itt feher zaszlo kellett volna, mert ez lassu auto a palyan, vagy 2-s sarga zaszlo..
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Van egy tempom, amit maxban tudok. Legyen 1.30.00. Versenyen ugyanazzal a beallitassal megyek mint "gyors" koron, nem valtoztatok semmit, mer nem ertek hozza.
Ha 1.30 a max, akkor probalok egy kenyelmes tempot menni, ami meg problemamentes, mondjuk 80% os erofaszitessel, de nem csusztatni kanyarban, ovatosabban felhuzni a gazt es igy tovabb. Igy mondjuk 1.31 lesz, de ezt tudom egesz stint alatt, ha nincs nagyon meleg...
Itt most 20 fok volt Bratwurston es kb ugyanazt a tempot mentem vegig. Amit vesztettem a gumik kopasa miatt, azt vissza nyertem a benya miatt.eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Én erre most még képtelen lennék. Nálam minden kör kvali kör versenyen is. Csak magasabb tc-vel és ABS-sel megyek. Amikor a seggedben vannak, akkor nem fogsz elkezdeni picit sem hamarabb fékezgetni, mert simán bedobják féktávon a vasukat.
Akkor szoktam visszább venni és nem tolni ki a szemét, ha verseny végefelé vagyunk és nincs a közelembe senki. Akkor már nem kockáztatok, biztonságban végiggurítom a gépet (kb 1s lassulás per kör).
-
tusi_
addikt
Az naon nem jo. Nagyobb a kockazat a hibara. De ez a taktika endurancera jo, ha sprint van, akkor persze majd minden kor banzai kör. Ezert sem szeretem
Vedekezesnek is megvannak a fortelyai.
Persze ha a halalfaszabol van send it, az ellen sok mindent nem lehet csinalni, de maskepp is lehet frankon vedekezni.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Tegnap is volt egy olyan send it... 1. helyet buktam vele, csak mert látott 1 centis rést. Az már mindegy volt, hogy nem tudott megállni féktávon és hiába hagytam neki 2 autónyi helyet, belém understeerelt és kirakott a bukótérbe (és mint aki jól végezte a dolgát megnyerte a futamot). Nem kicsit voltam pipa.
Valószínű hosszabb endurance versenyen xarsz bele abba az 1 poziba, inkább elengeded, majd visszahozod mikor ledarálta a gumijait. De egy sprint versenyen sokkal nagyobb eséllyel bedobják, aztán lesz ami lesz.
-
tusi_
addikt
Na ezert SEM versenyzek online. Erre nagyon alergias vagyok, ha vki igy eloz es aztan megy tovabb.
Ha AI csinalja ezt, onnantol az a pilota nalam a halal listan van, versenyek elteltevel is taszajtom ki a francba
Pedig ez csak AI, kepzeld mi lenne ha egy ilyen 16 eves fasza gyerek csinalna velem. Kovetnem az ossze szerverre, egy ertelmes kort nem tenne meg tobbet ACC beneat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Igazából nem rá, hanem a balfaxkodó lekörözöttekre voltam mérges. Őt 25 percig tartottam a 30 perces futamon (minimálisan gyorsabb volt, de előzni nem volt esélye, csak a lekörözött miatt nyílt egy minimális rés, amibe kétségbeesésében bedobta 25 perc xopás után.
Nincs ezzel gond, csak adja vissza a pozit, ha már tisztán nem tudott megelőzni.
Akkor mérges voltam, rá 10 percre már semmi. Jó 25 percet meccseltünk, ez már megérte. Valószínű a lekörözést is jobban, határozottabban fogom csinálni legközelebb, hogy esélyt se kapjon a hátuljövő.
Ezektől nekem nem megy el a kedvem. :)
-
tusi_
addikt
Ezt irigylem, en ilyen szempontbol orult vagyok. Ha vki megeloz, akkor okay, menjen, en hibam, lassabb vagyok. De ha kilok, az mar bosszant, holott az eg vilagon semmi nem mulik rajta.
Most tetszik megint a jatek, szerintem most jo lett a fizika. Mind a kocsi mozgasa, mind a palya hasznalata. Nemreg meg ha 5cm el lejjebb mentel a gumis reszrol, mar altal keresztbe. Ezt most egyelore megoldottak. Remelen nem nyul hozza tobbet a görög gyerek.
Menni kene egyutt, de most ne legyel s(z)otlan
eat, sleep, play, replay
-
mmdms
addikt
Tegnap este gurultam egyet publikon zolderben, az oke ha megeloz, de elborult az agyam a masodik nagyon levagos sikanba 4 x lokott meg hatulrol, na aztan tobb se kellett nekem se, a sikan utani dupla jobbosba belekuldtem a falba. Es meg o irja h tanuljak meg veszteni. Meg jo hogy lassabb vagyok ha fektavon ketszer es a ket kanyarcsucsponton meglok, gyakorlatilag nem volt egyensbe a kocsi az egesz sikanba, miatta. Az egesz verseny egy dodzsem volt. Katasztrofa.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Laby
senior tag
Az a baj hogy a tv-ben is ezt látja mindenki, hogy az F1-ben legális úgy védekezni, hogy 4-5 autónyira elhagyod a pályát és a nézők közé tereled már az embert mondván csak azért sem előz meg. A modern F1 erről szól, mindenkit levezetni, vagy kilökni a pályáról úgy hogy 4 autónyiról bevetődsz a belső íven, vagy rajta fékezed meg a kocsit, vagy figyel a tükörből és kivezeted a pályán kívülre... Amíg erről szól a valódi versenyzés is, addig ne várjunk csodát a szimulátorban.
-
Lifer092
senior tag
Publikban szerintem olyan ritka a tiszta verseny mint a fehér holló. Legalábbis egy kezemen megtudnám számolni ha azon csak 2 ujjam lenne akkor is, hogy hány clean race-hez volt már szerencsém online.
Sokan egyébként sem veszik komolyan, zászlószabályokat is lesz.rják, megy a ramming, jönnek vissza a pályára keresztbe. Igaz konzol experience, de a kontrolleresek is varázslatos élményt tudnak nyújtani online versenyben. Még ha tud vele menni akkor csak-csak, de mikor nem is tud értelmesen kontival menni, és előtted kacsázik, egyik faltól a másikig csapódik, jön vissza keresztbe persze nyélgázon, lök meg oldalról, hátulról... Csodálatos. Nem értem mondjuk hogy pl. konzol esetében input alapján miért nem lehet különválasztani a kontrollert a kormánytól. Az ilyen a p.csáért nem megy Forzázni. Konti oda való, nem ACC-hez.
Idegbegyüttem, Maunika. -
mmdms
addikt
válasz Lifer092 #3718 üzenetére
Es ez az elso kor volt, nulla respekt a masik fele, egyaltalan nem szoktam az elso korbe izmozni, kereknyomas nelkul amugyis szarul mozog a lexus, nem ertem miert kell mindent is megprobalni nem uzemmeleg autoval. be akartam linkelni csak mergembe alt f4et nyomtam.
11-3 kozott a sok kisgyerek mar alszik, akkor jokat szoktam autozni publikon is. Sajna hungaroringen nem jatszottam meg csak parszor, es nem volt track medalom cpreElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Este 10 előtt nem nagyon tudok vezetni, addigra meg valóban a nagyon idióta 12 éves gyerekeknek már rég fellőtték a pizsit. Tegnap nem CP-ztem, csak online-oztam, tök jó versenyeket toltunk egy jag-es arccal. Egyik futamot én nyertem meg 1-2s-sel (végig a seggemben volt, egyenesben bitang gyors a jag), a másidikat ő kb ugyanannyival. Volt sok kemény, éles szitu, de nem történt semmi vészes dolog, volt respect.
-
SidCorky
senior tag
Segítsetek a tanulatlan kezdőnek: mi az a CP?
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
Géjza
őstag
válasz SidCorky #3721 üzenetére
Competition szervereken lehet versenyezni, ahová erősorrend (ELO, CP rating) alapján sorolja be a játék a népeket. Általában hosszabb versenyek (mostanában csak 30 percesek) és futama válogatja, hogy van-e kötelező boxkiállás. Időjárás random.
Óránként indulnak futamok, noob-ok csak úgy nem mehetnek be (TR és SA megkötések vannak). És ha már mentél pár futamot és jól teljesítesz, akkor egyre erősebb szerverekre sorol be, ahol egyre jobb pilóták vannak.
[ Szerkesztve ]
-
SidCorky
senior tag
Köszi a felvilágosítást, ezt észben tartom.
Kb 2 éve próbálkoztam a játékkal, de hamar feladtam, lehet, nem ezt kellett volna választanom, mint első szimulátor. Aztán beszippantott az F1 2020 és 2021, miután ismerősökkel összejöttünk játszogatni, most túl vagyok az első teljes szezonomon is egy ligában, gondoltam ideje megpróbálni megint a GT versenyzést, ez a rankedezés pedig jobban hangzik, mint hosszú távon is csak az AI ellen bohóckodni.
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
tusi_
addikt
Hat en bizonyos szempontbol orulok ennek.
Amikor en elkezdtem nezni az f1 et - 86 - meg ez volt a divat. Akkor az akkori kedvencem csinalta ezt eloszeretettel, most meg a 21. szazadi klonjaMindaddig amig nem tornek, addig szvsz nekunk nezoknek jo. Regen nem tomboltam ugy f1 versenyen, mint legutobb Dibidabiban
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
válasz SidCorky #3723 üzenetére
Sima onlány futamokon is lehet menni, csak ott nincs kb semmilyen szűrés. AI-kkal max a pályákat, íveket tanuld meg, aztán go to onlány szpész.
Vannak magyar ligák is időmilliomosoknak (akiknek van idejük felkészülni futamokra és részt venni rajtuk), ACC-ben is ki lehet teljesedni.
-
SidCorky
senior tag
Azok a pályák megvannak, amik az F1-ben is benne vannak, csak a maradékot kell megtanulni, inkább az autókra megyek rá, másak azért a féktávok. Erre jók lesznek az AI-k, aztán jöhet az online, meg kipróbálom magam pár ligában is. Hozzászoktam ahhoz, hogy 1-2 hetente van futam és csak egy pályát gyakorlok két forduló között, tetszik ez a verzió is. A szelektált ranked viszont hiányzott az F1-ből, főleg mitán kipróbáltam az iRacinget is pár hónap erejéig.
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
mmdms
addikt
Lagunan meg nem is mentem ebbe a jatekba, pc1 be baromi nehez volt jo kort osszerakni, es careerbe brutal volt a 100% os ai, picit megutaltatta velem.
Amugy ha nem basztatnak folyamat verseny kozbe eszembe se jut kilokni valakit, de ha paraszt es folyton lokdos mint ez a meleg akkor menekuljon elolem amerre tud.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
Nem sokara jon a hideg zuhany. Dagadt Imolaban all - gurul - a rajthoz es M4-el, most meglathatjuk, mit mennek ok
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A tosaban es a VAban nyer sokat hozzam kepest, a tosaban rengeteget. Nem tudom hogy tud elfordulni igy majdnem full gazzal. Kormany nalam is egyenesben van kigyorsitaskor, meg is wheel spinnem van. Vmit jatszott a preloaddal vagy a tokom tudja mivel. Sajnos nem latom a setupjat
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Stream elején szokta baxtatni (főleg a guminyomásokat - máshogy nem mer nyúlni ), ott elcsípheted a setupját (damperekre sosem klikkelnek rá, nehogy más lássa, szerintem ott megy a nagy varázslás, amit rejtegetnek mindenki elöl).
Setupokat ő is csak kapja a háttércsapatuktól.
-
biker
nagyúr
Fura ez az új 1.8.10 vagy milyen update. Az LFM licenc szerzés miatt mentem zandvoortban, M4 lelassult, alig bírtam 1:39-et menni így felejtős, Lexus is szenvedős volt, és amivel viszont újra nagyon élvezetes menni a Porsche GTR II - 1:37.727
Ki érti ezt.
Már nem lő ki a segge csúzliként ha elveszti a tapadást.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tusi_
addikt
Á pedal kezeles nagyon jo, szepen enegeded vissza turn in elott es a kocsi stabilizalasa is jo gazzal.
Az iveken dolgozz kicsit es lesz az meg jobb is. Sajnos kormany kezelest nem latni, pedig az is fontosJo volt.
[link] Ez szereny szemelyem meg tavalyrol, mas fizikaval es 30/39 fokon fel optimum palyan.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
-
biker
nagyúr
Szöveg crew chief + magyar csomag
Dash meg simhub, egy külső kijelzőn van, csak obs-ben ide raktam ki. Saját dash, 5-6 kép van, mindenhez más, rre, acc gt3-gt4, dr2, -ats, még f1 nincs jo készen, meg keveset is megyek azzalElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
mondjuk egész héten a SimracingCompany féle WTCR Brnora tréningeltem (Raceroom), az kicsit más mint az acc, de jó sok sodrós ficánkolós kanyarral.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
ajajj mikor is lesz a next kócsing szessön, ahol minden titokra is fény derül?
Tegnap volt MP CP szervereken, sikerült belenyalnom kvalin a 2:02-be (igaz legvégébe). Hozzám képest nem rossz, nagymenőkhöz képest kaki. Versenyen 2:04.0-2:04.5-ös köröket tudok csak. Az első fixen dobálta a 2:02 aljákat versenyen.
Legnagyobb problémám a hátsó hosszú egyenesre ráfordító lejtős hajtűkanyar (Forrest's elbow), ott mindig elemelkedik az autó és alig bírom megfékezni, ott marhasok időt hagyok benne. Mindig igyekszem jobb oldali fal mellé kitenni az autót és onnét indítani a fékezést, belső oldalról óriást huppan az autó, de így sem okés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás
- Fujitsu Esprimo V5535 Core 2 T2330/2x1GB/120GB HDD/Windows Embedded Standard 7 (2025-ig támogatott)
- HP Pavilon 15 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 5800H / 16Gb / 512Gb NVME / nVidia RTX 3050 Ti / GARANCIA
- Rtx 2060
- Ubiquiti Security Gateway USG-3P
- Eladó Új Samsung Neo QLED QN85D, QN90D, QN95D 4k 2024-es modellek