Új hozzászólás Aktív témák
-
Lifer092
senior tag
Sziasztok!
Nem tud esetleg valaki olyan Setup leírást, könyvet, amiben részletesen minden beállítás és annak autóra gyakorolt hatása le van írva? Lehet angol, sőt német is.
Persze azért 13 oldalas matematikai meg aerodinamikai egyenletek nem kellenek bele. Annyira részletes nem kell...
[ Szerkesztve ]
-
Lifer092
senior tag
-
Lifer092
senior tag
válasz bulikavagyok #1735 üzenetére
Én rendszeresen járok!
-
Lifer092
senior tag
-
-
Lifer092
senior tag
Szerintetek, tekintve hogy nem a konzol a Kunos fő fejlesztési platformja, várható egy next-gen update az új konzolokhoz? Gondolom az unlockolt framerate sem véletlen lett, vagy ennyibe meg is állnak vajon? Kár lenne érte....
[ Szerkesztve ]
-
Lifer092
senior tag
-
Lifer092
senior tag
Van itt aki konzolon tolja az ACC-t rajtam kívül? (Xbox)
-
Lifer092
senior tag
válasz Kean_Sorbo #2452 üzenetére
Nekem is hasonló "élményeim" vannak velük, a kedvencem mikor egy nyélgázos szakaszon dobnak egy random féket előttem.
Vagy egy tempósabban bevehető sikán közepén (Pl. Zolder T5) befékez egy k. nagyot én meg sikeresen telibeküldöm hátulról.
-
Lifer092
senior tag
Sajnos úgy vettem észre hogy az SA a szervereken csak egy dísz. Mert lehet hogy van 90-es SA az illetőnek, de egy rossz nap után úgy gondolja hogy átmegy inkább Carmageddon-ba.
.... nálam leginkább az szokott előfordulni hogy amikor látja hogy nem tud megelőzni, mondjuk pl. ez az első 10 hely valamelyikében zajlik, és átmegy nála frusztrációba a csatázás akkor mondjuk egy kanyar előtt direkt kiforgat, vagy telibever utána fogja magát és kilép. Ez már elég sokszor előfordult. 1-2 hónapja Spa-ban volt ilyen, átvettem a vezetést az illetőtől de nem tudott komolyabban közeledni rám, körről körre látszott hogy kezd elgurulni a gyógyszere, egyre mélyebbeket fékezett stb. Aztán a cél előtti sikánnál fogta és hátulról csatt. Replayt is visszanézve egy deka fékezési szándék nem volt benne, csak jelzem. Nyélgázon belémrongyolt oldalról. Ő meg kimászott a bukótérből és "megnyerte", utána kilépett.
Ja és ez is SA 80+ szerver volt.[ Szerkesztve ]
-
Lifer092
senior tag
Megnyugodtam hogy más is utálja itt Brands Hatch - t, illetve Silverstone-t is. Ez a két pálya kiidegel egyszerűen.
Ez a gyorsaság/lassúság téma eleinte még mozgatott, de hosszú ideje már engem sem érdekel. Az utolsó ezredeket is keresgélni már szerintem inkább idegörlő kategória mint sem kikapcsolódás/élvezet. Legalábbis szerintem az már nem idevaló a hobbi kategóriába, mondjuk én ezért nyilván nem is fogok (mégegy) Esport eseményen indulni ahol olyan űridőket futnak hogy én azt maximum légvonalban tudnám csak megközelíteni.
Hozzáteszem, indultam egy ACC Esport versenyen még tavaly. Maradjunk annyiban hogy sok sikerélményem nem volt....
[ Szerkesztve ]
-
Lifer092
senior tag
Persze, idővel biztosan javulni fogsz ahogy egyre több órád lesz benne. Az a lényeg hogy kikapcsoljon, hisz ez a célja. Én 10-11 éves korom óta szimulátorozok (most vagyok 29), de azért a mai napig tudok újat tanulni/javulni, hisz azokhoz a korai szimulátorokhoz képest a jelenlegieknek sokkal fejlettebb/összetettebb lett a fizikai modellezésük, így más egy picit már ezekben vezetni.
Nekem is van néhány olyan pálya ami nem annyira fekszik, de letojom. El kell engedni ezeket és csak menni és menni, körről körre tudsz javulni majd minden téren. Egyébként szerintem a pályatanulás egyik javasolható módja az ideális ív bekapcsolása, ha esetleg eddig nem használtad. Nyilván az ott mutatott ív nem szentírás, de pályákat tanulni mindenképp jó.
A rally-t inkább hagyjuk, én próbáltam már jó pár alkalommal de olyan rettentő b.lf.sz vagyok benne hogy arra szavak nincsenek , egyszerűen nem érzem az autót benne... Maradtam a pályaversenynél.
-
Lifer092
senior tag
Tegnapi Zolder online:
Második lettem a kvalin, előttem egy merci, mögöttem egy nissan. Kezdődik a verseny, szépen gurulunk egymás mellett, már-már IRL feelingje volt a dolognak, amikor ráfordultunk a célegyenesre a harmadik helyről a srác' úgy gondolta hogy #szarokénakvalira bejött elénk és úgy rajtolt. Értelemszerűen instant áthajtásos bünti. Második körben be is ment letölteni, de ugyanott kapott boxutcai gyorshajtásért egy stop&go-t, kijött, de ezt nem ment be letölteni, negyedik körben DQ és kilépett. Itt még nincs vége.
Előttem megy a mercis, kb. olyan 1.5 sec-re elhúzott tőlem amíg én az elején próbáltam kikerülni a szerencsétlen nissanost. Ötödik körben kigyorsításnál eldobta a gépet, pálya közepén megállt, kb. 5 centin múlott hogy telibeverjem oldalról. Túléltem, enyém a lead. Megyek-megyek, látom elkezd megint rám közeledni, volt kb. 7 sec előnyöm de belehibáztam 2x is így 2 kör alatt legyűrte 3.5 sec-re a különbséget. Majd ekkor látom a tükörben hogy megint megforgott, utána kilépett. Aztán kilépett a másik is. Maradtunk hárman, ebből az egyik a boxban volt egy ideig, utána kilépett. Aki mögöttem lett így a második neki volt hozzám képest 15 sec hátránya, majd kb. a verseny felénél ő is kilépett. Így nem volt túl nehéz dolgom solo race-be behozni első helyre az autót.
Izgalmas verseny volt. Ja nem.
Pedig a mercis jó ellenfél lett volna, kár hogy ilyen hamar feladja néhány ember. Pláne hogy amúgy tényleg jól is ment.[ Szerkesztve ]
-
Lifer092
senior tag
Persze ha rongyosra zúzzák az autót mondjuk egy 30 perces futamon akkor valóban nincs sok értelme továbbmenni. De itt szimplán csak annyi volt hogy megforgott kigyorsításnál mind a 2x. Kontaktja mással nem volt, mert folyamatosan mögöttem volt.
A többi pedig szimplán csak úgy kilépett, pedig nem volt behozhatatlan hátrányuk hozzám képest, pláne hogy hibáztam is párszor. Mindegy, én azért is végigtoltam.
-
Lifer092
senior tag
OFF!
Tegnap ismét megpróbálkoztam a Dirt Rally 2.0-val. Mostmár tényleg feladom, teljesen biztos vagyok abban hogy totál tehetségtelen vagyok ehhez a műfajhoz. Pedig tetszene, de annyira nem érzem az autókat benne hogy hihetetlen, se az elejét se a hátulját. Kb. úgy megyek mint egy mattrészeg a befagyott tavon biciklivel. Persze tudom hogy itt nem padló gáz - "padló fék" kombó megy mint pályaversenynél, hanem inkább a finom gáz-fék adagolás az optimális a tapadás/súlypont megtartás miatt, de nekem nem megy, totál elveszik a tapadás érzése, meg az autóé is kb. az első kanyar után.
Ennek örömére inkább csapattam utána egy pár kört Nürburgringen. Maradok én az aszfaltnál....
-
Lifer092
senior tag
Alien köridőtől alapjaiban véve is fényévekre vagyok. Egyáltalán nem is a cél számomra ezt megközelíteni. Értsd: Nem futok annyira rossz időket, online versenyeken is a Top10 megvan erős ellenfelek mellett is, de ahol mondjuk 5-6 akár 7 másodpercnyi különbség van az én időm és az Alien idő között azt inkább hagyom a fenébe. Mert az inkább frusztrációba fog átcsapni, a szórakozás/kikapcsolódás helyett.
Azért is raktam idézőjelbe, a padlógáznál ugyan kimaradt (látom sikeresen külön is írtam... ), de nyilván nem így kezelem a pedálokat. De a rally-nál a ratyi tapadási viszonyok miatt meg különösen fontos, akkor inkább így mondom.
-
Lifer092
senior tag
Publikban szerintem olyan ritka a tiszta verseny mint a fehér holló. Legalábbis egy kezemen megtudnám számolni ha azon csak 2 ujjam lenne akkor is, hogy hány clean race-hez volt már szerencsém online.
Sokan egyébként sem veszik komolyan, zászlószabályokat is lesz.rják, megy a ramming, jönnek vissza a pályára keresztbe. Igaz konzol experience, de a kontrolleresek is varázslatos élményt tudnak nyújtani online versenyben. Még ha tud vele menni akkor csak-csak, de mikor nem is tud értelmesen kontival menni, és előtted kacsázik, egyik faltól a másikig csapódik, jön vissza keresztbe persze nyélgázon, lök meg oldalról, hátulról... Csodálatos. Nem értem mondjuk hogy pl. konzol esetében input alapján miért nem lehet különválasztani a kontrollert a kormánytól. Az ilyen a p.csáért nem megy Forzázni. Konti oda való, nem ACC-hez.
Idegbegyüttem, Maunika.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Láncfűrész topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- További aktív témák...