Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Jóhogynem az őskori V12-es astonba csüccsensz bele Német tekknika nem jó, nem értenek sajnos az autókhoz
Viszont egy jótanács mindenkinek: ha ezt a vasat meglátjátok valamelyik szerón, akkor meneküljetek, a pilótája nem ismer se Istent se embert!!!
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
ACC-ben az újabb autók gyorsabbak, vagy csak másképp néznek ki? Pl 2019 vs 2020-as szezon Ferrari. Úgy láttam, hogy online bármelyiket választhatom, amikor felmegyek egy szerverre.
+ DLC-kből mit érdemes megvenni? Láttam, hogy akciós most.
-
v2
senior tag
Nektek nem akad mikor fizikát számol? Főleg akkor veszem észre mikor rugózik. Ha ez pont kanyarban van még erősebb a hatás és van egy olyan érzésem hogy ezért dobja sokszor a hátulját. Egyszer már volt ilyen.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
tusi_
addikt
Szeretem az M6-t, pedig nalamnal senki sem BMW ellenesebb.
Ennek a leg authentikusabb a hangja es jol nez ki.
Meg is kernek vkit, hogy probalja mar ki a Nurburgringen.
Az M4 el toppon vagyok, ha M6 al megyek utolso. Minden kanyarbn megcsuszik, vagy az eleje, vagy a hatulja, vagy mind2..
Vezethetetlen. Ha megcsuszas nelkul megyek vegig, akkor olyan lassu vagyk, hogy 1 koron 2t vernek rameat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Szóval csak azért mert jó a hangja és jól néz ki inkább minden kanyart kilinccsel előre veszel? Nincs más, aminek szintén jó a hangja, meg jól néz ki, de kezesebb? M6-nak lehet az alap aggressive setup a gondja, ami nem biztos, hogy tökéletes hozzá.
Van egy Holloway nevü csávó. M6-ossal szanaszét ken(t) mindenkit a szervereken (CP-n is), nem kicsit. Vele kéne beszélned, hogy mit kell csinálni M6-tal, hogy ne csak gyönyörködni lehessen benne.
Amúgy azt vettem észre, hogy az update óta könnyebb határon autózni. Minden körben üvegelem neki, mintha kvalin mennék, régebben jópárszor megittam ennek a levét, mikor nem adta ki és eldobtam. Update óta viszont ugyanúgy tolom neki, amit a gumi, setup elbír (cambert elkezdtem visszaemelni, -3.3 körül járok már, ABS 2, TC1 2, TC2 3 - update előtt 3-as tc alá sosem mentem versenyeken), ami a csövön kifér és egyszer nem dobtam el. Ha meg is úszott itt-ott, sikerült korrigálni és zúzni tovább.
Konzisztenciában is sokat javultam update óta (valszeg a fenti miatt). Most jövök egy 30 perces versenyről, minden köröm érvényes volt és 2-3 tized szórás volt csak a körök között és ebből nagyon sok volt 1 tizeden belül. CN-em úgy megy fölfele, mint az rakéta.
-
AcCEsS
senior tag
Nekem iszonyatosan akad, az 1.8 (harmadik vagy negyedik) frissítése óta. Ok, nem egy erőmű a gépem (i5 3.3Ghz + RX480 8GB), de eddig nem volt gond. Gyakorlatilag teljesen ellehetetlenült a játék, mert a rajtnál totál képregény az egész, 50-10 méterek mennek el a futamból képrissítés nélkül, és időnként még a hang is elmegy. Practice módban, ahol kevesebb kocsi mozog egyszerre, megvan a szokásos 35-60 fps (60-ra korlátozva). Levettem a felbontást totál gagyi módra, de nem hozott megoldást, mert úgy tűnik a CPU a kevés. MSI-Afterburnerrel monitorozva látszik, hogy simán megeszi a CPU-t. De úgy olvasom másnál is előjött ez a gond...
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
Géjza
őstag
Versenyeken nincs nálam gond. Viszont replayben vettem észre, hogy pl előzésnél a mellettem lévő autó laggol néha, de semmi más. Se én, se a pálya, csak a másik autó. Szerencsére se kvalin, se versenyen nincs gond, nálam nem akad a game (5600x, allcore@4.7GHz).
Update előtt is cpu limitednek kellett legyen. Valószínű majd jön rá patch, ha másoknál is gondot okoz. CPU multithreading-hez hozzányúltak, hogy ne csak pár magot terheljen túl, hanem egyenletesen ossza el a több mag között.
-
biker
nagyúr
nekem a felvezetőn esik be 30-40-re, érthetetlen módon, ez látszik a korábban ide linkelt videóimon is, de mire zöld, visszamegy 73-ra (fixált) és tartja.
5600x + RTX2060 szóval bírnáElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tusi_
addikt
Elozo kerdesedre a valasz igen. En komplett storyt köritek a jatek melle. Most pl mar nem a fekete arany M6 al megyek, Tomczyk, Whittman, Van der Linde csapattal, mert ok Goldok, hanem a Ojjeh mittomen milyen trioval, ok brnoz silverek es passzolnak a tortenetemben a jelenlegi pacemhez
Az alap belso nezetbol megyek, holott neha nehezen, vagy egyaltalan nem latni az apexet a nagy tepsi motorhazteto miatt. De nem erdekel, ezt latjak az igazi pilotak is, igy authettikus.Kuldok privit, szeretnem a vlemenyed vmiben kikerni.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Skacok, ti mit mentek a nurburgringen?
En 3 seccel vagyok lassabb, mint anno. Eloszor azt hittem, hogy az M6 szar itt, de a porscheval is 1.56.6 a legjobb, amit ki tudok hozni. Amellett nem tudok fekezni vele, akarmit csinalok az auto eleje csuszik egyensen, abs nincs mukodesben.
Segge megcsuzsik allandoan kigyorsitasnal, holott ennek pont az lenne az erossge, hogy jol gyorsul ki.
Nem ertem en ezt az uj fizikat. Az elso lelkesedesem csak az M4 re vonatkozott, de a tobbi az szvsz katasztrofa letteat, sleep, play, replay
-
Kean_Sorbo
őstag
Sajnos még én sem tudtam megfejteni a fizikát. Én csak a Nissan-nal megyek, az új fizikával már csak driftelek. Biztos valamit nem csinálok/állítok jól, de a sima AC-ban ritkán csúszok meg (szépen úszik a kanyaríven, ha kell), de itt állandóan leakarja előzni a hátsó kerék az elsőt. Amióta loadcelles pedált használok, a konzisztenciám is sokat javult. Nem vagyok hú de gyors, viszont azt stabilan tudom. Itt olyan szórásaim vannak, hogy el is ment a kedvem tőle.
Komolyan a Sauber C9 ehhez képest számomra gyerekjáték.Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
Géjza
őstag
Hátsó antirollbar-t jelentősen feljebb kell venni. Nálam 1-esen volt Ferrarival korábban, update óta ezzel segge táncolt rendesen még tc4-gyel is. Most 10-re felvéve arb-t szépen, stabilan gyorsít ki.
Eleje nálam meg szintén valszeg arb miatt nem akart befordulni. Elől 25-ös értékkel mentem korábban, most ezzel nem tudok egy kanyart sem bevenni, csak csigatempóban, mert tolta az orrát, mint a disznó. 18-20 körül már kb úgy fordul be, mint régen.
Azaz a régi 25/1 helyett most 18-20/10-zel megyek, ez nekem Ferrarival egész jót ad, kb ugyanúgy tudom vezetni, mint update előtt (csak a köridők lettek lassabbak 1-2mp-vel). Más autóknál nem tudom mi van, mit hova kell tekerni.
-
tusi_
addikt
válasz Kean_Sorbo #3270 üzenetére
eletemben eloszor hozza nyultam a dumperekhez, vagy mihez. Rugo, lengescsillapito es volt egy lucky punchom, majd 2 secet hoztam az idomon
Imolaban kb 8 tizeddel maradok el a regi idomtol, biztatobb, mint a Nurburgring.
Viszont olyan hulye szitukban kepes megbicsaklani a kocsi, hogy az hihetetlen.
Az aqua minerallebol kijovet, feltettem a balos kerekvetore, meg a hataron belul. Hat nem keresztbe alltam, raadasul olyan hulyen szimulalta le, hogy semmit sem tehettem ellene, csak utas voltam.
Szvsz van meg mit dolgoznia vasi lakosnak a fizikaneat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
válasz Kean_Sorbo #3270 üzenetére
Franc se tudja Tegnap misano-ban mentem 2 futamot, qrva xar vagyok ott, 37.0 körül tudok csak menni, messze leglassabb voltam mindkét cp futamon (csak azokat előztem meg, akik kiestek, összetörték vagy büntetve lettek). Aztán Aris videóját megnézve elkezdtem gondolkodni, hogy jó irányba megyek-e a setupokkal. A csákó kb az alap aggressive setuppal, csak a guminyomásokon igazítva megy 35 aljákat...
Ma asszem rápróbálok egy alap aggressive setupra aztán meglátjuk.
Szóval már nem merek semmit mondani, hogy mit hova
-
-
Géjza
őstag
Érdekes összehasonlítás (native/DLSS/FSR), adok FSR-nek még egy esélyt (csak külső nézetből csináltam összehasonlítást, ott jelentősen lassabb volt FSR, de belső nézetből vezetek, ott meg nincs nagy lemaradás): [link]
-
mmdms
addikt
Tuti hozzányúltak a szélárnyékhoz is, sokkal sokkal jobban gyorsul az autó az előtted lévőhöz képest, ez tök tetszik.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Kean_Sorbo
őstag
Na most jól összezavartatok. Akkor megnézem az agresszív setup-ot, hátha abból kiindulva sikerül valami "kanyarstabil" és velem kompatibilis beállítást eszközölni.
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
Géjza
őstag
válasz Kean_Sorbo #3276 üzenetére
Misano aggressive setup-pal egyből 36 alatt voltam, míg tegnap a sajátommal alíg bírtam benézni 37 alá és estem-keltem a versenyen, nem tudtam konzisztens lenni vele.
Monzában is most megnéztem az aggressive-et versenyen (bb-n azért kellett lefele tekerni vastagon), de amúgy az sem volt rossz, 49 aljában tudtam menni vele versenyen, míg sajáttal 49.5 körül voltam (de többnyire inkább 49 teteje).
Szóval nem rosszak azok az aggressive setup-ok.
-
tusi_
addikt
Igazabol par klikk volt csak. Rendkivul szar az agressziv az M6-nal es szvsz a kocsit is lehuztak a BOP klotyojan.
A legjobb idom 1.53.7 Nurburgringen, de ez a palya sosem fekudt nekem igazan, csak ha a kor vegen balra fordulunk es nem jobbra
Most 1.55.3 vagy 4. De a kocsi vezethetö lett, nem fosok minden bejarat, midcorner vagy exiten, hogy most epp merre fog megcsuszniKerekveto bazi szar lett, vmit elprogramoztak ott. Imolaban az aqua mineralleban felejtsetek el a kijarati kerekvetot. Megcsak a hurkakra sem kell ramenni, hogy meglassatok a kilincset magatok elott
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
válasz Kean_Sorbo #3276 üzenetére
Bumpokat allitgasd. EN feljebb vettem a slow bumbpot es sokkal jobb lett
eat, sleep, play, replay
-
reds.hu
csendes tag
Nürburgringen keveset megyek de Monzán egyelőre elmaradok a legjobbamtól (1:47:822- Lambo) 3-4 tizedekkel. Illetve az első gumik nyomása sokkal jobban megy felfelé mint eddig.
Első pár kört is sokkal óvatosabban kell lenyomni mint a frissítés előtt.A sikernek nincs titka. Ára van.
-
Rico33
aktív tag
Énmeg rákaptam a snowrunnerre...nem izgat a setup, köridő nemszámit, örömbodottá
-
adrian360
őstag
Nem tudom mennyire hivatalos info, de elvileg ezek a BOP változások voltak az 1.8-ban [2021 bop]
-
tusi_
addikt
válasz adrian360 #3285 üzenetére
Nem megy a link
Tegnap toltam egy 3 oras versenyt Nurburgringen.
Hat az elmenyek vegyesek. 97%ra vissza kellett vennem, hogy a kozepmezonyben lehessek. Egy nagy rajtkarambolnak koszonhetoen feljottem a 7 helyre. (Minidg utolosrol indulok)
Sikerult parat eloznom es a 3 helyre feljonnom, de azt megtartani.... Remalom.
A gumi nyomasnak semmi koze nem volt ahhoz, amit en beallitottam, szinte az egesz versenyen 27-es nyomassal mentem. Hogy most ennek tudhato be, hogy csuszkaltam osszevissza, azt nem tudom, ki kell majd tesztelnem.
Az AI tovabbra is bena, vakegerek, siman belemfordulnak, pedig tisztan mellettuk vagyuk. A lekorozottek nobel dijat erdemenlnek, hogy kell szarul elengedni. Vegig mennek elottem, dirty airben megjobban gyilkolom a gumit, aztan pl a sumi S elott huzodnak felre, de ugy, hogy az apexen kocsikaznak es en menjek le a szar ivre, ahol halomban all a gumi törmelek.Boxban megeloznek - atmennek rajtam - de en kapok DT-t, ok nem.
Szal ja, latok meg teret a fejlodesre...Kunos reszroleat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Hagyd az AI-t, onlány sokkal jobb
Tegnap Nürnburgon egyik CP futamon mondom kipróbálom az aggressive setup-ot. Hát nem kellett volna. Mocskosul előre volt benne tolva a BB és hiába 3-as ABS-sel mentem (pl Monzában 2-essel, sőt 1-sel sem szokott gondom lenni a nagy féktávokon sem), folyamatosan elfékezte az első gumikat. 10. perctől már elkezdett rázni a az autó, amitől nem lehetett normálisan menni és a féktávokon mégjobban tönkretette a gumit. 15. percre úgy pattogott az autó balos kanyarokban (jobb elsőt fékezte el állandóan), mint a bakkecske, alig bírtam befordulni.
Ekkor már uccsó helyen mentem, mondom akkor mind1, ki a boxba, kerékcsere. Viszont ezt egy körrel hamarabb kellett volna meglépnem, mert ebben a körben a nagy visszafordítónál a féktávon defektet kaptam a jobb elsőre.. Majd 500 órám van a játékban, ez volt az első defektem.
Nagy nehezen beevickéltem a boxba, kerékcsere, majd BB-t hátratoltam (Ferrarinál nálam 53 körüli jön be) és utána nem volt már gondom, végig lefolyt a futam gond nélkül. Csak épp körhátrányban fejeztem be azt.
Szóval nem annyira rossz 1-2 körre az alap aggressive setup, de néha nagy marhaságok vannak benne, amivel már 10 perc után is gondok lehetnek.
-
tusi_
addikt
Nincs ra idom. Akkor jatszom, amikor epp raerek, az lehet 1 ora, de akar csak 30 perc is.
AI meg mindig kevesebbszer lök ki, mint egy boy racer vmelyik cp szerveren.
A Bmw-n minden tankolas utan hatratolom a BB-t, ahogy fogy a nyal, ugy viszem megint elore. De a bmw-nek szerintem meg a fekje is szar. Kunos egy velorexet csinalt az M6 bol.
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Nemá'
Többnyire 20 perces futamok vannak public-on, időmérővel együtt nincs több, mint fél óra általában. CP-n mostanában 30 perces futamokat tolnak (korábban 45 perces volt néha előírt boxkiállással, kerékcserékkel, most semmi nincs - mondjuk fél órára minek is), 7 perces kvalival, szóval sokkal pörgősebb lett.
Public-on legalább nincs buta, kiszámítható AI. Lehet 5 futamból csak 1-en akadsz össze egy igazi, hozzád passzoló ellenféllel (azért ennél jobb az arány, sima futamokon vannak vakoktól kezdve alienekig mindenki, CP-n már nincs ekkora szórás és sokszor 1-1 poziért is vért kell izzadni, mert nem annyival lassabb/gyorsabb az ellenfél, hogy csak elmenj/elmenjen melletted), de az az egy futam felér vagy 10 AI ellenivel.
De valszeg ismered az onlány felét is, szóval nem okoskodok, mindenki úgy, ott megy, ahol akar/szeret.
-
tusi_
addikt
Onlineoztam regen, söt, liga futamokon is indultam. 14 futambol 9-en löktek ki, volt hogy 3x egy versenyen.
En hirtelen haragu vagyok, onnantol marcsak a bosszu eltetett, hogy utolrejem es a falhoz passzirozzam az illetot.Amugy ne becsuld alaz AI-t. Biztos, hogy kiszamithatobb, mint egy elo ember, de azert nem allnak felre, ha bevagsz mellejuk, sot tamadnak is jobbrol balrol es van "send it" is.
En elvezem es ez teljesen kotetlen. Ha epp cigizni akarok, akkor replay es cigi time van
eat, sleep, play, replay
-
v2
senior tag
TH Ts-Pc használókat kérdezném, ti hogy állítjátok az ffb erőket?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
tusi_
addikt
Na fiatalok, en elbucsuzom egy idore megint ettol a jatektol, ennel frusztralobb nem is lehetne mar. Az, hogy a nurburgringen megsem tudom kozeliteni az idomet, lehet az en hibam is, sosem szerettem ezt a palyat.
De most misanot probaltam, ahol nagyon gyors voltam, GTR Mastersen anno polebol indultam itt es ha nem akpok DT-t az elso korben jump startert, akkor megnyerem a futamot.. (akkor is vatoztatott vmit vasilaskos marokbatosz, ami csak online volt jelen, hogy a 60-as sbesseget tartani kell, azelott a gazleszabalyzos start volt, ami a singleben mai napig is el)
Hat most egyszeruen borzalmas lett a fizika. A kerekveto, ami arra valo, hogy segitsen beforgatni az autot es gyorsabban alhass a gazra hasznalhatatlan! Ha ugyanugy megyek, mint anno, akkor kiforgatja az autot. Sosem adok gazt, fekezek a kerekveton, mert az kiforgat, de itt egyszeruen kerulendok lettek.
Amellett az auto butan csuszik, ha egyszer magcsuszott, hiaba hozod egyenesbe a kovetkezo gazadasra mar csuszik olyan iranyba, ami meghazudtolja a fizikat.
Legszivesebben vissza kernem a penzem! Amikor megvettem a jatekot, kiprobaltam es ugy iteltem meg, hogy tetszik. Erre ez a gyoker vasi lakos kenye-kedvere valtoztatja a gamet, ami szerinte jo otlet, de ez egy szar lett.
Kerlek szoljatok, ha valtoztat megint vmit, esetleg vegre jo iranyba, addig megy a szemetbe.
eat, sleep, play, replay
-
v2
senior tag
Mi a f@szt csináltak a lexus-al? Nagyon lassú lett.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
v2
senior tag
Én csak ezt használtam eddig, a 6. meg volt átlagban kb. Most esek kelek és mindenki is elmegy. És ez a rázókő tényleg katasztrófa, nem hiszem hogy a valóság ilyen. Netto életveszély
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
-
Kean_Sorbo
őstag
válasz Kean_Sorbo #3298 üzenetére
Most nézem, hogy nem az új setupot tettem be.
Későn volt már.Csak egy kérdés, az új frissítés óta viszonylag gyakran leáll a játék engine hibára hivatkozva. Van esetleg másnál is ilyen probléma?
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
v2
senior tag
válasz Kean_Sorbo #3299 üzenetére
Nekem még nem állt le.Felrakod az új setupot? Megnéznéd a lexust? Más.......napok alatt sikerült a vr-t elég jól belőni reverb G2-vel az aláírásomban szereplő gépen. Ha valakit érdekel, elmondom.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb