Új hozzászólás Aktív témák
-
lada22
csendes tag
válasz Kean_Sorbo #3299 üzenetére
Nekem 1.8 update után kb. 1.8.2-ig előfordult, hogy kifagyott az ACC elég gyakran. Azóta nem tapasztaltam.
-
tusi_
addikt
De pont ez a lenyeg. Ha kerekvetore teszed, akkor se gaz, se fek, se eros kormany mozdulat es lehetoleg egynes kormannyal kell atmenni, hogy ha megdobja az utot, akkor ne epp terheles valtas alatt legyen, mert amikor visszaer a kocsi a foldre, nem fog megtapadni, hanem eldobja a segget. Ezt en mindig betartom. Ezert is meglepo, hogy azelott mukodott, most meg nem!
Tipikus pelda erre Zolder elso sikanja, vagy a T2 monzababan. (roggia)
Ha itt hazsnalni akarod a kerekvetot - es kell is - akkor ugy pozicionald az autot, hogy egyenesen menjel at rajta. Es epp ez nem megy most ACC ben. Kiszamithatatlan, hol fogja eldobni, hol nem. Pl az Ascari kijarata most easy cake lett, meg a porscheval is atrongyolhat rajta az ember, azelott ez "hirtelen halal" volt.De ha jol emlexem a dagatdt mutatta az egyik videojaban, hogy monzaban a hatso egynes kozepen hozza ert a kerkvetohoz es ugy eldobta az utot ,hogy meg azota is keresik. Ez egy vicc.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
-
v2
senior tag
válasz Kean_Sorbo #3306 üzenetére
Mindjárt ki próbálom. BABOBEBI
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Géjza
őstag
válasz Kean_Sorbo #3299 üzenetére
Nálam csak d3d device eltűnt címszóval szállt el mostanság egy félresikerült undervolt profil miatt De érdekes mód, csak CP versenyeken állt mindig földbe kvali elején, szóval így úgy lement a CP indexem, mint a huzat, 4-5 versenyen tökutolsónak rangsorolt.
Tegnap azér volt érdekesség is, beregeltem CP futamra, lehetne bemenni a szerverre, bejön töltőkép, majd kirak multiplayer menübe vissza és hang elment. ACC restart, újrapróba, megint ez a marhaság volt. Valszeg megburult az a szerver, amire beosztott. Következő futamnál már nem volt gond, szépen beengedett és nem is fagytam ki (és végre tudtam támadni Misano-ban, kis setupfargicsálás után jelentőset gyorsultam, de ami a lényeg, hogy konzisztens lettem és kiszámítható lett az autó a korábbi esés-kelés helyett).
-
Kean_Sorbo
őstag
Remélem nálam is csak ilyen "véletlen" eset, és holnaptól megjavul.
Azt vettem észre, hogy verseny közben szépen megy lefelé az SA pontom, ha nem közvetlenül követek valakit. 3 pontot vesztettem egy 30 perces futam alatt. Ez eddig is így működött?
Vasvellával nem lehet szilvát aszalni!
-
v2
senior tag
Az 1.8 sokat hozott grafikában és jól fut. A G2 tud 60Hz-t, ez meg van. ( nem villog )A G2 a legjobb felbontás mostanság, simre mindenképp. Az Oculus Q2 most a bestbuy, viszont nagyon macerás, nekem legalábbis. Ajánlom a VR topikot [link] ott sokan simeznek is.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
mmdms
addikt
válasz Kean_Sorbo #3306 üzenetére
Ez a setup melyik pályára van belőve?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Főleg a toe patkolásának köszönhetően (elől eddig -0.07 körül szoktam beállítani, most levittem -0.2-re, hátul a szokásos 0.05 helyett 0.15-re nyomtam fel) végre versenyen tudok 48-as köröket (48.7-48.8) hozni Monzában. Korábban 50 alá alig bírtam bemenni. Így ez már csak kb 0.5s difi az 1.8 előtti versenytempómhoz képest.
Úgy vagyok vele, hogy minden beállítási lehetőséget újra kell próbálni, mert lehet ami korábban nem annyira működött, az most segít és hoz.
-
tusi_
addikt
Dagadt videojaban olyan setupot lattam, ami ellentmond mindennek, de ezzel tudott gyors lenni. Mar agressivval nem lehet menni eredmenyesen.
Tegnap azert mentem egyet misanoban az m4 agressivvel, es csak 0.5 sec az elmaradas es sok van meg benne.
van amelyik palyan megy az agressiv, masikakon meg nem...
En utalok setupolni, elvarhato lenne, hogy az agressiv setup mukodjon valamennyire, nem mindneki verseny mernok..eat, sleep, play, replay
-
-
Géjza
őstag
Szerintem nem kell minden pályára gyökeresen más setup. 1 jó setup a pályák nagy részét lefedi, ezzel sok pályán lehet jól, magabiztosan menni (legalábbis a balansz az ott lesz, ahol te szereted). Ennél több a hardcore simeseknek kell, ahol tényleg minden pályára a végletekig lefinomított setupokat gyártanak. Ez az emberek nagy részének szvsz nem kell, felesleges. 3 lefedi majd az egészet (low/mid/high df).
Anno azt csináltam, hogy gyártottam egy átlag pályára setupot, majd fogtam és bemásoltam a hasonlók pályák setup folderébe. Így csak be kellett tölteni, nem kellett pályánként nulláról csesztetni a setupot, már volt egy jó, stabil alapon minden pályára. Profik lehet, hogy kiröhögik ezt, de nálam bevált, sok időt spóroltam így.
-
Géjza
őstag
Neten vannak guide-ok, hogy mi mire jó, mi mit okoz (pl túlkormányzottságot kigyorsításkor, alulkormányzottságot beforduláskor, stb, stb.). Mondjuk ez még pre 1.8-ra vonatkozott, nem tudom a fizika változások mennyire érintik az alapdolgokat és főleg azt, hogy mit hova kell most tekerni.
Yt-n pl leo sousa videóit szoktam meglesni, ha valami ötlet kell. Szintén Ferrarival megy a csávó, így látom mit hogy csinál, milyen bb/tc/abs beállításokkal megy, meg sokszor a videó végén megmutatja a setupját. Néha copy/paste-elem, aztán tesztelgetem, hogy nekem mennyire fekszik.
Viszont pl dagadtéknál azt figyeltem meg, hogy mikor streamel és baxtatja a setupot, akkor nagyon kényesen figyelnek arra, hogy a damper beállításokat még véletlen se mutassa, sosem klikkelnek arra az ablakra. A többit (kerékbeállítások, aero balance, stb) kb láthatod, de a dampereket sosem. Most vagy ennyire lényegtelen ez (nem hinném, mert durva különbségek vannak csak emiatt az autó viselkedésében) vagy ez a kulcs és mindenki titkolja a másik elől a damper beállításait.
-
tusi_
addikt
A dagadt egyszer azt mondta, hogy MOTEC nelkul nem nyul hozza a bump-okhoz, Nils is ezt ajanlotta. Szvsz erintetlen.
Mas. Ami nekem nagyon mas az 1.8 ban, az a BB. En soha nem basztattam ezt, de most bizonyos kanyaroknal at kell allitgatni, aztan vissza. Megerzesem szerint kicsit hatrebb kell tolni altalanossagban, legelabb is az M6/4 eseten.
Kerdes: a bumpoknal ha sima a palya - nem Silverstone, Zandvoort, vagy Mount Panorama -, akkor ezek mehetnek magasra. Ha viszont hasznalnam a kerekvetoket, pl Nurburgring Mercedes arena kijarat, Sumi S vagy epp a GT Layout sikanja, akkor ezeket magasra, vagy alacsonyra kell allitani? Mizanoban egy darab magas kerekveto nincs, itt akkor most hova?
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Bumpból 2 féle van: slow bump, fast bump. Slow bump a sima fékezéskor, gyorsításkor müxik. Pl emiatt monzában előre magas bump értéket állítok be, mivel alacsonyan van az orra, hogy az már ne menjen lejjebb, de hátra lágyabbat, hogy nagy tempónál tudja lenyomni az autó seggét, ezzel is növelve a végsebességet.
Fast bump számít kerékvetőknél. Ha magas fast bump értéket állítasz be, akkor eldobja az autót a piccsbe, ha alacsonyabbat, akkor simán átzúzol rajtuk. A reboundoknak elvileg legalább akkorának kell lennie, mint a bumpoknak, de itt már láttam mindenfélét, ez nem tudom mennyire mérvadó.
Szóval ahol támadni kell keményen a kerékvetőket, oda alacsony fast bound kell. Ha nincs kerékvető, akkor mehet a magasabb érték. Prószáld ki egy kerékvetős pályán így is és úgy is.
-
Géjza
őstag
Ja és azt nem hiszem el, hogy dagadtéknak (a 3 másik versenyzővel együtt a JAS team-ükben) nincs egy motec gurujuk, aki kimotecezi nekik pályánként az ideális beállításokat. Ezen a szinten szerintem elmennek a végletekig.
Azt nagyon-nagyon kétlem, hogy default aggressive damperekkel mennének mindenhol. Lehet dagadt nem ért hozzá és nem mer hozzányúlni, de szerintem az szinte biztos, hogy valaki alájuk dolgozik setup fronton, ők meg csak tesztelgetik, hogy melyik válik be, melyik fexik a legjobban.
-
v2
senior tag
A hülye f@szfejek száma elérte a végtelent a szimben és a fele béemvés
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
-
-
Géjza
őstag
És nyomkodod is a refresht?
Párszor rá kell nyomni, míg elosztja a regisztrált fittipaldikat a szerverek között erősorrend szerint. Ha csúcsidőben mész és népszerű a pálya, lehet fél percig is nyomkodni kell a refresht. Máskor (ritkán) meg egyből átvált a join-ra.
Tegnap esti 11-es futamon 6 vagy 7 szerver kellett, mivel Spa volt. Az éjféli futamra már elég volt 3 szerver a népeknek. Este pl 8 körül még rosszabb lehet a szitu.
-
mmdms
addikt
Tegnap 5 verseny alatt 12 szer voltam a kavicságyban, az egyik versenyen 4x vártam meg míg megjavítják a kocsim. Érthetetlenül állok az események előtt, az összes brutál ütközésem az egyenes közepén egyszerűen keresztben megálló balfékek miatt volt, esélyed nincs kikerülni őket. De nem tudom elképzelni mit csinál hogy az egyenesbe keresztbeáll?!
Teljesen el is vették a kedvem, felszenvedtem 88-ra az SA-m, mikor bezártam tegnap az acc-t 76-on volt már. qrvajó.
A CC-m konstans megy valamiért lefele, 88-96 között szoktam mozogni, most minden kör végén 2-3-al kevesebb lesz, már 51-nél járok. Tippem sincs miért.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
lada22
csendes tag
Valamelyik nap véletlenül egy alacsonyabb SA-t igénylő szerverre csatlakoztam. Az első helyezettet előztem volna a célegyenes végén, már behúzódtam mellé belső ívre, de ahogy szűkült a pálya szándékosan nem hagyott nekem helyet, két kerékkel már a füvön mentem, de fékre lépés előtt lassan visszahúztam a kocsit 4 kerékkel a pályára, aminek következtében összekoccantunk, majd ő rámhúzta a kormányt és mindketten megpördültünk. 5 körrel később mikor már kb 10 sec előnnyel vezettem a versenyt az első helyen, ez a gyökér körhátrányban megvárta hogy lekörözzem, és amikor a célegyenesben elmentem volna mellette, féktávon szándékosan oldalról belémjött...
Úgyhogy... azóta csak magas SA-t megkövetelő szerverekre vagy inkább Competition versenyekre csatlakozok.
-
Géjza
őstag
Tegnap 1 public versenyre mentem, elég is volt. Egzotikus nevű béemvés gyerek spa-ban a kanyarokat alig bírta bevenni, csomószor a pálya mellett kóricált, bukótérből nyél gázon jött vissza, mintha nem lenne rajta kívül a pályán senki, nekem kellett állandóan vigyázni rá, nehogy belemenjek a balfaszkodásai miatt. Jelentősen gyorsabb voltam nála, de ez a fax úgy védekezett, hogy amint támadást indítottam, azonnal, hirtelen elkezdte behúzni elém az autót, az sem zavarta, hogy már picit mellette vagyok. Párszor emelnem kellett a gázpedálon, mert különben felkent volna a falra.
Meguntam ezt, féktávon direkt kivártam és az utolsó pillanatban berántottam mellé az autót. Idiótája megint megpróbálta azt, amit szokott, de akkor már elkésett, a kanyarbejárat előtt már félig mellette voltam, enyém volt a belső ív, így persze nekem jött, de ő pörgött ki a külső ív felé. Én meg mentem tovább.
Aztán köv körben megvárt okosan és belémrongyolt majd kilépett a szerverről. Csak röhögtem rajta.
CP-n ilyenek nincsenek.
-
Géjza
őstag
Anno ezt néztem én is, próbáltam követni. Alap dolgokat elmagyarázza jól. Viszont, hogy 1.8 óta mit hova kell rakni, az más kérdés.
Yt-n keress rá aris.drives-ra (itt is van: [link]). ACC developer ő, meg youtuber. ACC 1.8 damper, bumpstop beállításokról, kerb használatáról vannak fent hosszabb videói. Még én sem néztem meg őket, ma igyekszem megnézni legalább az egyiket.
[ Szerkesztve ]
-
Kean_Sorbo
őstag
-
mmdms
addikt
válasz Kean_Sorbo #3338 üzenetére
Hogy erted h teljesen zold? Vegig jobb idot kell elernem mint az addigi legjobb idom? Monzaba ha nem hibazok bele minden korom egyre gyorsabb. Szombaton sikerult nagyobb hiba nelkuli versenyt futnom, ott minden korom gyorsabb volt az elozonel, tiszta korok voltak, megis lefele ment. Aztan utana nurburgringen probalgattam az uj setupom, egyszercsak 46 rol felugrott 100 ra, annak ellenere h egy ket rossz beallitas miatt sokszor estem keltem. Sztem szimplan bugos.
illetve nemigazan vagom a hudon mit kellene neznem latnom, hol mutatja h milyen a stilusom?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
ha a CC a car control, akkor az büntet csúszkálásért, a túl sok túlkormányzás nem tesz jót neki, ámbár lehet hogy gyors vagy.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Akkor még nézegessed arisztotelészt [link]
Cambert magyarázza és pl a rázóköveken hogy viselkedik extrém camber beállításokkal és hogy a másik végletben.Egyik esetben fel sem akar menni a kerékvetőre és beszitálja az autót, másik esetben meg átmegy rajta szépen, stabilan.
-
Géjza
őstag
Ja és elkezdtem szórakozni PBO-val, emiatt figyeltem, hogy mi történik a magokkal ACC alatt. Nálam 5 magot használ ACC (a legjobb magból minkét thread-et terheli és a leggyengébbet nem is piszkálja, arra nem oszt terhelést).
12 elérhető thread-emből (5600x) 5-öt nyúz ACC. A másik 7 malmozik. Ezen még optimalizálhatnának.
-
tusi_
addikt
Nem fognak, mert ez ilyen. Szimek egyszalas terhelest hasznalnak, a tobbi mag csak kiszolgalo szerepet tolt be. Ha tobb magra kiszornak, akkor mar nem lenne a legmagasabb orajel lehetseges egymagon, mert allcore-on minden proci, kiveve nemely intelt nem tudja a full boost orajelet.
Szerintem jo ez igy. Az 5600x-ed lenyomta a 10900-t acc alatt. Esetleg az uj alder lake gyorsabb picivel, de erre majd jonnek a 3d caches AMD-k februarban
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Gondoltam a mostani engine-nel nem tudnak mit csinálni. Ez már így marad ACC-nél, majd esetleg AC2-ben más lesz. PBO-val használom most a procit, így azt a pár magot elküldi 4850-ig, aztán beáll 4.7-re. De most nem engedem el maxig (+200MHz helyett csak +125-öt állítottam be próbaképp), csak 4775-ig, így ezt az alacsonyabb fesz miatt kb ki tudja tartani (lemegy esetleg 4750-re). Szóval jobban jövök ki picit így (kisebb fogyival és hővel, magasabb kitartott órajel). Na de ez itt off.
-
biker
nagyúr
custom livery esetén mitől függ, hogy van akitől letöltődik a png is mellé van akitől meg csak a jsonok?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Állítólag multiban akkor látszik, ha elküldöm a többieknek (megosztom valahol), de mégis volt hogy valakikkel versenyeztem, és láttam a festését
És ott volt a gépemen a png, holott nem emlékszek, hogy letöltöttem volna előreElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő