Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
De pont ez a lenyeg. Ha kerekvetore teszed, akkor se gaz, se fek, se eros kormany mozdulat es lehetoleg egynes kormannyal kell atmenni, hogy ha megdobja az utot, akkor ne epp terheles valtas alatt legyen, mert amikor visszaer a kocsi a foldre, nem fog megtapadni, hanem eldobja a segget. Ezt en mindig betartom. Ezert is meglepo, hogy azelott mukodott, most meg nem!
Tipikus pelda erre Zolder elso sikanja, vagy a T2 monzababan. (roggia)
Ha itt hazsnalni akarod a kerekvetot - es kell is - akkor ugy pozicionald az autot, hogy egyenesen menjel at rajta. Es epp ez nem megy most ACC ben. Kiszamithatatlan, hol fogja eldobni, hol nem. Pl az Ascari kijarata most easy cake lett, meg a porscheval is atrongyolhat rajta az ember, azelott ez "hirtelen halal" volt.De ha jol emlexem a dagatdt mutatta az egyik videojaban, hogy monzaban a hatso egynes kozepen hozza ert a kerkvetohoz es ugy eldobta az utot ,hogy meg azota is keresik. Ez egy vicc.
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Wise (ex-TransferWise)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Videó stream letöltése
- Milyen autót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Formula-1
- Suzuki topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen