Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
[link]
Kis izelito Le Mansbol egy RSR-el. Az kocsi elejet megharapta Godzilla, aze nez ki igyeat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Oks, köszi.
Jellemzően több SA-t vesztek AI-k ellen, mint onlány. Lehet bátrabb vagyok ellenük vagy miért, de ha tolni akarok egy 60 perces race-t AI ellen (onlány gyakorlatilag nincs 60 perces futam), akkor az fix, hogy beesik az SA-m.
Nyaralás után majd megpimpelem AC-t. Fasza a Lemans-os videó.
-
tusi_
addikt
Menuben kitudod kapcsolni az ossze ratinget AI ellen. Torpedozhatsz mint a picsa, nem megy le semmid... (uj palya tanulasnal kapcsold vissza a 3 csillagert)
En 3 oras futamot javasolnek, 1 ora alatt kb semmit nem lehet elerni. Vagy tedd az egy orast tankolas nelkulire, hogy gyakorold a hosszu etapos gumi/benya kezelest.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Na, ez még fel sem tűnt, hogy ki lehet kapcsolni a ratinget.
1 órás boxkiállás nélkülit szoktam menni, kvázi szimulálva egy hosszú endurance futam 1 etapját. Tank telelökve és hajrá. 1 órás etapnál többet nem mentem még. Nagyon más, mint egy 20 perces sprintfutam. Nekem rohadtul kell koncentrálnom, hogy minden féktáv/kigyorsítás/kanyar kb jó legyen és a végére már lefáradok. Azt nem is értem, hogy pl amit Jardier csinál, azt hogy a faxba tudja. Dumál a kutyájáról, hogy mikor megmérgezték hogy hányt, közben meg olyan köröket megy, hogy ihajj... Gondolom ő 1 nap alatt többet gyakorol, versenyez, mint én 1 hét alatt. De akkor is csak bámulok, hogy pofázik, sztorizgat, röhögcsél, csetet olvas, válaszolgat és közben úgy megy, mint a rakéta. Multitaskingban úgy néz ki ő elég jó. Nekem tuti nem menne.
-
biker
nagyúr
Üdv, valaki el tudja magyarázni a boxhoz szükséges "bindelendő" gombokat, és azok értelmét?
RRe-n megy minden, de itt.... nem találok "call to pit" gombot, vagyis hogy kimennék. Olyan van ami a pit MFD-t felnyitja, de többet nem tudtam eltüntetni, sem mozogni fel le és + - meg kijelölés, mint rre-ben megvan, hogy mit szeretnék pitnél, ha nem tervezett pit jön. Kicsit bonyolultabb mint az volt.Illetve a multiban sem találok szerver keresőt, csak a szerver lista és a görgetés megy, sorba rendezve. nincs kereső, olvasgatni kell 100 sorokat?
ÉS amíg egy rahedli időt el nem töltök benne, addig nem lesz esélyem rendes multiplayerre, mert nincs ratingem, menjek akármilyen ügyesen?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Dávid90
friss újonc
Sziasztok! Nem rég kezdtem az ACC-t, egy két beállításhoz lenne kérdésem. Esetleg tudna valaki segíteni?
-
ferensz
senior tag
Az MFD pit oldalan beallitod a dolgokat amiket szeretnel aztan siman kimesz, nincs "pit confirm". A controls beallitasokban ott kellene lennie az up-down-left-right gomboknak. Fel-le a menupontok kozotti mozgasra van, a checkboxokat es a valtoztathato ertekeket pedig a jobbra-balra gombokkal tudod valtoztatni.
Szerver kereso nincs, nev alapjan tudsz szurni, legalabb 4 karaktertol mukodik. Valahol tudsz allitani palya fontossagi sulyozast, azt hiszem azzal lehet preferalni bizonyos palyakat. Public lobbyknal nagyban fugg attol, hogy a hoster hogyan allitja be a track medals es sa minimum ratingeket, privat jelszavas szervereken, vagy entry listtel rendelkezo public szervereken mindegy milyen ratinged van."jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
Géjza
őstag
Szerverkereső: beállítod, hogy csak azokat a szervereket mutassa, amin van szabad hely. Aztán ahogy írták, tudsz a pályák között priorizálni is. Ezután már nem kell sokat pörgetni. Csak olyan szerverre megyek be, ahol éppen kvali megy (már elindult futamra felesleges bemenni, kapásból 3 perc pihivel kezdesz - kivéve, ha ez valami nagyon felkapott szerver vagy ritka pálya és így biztosan lesz helyed a kvalira, ha vége a versenynek).
Valamint 10 alatti létszám alatt nem nagyon megyek be. Ezek elég jól leszűkítik a választékot, 20-30-at kell átnézned, nem (több) százat.
-
Géjza
őstag
Tegnap mentem egy 1 órás futamot AI ellen (100% AI, 90% aggression). Utolsó helyről indulva pár kör után uncsi volt, mindig ugyanott ment lassabban minden AI, mindegyiket ugyanott, ugyanúgy előztem meg (kb 1.5s-kel voltam gyorsabb AI-nál). És ahogy néztem csak vonatoztak, egymást nem nagyon előzgették.
Nem nagyon fogom erölteti az AI elleni körözgetést, onlány sokkal nagyobb kihívás (még ha néha ki is üt egy-egy idióta). Pályákat tanulni valóban jó, hogy mutatják kb az íveket (persze sokat hagynak benne, de kezdésnek teljesen jó).
-
biker
nagyúr
válasz ferensz #2807 üzenetére
köszi, de pont nem találtam a fel-le-+- gombokhoz hozzárendelést, lehet hülye vagyok, de
egyébként itt automatice minden? RRe-ben hiába az előre beállított pit stratégia, ha büntit kapsz, és ki kell menni, vagy sérülés van, akkor be kell jelölni, büntetés letöltése, vagy sérülés javítás kell-nem kell, milyen gmuit tesz fel, szóval a soron kívüli esetben igenis kell menet közben megnyitott mfd mellett matatni az opciók közt.Na de a megnyitott pit mfd ablakot nem tudtam ugyanazzal a gombbal lezárni, ott maradt a képernyőn végig. tudom megint béna vagyok... De ennyire?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ferensz
senior tag
Ha kulon a pit mfd-re bindolt gombbal nyitod meg, akkor azt hiszem ugyanazzal nem tudod bezarni, vagy egy masik mfd oldalt kell kezzel megnyitnod, vagy a next-prev mfd gombot hasznalva ellapoznod.
A fel le gombokat ilyen nev alatt talalod:
A buntetes letoltese automatikus, ezen nem kell semmit allitani, a javitast azt kapcsolhatod kedved szerint.
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
Géjza
őstag
Szerintem ezt alapból hozzárendeli. Ha MFD-n a pit nézetet választod ki, akkor nem működnek a fel-le-jobbra-balra gombok?
Stratégiát verseny előtt is tudsz kreálni, illetve ha valami váratlan történik (vagy csak szimplán pl a az előre beállított guminyomáson akarsz változtatni), akkor ezt is az MFD pit menüjében tudod megtenni. Csak azt kellett nekem bebindelni, hogy mivel léptetem az MFD-t, mit mutasson (pl. ellenfelektől való távolság, elsőtől való távolság, pit avagy semmi).
Pit MFD-ben kiválaszthatot, hogy mit akarsz a boxban csinálni. Gumit akarsz-e cserélni, ha igen, milyen gumi, melyik set menjen fel, akarsz-e javíttatni, tankolni, guminyomásokat állítani, stb. Mindent tudsz onnét kontrollálni, váratlan helyzetekben is.
-
biker
nagyúr
"Ha MFD-n a pit nézetet választod ki, akkor nem működnek a fel-le-jobbra-balra gombok?"
A buttonboxon nem tudja, mi a fel le
Köszi, megnézem ezekkel majd.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Picit irigykedve olvastam ezt most, 95% abilityt csak követni tudom. Előzni esélytelen, ha belehibázok azt se nagyon tudom visszahozni. Asszem én ennyi vagyok, de mindegy, így is marhajó, élvezem. Talán egy jobb fékkel javulnék, majd kiderül, kíváncsian várom a fanatec szettet.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
Karrierbe Brands Hatch-en az esős teszten mit kell teljesíteni, hogy meglegyen az arany kitűző? Néztem jutub videót, ott a srác csak körözget, 1:33-as időkkel, megkapja a silvert, nekem minden köröm 1:31.0-1:31.3 között, és nem ad szart se. Minden kör valid, nem tom mit kellene még csináljak.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tusi_
addikt
mmdms miatt rakaptam megint a jatekra. Hat egy-ket honap kihagyas utan, kb 2 secre vagyok a regi pacem-tol
Ennyit valtozott a fizika, vagy en nem erzem mar?Spaban probaltam - hetvegen ott van a 24 oras verseny - es az 2.16.8 tol 2 secre vagyok es nem is megy tobb, kb 1 ora gyakorlas utan sem.
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Erdekes, mert a regi setupommal felul az auto alja az eau-rougeban es a radillonban mar csak utas vagyok...
A fektavok nem mennek, rendszeresen belep az ABS es lecsuszom az apexrol. Kovetkezo korben korabban fekezek, akkor ma tul korainak tunik. Nem vagyok konstans fektavon...eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Na kis csavok! Egy oraja szabin vagyok 2 hetig. Nem vegig itthon, de leszek eleget gep elott. Ha van kedvunk, mehetunk egyutt szerverekre. 2 sec hatranyom van a regihez kepest, ugyhogy ne ez legyen az akadaly.
Let´s racse!eat, sleep, play, replay
-
-
Rico33
aktív tag
Mai nap esélytelen? Melo nekemis, este 10kor nekem már pizsikilövés van, nem körrekordbeállitás...
-
tusi_
addikt
Nehogy igy jarjunk ma
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A motor kirepult a lambobol. Erre mondjak, hogy az anyagi kar es a Lo tetemes (A motorban levo lovakra gondolok.)
Perera meg kerdeses, nem hallottam, hogy mi van vele. Aitken mozgott, Rigon es Estre stealtak is. Imadom au Eau Rouget, de egyre tobb a baleset ott. Ket eve ott halt meg a kis F2-es srac , kb ugyanigy.
Laurens Vanthoor meg elesett rollerral, arcserules es torott or. Tandy es Martin nelkule kell hogy befejezze a versenyt. Tandynak blsiteres a keze. Nem a Porsche hetvegeje
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Jo kerdes. Annyira ikonikus a kanyar, hogy erinthetetlen. 94 ben beepitettek egy lassitot, de mindenkio tiltakozott utana. Vissza is allitottak. Esetleg egy nagyobb kifutozonat, hogy ha valaki eldobja ott a verdat, akkor ne a palyara porogjon vissza...
eat, sleep, play, replay
-
Géjza
őstag
Faxa volt a tegnap esti körözgetés meg kócsing
Miki probléma megoldva, legközelebb már nem némagyerek leszek, nem csak villogtatni tudok majd
-
Géjza
őstag
De amúgy amellett, hogy rájöttem mi miatt nem volt mikim (qrva mikrofon adatvédelmi beállításoknál le volt tiltva minden app - ezen a gépen nem szoktam mikit használni), de pluszban még megtaláltam a boom mikijét a fülesemnek. Úgyhogy ennyi volt a némaság, most már ezentúl szóhoz sem fogtok jutni, max villoghattok, ha szót kérnétek, majd figyelem a visszapillantómat, hogy mit bohóckodtok mögöttem
-
tusi_
addikt
Ez a biztonsagi bizbasz nekem is volt mar. Vicces, hgy a M$ erre nagy hangsulyt fektet, amugy meg titokban csak ugy lehallgatnak
Menjetek ma fel gyerekek, ma nem tudok . Holnap elutazunk, de az asszony akkor a csomagot akar velem bepakoltatni, mintha Alaskaba mennenk, holott csak 120km. Minnya bepakolom a mosogepet is, hatha szukseg lesz ra
eat, sleep, play, replay
-
biker
nagyúr
Milyen bug az, hogy elmentett karrierbe visszalépve be van kapcsolva a kikapcsolt ideális ív? Tökre zavart, kétszer kimentem ellenőrizni optionsbe.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ACC-t még szokom, raceroom huszár vagyok. Gyűjtöm a pontokat hogy "megillessen" az onlány vesenyzés. Mármint nem a fullidióták közti versengés.
Van különbség a nézetben meg az autók viselkedésében, de alakul. Zolder safe preset + normál pálya nem optimum, 1:32 eleje porsche 911-el, valahogy a porschek jönnek be a legjobban bár nem a leggyorsabbak. a fenti idő kb 10 kör utáni, miközben küzdök az érthetetlenül sok információt irgalmatlan kis betűkkel megjelenítő MFD-vel, meg a többi hülyeséggel. De a látvány lenyűgözőElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Nyomjad csak, jó lesz az. 32-es idő ilyen feltételek és csak ennyi kör után nem is rossz.
Próbáld ki az összes autót és amelyik legjobban tetszik, fekszik neked, arra gyúrj rá. Én is porséval kezdtem, de gyengusz végsebessége miatt váltottam a kb mindenhol kellően jó Ferrarira (ha már Ferrari alcantarás a perecem a T300-asomon) és ehhez kezdtem el minden pályára fabrikálni setupokat, kicsit magamra szabni az autót.
Minden autóval ez lehetetlen, mert annyira mások, hogy néha gyökeresen más setupok kellenének (farmotor-középmotor-orrmotor, hogy csak egy fontos kategóriát említsek).
Astont mondják az egyik legjobbnak, könnyen vezethetőnek, jól viselkedőnek a jelenlegi fizika mellett. Aztán ha bedobnak egy új BoP-ot, akkor ez változhat.
MFD qrvafontos, muszáj követni rajta az adatokat, infókat. Gumi a legeslegfontosabb: bemelegedve 27.5-27.7 között kell legyen a nyomás mind a 4 keréken. Ha alá lövöd be avagy föllé, akkor gondok lesznek. Guminyomással, brake duct-tal, kerékdőlésekkel lehet belőni ezt. IMO-t (Inside-Middle-Outside) is figyelni kell a gumiknál (főleg a fél órás vagy hosszabb vesenyeken), hogy az extrémebb kerékdőlés esetén ne melegedjen túl a kerék belső oldala és ne zabálja azt meg qrvagyorsan.
Látványhoz hozzá voltam szokva (F1 2019, 2020-szal nyomtam sokat), ami engem elsőre lenyűgözött az a motorhang (meg úgy általában a hangok), aztán meg az FFB. Utána az F1 olyannak tűnt, mintha abban nem is lenne FFB. ACC-ben eddig picivel több, mint 300 órám van (steam szerint), mióta belekóstoltam, az F1-et ha 1x vettem elő és megint rádöbbentem, hogy mennyire fosch a fizikája és FFB-je. Szóval engem nagyon elvitt ACC. És itt nincs DRS, kőkeményen meg kell harcolni a pozikért.
F1-ben esélyed sincs a gyorsabb pilóták ellen, DRS-sel simán, érdemi védekezés nélkül előznem meg, míg itt egy sokkal gyorsabb pilótát is fel lehet "tartani" jó védekezéssel. Támadás is sokkal izgibb, lehet idegesíteni ez elötted menőt, hibába hajszolni, nagyon nem egyszerű elmenni a másik mellett. Sokkal nagyobb kihívás ACC, mint pl az F1-es gamék (pedig F1 b*zi vagyok amúgy, mégsem azzal nyomulok).
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- ASUS routerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- World of Tanks - MMO
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...