- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Egy nagy klasszikus játék: Fallout 2
- Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
- GTA V
- Dragon Age: Origins
- Dead by Daylight - Castlevania karakterek érkeznek a játékba
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
Új hozzászólás Aktív témák
-
Win-T
senior tag
Akkor annyi volt a nagy bejelentés, hogy jön a next gen upgrade?
-
biker
nagyúr
válasz adrian360 #2954 üzenetére
hű, de nagy bejelentés volt, mi lesz egy év múlva, meg ps5
túl hozzászoktam az apple féle "holnaptól elérhető" bejelentésekhezElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Competition szerverek között hogy osztja el a game a sofőröket? Aki regisztrált az adott eventre, azok a közül a legjobb ratinggel (Elo, CP, akármi) rendelkezők mennek az 1-esre, a sorban következők mennek a 2-esre és a sor végén kullogók mennek a 3-4-es szerverre (vagy nem tudom hányat indítanak mindig)?
Tegnap az 1-es szerverre rakott be, miközben hatszázakármennyi volt a rajtszámom (ami 0-900 között oszt ki Elo, CP akármi függvényében - 900 fölé is oszt ki -, minél kisebb a rajtszámod, akkor elvileg annál erősebb, jobb pilóta vagy a rendszer szerint), szóval emiatt elbizonytalanodtam, hogy hogyan kerültem be arra a szerverre, amin azért volt jópár 100 alatti rajtszámmal induló pilóta is (azaz elvileg elég erősek), de volt jópár 900 feletti is.
Szóval hogy működik ez az egész ACC alatt? iRacingben (ahogy tudom) kb minden futamra szintre koppra azonos tudású embereket hoz össze, emiatt iszonyat nagy csaták vannak ott. Itt meg tegnap az első (egy alien) 45 perc alatt adott a 2-nak több, mint 40s-et, szóval pöppet gyorsabb volt mindenki másnál (kvalit talán 1s-sel nyerte meg). És voltak, akik az átlagnál is messze lassabbak voltak. Nem tűnt annyira kiegyenlítettnek a mezőn (az első 6 volt egymáshoz elég közel egész versenyen - az elsőt leszámítva -, ott jókat csatáztunk).
-
Géjza
őstag
Steamen akciósan 16 juró az ACC, ennyiért ez ajándék! Hajrá!
-
biker
nagyúr
kipróbáltam az assetto mobile-t, mondjuk kipróbáltam hogy nektek már ne kelljen
ekkora foschtalitshchka programot ritkán látni.
végtelen betöltési idők egy iphone 12 max pro ultra getzi telefonon, progresszív és nemállítható kormányzás a gyro érzékelőn, így az első 25fokban késik is és alig mozdul a kormány, onnan meg agresszíven túlforgatja, játszhatatlan, mondom ezt úgy, hogy a realracing3-ban van pár száz órám (mondjuk kb fél-egy éve nem játszottam, most azt is frissítették, és a menü bazárimajom lett)
Szóval kerüljétek, ha jót akartok.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Hát, egyre vegyesebb gondolataim vannak online játék alatt. Pölö én mi a fenéért küszködök hogy közel padlógázon megcsináljam az orúzst, én vok az egyetlen marha az első tízből aki minden kanyart be szeretne venni, rajtam kívül elemelés nélkül megy át rajta mindenki, igaz nem a pályán de ez úgy nézem senkit se zavar. A mindentis megpróbálok csávóktól már a falra mászok. Ha nem első kanyarban, de még ugyanabban a körben tuti kilök. Legtöbbször már inkább elengedem, pár kanyar max 2 kör és a falba van úgyis...
A fogyasztás feletti két 1-4-ig állítható érték az első és a hátsó fékre az micsoda?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Hova szoktál kvalizni általában? Mezőny elejébe, végébe? Mezőny 2. felében jellemzőek inkább ezek a kamikázék, akik az 1. kanyarban akarják mindig megnyerni a versenyt.
Spa-ban ismerni kell a track limits-eket és maximálisan ki is kell azokat használni (órúzsban is). Nézz track guide-ot, hogy meddig lehet bünti nélkül vágni.
Azzal a fék fajtáját tudod beállítani:
1: rövid versenyekre (talán 6-8h-s versenyekre, de majd kijavítanak), jobban fog, jobban kopik (ezzel megyek mindig)
2: hosszútávú, sokórás versenyekre, kevésbé fog, kevésbé kopik
3: esőre
4: ha jól rémlik vagy extrém kopása van vagy az elkopott féket szimulálja, pár kör alatt vége van, felejts elGyakorlatban van 1-essel vagy 3-assal megyek (időjárás függvényében)
-
mmdms
addikt
Hat ez valtozo. Olyan 2-10 hely kornyeke, attol fugg hany alien van a szeron. Az elobb monzaban pole, de csak 1:49.199 es idom volt. Ez amugy az uj PBm itt.
Track guidot akkor meglesem, de akkor se szimpi h nem a feher vonal a palya szele.Wow, hat eddig csak es kizarolag a 2-el mentem, mivel nem tudtam mi ez, holnap kiprobalom, marha kivancsi vagyok. hatha olyan alien leszek en is mint te
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Az a húsdaráló
A fehér a széle általában, amin belül kell lenned - legalább 1 kerékkel De a rázóköveket, pályaszélesítéseket maximálisan ki kell használni, ha javulni akarsz időben is.Legalább 2-3s-et fog hozni az 1-es fék
Most jövök CP1-es szeróról, Spa, ezt mindenki csukott szemmel keni, ha kiugrasztják az ágyból akkor is, sok jóra nem számítottam a 18 alja legjobb köridőmmel (ez max középmezőny végére jó, 16-ra kvaliztam 22-ből). 1-es rajtszámmal jött a csávó (CP-ben ő jelenlegi legjobb), na mondom ez jó lesz, megnézzük mit tud az arc. 45 perces futam, végig 17-es köröket dobált Na ez az élien, nem én Ja és nem csak ő adta elő ezt a produkciót, hanem a top 5 is. Laza 14-re be is hoztam a ferrárimat, igazi alien teljesítmény volt ez tőlem valóban
Mondjuk az igaz, hogy kipörgettek, másik barom megpördülő elém tolatott vissza természetesen, esélyem nem volt kikerülni, így a kötelező boxkiálláskor bő 10s-et buktam a javítások miatt is. De enélkül sem lettem volna előrébb, mint 10. De az már részemről eredmény, hogy mostanában az 1-es CP szerverre hajigál be, ami a legerősebb. Itt még kismiska vagyok, itt örülök, ha a top10-be odaérek véletlen.
-
SoldierL
senior tag
Sziasztok! Vajon az miért van, hogy xbox-on a 900 fokos Tmx kormányomat csak félig-meddig ismeri fel? 640 fokra állitja be automatikusan és nem irja ki a kormány nevét sem a beállitások-controls menüben. A másik meg az, ha gyárin hagyom a force feedback-et olyan mintha apró kavicsokat szórtak volna a kormányom fogaskerekei közzé miközben tekerem. Amúgy ez el is ronthatja szerintem. Mit tudtok erről a problémáról? Játszik itt valaki xbox-on ezzel a szimulátorral?
[ Szerkesztve ]
-
csucsu52
aktív tag
válasz SoldierL #2966 üzenetére
Szintén TMX, Xbox Series X.
A kormányszög minden autónál más (pl: ferrari 480fok, aston,Lexus 640fok, stb), vab erről számtalan weboldal, google a barátod.
A lényeg, hogy ha elteketed 90fokkal, a tvn is ugyanebben a szögben álljon a kormány, próbáld ki,de itt egy kép róla:
A force feedback pedig gain:100%, minimun force 12%, dynamic damping 70%, road 20% nálam, tökeletes visszajelzés, ferrarival megyek csak.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz csucsu52 #2971 üzenetére
Már régóta úgy működnek ezek a játékok, hogy a driverben érdemes meghagyni a gyári alapot (900, vagy 1080, hol mennyi), mert majd a játék az egyes autókhoz korlátozza az elfordulási szöget.
Utoljára talán a Race07 sorozat volt, ahol állítgatni kellett.
Asseto Corsa, Project Cars már az autóhoz állítja.
pl. Asseto Corsaban, ahol van utcai autó, túraautó, GT, F1, szóval mindeféle kategória, kész agybaj lenne, ha 1-1 autó kipróbálásához ki kellene lépni a játékból, és a Logitech Driverben állítgatni. -
Géjza
őstag
Driverben és a gaméban is 900 fokot állíts be és akkor szinkronban lesz a te kormányod mozgása az autóban lévővel (már ha olyan nézetből vezetsz, ahol látszik a kormány). Ferrarinál pl 480 fok van, tovább is tudod tekerni a kormányodat, de az autóban már koppon van, azaz semmi nem fog történni. Ugyanez porkában 800 fok felett fog megtörténni. Így valósághű.
-
mmdms
addikt
Eddig azt hittem mikor jobban alatekerem akkor tul gyorsan megyek es tolja az orrat, azert nem fordul tovabb, ereztem h valami turpissag van. Mivel 40-es fovval jatszok igy ki kell kapcsolnom a kormany lathatosagat kulonben nagyobb kanyarokban kitakarja a kepernyo 70%-at a babum keze.
Amugy tovabbi 4 tizedet hozott monzaban az egyesre allitott fek, koszkeee
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Géjza
őstag
Akkor még alulkormányzott is az autód
Aero értéked mennyi szokott lenni általában (setup utolsó ablakban írja)? Ha mínuszos, akkor alulkormányzottan, ha plusszos, akkor túlkormányzottan viselkedik az autó. Vezetési stílustól függ, hogy kinek melyik a jobb és mennyire. A neked megfelelő balanszt kell megtalálni és akkor tudsz gyors lenni (mondjuk alulkormányzott setuppal mega időkre nem nagyon kell számítani). De pl nálam Hungaroringre -3.5%-ra van belőve - azaz durván alulkormányzottra -, mert a mansell tetején amúgy mindig eldobná a seggét tempónál. De nagyon nagyrészt plusszosak a setupjaim (túlkormányzottak). -
mmdms
addikt
Az még kevesebbet ír, 14,9°-ot. Kb semmit nem látni, mintha egy objektíven keresztül nézegetnék vezetés közbe:
Az autóval nem mozdultam. Nem hiszem el h ezzel így lehetne játszani. A távolságot a szememtől kell mérni, vagy a kormánytól?
#2978 Géjza: Monzában ugyebár minimumon van a hátsó szárny, így +2,9 re lőttem be az aerot, így tetszik. Amúgy pont ez az agresszív preset. Egyes hátsó szárnyal jobban szeretem a viselkedését, úgy +2,2 viszont mindenki lehagy az egyenesbe. (GTR 2018, sajna csak négy lépcsőbe állítható a rear wing )
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
csucsu52
aktív tag
A guminyomásokkal vagyok némileg gondban, ha fpactice még optimum 22fokos pályán van, arra beállítom 27,9körülre és tökéletes.
De a qualy már fasten és 19fokosn, a verseny pedig greenen és 16fokoson nem találom el mennyit kell változatni, általában alul lövöm, kevés lesz a nyomás.
Van erre is esetleg (telefonos) app, vagy bármi más, mint az üzemanyagra?
Vagy egy számítási metodika azon kívül, hogy 1fok celsius kb 1klikk a csúszkán. -
Géjza
őstag
válasz csucsu52 #2982 üzenetére
Ha sokat csinálod kitanulod, hogy adott hőingadozáshoz mennyivel kell a nyomással utánamenni. Kb 2 fokonként szoktam adni neki +/- 0.1-et. Autó súlyától is függ a guminyomás. Telitanknál magasabb lesz, és ahogy fogy, úgy kezd el kicsit csökkeni.
Brake duct-tal is lehet játszani. Minél nagyobb a duct, annál több levegő megy át a fékeken, ezáltal több levegő hűti a felnit, ami meg hűti a gumit. Azaz ha nagy duct-tal mész, kicsit emelned kell a guminyomáson. És fordítva is igaz.
Nagyon sok összetevős a dolog és nekem igazából ez tetszik nagyon benne (a vezetésen kívül). Nincs még egy olyan futam, ahol bitre ugyanazzal a setuppal lehetne menni (jó, persze lehetne, de akkor elmásznának a guminyomások és az meg köridőben fog fájni).
CP szervereken azt bírom, hogy az FP az csak 5 perces és rohadtul más időpontban van, mint a Q és a race. Ott azon tesztelni, beállítani sok mindent nem lehet. Max arra szoktam használni, hogy megnézzem, hogy a guminyomások kb egyenlőek-e minden keréken. És aztán jön a kvali, teljesen más hőmérséklet viszonyok mellett és lehet matekozni, tippelni, hogy mennyire is kellene belőni. Mivel a kvali is rövid, így ha mellényúltál, akkor a kvalit majdhogynem buktad is, nem lesz jó a köridőd. De legalább versenyre már lesz fogalmad, hogy kb hogy kellene tovább módosítani azokat. Csak ott meg az jön be, hogy általában teletankkal kell indulni és időszorzót is előszeretettel szeretnek CP-re rárakni. 4-es szorzó esetén 1 órás futamnál az már 4 óra lesz, és ha hozzávesszük, hogy este 6-kor rajtoltatnak el, akkor este 10 lesz mire befutsz és lehet tippelni, hogy hány fokos lesz akkor a pálya, mikor már lement a nap és milyen lesz a guminyomásod. És ha ez nem lenne elég, akkor párszor esős futammal (vagy kvalival) lepnek meg.
Kedvencem 1 órás Monza futam kötelező kiállás nélkül. Csurig tankolod az autót, de a motor módokkal is sakkozni kell, mert legerősebb módban nem bírja ki. Ügye teljes felvezető kör van (az is elvesz 2-3 litert még legmagasabb map-on is), és ha az elsőt olyan ütemben intik le, akkor a 60 percből akár 62 is lehet. Legrosszabb esetben tehát kb 65 percre kell elégnek lennie a nyálnak (jobb esetben 63-ra), ami elég cselenging. Futam vége előtt 1-2 körrel elkezd durván belassulni pár delikvens, mert már porzik a tankjuk és visszaveszik (durván) a map-et és a legjobb, mikor 5 kanyarral a kockás zászló előtt félreállnak, mert kifogyott a nafta. Úgy kell spórolnod, hogy közben gyorsnak is kell lenned.
Epic, qrvára szeretem, folyamatosan agyalni kell kb mindenen.
Pl. egy Le Mans 24h futamon egy komplett mérnöki csapat van a versenyzők mögött, akik mindent kiszámolnak, belőnek az autón, nekik szinte csak vezetniük kell. Itt ACC-ben egyszemélyben kell mindenről gondoskodnod (autó beállítás, taktika, vezetés, minden).
-
mmdms
addikt
A fekek az egyenesekbe visszahulhetnek halvanyzoldre, vagy ugy celszeru a nyilast beallitani hogy a teljes koron mindig zold legyen? Hogy a legjobb? Eddig az utobbi szerint lottem be, de az egyes jelolesu fekek sokkal jobban melegednek, aztan gyorsabban is kihulnek.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
a hűtés a brake duct nem a brake pad. a nyílással állítod be mennyi hűtés kell, esőben 0 is lehet mert a víz elbacca a fékerőt. gyors pálya pl monza 1-es, kanyargós szélárnyékos mezőnyben csapatás 3-4 is bőven kellhet, vagy megfőzöd
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mmdms
addikt
Tegnap este egy idomero utan mikor a versenyre valtana a jatek, kidobott a szerver, azota Disconnectedet latok a multi resznel, mi a mano tortent, router restart megvolt, tuzfal kikapcsolva, mit probaljak meg h online gurulhassak? Jart mar igy vki?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
Tegnap sikerült a karrier mód első hosszútávú versenyét kettő helyett 4 kiállással abszolválni, első helyről 3mp-el gyorsabban 2 kör hátrány
Elsőre elcsesztem az előregyártott boxkiállásokat, és elsőre nem tankolt csak gumi/pilóta, ezt észrevettem de nem működött a buttonboxom, ezért boxkiálláskor ki/be megjavult.
Másodikra egy gyors kiállást terveztem 2l tankolással, majd utána a harmadik megoldja, de ekkor véletlen bent maradt a pilótacsere
harmadikra egy teljes csere de szar guminyomást rakott be nem a tervezettet mert a harmadik szett nem volt beállítva, na de a legvégére 3 perccel a vége előtt lejárt a pilóta 30perce, és még egy pilótacserére kiállhattamÉs itt kezdtem el gondolkozni, miért nem lehet beszélni a boxhoz mint a crewchiefhez? Életben se a kocsiban gombokat nyomogatva ba..akodik a pilóta, hanem szól rádión. Ha a crewchief megérti amit mondok, ez is megérthetné igazán. És akkor kicsit jobban lehetne a vezetésre figyelni.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Guminyomásra és benyára kell figyelni induláskor. És a pit stratégiákra, ha lesz kiállás is.
Majd a kiállás előtt 3-4 körrel érdemes ránézni, hogy minden ok-e a gumikkal (guminyomások rendben vannak, megfelelő szett fog-e felmenni). Néha bugos ez a rész és a default nyomásokat látod ott. Ekkor át kell lökmi másik szettre és majd vissza, ekkor már a korábban beállított nyomásokat kellene látnod ott.És mindezeket a hosszú egyenesekben kell ellenőrizni, ha szükséges állítgatni is, nem pl az aszkáriban
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Synology NAS
- Xbox Series X|S
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Google Chromecast topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Fejleszthető, közép-alacsony erősségű gamer PC(Ryzen5 3400G, 16GB DDR4, RX 5500XT 8GB)
- MEGVESZEM! Hibás, Sérült, Hiányos Üzleti Laptopod, Notebookod...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DL360p Gen8 Szerver, HP P2000 Storage, Cisco Switch stack felszámolásból eladó
- Pico 4 VR Szemüveg Headset / 8-128GB / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen