Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tusi_
addikt
Biztos vagyok benne, hogy nem egy kezikeszulekkel mennek korbe e palyan es scannelik be, hanem esetleg dronnal, vagy mittomen. Megkerdezukk Pankert
Magny cours-t mondjuk sosem szerettem, ezert nem is hianyzik. Uj Zandvoort sem hoz lazba.De igen, a Schleife nagyon kene.... Ezzel a graffal, fizikaval...
Nem tudom elkepzelni, hogy lehetetlen lenne beletenni. Rajtam kivul sokan adnanak erte tobbet is mint a tobbi palyaert.eat, sleep, play, replay
-
Lifer092
senior tag
-
tusi_
addikt
Tok mind1, ennek a hatranya, hogy esetleg nem tudsz online felmenni bizonyos palyakra, ahol kell a mittomen mennyi csillag. Ha amugy is kezdo vagy, akkor tojjal ra, szvsz egy BUG, nem az elso es nem az autolso
A 3. csillaghoz asszem 5 valid lap kell legyen egymas utan. Nem?
Gyakoroloj, majd javitjak.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
GalaHU
őstag
4 valid lap, de zsinórban! Ha bele-belehibázol minden harmadikba, akkor sose lesz meg. Sajnos a program nem konzekvens a levágásokkal, elvben ugye a fehér vonal a pálya széle, azon belül kell lenni mindig legalább 2 kerèkkel. De mint a valóságban egyes pályák egy-egy kanyarjai kivételt képeznek, gondolom erről van valami bulletin meg elmondják a pilótáknak az eligazításon. De hogy a gamer honnan tudná?
Ha ezt az értéket tápolod, legbiztosabb azokon az íveken menni szigorúan mint az AI, ők nem nyesegetnek szinte sehol. Aztán ha megvan, mehet tovább tökön-babon!
(én is 488-al maxoltam ki, a kocsi valószínűleg nem bugos)[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
tusi_
addikt
10 ropi = 10€. Sorry Igen, csak 8,99 volt, rosszul emlekeztem.
A mostanihoz kepest lehuzas, amikor 3 palyat kaptal a 12.99 ert, ott meg egyet 9ert.
De mind1, igy-ugyis megvesszuk, lennyegtelenSilverstone akkor volt jo, amikor meg az eredetin mentek, asszem 90-ben volt utoljara az a palya.
De a mostani sem rossz.
Brands Hatch nalam no-go, uuuuutalom
Itt mindenki lassu a jatekban, de ez az elvezetrol szol, szal pont lesz..om
eat, sleep, play, replay
-
Lifer092
senior tag
Persze, idővel biztosan javulni fogsz ahogy egyre több órád lesz benne. Az a lényeg hogy kikapcsoljon, hisz ez a célja. Én 10-11 éves korom óta szimulátorozok (most vagyok 29), de azért a mai napig tudok újat tanulni/javulni, hisz azokhoz a korai szimulátorokhoz képest a jelenlegieknek sokkal fejlettebb/összetettebb lett a fizikai modellezésük, így más egy picit már ezekben vezetni.
Nekem is van néhány olyan pálya ami nem annyira fekszik, de letojom. El kell engedni ezeket és csak menni és menni, körről körre tudsz javulni majd minden téren. Egyébként szerintem a pályatanulás egyik javasolható módja az ideális ív bekapcsolása, ha esetleg eddig nem használtad. Nyilván az ott mutatott ív nem szentírás, de pályákat tanulni mindenképp jó.
A rally-t inkább hagyjuk, én próbáltam már jó pár alkalommal de olyan rettentő b.lf.sz vagyok benne hogy arra szavak nincsenek , egyszerűen nem érzem az autót benne... Maradtam a pályaversenynél.
-
tusi_
addikt
De miert nem? Iszonyat buli multiclassban. Iagazabol nem is kell gyorsan menni, csak biztonsagosan es kivarni, mig a tobbiek hibaznak
Hogy mierta legnepszerubb? A hangulata miatt, nehezsege es rizikoja miatt. Mindenfele kanyar van rajta, hosszu egynesek, hoszu egyenes szeru kanyarok, ugratok, kozben, pl a Mut Kurve egy bivaly gyors kanyar fel meterre egy korlattal, ami mogott szakadek van....
A Nordon gyozni olyan, mintha vki legyozne Mike Tysont.
En amikor eloszor mentem rajta, megertettem, miert ovezi olyan tisztelet es magia.De persze nem vagyunk egyformak, Te a 10% ba tartozol, akik szerint nem a legjobb. Melyik a kedvenc palyad, ha szabad kerdeznem?
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Regen en sem szerettem, de aztan mentem rajta sokat es megkedveltem.
ON: hat az AI elleni verseny viszont eleg gaz Leszedtem az ACC bol portolt Suzukat - kurva jo - es spaban is mentem versenyt - kimelosen a kezem miatt - es iszonyat gorenyek az AI.ok. Befekeztgetnek a kanyar elott, ami meg nem lenne baj, mert olyan valosag szagu, de azert a Blanchimontban 250 nel nem csinalnak ilyet a valosagban , mert az az ember eletebe is kerulhet. Siman bele allnak a fekbe es mas kanyarokban is, a test test elleni csata szinte kizart
eat, sleep, play, replay
-
-FLY->
őstag
Tehát akkor hagyhatom az alap 900 fokon és ennyi? Vagy érdemes autónként kormányszög profilokat csinálni? Amúgy már próbáltam, hogy pl a mcl 720-nál 480 fokra állítom, de akkor sem forgott pont egy az egyben az én kormányom a képernyőn lévővel, de igazából ez mindegy is mert műszerfal nézetben játszom, így nem látszik.
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
az FSR támogatás szerintem nagyobb dolog, mert azt szinte az összes kártya ki tudja használni (még az nvidia is a 10-es szériától kezdve), míg dlss-hez meg top nvidia kártya kell, ami nem biztos hogy mindenkinél megvan. szóval elvileg mindenkinek teljesítmény javulást fog hozni.
-
biker
nagyúr
-
-
Géjza
őstag
2 dolgot vettem észre:
- 1. kör megkezdése előtt elhagyod a pályát, akkor reset
- bizonyos esetekben (nem jöttem rá pontosan mikor, miért), ha return to garage-t nyomsz, akkor is resetelte a session-t (minden köröd [a legjobb is] ugrott). Setupot nem is figyeltem, de ilyen resetek esetén mindig betöltöttem a setupomat. -
-
tusi_
addikt
Vicc volt, igazad van, de nem vettem eszre. Ugyan lengette a zaszlot, de amellett keket is a lekrozotteknek es a palya lekszoposabb helyen voltunk, ahol a palyat kell figyelni es a tobbiek mozgasat. Gergot meg lehalkitottam, mert hotlapolasnal az idegeimre ment a "kerlek prbalj meg a palyan maradni" fassagatol. Mintha nem tudnam
Igazabol itt feher zaszlo kellett volna, mert ez lassu auto a palyan, vagy 2-s sarga zaszlo..
eat, sleep, play, replay