Új hozzászólás Aktív témák
-
f3rdzs0
senior tag
válasz csucsu52 #4799 üzenetére
Akkor tényleg gyökerek nagyon. Mondjuk érthető hogy ők miért vannak 1000 körül ha ennyire nem képesek beismerni a hibákat.
1350 körül max az lehet mentség, hogy újak és most menetelnek lefelé a helyükre Elég gyökér az LFM hogy ilyen magasan kezdi az ELO, a honlapon levő görbén is látszik hogy nem az igazi az eloszlás emiatt.f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Az is igaz, valszeg ezek azok akiknek alacsony az SR-ja de az ELO korrekt
Most volt egy viszonylag jól induló versenyem amiben engem is kilöktek hátulról mint ahogy a videókon látszik, de utána rám írtak, hogy elnézést kérjenek, szóval még így is szerencsésnek érzem magam (főleg, hogy utána sikerült 10ként még beérnem, szóval gyakorlatban max 2-3 helyet buktam).
Ami viszont nagyon zavaró volt, hogy volt 1-2 akiknek olyan szar volt a connection-je, hogy folyamatosan teleportálgattak ide-oda. Minden kanyarban mentek tovább a falnak, majd visszateleportáltak a pályára. Elég gáz volt, mert lehetetlen volt velük bármit is kezdeni. Remélem nem ez lesz egész hétvégén. Mára szerintem ez elég volt nekem emiatt.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
Meg egyszer probalkoztam evvel a rookival, a rajt utan mindenkit elengedtem az egyes kanyarig, vegre nem tortek ropira a kocsit. Es igy is sikerult 24-rol 10-nek befutni, vegre pluszos verseny, siman lehetnek 5 korul, ha egyszer megusznam az egyes kanyart serules nelkul.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
GalaHU
őstag
Így van, Rookie-ban nekem is jobban ment a szekér. De ne bánd az ELO veszteséget, mert ha magas értékkel kerülsz föl (én kapásból Bronz lettem) akkor szinte mindig Split 1-es lobbyba leszel, aztán csak pillázol hogy boxzsáknak szerződtettek…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
Én ma sikeresen hozzájárultam egy hátulról kilökéshez a szerencsétlenségemmel.
Második kör elején (hideg gumi magas ABS) az előttem levő meki rohadt hamar fékezett, szóval el kellett kerülnöm, viszont mivel a kormány nem volt egyenesen és a koszos részen voltam nem tudtam lelassulni és sikeresen kilöktem az előttünk levőtJó szarul is éreztem magam emiatt. Mondjuk következő versenyen ki tudtam használni előzésnél, hogy a meki ilyen gyökerül lassít, de azon a versenyen már nem segít.
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
Az eddig a fiam szórakozásra fogott (de részben saját hiba mint rájöttem - mert a Kyalami porsce challenge is rontja amit én hülye nem is tudtam és csak a gyors kört néztem) rossz SA rating felhozatal tegnap megint értelmetlen volt.
27 ről fel vittem pár éjszaka alatt 46 ra.
Jellemzően 20-30 perces kyalami -ha már ott mentem sokat - éjszaka esőben gép ellen utolsó helyről. Futamon ként 2-3 pont jött így össze.Tervezem az lfm et is ezért gondoltam megnézem ugyanezt hring en.
Nem kellett volna mert a gép mikró fékeket tol állandóan hülye helyeken ezért a piros mezőben autózásbol lett 3 kocc 20 perc alatt (nem forgott ki senki de nem gyűlt a pont se.)Át mentem public Monza ba 10 perc edzés 20 perc időmérő 30 verseny.
Az edzésen kimentem valaki volt előttem hagytam neki helyet erre a 2 lesmo után az átjáró előtt úgy gondolta fék és gumi melegítes.
Persze meg forgott el kellett rántsam falba álltam (neki nem mentem) -1 SA
Edzésen mert előttem valaki az egyenes közepén úgy gondolta jó ötlet satu fék és gépet rángatniIdőmérőt nyertem versenyen a rajt után félre álltam valami 6 nak fordultam így is az első kanyar teke verseny maradéka majd nekem jött.
Ki estek szép lassan előlem 3 voltam előttem a srác 1:54 körül ment én 1:51 et tudtam (Honda alap agresszív 50 l benzin) beálltam mögé de annyit hibázott hogy végül el mentem. Volt pár necces helyzet mert amikor hibázott mindig elem rántotta vissza és volt pár pálya elhagyása emiatt
Az első mögött mentem ezután szépen 1:52-53.O is hibázott épp az utolsó körben így végül első lettem úgy hogy a rajt után félre álltam. Volt 2 ügyes és 2 kretén lekorozott azok miatt volt kocc amikor elem rántottak.
Kaptam +2 SA -t...
A konzisztencia nőtt közbe 89-92 re hurrá.
A lényeg hogy 2 óra alatt lett 46 ről 45 majd 47 SA.
Nem tudom jó e ez így.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
mmdms
addikt
Ezt nem hiszem el, utolsó kör közepén megszakad a netem, nem volt invalid köröm, se koccanásom, és a harmadik helyen voltam. Ehelyett -300 elo...
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4809 üzenetére
Nyugtasson az, hogy ha sikerül felszenvedned az safety ratingedet, onnantól kezdve már nem sokat fog számítani. Szerintem a te extrém eseteden kívül nem sokan foglalkoznak vele. Én azt se tudtam mi az amíg gyakoroltam, hogy online vállalható legyek, utána meg 99-en megragadt és egyszer ment le 98-ra (mikor nagyon gyökérül jöttek nekem egy szerveren). Főleg, hogy LFM-nek van sajátja, szóval onnantól tényleg nem az fog számítani.
#4810 mmdms
60 is rohadt sok tud ám lenni (de szerintem 100 felett nem vesz el). Az kb 2-3 top 10 helyezésnyi pont (split ELO-tól függően). Én csak múlt héten értem vissza 1480-as ELO-ra, miután veszítettem 300-at disconnectek miatt (-200 meg még pluszban a saját hülyeségem ). Amíg rookieban vagy addig úgyis csak az SR a fontos (mondjuk DC esetén nagyon keményen vesz el onnan is).A héten szeretném időben lemérni, hogy mennyi idő mire gyors leszek egy full ismeretlen pályán. Kyalami-t ezelőtt még egyáltalán nem láttam, semmit nem tudok róla, szóval teljesen jó ezt lemérni.
TraxionGG track guide-ot követve próbálom megtanulni, eddig 2x10 perces session után valahol 1:44.3-nál járok. Ahogy nézem a cél valahol 1:41-42 között lesz, szóval még eltart egy darabig mire online merészkedek (plusz holnap holnapután nem is fogok játszani meló miatt).[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
v2
senior tag
Üdv. Van itt olyan aki 3070-et cserélt 4070ti re és vr-ban szimezik? Mit tapasztalt?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
mmdms
addikt
-
-
f3rdzs0
senior tag
De engem nem oda rak, hanem most már 1500 körüli splitekbe (suffering from success ).
Gartula amúgy! Örülök hogy végre sikerült egy normális lobbit kifognod, remélhetőleg ez már reprezentatívabb lesz hosszútávon LFM-re.Ránéztem a tegnap esti eredményekre az 1500-as splitekben (3-4 a 6-ból), és időmérőn a top10 valahol 1:42.5 - 1:41.2 között volt, szóval az a cél. A versenyen ahhoz 1:42.5-t kéne stabilan hozni, 2 óra gyakorlás után meg egyelőre csak 43.1 megy stabilan (42.6 rekorddal).
Igazából valahol itt el kell majd engednem, hogy feljebb jussak, mert nincs ennyi időm játszani/gyakorolni, hogy minden héten itt tudjak versenyezni.Aris setup botját a discordján tudom ajánlani, elég jó tanácsokat ad, hogy ha már úgyahogy belőtted az alapot, hogy min kéne változtatni először. Most ezen próbálok finomítani, hátha segít kicsit stabilabbá tenni az autót.
#4815Bandit21
Csak 80 kell LFM-hez, bár valszeg akkor 10 verseny után nem jutsz ki Rookie-ból (90 felett 2.5 helyett 3.5-ről indítja az ottan safety ratinget és nem szórja utánad a pontokat versenyenként).[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #4816 üzenetére
Inkabb ugy mondanam ha kiverekeded magad a 13-14 helyrol akkor mar jo, de a mezony fele meg mindig kozveszelyes, es itt mivel szamit a helyezes is, nem neznek semmit, allnak a gazon, talan ezert rosszabb hatrebb ez az lfm mint a Public.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
f3rdzs0
senior tag
Ismerős amúgy az ő neve, főleg, hogy a lobbiban vannak mások is akikkel garantáltan versenyeztem. Arra mondjuk már nem tudnék válaszolni, hogy pozitív vagy negatív velük az élményem, de vicces látni ugyanazokat az embereket akikkel én is mentem jó pár kört Főleg, hogy egynéhányukat pont az ilyen mozzanatok miatt jegyeztem meg.
#4818 mmdms
Ez mondjuk full igaz, a top 15 viszonylag kulturáltan tud versenyezni, de ha valamiért picit lemaradsz, akkor garantált, hogy ki leszel lökve. Plusz top 15 alatt általában nem nagyon előzgetek, megvárom míg kipörögnek előttem saját maguktól
Valszeg amúgy szimplán amiatt van ez, mert nagyon sokan mennek ott már, és túl sok a zavaró tényező, túl sok kocsira kell egyszerre figyelni.[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
Pár napja volt hasonló bár nem ugyanilyen videó itt kettő is. Az akkori light osabbhoz hasonló ez számomra. Fel autóval szélesebben mentél ezért kicsit később kezdtél kigyorsítani.
Ezt O nem vette figyelembe és Neked ment. Amúgy valószínűleg gyorsabb volt de hat istenem azért mert egy kanyar jobban sikerül attól még a másik nem fog elparologni.
Várjon kicsit és elozzon ha tud.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Szép... Hülyegyereknek nem tűnik fel, hogy ott van egy autó előtte, de azért csak nyomja neki? Mégis mire számított, mi volt a terv?
Tegnap toltam egy Barcelonát, split1-ben is vannak érdekes akciók. Élesítette a dive-bombot mögöttem az egyik delikvens utolsó lassú sikán előtt. Láttam nem fog tudni normálisan elfordulni, hagytam neki vastagon helyet, de így is eltalált, szerencsére csak pöccintett, nem forogtam meg, nem vesztetettem helyezést. Reménytelen poziból erölködött, nem is jött össze neki.
Aztán mögöttem 1s-sel jött egy porka. Egyszerre csináltuk meg a boxkiállást, előttem 3-mal állt meg a 911-es. Hibátlanul beálltam, nekem még volt vissza 4s, őt meg már engedik le. Na mondom megpróbálja az ipse kerékcsere nélkül lehozni a futamot. Sok zsetont nem tettem már rá akkor sem, hogy meg tudja tartani a pozíciót. 3s előnye volt, ami 2-3 kör alatt el is olvadt, majd 2 körön belül már mögöttem is volt. Nem éri meg itt (sem) kerékcsere nélkül megoldani a futamot. Pláne, ha aggresszív a setup és/vagy túltolja az ember és a hosszú jobbosban legyilkolja a bal elsőt.
LFM helyében levinném a min 25s-es boxkiállást 15-re vagy 20-ra, sokkal változatosabb taktikák lehetnének. 10-15s előny 5s helyett már csábító lehet, hogy kerékcsere nélkül hozzák le a népek a futamokat. Most gyakorlatlag mindenki cserél mindig 1-2 extrém esettől eltekintve (1. körös tervezett kiállás és hasonlók).
-
Bandit21
addikt
Assetto Corsa Competizione - Challengers Pack-et megvettem steam-ben, de nem kezdi el letölteni. Ki-be lépés volt már. Nem tudjátok mi lehet a gond?
A könyvtáramban azt írja, hogy van új dlc és majd a jatékkal együtt telepítve lesz. De a játék már rég fent van.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz tome0001 #4823 üzenetére
Kya…
Az aktuális heti 25 perces.Gurultam egyet délután is, a melótól megfáradt jómunkásemberek között, de úgy tűnik a napi frusztràciójukat még nem vezették le, kellett hozzá pár koccanás…
Érdekes módon egy órával kèsőbb már majdnem mindenki tudott viselkedni…
Szerintem tolni kéne meló utàn egy felest, mint a Vasgyárban!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4826 üzenetére
Jó Ferrarizást / Audizást!
4825 GalaHU
amugy az pont olyan kanyar ahol nem is nyerne olyan sok előnyt. Ha ennyivel gyorsabb valszeg később sokkal könnyebben előzött volna.szomorú hogy mennyien nem akarnak normálisan versenyezni, pedig teljesen fun nézni hogy hol lassú valaki és direkt oda időzíteni az előzést.
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4826 üzenetére
Hogy más, aki keveset játszik mint én is értse, ha acc DLC -t veszel, nagy valószínűséggel (főleg ha csak autók) nem fog semmit letölteni mert már eleve a gépen van és a DLC vétel valójában csak egy unlock.
Én nem értettem miért nem kezd letölteni semmit. A telepített DLC k közt mutatta, viszont félreérthető hogy a játék áruházi oldalán egy figyelmeztetést hozott a steam miszerint csak akkor megy majd fel a DLC ha a játékot is telepítem.
Bent a játékban meg csak annyi volt hogy váltani kellett a szériák közt és ott volt minden új autó.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
GalaHU
őstag
válasz f3rdzs0 #4827 üzenetére
Dehogy volt gyorsabb ez a Tulok, Qualy-n 2 tizedet se adott. Csak a rajtnál is olyan megfontolt volt mint a videón, aztán jól hátraesett.
2-5 tizedes különbséget szerintem simán ki lehet védekezni ügyes helyezkedéssel (nyilván pályafüggő). A cseten is azzal támasztotta alá hihetetlen kvalitásait, hogy hogy feljött és a mögöttem lévőket is mind megelőzte. Hát ja, csak épp azt felejti el hogy csupán azért tudta a mi bolyunkat utolérni mivel csatában voltunk. Érdekes módon 6-7 körig senki nem akart kipattintani, ment a helyezkedés meg a kigyorsítás-optimalizálás ezerrel!Ha azt látom hogy valaki 2 mp hátrányt egy kör alatt ledolgoz, azt mindig elengedem (tök jó indikátor még a rajtszám, ha jóval alacsonyabb mint az enyém akkor valószínűleg tényleg fürgébb)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4828 üzenetére
Igen, ez így van. Amint kijön egy DLC, azonnal települ mindenkinél. Így, ha olyan futamon mész, amin mások, akik már megvették az adott dlc-t a dlc-ben szereplő új autóval mennének, akkor azt is látod rendesen. Csak épp te nem tudod azt/azokat kiválasztani. Ha megvetted (ez csak egy aktiváció), onnéttől már te is kiválaszthatod őket.
-
tome0001
senior tag
Várható valamikor mostanában új DLC? Tudni már mi lesz benne autók/pályák tekintetében?
Mintha nemrég olvastam volna ilyet, de most nem találom azt a cikket sajna. -
GalaHU
őstag
válasz adrian360 #4832 üzenetére
Azért a GT2-es autók elég megúszósnak tűnnek. GT3 mínusz ABS, pár új skin, aztán már készen is vagyunk...
Na jó, nyilván nem csak ennyi, de szerintem újabb pályákra nagyobb szükség van, mint ezekre. Sírva könyörgünk egy Nord-ért, esetleg mellétenni pár amcsi Endurance fuatokat fogadó pályát...
Vagy ha már autók, akkor egy BTCC pakk komolyabb nyálelválasztást váltana ki...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Laby
senior tag
Éveking iRacingoztam, ott az egyik legélvezetesebb kategória a GT2 (GTE). Pont annyival gyorsabb az egyenesben, pont annyival jobb a kanyartempó hogy izgalmasabb legyen, mint a GT3. Cserébe nem könnyebb vezetni, és a tempó miatt precízebben is kell lenni.
Én nagyon örülnék ha jönne, igaz LMP tempó még királyabb lenne, de nem akarok túl mohó lenni. GT2 és Nordschleife pack-ért bárkit le…mármint hajlandó lennék sok pénzt is fizetni. -
adrian360
őstag
nem lesz több dlc ezen kívűl, Nord már a kezdetekkor ki volt mondva hogy soha nem lesz licenszelve ACC-re.
COTA helyett én is jobban örültem volna szinte bármilyen másik amcsi pályának, az F1-ben megutáltam már régebben.
Csoda hogy egyáltalán jön még valami, mert már régen az AC2 fejlesztés megy, és nyilván a nagy dolgokat oda szánják. az is meglepő volt, hogy az M2-es BMW-t belerakták, az nem igazi GT autó.
BTCC meg a motorsport games-nél van jogilag, igértek neki külön játékot, ami nagy valószínüséggel nem lesz (az indycar is kérdéses, bár ott nagyon ragaszkodnak az amerikaiak, hogy márpedig kell), sorra dobják be Rfactor2-be az autókat. -
JulesTS
őstag
Nem ACC, csak AC, de nem csak LFM-ben megy ez, ETRC Donington az első delikvens baleset után mögém jött vissza, pár tizeddel volt gyorsabb nálam, egy körön keresztül tartottam magam mögött, a védekező ívek miatt nem tudtam gyorsan menni, aztán az utolsó előtti kanyarban megunta. mire összeszedtem magam, az utolsó kanyarban egy lassabb is utólért és inkább lelökött az ívről, mint megpróbáljon körbeautózni: https://youtu.be/gcj0rEkESww
Ami vicces, hogy az utolsó kanyaros lökést egy valódi kamionversenyző csinálta. Ahogy a többi IRL kamionversenyzők is "elefánt a porcelánboltban" közlekednek, kevés kivétellel (Kiss Norbi, Robbin Kruithof).
-
f3rdzs0
senior tag
Azért a vérengzésért ami Kyalamin folyik, kár volt gyakorolnom.
22 lettem időmérőn mert valami szerencsétlen vagy kipörgött vagy feltartott. Első kor végén 11 voltam. Aztán az a szerencsétlen aki feltartott időmérőn elcseszett egy egyenest de úgy döntött hogy én nem létezem mellette és simán belém fordult. Valahogy egy 14. helyet sikerült összekaparnom, szóval legalább pontot nem vesztettem. De meggondolom majd mennyit akarok a hétvégén versenyezni ha mind ennyire botrányos minőség lesz.f3rdzs0
-
Laby
senior tag
Baráti körben forró téma volt Kyalami és Porsche köridő, úgyhogy tegnap kipróbáltam én is a Porsche-t, és felvettem nekik a hotlap időmet, és ha már úgy is vágtam videót, akkor a következő LFM futamról az első körömet is belevágtam, mert tök élvezetes volt belülről.
Viszont ami miatt ide behoznám a témát, az az hogy nézegettem vissza a videót, és akkor láttam jobb alul hogy az FF visszajelző néha-néha elég közel van, vagy talán egy-egy pillanatra bele is nyal a maximumba. Pedig nem gondolnám, hogy túl erősre van állítva az FF-em.
CSW 2.5 a bázis. Ez normális érték, vagy jól gondolom hogy 1-1 kiszámíthatatlanabb történésben kimaxolódik és lesz/van, hogy nem jön át minden infó a kormányra emiatt?
Nektek mekkorára ficánkol ez az FF visszajelző? -
Bandit21
addikt
A challenge ben is tudsz ilyet menni? Nagyon szép idő! Sokkal később fekezel mint en csomó helyen. Én valami 7++ vagyok a listán 1:41:600 koruli idővel.
Milyen setuppal és melyik porsce val ment ez?A lényegi kérdésre nem tudom a választ. Talán le vett ffb vel is tud max ot mutatni az a kijelző de nem vagyok biztos benne.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Szerintem teljesen jó így, akár még feljebb is rakhatod, egyszer nem ment pirosba (ha jól figyeltem).
Nálam (T300) sokszor megy pirosba. Ha gyengébbre állítom, akkor a gyengébb erőhatásokat nem fogom érezni. Ez szerintem fontosabb, mint mikor valami extrém dolog történik (baleset) és emiatt megy pirosba. Akkor már úgyis mindegy.
Valamikor majd ez egy DD-vel orvosolva lesz.
Ps.: szép kör és jó rajt!
-
Géjza
őstag
CDA: mik a tapasztalatok? Megérte a buli? Sokkal jobbak a CDA setup-ok, mint az innen-onnan összehalászott vagy magad által összerakott?
1-2 jutúbernél láttam, hogy megy lfm futamra, belép szerverre, megnézni a hőmérsékletet, majd átlép egy CDA toolba, beadja a paramétereket, az hozzáigazítja a setupot és be is másolja ACC könyvtárába, azt gyí. Zéró baxakodás a setup-pal.
Havi díjasban vagytok?
-
biker
nagyúr
CDA Delta a program neve. alap cda setupra beírod a hőfokot, üzemanyagot, megmondja mi kell, vagy letölti a setup mappádba a módosított setupot.
Sajnos a cda3 setupok már esport setupok, max camber min toe jellegű. nem mondom hogy rossz, de életszerűtlen elől -0.4 hátul -0.1 toe, ebben ugye megegyezünk?
adok szívesen próbára, én megint előfizettem, de lehet lemondom megint. a delta kényelmes, de a ui béna
annyit nem hoz nekem, én már öreg vagyok...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
Áhh, szóval ha kimaxolódik az érték, akkor pirosba írja ki? 1-1 pillanatra, mintha maxra ment volna, de pirosba nem láttam, akkor ezek szerint mégsem éri el a tetőt?
Nagy összehasonlítási alapom nincs, iRacingból jöttem ott is elő voltunk fizetve PDS-re (hasonló mint Coach Dave), és mikor elkezdtem ACC-ni nem akartam setupokat halászni, állítgatni így egyből elő lett fizetve Coach Dave-re. Szóval nem tudom mennyivel jobb, mint bármi. Gondolom sokat segítettem?!
Havi 10 euró, hosszabb távra nem lehet előfizetni sajnos.
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Yettel topik
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...