Új hozzászólás Aktív témák
-
adrian360
őstag
válasz Bandit21 #4516 üzenetére
nem szoktam porsche gt3-mal menni, most gyorsba kipróbáltam [ezzel a setuppal], 10-15 kör után toltam egy 1:43.9-et, ami nálam már egész jónak számít , főleg hogy vagy három hónapja nem mentem ACC.vel pár körnél többet. szóval egy próbát megér szerintem
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4527 üzenetére
Csak kíváncsiságból (első félidőben megivott 1 sörrel) be ültem, agresszív setup 1:44;6 pár kör alatt, ezzel a youtube setup al még pár kör alatt 1:42:6-800.
A gyors kanyarokban sínen van a hátulja akármilyen hülye is a hátsó toe.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Kean_Sorbo
őstag
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4537 üzenetére
Mentem 3 db 15 perces stintet. Hogy a gumikopás/terhelés meglegyen, 66 l benzinnel, ami 23 körre elég, de a 15 perc csak 8-9 kör volt, tehát cipeltem egy jó nagy fölös súlyt.
A safe setup első gumijai a 10 perc körül kezdtek elmelegedni.
Az agresive már 5 perc után.
A youtube setup a kettő közt.Bár közben 2x felkelt a gyerek, ment a hátam mögött a meccs amit a nagyfiam közvetített (marókkói ollózás bénázás és második francia gól) de invalid köröm csak 1 volt még a safe legutolsója, mert vakon próbáltam keresni a hátsó egyenesben a képernyő rögzítés gombot aminek egy kicsúszás lett a vége. Amúgy lement hiba nélkül a 3x15 perc egymás után.
Mindegyikkel 9 kör jött össze.
A safe-el (korrigálva az utolsó kör bénázását a rögzítéssel) 16:07 alatt,
Az agressive-el 16:14 alatt,
A youtube setuppal 15:57 alatt.A körök:
safe:
[kép]
agressive:
[kép]
youtube:
[kép]A legjobb kör youtube-ossal 1:45:700 A másik kettővel ennek a közelébe sem jártam, a safe-el 1.46:4 az agresive-al 1:47:700
Volt közben pár zavaró tényező, de az ideal lap-ok kb ezt mutatják:
Safe: 1:46:2xx
Agr: 1:47:2xx
yt: 1:45:2xxMire megszoktam az agr-et adigra elmelegedett az első gumi. Utána javítani sem igazán tudtam. Viszont ezzel voltam konzisztens, a hibák-gólok-gyerek ébredések nélkül 2 tizeden belül tudtam menni.
A safe szórása inkább 5-7 tized volt.
A yt szórás meg 3-5 tized.Nem olyan vacak ez a yt setup, de ha tippelnem kéne egy 30 + körös etapra a safe-re szavaznék. Lassú, de nem annyira mint az agr. és még elfogadható szórással.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #4537 üzenetére
Sejtem, hogy hol a problémám...
Amikor 2 éve újrakezdtem szimulátorozni, hála a kovidnak és a Next Michelisznek akkor még annyira nem ment. Az első forduló áprilisban a 2544. helyen voltam kb. olyan idővel, hogy a pályán körbebotorkáltam:
https://game.raceroom.com/competitions/1037/leaderboard
Az utolsó forduló júniusban már 213. hely, közel 4mp-et javítottam:
https://game.raceroom.com/competitions/1041/leaderboard
Most leaderboard-on 24. vagyok, 9 tizedre az elsőtől:
https://game.raceroom.com/leaderboard/?track=1866&driving_model=2&car_class=class-9233
Raceroom-ban leaderboard-on ki lehet rakni a leggyorsabbnak a ghost-ját. Ott látom, hogy hol megy el tőlem, "könnyen" tudok fejlődni. Aztán ha fejben összeraktam a pályát, akkor egész jól megy versenyen élesben is.
ACC-ben hiába gyakorlok, egy idő után 5..7mp-es távolságra az elejétől megakadok és nem nagyon tudok közelebb kerülni. Próbáltam a https://www.tracktitan.io/ , https://hotlaps.io/ , https://www.unitedracingdata.com/ oldalakon összehasonlítani gyorsabbakkal, de hiába látom, hogy hol és miért vesztek időt, egyszerűen nem sikerül fejlődni. Azzal is tisztában vagyok, hogy a Raceroomnak sokkal kevesebb játékos bázisa, mint az ACC-nek. De akiket a Raceroomban meg tudok közelíteni köridőben, azok az ACC-ben lealáznak...ACC-ben van olyan lehetőség, hogy egy gyors versenyző ghost-ját kirakjuk?
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #4538 üzenetére
köszi a teszteket.
Ha vakon kell nekiállni, akkor aggresszív setup finomítása a jó nekem.
De van pár kedvelt autóra cda meg la setupom is, bár Lukeról kiderült minden setupja ugyanaz az "alien esport" setup amit te is írtál, csak 1-2 click rugó és bump tér el, így dobtam.
De nekem pl a CDA setupok kemények és alulkormányzottak, az LA setupok meg "furák", váratlan dolokat művel a kocsi, ami engem idegesít.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #4543 üzenetére
Watkins glenben tesztelgettem újra melyik autó milyen (nekem milyen) most.
A legélvezetesebb és viszonlyag gyors továbbra is a Lexus. a BMW M4 tohonya disznó, nem szeretem, aston V8 egész jó, ferrarival szenvedek, porsche izgalmas de nem mernék 45-60percig körözni vele. audi se rossz de a hangját nem bírom, meg a gyári default auto clutch idegesít
Ja mindegyikkel agressziv setup nyomás hangolás és kész.
ok, a 1:47.5 nem nagy idő, de nekem kb ennyi telt minden autóval 5-7 kört futvaDe, a sokat használt hondával mentem második körben ugyanezt, mondom egész jó. ÉS betöltöttem egy LA setupot, az idióta kerékdőlésekkel, damperekkel, stb. három körbe telt mire a pályán tudtam maradni, egyszerűen borzalmas vezetni, a kormányt erőből kell tekerni olyat húz középre a szögek miatt, a sikánon átdobva átterheléskor elszáll mint a zászló (slow bump rebound min, fast bump rebound max a setupban), de ha nem zavar hogy egy fos-szekeret terelgetsz, akkor a negyedik körben 1:46.4-et futottam. Kikapcsolt FFB-vel talán lehetne vezetni. Nem tudom megéri e vergődni vele, remélem kiírtják hamar ezt a bugot, és szopni fog mindegyik "alien" "esport huszár"
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
válasz Bandit21 #4566 üzenetére
Hát azért Norbit ne hasonlítsd azokhoz akik neveztek a bajnokságába.
Norbinak semmi ideje nincs szimulátorozni, hosszú évek teltek el mióta nem aktív, és elszokott tőle.
Felment bohóckodni a szerverekre, de ő nem tett bele előtte több napot a tesztelésekbe és gyakorlásba.Szóval nem lehet összehasonlítani azokkal akik évek óta csak szimulátoroznak, legtöbben minden egyes nap. Plusz előtte beleraktak már 1000 kört, Norbi meg gondolom 100-at sem.
Régen szimulátorban is a legjobbak között volt, nem hiába kapta a lehetőséget. Ha most is lenne ideje és kedve is, akkor biztosan ugyan úgy a legjobbak között lehetne.
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4613 üzenetére
M4-gyel szoktam nagyrészt menni, de Kyalamiban pár kör után 1s-sel gyorsabb voltam Hondával, mint előtte rengeteg kör, halom verseny után M4-gyel.
Nálam most 911 a váltóautó, ha van olyan pálya, ahol nagyon tetűn mozog az M4. Honda lenne valszeg, csak nálam nagyon furi a Honda irányítása a kormányommal, mintha valami nem lenne 100-as. De csak a Hondánál csinálja. Így dobtam ezt. Ennek ellenére is instant sokkal gyorsabb voltam a japó vassal Kya-ban.
-
Kommy
veterán
-
adrian360
őstag
válasz Bandit21 #4624 üzenetére
úgy kell csinálni, hogy indítasz egy futamot olyan AI-val, aminél 1-2 másodperccel gyorsabb vagy, és kvalifikáció nélkül utolsóként kell indulni. és szépen futam közben közel haladva előzgetsz - mellette autózol ( látszódjon a közelség jelző), arra kell figyelni hogy tényleg ne legyen kocc. jó pálya rá monza vagy paul ricard, a hosszú egyeneseket szépen végigautózod, körönként 1-2 pontot is hozol a statisztikán. ha befejezed a futamot baleset nélkül, akkor meg plusz pár pontot kapsz bónuszként.
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #4626 üzenetére
+1 a Paul Rickard-ra, ott kényelmesen a pirosban tudsz maradni! Érdemes még min. 30 perces futamokat tolni mert akkor “bőkezűbb” a pontokkal, és sötétben ès esőben is jobban dől a lé!
Ha a LFM a cèl érdemes 95-ös SA-t összekaparni, mert akkor 3,5-ről indulsz Rookie-ként is (nem pedig 2,5-ről a 80SA minimummal).
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #4628 üzenetére
A 15 perc kevés, inkább 30-at menjél! Macskáséknál 2x15 nem egyenlő 30-al…
A koccokat mindenképpen el kell kerülni, még azon az áron is, hogy lecsúszol az ívedről, vagy nem jön össze az előzès. Sőt, az se számít hogy hátrébb vègzel pár pozival csak teljesen tiszta legyen. Egy kocc negatív hatásának ellensúlyozásához akár több tiszta kör is kellhet. Figyeld a jobb felső sarkot, ha a célvonalon zölden villan az SA akkor jót mentèl.Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #4650 üzenetére
Beugráshoz elég a 80-as SA, ekkor 2,5-ös LFM safetyvel kezdesz. Ha 95-ös SA-val csinàlod meg a tesztet, akkor 3,5-ös mutatóval indulsz.
A teszt nem nagy szám, nekem a Hungaroringen kellett konzisztens köröket futni…Azért messze nem csikágó a LFM a publikhoz képest, sőt! Nyilván itt is tévedhetnek a versenytársak (legyünk őszinték, mi sem vagyunk tévedhetetlenek) de szándékos parasztsággal még nem találkoztam. Ha picit meg is koccoltak akkor tisztességesen bevártak, nem előztek meg, ELO ide vagy oda…
Persze biztos lesz itt is hülye, de arányaiban sokkal kevesebb.
Szóval ne add fel, megér egy próbát!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4649 üzenetére
Nem kötekező LFM-en online versenyezni. Mehetsz azonnal sima public szerverekre is, meg ott vannak a competition versenyek is. Bár utóbbihoz is lehet kell a 80-as SA.
Gyorsan össze lehet ezt lapátolni, nem kell tőle félni. Arra azért kiváncsi lennék, hogy mi a franccal vitte le a gyerkőc 27-re. Online vitézkedett és nekiment fűnek-fának vagy offline tört-zúzott?
Ha szeretne ACC-zni, akkor csináljon magának másik, saját profilt és azzal gyakoroljon, ne a tiédet zúzza le.
Megéri a szenvedés, LFM-en írtó jó futamokat tudnak lenni (persze ott is előfordulhat pitty-putty, de idióta vadbarmok nincsenek, mert azokat azonnal kitiltják).
-
GalaHU
őstag
válasz Bandit21 #4656 üzenetére
Vannak SA-mentes szerverek is, de többségében az igazi daráló! Többet veszítesz azzal ha ott mész, mert bár alacsony SA-val is beenged, de jó eséllyel az a kis SA-d is csökkeni fog a sok baleset miatt.
Amúgy ez tényleg nettó baromság, hogyha hátulról beléd jönnek, akkor te is kapsz büntit. Nyilván a "büntetőfékezések" kivédése miatt van, de igazán figyelhetné a progi, hogy a kocc előtt te a gázon álltál, picit fékeztél, vagy bunkó módon besatuztál...
Rögtön nem lenne ekkor ponteső...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
mmdms
addikt
válasz Bandit21 #4662 üzenetére
Nem kapsz buntit korvisszaveteler, tegnap bathrust cp-n kilokott egy kollega, boxba teleportaltam, ket kor hatranybol meg vissszaeloztem a delikvenst es az elotte levot is, ketszer!! Ket kort adtam neki 23 perc alatt, illetve az elso negyet kiveve a tobbinek is sikerult egyet.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
csucsu52
aktív tag
-
Géjza
őstag
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4809 üzenetére
Nyugtasson az, hogy ha sikerül felszenvedned az safety ratingedet, onnantól kezdve már nem sokat fog számítani. Szerintem a te extrém eseteden kívül nem sokan foglalkoznak vele. Én azt se tudtam mi az amíg gyakoroltam, hogy online vállalható legyek, utána meg 99-en megragadt és egyszer ment le 98-ra (mikor nagyon gyökérül jöttek nekem egy szerveren). Főleg, hogy LFM-nek van sajátja, szóval onnantól tényleg nem az fog számítani.
#4810 mmdms
60 is rohadt sok tud ám lenni (de szerintem 100 felett nem vesz el). Az kb 2-3 top 10 helyezésnyi pont (split ELO-tól függően). Én csak múlt héten értem vissza 1480-as ELO-ra, miután veszítettem 300-at disconnectek miatt (-200 meg még pluszban a saját hülyeségem ). Amíg rookieban vagy addig úgyis csak az SR a fontos (mondjuk DC esetén nagyon keményen vesz el onnan is).A héten szeretném időben lemérni, hogy mennyi idő mire gyors leszek egy full ismeretlen pályán. Kyalami-t ezelőtt még egyáltalán nem láttam, semmit nem tudok róla, szóval teljesen jó ezt lemérni.
TraxionGG track guide-ot követve próbálom megtanulni, eddig 2x10 perces session után valahol 1:44.3-nál járok. Ahogy nézem a cél valahol 1:41-42 között lesz, szóval még eltart egy darabig mire online merészkedek (plusz holnap holnapután nem is fogok játszani meló miatt).[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4826 üzenetére
Jó Ferrarizást / Audizást!
4825 GalaHU
amugy az pont olyan kanyar ahol nem is nyerne olyan sok előnyt. Ha ennyivel gyorsabb valszeg később sokkal könnyebben előzött volna.szomorú hogy mennyien nem akarnak normálisan versenyezni, pedig teljesen fun nézni hogy hol lassú valaki és direkt oda időzíteni az előzést.
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #4826 üzenetére
Hogy más, aki keveset játszik mint én is értse, ha acc DLC -t veszel, nagy valószínűséggel (főleg ha csak autók) nem fog semmit letölteni mert már eleve a gépen van és a DLC vétel valójában csak egy unlock.
Én nem értettem miért nem kezd letölteni semmit. A telepített DLC k közt mutatta, viszont félreérthető hogy a játék áruházi oldalán egy figyelmeztetést hozott a steam miszerint csak akkor megy majd fel a DLC ha a játékot is telepítem.
Bent a játékban meg csak annyi volt hogy váltani kellett a szériák közt és ott volt minden új autó.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4828 üzenetére
Igen, ez így van. Amint kijön egy DLC, azonnal települ mindenkinél. Így, ha olyan futamon mész, amin mások, akik már megvették az adott dlc-t a dlc-ben szereplő új autóval mennének, akkor azt is látod rendesen. Csak épp te nem tudod azt/azokat kiválasztani. Ha megvetted (ez csak egy aktiváció), onnéttől már te is kiválaszthatod őket.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4861 üzenetére
Remélem lesz annyi erőm még este, hogy bekászálódjak a kormány mögé. Ha este is szakadó esőben kell bicikliznem, akkor lehet feladom mára
Valszeg Hot Stint-et tolok, mert abban gyakorlok általában, default 27 fokon. Eddig valahol 1:42.0 volt a rekordom, szóval ha már csak közel kerülök ehhez, akkor nagyon boldog leszek.
Gondolkodtam már autó váltáson a héten, akármennyire szeretem az Audi kezelhetőségét, nem szeretem ahogy kinéz
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4863 üzenetére
Kb 10 perc után az Audi rekord köreimhez közeli időket mentem. És borzasztóan fáradt vagyok, szóval ha nagyon akarom akkor simán 41 közepi időkbe is bele tudtam volna ezzel menni szerintem (ami Audival elég messzi álomnak nézett ki). Szóval erősen elgondolkodok az előfizetésen.
A kérdésem azokhoz akik előfizetnek: A daily download limit a Motec letöltésekkel is számolódik? Tehát az első havi 30 download limit az setupra érvényes vagy setup és motec egyben? Nekem fontos lenne a Motec, mert rohadt sokat segít tanulni.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #4874 üzenetére
Én meg gyakoroltam Nürburgringen AI-k ellen, de kicsit kiszámíthatatlanul mentek, meg volt pár elfékezés miatt koccom, plusz csináltam nekik dive bombot is, megszakítottam a versenyt guminyomás állítgatás miatt. Aztán észrevettem, hogy a 97 körüli SA-m már 87-nél tart...
Van valami leírás, hogy milyen játék tipusoknál számol SA-t?[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4874 üzenetére
Mikor még mutatja, hogy hol kell lenned rajt előtt, akkor a zöld rész közepén, elején legyél. Amikor eltűnik és a 70-et kell tartanod, akkor csak tartsd a sebességet és jó helyen leszel.
Mielőtt jönnek a lámpák, már akkor 70-nek menj és így legyél a zöld területe közepe-eleje felé. Mikor eltűnik a jelölés és utána lassítasz, gyorsítasz, akkor jó eséllyel nem a megfelelő pozícióba leszel.
Már a lámpák előtt 70-nel menj és jó pozícióban legyél. Így tökmindegy, hogy ki hol van, te biztosan jó helyen leszel majd a rajtnál.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4937 üzenetére
A játék nem szereti az alttabolást. Nekem sokszor a DLSS-t kapcsolja ki ilyenkor (a menüben fullscreen újraállítása segít). De van, hogy a pedálokat rakja át digitálisra, vagy ahogy neked, elveszi az FFB-t. Néha segít ha a controls alatt frissítem a kormányt, de sokszor újraindítás kell neki. Most már az a rutinom, hogy LFM free practice alatt megnézem, hogy van-e FFB meg pedál
#4938 Laby
Gyakorlatilag már így is sokszor élhetetlen a játék, mert berak 30-nak egy erős szerveren (főleg mikor nincs sok split), és ha összekaparsz egy 20. helyet, még akkor is elvesz tőled (mert csak a felső fele a mezőnynek kap pontot amit az alsófelétől vesz el). Szóval elég óvatosnak kell lenniük ezzel az SA ratinges mókával, mert nemcsak a versenyedet cseszik el, de az ELO-dat is. Plusz még SA vesztés is lehet, mert a középmezőny sokkal veszélyesebbKíváncsi vagyok, hogy segít-e majd a versenyek minőségén. Valószínűleg amúgy azon fog segíteni, hogy az 1500-as splitekben ne rakja a teljesen új játékosokat az amúgy 102% körül futókkal.
f3rdzs0
-
v2
senior tag
válasz Bandit21 #4964 üzenetére
Hagyd már ezt az ofline butaságot! Menj online publik-ot vagy competition-t.
ofline nem tanulod meg kiszúrni a hülyéket és abból lfm-en is van bőven, illetve egy teljesen hamis környezet fog rögzülni.MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
v2
senior tag
válasz Bandit21 #4968 üzenetére
Pont az lényeg, hogy azt tanuld meg, hogy a hülyéket kikerüld. Ez csak online megy, de nem LFM mert ott nagyon nem jó a pontozás. Oda már csak akkor menj ha biztos vagy és konzisztens. Szerintem
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OLED TV topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Napelem
- ASUS ROG Ally
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...