Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Értem, köszi az infókat!
Összehasonlítanám a meglévő vackaimat egy elvileg profival. Ha van még letöltési lehetőséged és nem sajnálsz ellőni egyet, akkor egy M4 Nurnburging qualy/race CDA setup-ra kiváncsi lennék, hogy mégis miben és mennyiben másabb, mint az én saját sufnituningom.
Annyit (sajnos) én sem megyek, hogy megérje a havi 10 eur/dodó, de egyet szívesen kipróbálnék.
Egyszeri 25 jurós full csomagon gondolkodtam, csak attól félek, hogy jön egy ACC update, aztán mehet a kukába. Vagy arra is van ingyen frissítés vagy csak minor ACC change-ekre?
-
Laby
senior tag
Köszi! Örülök, ha tetszett.
Közkívánatra a setup...nevezzük "saját" setup-nak, így nem leszek illegális.
Talán nem tartóztatnak le ha ezt az egyet megosztom így. Tudom, hogy már nincs Kyalami, de azért pörgessétek a hotlapot, kíváncsi vagyok, hogy mit mondotok a setup-ra.
Én csak ezt próbáltam.
Dave bácsi setup-ján csak a hátsó ABR-t emeltem meg, meg a guminyomást lőttem be. -
Bandit21
addikt
Én is a fék távokon pislogok mert ha a cél egyenes előtt az 50 után vagy a célegyenes végén a 100 után fekezek,(és van még 2 ilyen legalább amit néztem a videóban akkor elszallok a fenébe.
Eddig az hittem az 1:41:600 al meg hogy 790 körül vagyok a listán nem vagyok teljesen fa kezű. Erre tessék 4 helyen lehet 30 M el később fékezni és -0.8 ami fényév. Az ideál lap om 1:41:400 az is kap 0.6 ot.Ami vészes hogy Kyalami porsce dolgot egy hónapja legalább félre tettem és ma be ültem melóból haza érve vacsora előtt csak úgy hát 1:45 se jött össze 2-3 kor alatt.
Amikor heti 2 este 1 órát elvoltan vele akkor 1:42.2-4 már alap voltKéne egy jó setup.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
O köszi így váljon valóra minden kívánságom.
Bár lehet visszafelé sül el mert hétvégén legkésőbb majd neki ülök és ha nem jön vele az idő akkor az az illúzió is elveszik hogy biztos a setup hiánya miatt votlam eddig lassú.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Igen, persze, valami 1:38:9 itt a challenge top idő. Van videó is róla de pl a Te videódban látom mi a különbség hozzám képest de amit néztem 1:38 videókat ott már nem.
Közbe rájöttem, nem kell hétvégéig várni, ma is péntek van
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Én is kíváncsi vagyok erre, köszi, hogy megosztottad a saját setupodat
Porsche-val nagyon szar vagyok, szóval meglátjuk, hogy ez mennyit dob ezen. Egy-két setup változatással eddig hatalmas különbségeket tudtam kihozni az Agressive default-ból, de ugye annyira össze van kötve minden, hogy ha egy valamit változtatsz, akkor borul az egész sokszor. Szóval kíváncsi vagyok ezek mennyire esportra vannak belőve és mennyire vezethetetlen egy átlag alatti embernek mint én.
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4861 üzenetére
Remélem lesz annyi erőm még este, hogy bekászálódjak a kormány mögé. Ha este is szakadó esőben kell bicikliznem, akkor lehet feladom mára
Valszeg Hot Stint-et tolok, mert abban gyakorlok általában, default 27 fokon. Eddig valahol 1:42.0 volt a rekordom, szóval ha már csak közel kerülök ehhez, akkor nagyon boldog leszek.
Gondolkodtam már autó váltáson a héten, akármennyire szeretem az Audi kezelhetőségét, nem szeretem ahogy kinéz
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4862 üzenetére
Nekem nagy meglepetés volt anno a sok 911 kyalami után hogy más autók milyen gyorsak asszem egy NSX el mentem próbaképpen két kört alap agresiv el és azóta is az azzal futott utolsó szektorom a legjobb. Hiába van 100+ kor a 911 el.
Megnézem majd én is ma, és hétvégen, mire jutok ezzel.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
Tegnap este mentem párt kört ezzel, pár kör után jobbat mentem, mint M4-gyel nagyon-nagyon sok kör után. 41 aljában voltam vele kb instant.
Viszont pár kör után már graining kezdődik. Lehet finomabban kellene kezelni 911-et. Versenyen pár körig nagyon jó tudna ez lenni, de utána tropa lenne a gumi elég gyorsan.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz Bandit21 #4863 üzenetére
Kb 10 perc után az Audi rekord köreimhez közeli időket mentem. És borzasztóan fáradt vagyok, szóval ha nagyon akarom akkor simán 41 közepi időkbe is bele tudtam volna ezzel menni szerintem (ami Audival elég messzi álomnak nézett ki). Szóval erősen elgondolkodok az előfizetésen.
A kérdésem azokhoz akik előfizetnek: A daily download limit a Motec letöltésekkel is számolódik? Tehát az első havi 30 download limit az setupra érvényes vagy setup és motec egyben? Nekem fontos lenne a Motec, mert rohadt sokat segít tanulni.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Bandit21
addikt
válasz f3rdzs0 #4865 üzenetére
Nem csak a dicsőséggel kell villogni íme az én ellenpéldám. A setup feltehetően baromi jó. Viszont én (magyarázkodás) az elmúlt időben Ferrari-Audi-Lambo-bármi más csak nem 911-el mentem Spa-Monza-Hring long run-okat, hogy gyűjtsem az SA-t. Általában 85-ös AI 0 agr. ellen utolsó 26. helyről esőben éjjel dobogóra hogy sok legyen a pont. Ezt csinálom vagy egy hónapja heti 2x.
Na ehhez a nagypapa tempóhoz képest olyan messze van a kyalami gyorskör vadászat, hogy bár december-januárban szünet-szabi alatt eljutottam oda, hogy az akkor youtube-on talált gamer setuppal simán 42 elejébe kezdtem és pár kör után ment a 41 vége is, tegnap a challenge-ben alig bírtam 43-as kört futni. (Igaz akkor napi 1 óra volt benne, nem heti 2. mint most)Aztán észrevettem, hogy a challenge-ben 15 fok van felhő, és a pálya 22 fokos, ezért átmentem sima hotlap-ba, 27 fokos pálya napsütés és optimal track, ott a "kanapédávid" setuppal már ment pár kör után a 42 közepe majd 42 eleje.
El lehet rohadtul szokni egy autótól, pályától de főleg a tempó hajhászástól. Le is állok vele, inkább megyek 100-as ai ellen az sa gyűjtés közbe inkább majd indulok 1. helyről és küzdök azért úgyis több SA jár talán.
A setup:
Az eddigihez képest (52%) a 45 körüli fékerő nagyon szokatlan nekem, valóban sokkal rövidebbeket lehet fékezni vele de újra is kell tanulni az autót ezzel. Sokkal jobban elkúszik a segge, persze meg kell tanulni ezzel is a féket és nem elképzelhetetlen a 41 eleje.
A kanapD kifejtésnek én is örülnék
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tome0001
senior tag
Sziasztok.
Hol tudom beállítani, hogy minden autónak ugyanakkora legyen a kormányelfordulási szöge/ratio-ja?
Fanalab-ban? Vagy a játékon belül?
Fanalab-ban, játékban és a Fanatec driverben is egyaránt 500 fokra van állítva jelenleg.
Egy mclaren után egy audi teljesen más ebből a szempontból, engem ez zavar valahogy...
Köszi előre is. -
-
fatal`
titán
-
Bandit21
addikt
SA gyűjtés LFM hez téma:
Sokadjára fordul elő, hogy bár próbálok egész normális társaságot keresni public szervereken a rajtnál két dolog fordul elő. Vagy pár hülye előre vágtat majd végül le nyugszik de össze vissza áll a sorba, vagy pedig foghíjas a rajt de nem 1-2 hanem 4-5 autóval.
Mindkettő eredménye az, hogy a zöld lámpával együtt azonnal le von egy SA Pontot mert nem jó helyről indultam.
Ez ellen mit lehet tenni?
Mindkét esetben fogalmam sincs hol kéne lenni mert nem a rajtnal megszokott rajz van hanem a sima ami a versenyek alatt ha közel jön valaki. Nincs zold sáv amibe bele tudok menni.A másik hogy azért mindenhol van pár alap idióta azokat már el kerülöm rajtnal le maradok (zöld után) első körben megvárom hogy ki essen aki kretén. Mert pl Monza ba át rongyol rögtön az első sikanon. Valamelyik Lesmo kijáraton aztán mindig elmennek balra gombát szedni. De egy 30 perces quali nélküli versenybe ha szépen jövök fel és utol érek valakit az 5 körbe aki baromi korán fékez akkor azért mert tőlem von le SA -t a rendszer mert az illető a célegyenes végén nem 150 nél hanem az egyik körbe valami miatt 200 nal már fékezni kezd előttem de valamiért kis fékkel ezért mégis tul csúszik én be rántom belülre, fék, szépen be veszem szűken figyelek hogy ne essek át szélesen kezdem a második balost erre O viszont fogja és mivel ő túl ment a balos második ív előtt ki jön jobbra egyenesen oldalról belém.
Ütközés és miatta safety büntetés both cars....
Így lett pont gyűjtés helyett bukta egy fél órás Monza ahol amúgy 2. lettem szép nyugis gumi vigyázos 1:51 körökkel.
A rajt miatt -1 , mivel belém jöttek -1 és a végén+1 mert ügyesen mentem az 1 mögött...Összesen -1 SA
Király sose lesz meg a 80 nemhogy a 90.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #4874 üzenetére
Én meg gyakoroltam Nürburgringen AI-k ellen, de kicsit kiszámíthatatlanul mentek, meg volt pár elfékezés miatt koccom, plusz csináltam nekik dive bombot is, megszakítottam a versenyt guminyomás állítgatás miatt. Aztán észrevettem, hogy a 97 körüli SA-m már 87-nél tart...
Van valami leírás, hogy milyen játék tipusoknál számol SA-t?[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz tome0001 #4868 üzenetére
Nekem ez a megoldás jött be:
https://prohardver.hu/tema/assetto_corsa_competizione/hsz_4590-4590.html
Teljesen automata minden, "csak" annyit kell csinálni, hogy minden autóhoz kell egy profil fájl, és hozzá kell rendelni az autókhoz. -
Bandit21
addikt
Na Igen, ez volt nekem drága tanuló pénz mert mire december körül kitaláltam hogy az új kormánnyal kicsit rá fekszem az acc re addig a gyerek le vitte 27 re az SA -t.
Azóta meg rohadtul lassan gyűlik, és ha véletlen össze is jön egy jobb futamon 3 + a következő biztos olyan hogy teljesen érthetetlen dolgok miatt végül -1 a szumma, és a napot másfél óra versenyzés után+2 vel zárom. Hurrá 50 helyett 52
Azt nem értem még miért van az hogy sokszor csak zölden villan fel az SA a kor végén de nem emelkedik?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Elméletileg ezzel együtt jönni fog physics update is, szóval a CDA előfizetést szerintem hanyagolom, mert drága kör lesz elavult setupokért Főleg, hogy találtam egy leírást ami alapján én is tudok ilyen túltolt esport setupokat csinálni (csak a mechanical grip-et kell effektíve hozzáfinomítani meg dampereket belőni, amit én is meg tudok csinálni).
#4878 Bandit21
Esélyes, hogy az SA sokkal kisebb egységekkel operál mint a látható szám, szóval ilyenkor csak pár tizednyi plusz pontot kaptál, amit még nem tud felkerekíteni, hogy lásd is.#4841 Laby
Erre elfelejtettem reagálni, pedig akartam mondani, hogy ez így pont jó. Több helyen is azt olvastam, hogy ha csak pár tized másodpercre piros, az bőven belefér, és inkább ez is a cél (mert így pont a határon van az optimális beállítás).f3rdzs0
-
Géjza
őstag
válasz Bandit21 #4874 üzenetére
Mikor még mutatja, hogy hol kell lenned rajt előtt, akkor a zöld rész közepén, elején legyél. Amikor eltűnik és a 70-et kell tartanod, akkor csak tartsd a sebességet és jó helyen leszel.
Mielőtt jönnek a lámpák, már akkor 70-nek menj és így legyél a zöld területe közepe-eleje felé. Mikor eltűnik a jelölés és utána lassítasz, gyorsítasz, akkor jó eséllyel nem a megfelelő pozícióba leszel.
Már a lámpák előtt 70-nel menj és jó pozícióban legyél. Így tökmindegy, hogy ki hol van, te biztosan jó helyen leszel majd a rajtnál.
-
Géjza
őstag
Ha erős kormányod van, akkor persze, lehet így játszani. Ha gyengébb, akkor nem biztos, hogy ez a jó beállítás, mert akkor a gyengére állított erőhatások miatt a finomabb, korai jelzések veszhetnek el. Ez szerintem fontosabb, mint a másik végletben néha esetleg pirosban lévő FF.
T300-amnál (3.9Nm) inkább menjen néha pirosba, minthogy ne érezzem időben a finomabb jelzéseket. Egy erősebb DD-nél nem nagyon kell ilyen kompromisszumokat kötnöd.
-
Bandit21
addikt
Köszi igen ez van amikor a normális rajz van a rajt előtt a színes savokkal. Ez megvan mit kell csinálni ilyenkor. De tegnap rajt előtt valamiért ezt egylaltan nem mutatta. Eleve úgy rakott le hogy bár 3 voltam de az 1-2 előttem volt vagy 100 M re. Elsőre maradtam ott ahol indított, nem jött a zöld sárga rajtos rajz.
Előre mentem hozzájuk, ott sem. És a 70 es se, bár 69-71 el mentem. Aztán 1x csak zöld és -SAregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #4885 üzenetére
Options, General és a legalsót (nem jut eszembe mi talán online stat? ) át kell rakni only multiplayer -re. És akkor amit single player be csinálsz nem számít.
Annyi hogy ha kész kell egy confirm is. A hétvégén erre ment el 1 pontom...[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Hummin
tag
Az új DLC-vel kapcsolatban ki mit vár?
Gondolom a Ferrarin kívül lesz Porsche 992 GT3 R.
Egy Corvette-nek nagyon örülnék, most néztem Corvette ZO6 GT3.R-t még csak tesztelik, 2024-ben indul először. C8.R meg nem GT3 homolog. Bár ha bekerüne még Daytona, Sebring, akár még az is lehetne.
Egyébként pályát még kapunk ehhez? Sebring nagyon fincsi lenne. -
f3rdzs0
senior tag
Úgy érzem túl korán panaszkodtam a múlt heti Kyalami miatt, mert Watkins sokkal rosszabb. Random kipörögnek az emberek és nem fékeznek le, hanem szimplán begurulnak az út közepére
A legutóbbi versenyemen meglepően egyszerűen megúsztam ezeket mondjuk, csak az első körben jöttek belém hátulról (mert ugye miért fékezek kanyar előtt?). Visszaszenvedtem magam 12 helyre, és full örültem, hogy végre nem veszítek pontokat, mert nem törtek össze teljesen már első körben, erre a fél szerver disconnectel. Ahogy látom a végeredmény az volt, hogy az összes split fele disconnect volt, szóval full random nagyon sokan kifogtak jó eredményeket. Laza -120 ELO volt ez a 3 kör mára.
f3rdzs0
-
adrian360
őstag
itt az újabb trailer a következő DLC-ről, mint várható volt : [Lamborghini Huracan GT3 Evo2]
-
Géjza
őstag
LFM-en baszörsz van 45 perces futamon a héten. Legjobb.
Elég ha végigmész és grantáltan top10-ben végzel.Hétvégén magyar vitézek toltak 6 órás baszörsz-t, 45-ból mezőny felébe kvaliztak, fél óra után már top 10-ben voltak egyetlen igazi előzés nélkül. Hullottak a népek, mint a legyek a hegyen. Hogy lehet így felkészülni és menni egy 6 órás futamon, mikor a rajt utáni első pár körben xarrá zúzod az autót. A mezőny nagy része eset, kelt a pályán, ami egy public-on oké lenne, de egy 6 órás futamon...
-
Laby
senior tag
Nordschleife után a legkedvencebb pályám, viszont most nyomtam 2 futamot rajta és olyan szinten felidegesítettek a lekörözöttek...Több másodpercet kapnak körönként, de 10-ből 7 legalább ostoba, és nem enged el időben, nem gondolkodnak.
Mielőtt megyünk fel a hegyre, ott vagyok 1mp-re, lengetik a kék zászlót 20+ helyeken mennek, nem csatáznak senkivel, és véletlenül sem állnak félre, megvárják még 0.3-ra beérsz a seggükbe a hegyen elején. Ahol nyilván teljesen esélytelen előzni, így a kör több mint a felét mögötte kell menni, és persze a hegyi szakaszon a leglassabbak. Olyan helyeken fékeznek amit nem is értek, így nyilván össze is törtem a kocsimat, mert bele kellett satuznom egy terhelésváltásnál.
Annyira idegesítő, és szinte mindenki ugyan ezt csinálja. Nem értem miből állna nekik megelőlegezni és félreállni előtte. Nekik sem jó ha a tükröt nézik egész kör alatt és tolja le valaki őket...Na mindegy, azért sikerült jó futamot is mennem. Imádnivaló egy pálya ez.
-
biker
nagyúr
nem leszek népszerű, de miért mész a seggében egy ilyen balféknek? így pont olyan balfék leszel mint ő, és bele kell satuzz és kiesel.
HA látod, hogy ekkora farok, akkor ne menj a seggébe egy ilyen szakaszonElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
senior tag
Könnyű ezt mondani, de amikor menekülsz a mögötted levő elől, és harcolsz a pozíciódért akkor ez nem így megy szerintem. Próbálsz közel lenni, jelezni hogy engedjen már el valahol.
Nem szó szerint vagyok a seggébe, hisz ilyen pályán lehetetlen is annyira más tempóba/stílusba vesznek minden kanyart, de azért 3-5 tizedre elég stabilan lehet menni a másik mögött, kivétel amikor totálisan indokolatlan nagy féket nyom egy szinte fék nélküli kanyarban.Szerintem nincs ember aki egy ilyen pályán nyugisan lelassulna ~3 másodpercet a hegyi szakaszon, és fél gázon csordogálna messze az előtte levőtől miközben harcol a dobogós helyéért. Ráadásul, ha messze maradsz ugyan ott vagy, mert megint nem enged el az egyenes szakaszon, ott van 3 kanyar meg egyenesek. Ha meg erre az a válasz, hogy elég csak a végén utolérni, akkor mondom hogy pont a hegyi szakasz legvégén történt az eset. Ha ott nem vagyok közel hozzá, akkor az egyenesben megint nem enged el.
-
Géjza
őstag
Hehh, ilyen befutóm sem volt még soha...
Bathurst, utolsó kör, utolsó kanyar. Már megy a tüzijáték, már látom a kockás zászlót is. Előttem pár tizedre egy autó, mögöttem 5-6s-ra egy másik. Előzés már úgy sem lett volna, viszont legjobb köröm miatt nyomtam neki és az utolsó kanyar kerékvetőjén túl hamar adtam gázt és megpörgött az autó...Beforgott és háttal a menetiránynak lefulladt, kb 50m-rel a célvonal előtt. Mondom nem hiszem el...Így elbaxni amúgy egy jó futamot...
Gyors indítózás, be rükibe és padlógáz. Éppen csak meg tudtam tartani a pozimat, de sikerült tolatva a célba beérnem. A mögöttem jövő szerintem nem értette mi történik, csak annyit látott miután ráfordult a célegyenesre, hogy egy autó vele szemben van és tolat, mint az állat. Nem sűrűn láthat ilyet.
Közben villogott a rossz menetirány, attól féltem kivág DSQ-val. Csodás, emlékezetes befutó volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Hobby elektronika
- Windows 11
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Óra topik
- Okos Otthon / Smart Home
- TCL LCD és LED TV-k
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- 15" Macbook Air Retina M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bonatltan
- Új sok garis AM5 félkonfig,MAG B650 TOMAHAWK WIFI+ Ryzen7 7700X (igény szerint memóriával)
- Apple Iphone SE 16 GB Újszerű Eladó!
- Huawei AM61 Bluetooth fülhallgató
- Intel 6.-gen i5-ös "Játékos PC" - Eladó , Számla - Ready !!