Új hozzászólás Aktív témák

  • f3rdzs0

    senior tag

    válasz Géjza #4794 üzenetére

    +1 a kékzászlós körözésnek a kocsi javítása után. Igazából megértem ha felcsesz és nem akarsz végig menni, de így hét elején még bőven belefér a gyakorlásba, de ugye embere válogatja, hogy a hot lapping mennyire tetszik :D Én is van hogy inkább ilyenkor kilépek és csókolom (szerencsére 7+os a SR-om, szóval nem igazán érint, hogy mot veszítek valamennyit, az ELO jelenleg fontosabb nekem azt meg úgyis bukom ilyen esetben).

    #4788 csucsu52
    Ez milyen ELO amúgy? Mindkétszer a mögötted levők voltak a hibásak (bár az elsőnél talán érthető, hogy mire gondolt a Porsche, az egyértelműen a rutintalanság, hogy nem volt türelmes).
    Amikor kipörögtél és ott ütközted veled az meg már BAU igazából. Amíg a yellow flag nincs büntetve, addig egyszerűen túl kockázatos nem csapatni ezerrel. Plusz te még a jobbik eset vagy, mert fékeztél és nem gurulgattál ide oda.

    Az első esetben annyit tudsz ilyenkor tenni, hogy picit a fékre rálépsz, hogy a lámpád felvillanjon, jelezve, hogy para lesz. Igazából én az első kanyart is mindig így veszem a rajtnál, hogy már jó előre adok egy kis féket, mert sokan nem tudják, olyankor hol kell kezdeni fékezni.

    LFM-ben nekem eddig az is pozitívum volt, hogy sokszor mikor valaki ennyire hülyeséget csinál, rád ír verseny után bocsánatot kérni.

    f3rdzs0

Új hozzászólás Aktív témák