Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
Ez is érdekes:
"Billy Khan, az id Tech 6 jelenlegi vezető programozója elmondta, az új Doom mindkét konzolon 1080p-ben és 60fps-sel fut majd. De nem csak erre büszkék, hanem arra, hogy szerintük messze ez lesz a legszebb játék, ami 60fps-sel megy: "Azt akarjuk, hogy játékosok elcsodálkozzanak, amikor ránéznek, hiszen más játékok még 30fps-sel sem tudnak elérni ilyen kinézetet". Azt egyelőre nem tudni, hogy PC-n lehet-e majd 60fps fölé menni, hiszen ezt az id Tech 5 alapvetően nem nagyon szerette. Khan mindenesetre hozzátette, hogy az engine olyan modern dolgokat támogat, mint a fizikai alapú shaderek és a teljesen dinamikus bevilágítás" -
nagyúr
válasz robertosz91 #14588 üzenetére
A vezetőnek az a célfüggvénye, hogy a termék hozza az elvárt pénzügyi számokat. Ha ezt a vezető nem teljesíti, akkor seggberúgják. Ha többször nem teljesíti, akkor ő is repül meg a fejlesztők is, mert egy deficites szoftvergyárat a tőke elfogyása után nincs miből fenntartani. Ha jellemzően a programozók elképzelései érvényesülnének, akkor a szoftvercégek döntő többsége erre a sorsa jutna pár éven belül.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #45185024 #14593 üzenetére
Kartyajatek VR-re? Hat ettol nem fogott el a rohanok es veszek egyet erzes
Ehhez inkabb vennek: Star Citizen VR
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Uhh gyerekek ezt nézzétek meg főleg a videót:
Dragon Front
Az első VR es kártya szimuláció, ha ezt meglátod élőben besírsz és akarsz egyet tuti !
Olyan mint régen voltak a holografikus képek.[ Szerkesztve ]
-
Areturus
tag
válasz #45185024 #14584 üzenetére
Ez a mérés, táblázat ma már nem állja meg a helyét. Pontosabban nem igaz. A mérést még a nagyon korai 172.4-es verzióval csinálták, azóta v236.2-nél tart a játék, s rengeteg optimalizációt kapott. Én mindent felhúzva, -nomansky paraméterrel indítva fullHD-n helyszíntől függően 45-60 fps-t mérek. Ha a ground clutter csúszkát is kicsit lejjebb veszem akkor már 55-70 között vagyok.
-
mlinus
őstag
válasz robertosz91 #14586 üzenetére
de az ARK egy indie játék early access-ben kiadva...
-
robertosz91
tag
válasz velizare #14587 üzenetére
Igazad van, van benne szűklátókörűség, de csak azért mert ha teljesen kifejteném a véleményem, az legalább egy logout cikknek elmenne
Hát igen meglehet drótozni időre is, csak ugye mennyi túlóra van benne? Hányszor viszed haza a munkát? Ez a nem mindegy. Egyébként nem az IT szektorban dolgozom, hanem az iparban (hegesztő vagyok), mi nem drótozunk, legfeljebb heftelünk
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
nagyúr
válasz robertosz91 #14586 üzenetére
ez kb. pont ugyanolyan szűklátókörű hozzállás, csak a folyamat egy másik szereplőjére van kihegyezve. a felsővezetésnek vagy megvannak a saját főnökei, és a nemet ott is pont ugyanolyan sikerességgel fogadják el, mint nálatok, vagy a saját pénzét tette bele a buliba.
egyébként meg csak érdeklődésképpen, hány dologról derült ki mégis, hogy az adott határidőre mégis meg lehetett drótozni?Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
robertosz91
tag
válasz mlinus #14585 üzenetére
Tudod, engem nagyon zavar, hogy mindig mindenki a programozókat szidja, meg a fejlesztőket. Egyszerűen bántja a szemem. Nem neked szól ez a szösszenet, hanem úgy általánosságban. Nem megsérteni vagy kötözködni akarok
Ők valószínűleg értik a dolgukat, a mumus itt a kiadó, meg a felső vezetés. A "hozzáértő" főnökök. Sokszor olyan dolgokat kérnek tőlük, ami tényleg lehetetlen, és ezt nem lehet a drága vezetőséggel megértetni. Ha valamit viszont lehetséges, de több idő vagy pénz kéne hozzá, akkor az a válasz, hogy szó sem lehet róla,, oldjátok meg valahogy" , ez a válasz rá. Tudod az élet sok területén érvényesül az, hogy aki tudja csinálja, aki nem az tanítja, akinek meg gőze sincs róla, na az irányítja.Bocsi az agymenésért!
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
#45185024
törölt tag
Félve kérdezem ha Epic felbontáson Full HD ben vannak 20-30 FPS ek ma akkor abból hogy lesz a next Gen-en 4K 60 FPS ? mert ahhoz minimum 4 szeres teljesítmény kellene egy mai TitánX hez képest. Lesz ???
-
Valdez
őstag
válasz robertosz91 #14581 üzenetére
Az új generáció már könnyebben veszi a 4K-t majd.
-
robertosz91
tag
válasz füles_ #14576 üzenetére
Nézem ezt a grafikont, és örülök, hogy ennyit gyorsulhatnak a kártyák. Viszont nagyon elszomorító, hogy a már "játszható" 30 fps eléréséhez minimum egy 350 dolcsis kártya kell... Ez annyira gáz. Nem túl szép jövőkép.
Jah, most nézem, hogy 4k
De akkor is[ Szerkesztve ]
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
#45185024
törölt tag
Micsoda hírek vannak
"A Computexen mutatkozik be az Nvidia Pascal sorozata?"
Mi van itt megtáltosodott Nvidia ???
De ha megint fadobozt mutattok nekem ...
Látni akarok egy működőképes példányt amin HBM van... MUKODJ !!!
Ha ez így megy tovább jönnek júliusban az Nvidia supported Direct X 12 ONLY programok...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #14576 üzenetére
Nekem a Rop limit gyanúsabb, mert itt csak High preseten mértek mégis csak 12%-kal gyorsabb a Fury X mint a 390X.
Szerk.: Bár lehet, hogy VRAM limit (is) van mert most futtattam egyet és még high preseten is elég magas (D3D Dedicated 4023 MB max, dynamic 2700 MB max) a VRAM használat 4k VSR mellett.
[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
Azért az elég kemény hogy a 390X elver egy custom Ti-t féláron
[link]
DX12 ide vagy oda a Fury X még mindig vRAM limites
btw. Pascal már hardveresen is fogja támogatni az async computeot? -
#45185024
törölt tag
válasz Malibutomi #14571 üzenetére
Ja Pascal miatt fognak majd jobban futni az AMD kártyák az NV supported játékokban, ez mennyire egy beteg világ Vulcanon nincs lassulásuk viszont a 900 előtti szériák elsorvadnak. De van egy érzésem NV ezen nem fog nagyon tiltakozni (betervezett elavulás ) Ebben viszont AMD segített nekik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14571 üzenetére
Feltéve hogy támogatja rendesen...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14571 üzenetére
És mibe fogadjunk, hogy lassabbak lesznek AMD-n ?
Most jön majd csak az nV Kánaán, driverből már nem vagy csak minimálisan lehet majd gyorsítani, mehet a játékba közvetlenül a low-level lassító kód.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legfőbb oka inkább a multiadapter. Mindenképpen olyan leképező kell, ami jó mindegyik gyártó architektúrájára. Meg kellett keresni a közös "nyelvet". Ha nem lenne keverhető multiadapter simán elég lenne az eredeti ötlet az AMD-re és a még ma is engedélyezhető single engine kód az NV-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sayinpety
tag
Nem lehet. Am hardwaret ra lehet tervezni. Velemenyem szerint Microsoft egysegesiteni akarja a hardwaredizajnokat. Talan hibasak vagyunk ebben. Sokat panaszkodtunk eltero front endekre. A DXKG kenyszeriti az IHVt az xBox One integrated GPU front end modelhez. Egysegesitesnek orulok. A modszernek nem.
-
nagyúr
válasz #85552128 #14564 üzenetére
Azért azt ne felejtsük el, hogy az Oxide (saját állításuk szerint) nem egy full DX12 compliant hardverre optimalizált kódot szállított, hanem tett kompromisszumokat annak érdekében, hogy az nVidia kártyái ne kerüljenek olyan helyzetbe, mint anno az FX-ek a Half Life 2-vel. Ennek értelemszerűen jól megfontolt gazdasági okai vannak (a Fury megjelenésekor már kitárgyaltuk őket, és mit ad Isten, igazunk lett), de ettől még a technológiában ott van a potenciál...
... legalábbis amennyi ott van - nehezen tudom elképzelni, hogy az async compute-tal cca. 30%-nál nagyobb sebességnövekedést lehessen elérni egy normálisan megírt motorban."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #14563 üzenetére
Itt nem kérdés hogy az AMD az erősebb.
Az jobb kérdés hogy azok a játékok a népszerűbbek amik az Nv-nek fekszenek vagy azok amit az AMD-nek.
Majd ha a Battlefield 5 lassab lessz 5-10%-al akkor nagyobb pánik lesz Zöld oldalon.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nagyúr
válasz daveoff #14565 üzenetére
ha nem képes a hardware asyncra, legalábbis úgy, ahogy a dx12 előírja, akkor ez azért nem meglepetés.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
daveoff
veterán
válasz Malibutomi #14563 üzenetére
igen látszik, meg az is, hogy nv-n negatív hatással van a teljesítményre, talán ezt mondták is korábban itt a szakik, hogy így lesz. az viszont érdekesebb, hogy nv async nélkül is ugyanott van, mint amd async-el, vagy talán még gyorsabb is tud lenni némi optimalizációval.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14563 üzenetére
Az Async jelen esetben hoz 10%-ot az arra képes kártyán úgy, hogy a másik async off meg szinten van. Még ilyen kiemelt optimalizálás mellett is csak egy hajszálon múlik a dolog... Mi olyan nagy szám ebben ? Ez az a nagy párhuzamosítás ? Egy driverfrissítés hoz ennyit...
AMD-nél az van "felfújva", hogy egy kész/végleges játéknál driverre kell várni, nem pedig egy bétánál mint ez ami még játékként is jelentéktelen Vagy hetekig nincs normális driver olyan saját címekhez sem mint pl. a Battlefront. Még a mostani driver notesban is valami corrupted textúra van vagy mi mint ismert hiba... És elég felháborító, hogy a lényeges dolgok javítása hetekig, hónapokig elhúzódik az ilyen szarok - amivel játszanak vagy tízen a többi csak benchmarkolásra használja - meg prioritást élveznek.
Btw. 50%-os akció van rá, aki szeretne
játszanibenchmarkolni most kedvezményesen teheti.[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #14555 üzenetére
Azért történt változás, a régivel nagyobb volt a különbség, most meg kb. egy szinten vannak. A Fury X olyan 5-10%-ot még gyorsulna, de ennyi... Ahhoz képest, hogy az egyik DX12-re tervezett architektúra a másik meg "nem tudja" elég kicsi, szinte jelentéktelen a különbség. Mindezt úgy, hogy az nV még nem is adott ki erre vonatkozóan drivert és egy köztudottan AMD-t előnyben részesítő játékról van szó.
Szóval szépen fel lett fújva a dolog, de a végére kiderül (megint), hogy azért nagyon nem az a helyzet mint amit az AMD szeretne. A CPU FPS meg látom nálad is ugyanannyit csökkent, kíváncsi lennék mennyi szálat használ most vagy mi történt mert azért annyi változás nem történt a játékban, lassan CPU limitesebb lesz mint néhány DX11-es játék.[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
válasz #35434496 #14559 üzenetére
nincs fent oc progi, így is 1430-ra boostol, szvsz az a 70mhz már nem oszt, nem szoroz....
de egy crazy-t nyomhathatok, ha cain annyira szeretné!
ebben az egészben nem az a lényeg, hogy melyik gyorsabb 2 fps-el, mert annak semmi jelentősége. hanem hanem hogy mit várhatunk a dx12-től, meg ettől az async compute izétől, szerintem az eredmények tükrözik. amd-t talán kihúzza a gödörből, másra nem igazán jó....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz velizare #14557 üzenetére
Extreme
Malibutomi: ja utána visszaolvastam, ez reálinak tűnik. alapon van a kártyám. igazából ez az async dolog érdekes, mert nv-t lassítja, nem kicsit, kikapcsolva hozza az elvárt teljesítményt. arról nem beszélve, hogy még dx11-ben is csak egy hajszállal lassabb a Ti....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz #85552128 #14548 üzenetére
Ne megcsináltam a méréseket, érdekes eredmény született....
DX12 ASYNC ON 62.7 FPS
DX12 ASYNC OFF 68.3 FPS
DX11 65.7 FPSNa mit szólsz? Egyébként a grafika förtelmes, ez a havas pálya még randább, mint ami az előző scene-ben volt. Komolyan mondom, ha ezt a játékot ezzel a hülye dumával el tudják adni, hogy sok egység van benne, meg dx12, meg async, akkor lehidalok. Mondjuk én is megvettem...
Ja és mindenki nyugodtan hasonlítsa össze az eredményeket, a napokban linkelt review-okban látottakkal, azért a custom 980Ti-nek köze nincs azokhoz az eredményekhez...ha még az async-et is kikapcsoljuk, akkor meg aztán...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #14551 üzenetére
Az összes batch és az avg FPS között 10% eltérés van, a CPU FPS-nél viszont már 60%. A grafika változását meg jól titkolják ugyanolyan ronda mint volt, az a felszín textúrázás még mindig kritikán aluli 10 éves szint.
Ez alapján 100+ FPS-hez kevés lenne egy 4790k, míg korábban 160 volt ez a szám.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #85552128 #14546 üzenetére
abu írta korábban, hogy változott a leképző, változott a grafika. hozzátéve, hogy maga a testscene is változott a benchmark alatt, nem maradt semmi, ami alapján össze lehetne hasonlítani az előző bétákkal.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#45185024
törölt tag
"exkluzív effektek"
Belelát a hegy gyomrába és látja a fém tartalmat , ez nem csalás multiban ezzel nyerni ? -
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #14535 üzenetére
Kijött pár órája.
Asyncet nem lehet a játékban kikapcsolni, de a settings.ini-ben van egy "AsyncComputeOff=" paraméter ami az eredmények alapján működik:Extreme, 1080p: Async ON - Async OFF
Kb. 10%-ot hoz az async, ami viszont érdekes, hogy a CPU framerate 60 FPS-sel kevesebb mint a korábbi bétákban.
[ Szerkesztve ]
-
sayinpety
tag
CUDAban nem kovetelmeny a barriers tamogatas. GMUk csak barrier free parancsokat kaphatnak.
D3D12ben DXKG manageli az utemezest. A main command processor OS vezerelt a CPU synchronization miatt. Sok hardwaredizajn nem erre keszult. Am a D3D12 ezert multi engine API. Betoltheto a parancs dedikalt egysegeken. Synchronization kovetelmeny lehet, am ha nem az OS vezerli nem kell ujra-utemezes, cache flush, etc.
-
nagyúr
válasz Valdez #14543 üzenetére
Ez is csak a multi-engine hardveres támogatásának a hiányát mutatja, semmi mást. Ami az érdekes kérdés, hogy pontosan mit lehet megcsinálni CUDA-ban a HyperQ-val (csak compute-ot tud párhuzamosítani, vagy mégiscsak tud grafikát is valahogy), és hogy ezt miért nem bírják DX12-ben kihasználni.
Mondjuk amikor egy ilyen nagyszájú cég ennyire hallgat, az sosem annak a jele, hogy van valami titkos csodafegyver a zsebükben...
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Valdez
őstag
Ez nem mutat túl jó képet a geforce-okról...
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #14539 üzenetére
Nem tudom milyen szavakat értelmezel, de az alapján amit linkeltem biztos nem következtethetsz arra, hogy javítva lenne főleg nem a 16.1.1-től.
Known issue = ismert hiba, nincs javítva, de maguktól még azt sem írták volna be, hogy melyik hibaleírás felel meg a miénknek.Egyetlen ember sem jelezte, hogy megoldódott volna. Mitől is kellene ? Majd ha az említett hiba nem Known, hanem Resolved issue lesz lehet reménykedni, hogy talán sikerült nekik. Az eddigi tempó alapján fél év múlva lehet meg is lesz. A hiba önmagában is elég érdekes, vajon miért nem tudja tartani a GPU a beállított órajelet ? Olyannyira nem, hogy ilyen szétcsúszott képekhez vezet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
viszont 16.2 sem támogat még directflipet, ami azt jelenti, hogy az amd kártyái kikapcsolhatatlan vsynccel futnak jelenleg dx12 módban. a nitrous benchmark a render végén mér rá az fpsre, azért látszanak ott 60+ számok is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz #45185024 #14537 üzenetére
nem hinném, hogy lenne benne. sayinpety régebben leírta, miket tud az engine, ami "új" a dx11hez képest. nem taxatív lista.
btw, új amd drivert nézted már? javítottak egy ilyet:
Display corruption may be observed after keeping system idle for some timeTudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#45185024
törölt tag
Ez a történet kb arról szól hogy új Direct X 12 effektet én még nem láttam, nem tudom van e (???)
Olyan kaliberű biztos nincs mint a víz effekt meg a Bump Mapping volt annó.
Viszont Direct X 12-ben kitalálták ezt a nagy számú objektum könnyedén dolgot, úgyhogy két részre fognak oszlani a játékok lesznek a kócos baba szimulátorok meg a megyek a Dzsungelbe és 200 katonabogár fut a lábamnál kolónia szimulátorok amik meg mocskosul megfogják majd a másik gépet.
Tulajdonképpen az van hogy előbb kitaláltuk a technológiát , most meg azt találjuk ki milyen játékot lehet írni amiben a mocsok sok objektummal való találkozás és azoknak veled és egymással való kölcsönhatása érdekes játék látványhoz vezet, Hitman mit is lehetne, áhh legyen 300 ember, a dzsungel adja magát, de kb mostantól ez lesz... Keresni fogják a nagyon nagy számú objektumokkal való munkát és azokat a témákat ahol ez megindokkolható és ad hozzá plussz tartalmat, és ez nagyon kedvező a különböző élet szimulációknak.
Ja és a grafikonok... hát most öröm van futrinka utcában
UFF.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
No itt bizony a Fury/X szépen elgyepálja a custom 980 Ti-t is...
Viszont gyanítom, hogy az AMD-nek valami spéci drivere van míg az nV a legújabb WHQL-lel volt tesztelve.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14524 üzenetére
Én annyit tudok, hogy az NV jön még egy olyan meghajtóval, ami megpróbál javítani az async compute rontáson, és gyakorlatilag szintbe hozni, vagy 1-2%-os pluszt kihúzni a rendszerből az async off opcióhoz képest. Ez az ahol ők egy picit vesztenek, de az a modell, amit az AotS alkalmaz kedvez a GeForce-nak.
DirectFlip +1-2%-ot hozhat, ha beépítik, mert nem kell sávszélt pazarolni. De ennél többet nem fog hozni.
(#14525) Szaby59: Megcsúsztak egy picit, így szétszedik a frissítést. De márciusban megkapjátok ezt a press frissítést is, természetesen a ma még nem publikus driverekkel együtt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
TTomax
félisten
Az nem lehet,hogy az nV valamit hamarabb beépitett a dx12höz mint az AMD.Amugy a DFtöl biztosan nem nyer sebességet egy kártya sem ha müködik ha nem,söt...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14520 üzenetére
A DirectFlip nincs beépítve, ezért viselkedik furcsán. Többek között az AMD-n ez hátráltatja némileg a sebességet, de egy későbbi verzióban beépítik. Ettől jöhet még egy kis gyorsulás neki. Az NV ezt már beépítette a meghajtóba, és le is profilozta az AotS-t rá. Az AMD még erre a zárt benchmarkra még nem adott ki teljesen optimalizált meghajtót.
Ezek a driverek egyébként márciusban publikusak lesznek, amit megjelenik a publikus frissítés a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
válasz Venyera7 #14516 üzenetére
Még ha driver is lett volna a teszthez normális,csak néhány dolog nincs éppen beépitve a cromptonba,kicsit laggol de az fps megvan...vannak dolgok amin még a dx12 se tud változtatni.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
válasz #35434496 #14518 üzenetére
11 pont a maximum
(#14515) imi123: Nerm vagyok megelégedve a Fury teljesítménnyel látva, hogy a 390X mire képes. Vagy a 390/X kap kiemelt optimalizálást, vagy a Fury van leszarva. Durva 25%-kal több és okosabb sp+jóval nagyobb sávszél mellett gyorsul 4-11%-ot.
[ Szerkesztve ]
-
#35434496
törölt tag
VR
Úgy megy egy db 980 ti mint 2db nano2x Radeon R9 Nano 11
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
#45185024
törölt tag
Na és mit szoltok ahhoz hogy mennyire ki voltunk akadva a Oculus 600 dolláros árán és most a HTC 799 ért jon ki
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyit hozzátennék, hogy amikor az MS arról beszélt, hogy a DX12-es Xbox One kód PC-re hordozható, akkor az igaz, de itt kifejezetten a DX12-n van a hangsúly. Ugyanakkor az Xbox One rendelkezik egy mono eléréssel, ami tulajdonképpen kizárja az Xbox One operációs rendszerének memóriamenedzsmentjét, illetve a WDDM 2.0-t is. Ilyen formában gyakorlatilag az alkalmazás ~5,2-5,4 GB (ezt nem tudom egészen pontosan mennyi) memóriaterület felett direkten rendelkezhet. Tehát allokálhat területeteket, ezek menedzselését az OS nélkül kezelheti, akár defragmentálhat is, ha elég jó a rendszer, illetve az IGP memóriaelérése is teljesen közvetlen.
(#14511) imi123: Szerintem az MS ezt a motort használja majd arra is. Valószínűleg ezért készítik el ezt az újra kiadást, hogy teszteljék az alapot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #14509 üzenetére
A régi motorba ültetik be az UE4 leképezőjét, amit persze az MS alaposan módosított. Ez nem egy tipikus procedúra, mert ilyet nem szoktak csinálni. Jó okkal persze, ha az egyes motorok között évek vannak.
Az eredeti PC-s portból kiindulva így lesz Xbox One kód. De ez a kód a mono hozzáférést használja, vagyis tulajdonképpen az összeillesztésből eredő memóriamenedzselési problémákat el lehet fedni egy direkt erre kialakított rendszerrel, mert a konzolon a fejlesztő 100%-ban menedzselheti a memóriát. PC-n ebből az operációs rendszer és a WDDM2.0 sajnos nem zárható ki, így ott hátrányban lesz egy olyan program, amelyet alapjaiban nem erre a lényegében meghatározott modellre készítettek fel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Az várható volt, hogy a kétmagosok kikerülnek a képből pont azért, mert a low-level jobban párhuzamosítható, tehát az egy magra korlátozódó feldolgozási modell miatt nem húznak majd meg a fejlesztők olyan határokat, amelyeket korábban kényszerből meghúztak. Ilyen formában a négy mag lett a minimum igény, pont a skálázódás lehetősége miatt.
Attól, hogy a kernel driver eltűnik csak a skálázódás lehetősége nyílik meg. Ez is a négymagosoknak előny, és nem a kétmagosoknak.A többi már motorstruktúra kérdése. Nyilván nem kedvező, hogy sok éves a játék alapja, és azt kell átépíteni. Sokkal jobb lenne a nulláról dolgozni, de ez egy újra kiadás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wjbhbdux
veterán
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Egyszer be kell ruházni egy i5/i7-re és jó vagy legalább a konzol generáció végéig ami vagy 5 év lesz, és már lassan 5 évesek ezek a procik. Aki 2011-ben vett egy i7-2600Kt 70 ezerért, az gyakorlatilag 10 évre megúszta a gépbővítést.
Amúgy egy ilyen játékot mint a Gears nem vennnék meg a hulladék Win storeban a kikapcsolhatatlan vsync miatt, nekem ne lagoljon az egér egy shooterben. Működik még az eredeti játék is csak kell egy patch mert nem indul el 2009 utáni dátummal ..
[ Szerkesztve ]
/s
-
mlinus
őstag
válasz #85552128 #14503 üzenetére
tökmindegy, akármilyen gépigénye lehet, amíg win store-os exkluzív, kutyának se fog kelleni...
microsoft megint ugyanazt a hibát követi el mint anno a vista exkluzív halo 2-vel... hihetetlen..
(ennél a sz@rnál még a GFWL is jobb volt, az legalább nem uwp bohockódás volt) -
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #14504 üzenetére
Az az ár kb. azt mutatja, hogy mennyibe fog kerülni neked a VGA-CPU páros beszerzése a játékhoz.
-
huskydog17
addikt
válasz #85552128 #14503 üzenetére
MS-től nem vártam, de a saját terméküknek elég negatív reklám lesz ez. Amúgy azok a csapatok, akik valóban foglalkoznak a PC-vel, jelenleg DX11, sőt DX9 alatt is ezerszer jobb kódot(gyorsabb) csinálnak, mint az MS.
Csak 328.000 Ft? Ugyan, ennyiért egy autót is kapni.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #14502 üzenetére
Elég naiv dolog volt azt gondolni, hogy majd a low-levellel csökken a gépigény azt meg főleg, hogy a kétmagos CPU-k "szárnyalni" fognak. Sejteni lehetett, hogy így legalább nem kell majd annyit (se) optimalizálniuk magát a programot mert áthozhatják a konzolos
tákolmánytkódot egy az egybe ami ugye milyen jó lesz - valakinek mondjuk biztos...Az a 4K spec elég érdekes, 8 GB 390X vagy 6 GB-s 980 Ti (GPU erőben nem egy kategória a kettő...) csak nem itt is sz*pni fog a Fury a kevés VRAM miatt ? Bár lehet MS azt se tudja, hogy létezik ilyen kártya
Amúgy jó ez a Winstore: [link] (keressétek a hibát )
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Gears of War: Ultimate Edition – PC Requirements Revealed – DX12-Only, 8GB RAM & Quad-Core Minimum
"MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @ 2.7Ghz or AMD FX 6-core
Memory: 8 GB RAM (2 GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 650 Ti or Radeon R7 260x
Hard Drive: 60 GB available space
DirectX 12
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR 1920X1080POS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i5 @3.5GHz+ or AMD FX 8-core
Memory: 16 GB RAM (4 GB VRAM)
Graphics: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290X
Hard Drive: 60 GB available space
DirectX 12
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS FOR 4KOS: 64 bit Windows 10 – version 1511
Processor: Intel Core i7 @ 4Ghz or AMD FX 8-core
Memory: 16 GB RAM (6+ GB VRAM)
Graphics: Geforce GTX 980 Ti or Radeon R9 390X
Hard Drive: SSD + 60 GB available space
DirectX 12"Ennyi a DX12 és a low-level előnyeiről, egy újabb trehány PC port, ahol a DX12 csak marketing duma lesz. Low-level mellett 16 GB RAM és 4 GB VRAM FullHD-hez? Ezeknek elmentek otthonról!
Mondjuk a játék engem személy szerint abszolút nem érdekel, de ez egy újabb példa, hogy az MS mennyire magasról tojik a PC portok minőségére, ahol a DX12-nek kizárólag marketing értéke van. Ennél még DX11-el is fényévekkel jobb minőséget és sokkal alacsonyabb követelményt ki lehet hozni. Milyen jó, hogy eltűnt a low-level API-kban a kernel-driver, így elméletben nem kell 4 magos CPU, elvileg 1-2 magos CPU-n is gond nélkül futhatna egy játék, de érdekes módon itt mégis 4 mag a minimum. Értjük, hogy az MS mindenkit a konzolra szeretni terelni, de egy vadonatúj saját technológiát és terméket talán nem kéne rögtön az elején így lejáratni.
A hivatalos gépigényből csak a 30 FPS-t felejtették le.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz #45185024 #14492 üzenetére
Hogy mi van? Architektúráról beszélünk, nem víz alatti óceánokról
A Kepler SM-ben 3db 64-es ALU blokk volt, a Maxwellnél ez lecsökkent 2-re. Átlagos játékterhelés esetén GF / mm2-ben jobb a Maxwell, viszont megfelelő optimalizáció esetén a Kepleres modell jobb lehet, főleg, ha nem sóherkednek a feladatkiosztó logikával.
Emellett a magasabb kategóriákban sávszélesség is lesz bőven, tehát a ROP:MEM arányban minden bizonnyal közelebb lesz a Pascal a Keplerhez, mint a Maxwellhez.Mivel a Maxwell-optimalizációk erre a két területre eléggé rágyúrtak, kíváncsian szemlélem a jövendőt
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Garanciális ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC 20GB GDDR6 Videokártya
- Asus Tuf 3080ti 12gb
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- SAPPHIRE RX 7900 XTX 24GB GDDR6X NITRO+ GAMING OC VAPOR X - Új, tesztelt - Eladó! 360.000.-
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest