- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 10***(X) "Zen 6" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojoando
aktív tag
Szeretnék aránylag jó drónt venni úgy 15eFt körül, ami sima felhasználásra megfelelő volna, és a kamerái is valós 4K felbontásúak, viszont sok az új árus nagy ajánlásokkal és kevés véleménnyel nem tudok jót találni, aki esetleg jót talált küldje el privátba. Nagyon köszönöm!
Illetve annyi kérdés, ha ingyen Choice a küldés, akkor az akciós kód nem érvényes? Bemásoltam, de nem fogadta el a 12 eFt feletti vásárlásnál. -
jojoando
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #81241 üzenetére
Az USB-s aksikat nem igazán dicsérik, kevesebb helyen van az aksi, gyengébb a teljesítménye.
Liitokala aksikat veszek mindig úgy, ( Sanyo, Panasonic Eneloop minőséghez közeli) hogy a paraméterek közt a súly nagyon fontos tényező,
írhatnak rá 10000mA teljesítményt is ha fele a súlya.
De ahogy a fotót nézem eleve alapjaiban 6x 1.5V cellás a sima elem elrendezése, ez ugye aksi és még az USB is , Te tudod. -
-
jojoando
aktív tag
-
jojoando
aktív tag
Csütörtökön korán reggel átment a vámon "May 08, 2025, 04:15CainiaoImport customs clearance complete"
Utolsó bejegyzés : "Várakozás a végső kézbesítő irodába történő szállításra.
A csomag megérkezett a helyi kézbesítő cég telephelyére".
Ami nem igaz, a kézbesítő cégnél nincs. -
jojoando
aktív tag
Már megint a fartő vakargatás a vám után [link] 8. óta nem képesek átadni a DPD-nek, nem érthető megint!
-
jojoando
aktív tag
válasz
Donki Hóte #81194 üzenetére
Előbb írtam, nekem más címre postázták elvileg, ahol nem vettem át az első kézbesítést, aztán másodszorra kihozták a címkén jelzett pontos címemre, de hogy az előző címet honnét vették, talán egy másik csomagról...
-
jojoando
aktív tag
Fura, manapság MPL kiszállítás sem érkezik, amik meg maradtak ( EO, DPD )azok 1-3 napos késéssel kézbesítenek, ha kézbesítenek, mert a kézbesítő rossz címre írja, hogy nem vettem át, mivel nem is az van a csomagoláson címként.
#81191 stomi61Akkor elég nagy konténer csomó várakozik a reptér szegletében, és amit észre sem vesznek. -
jojoando
aktív tag
válasz
Garsza #81153 üzenetére
Bár sokan ezért megszólnak, de én úgy kezdek neki panaszomnak, hogy az eladó csetelésről kijelző képet készítek (Print screen) gombot megnyomom a billentyűzeten, majd a Windows Paint programba beillesztem és elmentem azt, egy néven. Ha a tabletten látszik a probléma arról fotót kéne csinálni, és azt is a PC-re tenni jól használható helyre, mondjuk az asztalra.Ha ezek megvannak , mivel én tudatlan se a kínai, se az angol nyelvet nem ismerem elmegyek a [link] szöveg fordító oldalra 2 linkkel, egyikkel fordítom amit én, egyszerűen megfogalmazok, a másik pedig amit az ügyfélszolgálat válaszol gyorsan le tudjam fordíttatni. Tudni kell 3 perc eltelte után bontódik a cset kapcsolat. Akkor is ha a kezelő keresi a terméket. Szóval ha meg tudod győzni a kezelőt hogy az eladó a ludas , mert úgy hirdette. Egyik lényeges dolog a csetelésre hogy a menűjéből alul kiteszi hogy csetelnél az ügyfélszolgálattal. A dolgokat kérdéseket rövid egyértelmű mondatokban érdemes kreálni, ami nem félre érthető.
-
jojoando
aktív tag
válasz
Garsza #81150 üzenetére
Ügyfélszolgálatot keresd, azzal vedd fel a kapcsolatot, előtte az eladóval történtekről készíts képernyő képeket, illetve a tabletról is fotót ha látható rajta mi a baja.
A csetelés során megadod 4x az eladási számot , illetve jól kell válaszolni a feltett kérdésre, és beadja a "kapcsolom az Évát-ra" eztán lehet velük csevegni, nekem megy hamar mindig.
Persze ha védelmi időn belül vagy mert az 1-2 év gari felejtős -
jojoando
aktív tag
Ez attól függ a vámosok melyik konténerbe teszik. szállítási száma: LP00722657252066 amíg az EO nem veszi át fizikálisan addig nincs értelme úgy keresni.
Ablakmosóval én is így jártam, 3 hétig repülésre várt, most legutóbb egy másik rendelésem 4 félét egy csomagba tettek, abban is hasonló cucc és 1 hét alatt ideért éppen az ünnepek miatt vár majd a kiszállításra, jó 1 hét alatt ideért Shationból.Kellemes Húsvéti ünnepeket! All!
-
jojoando
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #80784 üzenetére
Sokszor pont fordítva van, ha egy helyről vásárolok több ideig szöszmötöl vele a gyűjtőjük, mint mikor ugyanúgy 1 kosárba teszem és a dolgokat pár nap alatt az egyik Shtatam városába viszik és összeteszik más dologgal. Pedig a másik cikk a keleti városból indul, de 1 csomagban kapom meg, a jelenlegi valamilyen folyadék( Mosószer?
) , evvel eddig is vacakoltak .
-
jojoando
aktív tag
[link] EO hozza majd ki de nagyon lassan halad idehaza. Tegnap este a követés még a vámról távozást írta ki, az Aliexpressznél még repülőre vár
harmadszorra veszem ezt a "szuper" vízlepergető vackot, 2 megérkezett de csak hasonlóak a hirdetett termékhez zöld az alja átlátszó a teteje, de az eső valahogy hasonlóan tapad a szélvédőn, mint előtte. És még a doboz címke is más, nagyon kíváncsi lennék a harmadikkal esetleg küldenek-e igazit vagy megint valami hamisított vacak érkezik ablakmosóval feltöltve. [link] most innen rendeltem, előtte ettől [link] 150ml helyett [kép] 120ml küldött, annak is egy része elfolyt szállítás során. A maradékkal az ablakot lekentem de semmi varázslat, olyan mint a nano szeres ablakmosó, kamu. -
jojoando
aktív tag
Már megint gond van a reptérrel, a vám után nem képesek 4 nap alatt átadni a kiszállítónak, de most miért?
Se ünnep se más nincs, ami zavarhatná a munkájukat! -
jojoando
aktív tag
válasz
djsunstealer #80429 üzenetére
Át kell gondolni, ha itt veszed az SSd-t van rá garancia, de kintről 14 nap után az eladón múlik minden. Én is vettem 256Gb Flash Drivet aztán megáll a másolás egy idő után, fogalmam sincs mit küldtek. Ilyeneket csak itthon...
-
jojoando
aktív tag
válasz
djsunstealer #80427 üzenetére
Furán gondolkodnak kínában, nekem a kosárba tett és egyszerre , egy városból rendelt terméket nem tettek össze, most jön egy csomag, amit máshonnét átküldtek és a másik megrendelésemhez tették, és majd majd talán az ExpresszOne kihozza, manapság gyatra a munkájuk, amit mára írtak, kocsira sem tették, írás róla majd este, kíváncsi leszek mivel indokolnak egy ki nem szállított terméket.
SSD-t sosem rendelnék kínából, átírják a promptot aztán a fele sem igaz a tárhelyről, itt a hardveraprón viszont sokat árulnak jó márkákkal, nekem is van vagy 4 db ami stabil, csak lusta vagyok kitenni árulni. -
jojoando
aktív tag
Imile csomagszámot hol lehet normálisan lekövetni?
Az eladói oldalon sorolja "elvileg mi van" más követők rá se látnak.
6022125928158 -
jojoando
aktív tag
válasz
Surci1 #80049 üzenetére
Nekem a postán fordult elő, adtam fel a csomagot és a kezelő olyan flegmán tette a zacskóba a kisérőlapot amit nem zárt le, mondanom sem kell, a csomagot sokáig nem találták, ezt tapasztalva adtam fel nemrég ugyanott csomagot, a kezelő megírta a dolgokat, kifizettem az összeget, erre az öntapadós zacskót és kisérőpapírt rátette a csomagomra, erre már kértem, a szemem előtt ragassza a csomagra a zacskót és a kisérő papírt is tegye bele, még az lesett, hogy ilyet kérek, hmm sajnos, de így legalább megkapta a címzett.
-
jojoando
aktív tag
Ezt nem értem, Choice rendelés 3db esetén ingyenes szállítással Stationból jönne mind 3, erre egyiket megkaptam már, másik a vámon itt a hatmadik még a kínai elosztóközpontban, mind egy városban vásárolva, mégse tették 1 csomagba, fura, máskor képesek messziről egy csomagba küldeniük. Persze amiért vásároltam, az még kínában
-
jojoando
aktív tag
Érdekes vásárlás, panaszoltam, hogy 10 napja semmi változás a csomagkövetésben és a raktárból már "elvileg" a Holland vámon volna a vásárlásom, kissé fura, hogy ezért szólni kell ha a frissítés elmarad.
-
jojoando
aktív tag
válasz
FirstTripla #79844 üzenetére
Várni sosem szabad, én nem tenném, intézni kell mivel az idő halad és kicsúzhatsz akár egy hiba miatt is. Amennyiben a vásárlási oldaladon beszélsz vagy írsz az eladóval, akkor azzal beszélsz, a fő oldalival lehet az ügyfelest elérni.Ahol az összes vásárlásod van. Akár a vásárlási számodat sokszor ujra beírva és disput vagy refund.. gombokat sokszor beadni, beadja a cset lehetőségét.
-
jojoando
aktív tag
válasz
FirstTripla #79841 üzenetére
Többször írtam az élő ügyfélkezelővel levő kapcsolatot. A bizonyítékok megvannak, az eladóval beszéltél , fotózd ki mit akar, aztán ezekkel keresed meg az élő ügyfelest, de csak délután vagy este, mert reggel sok a panaszos, délután kevesebb. Addig lapozz a csetben, amíg nem írja ki az ügyfelest, azután lehet csevegni vele angolul. Én a google transsal 2 ablakban jól meg tudom értetni magam. https://translate.google.com/?sl=auto&tl=hu&op=translate simán kopi és beillesztéssel beszélgetsz vele, DE 3 perc múlva lekapcsol a kezelő, addig bármit de be kell írni.hogy ne az legyen,
Más kérdés: Aksit meddig vacakolnak míg postázzák? 1 hét alatt csak a Holland postának küldve az engedély MN/Ni aksival.
-
jojoando
aktív tag
Szerintem 9-e után indulnak be addig semmi se megy, tavaly legalábbis így volt.
#79814 FirstTripla jojoando #79813
Nem fogják újraküldeni az biztos, a refundot indítsd meg, illetve élő ügyfelessel tisztázd az ügyedet, ha elsőre nem sikerült, ott is van LUKE, akkor másnap is rámenősnek kell lenni.A ragasztást nézve az elosztóközpontnál egy sima matricát tettek rá, ugyanolyan nagy mint a küldési címke. Eléggé szembetűnő.
De az eladóval is beszélj, ő mit mond rá, van sok rendes eladó. -
jojoando
aktív tag
válasz
FirstTripla #79812 üzenetére
A kiszakadt oldalról nincs videó, vagy fotó? Vagy az az alig látható fehér folt volna? Azt ki kellett volna emelni és odaírni hogy lyukas zsák, illetve a belülről is fotózni.
Általában délután 2-3 felé könnyebben kapok élő ügyfélszolgálatost, azzal beszélek, mindig elérek valakit, és ha gond van tisztázzák. Szerencsére nem sűrűn fordul elő, bár olyan is akadt 2 héten belül 2x is visszafizették az árat, de a személyes beszélgetés után.
Addig kell írni bármit a válaszokra, míg beadja a kezelőt, 1-3 perc alatt beszokta. -
jojoando
aktív tag
Manapság a MN/Nikkel aksik Hollandián keresztül milyen gyorsan érkeznek meg?
-
jojoando
aktív tag
válasz
motrola #79612 üzenetére
Nézhetném a kamerámat is akár, ha igaz dolgokat írnának a követőbe hivatalosan, de nem. A csomagkiszállítást 14 órakor leállította pénteken, nekem a címemhez írt 6 karakternyi hülyeséget, aztán azt hazudta" nem voltam otthon" címszóval a környékemen nem járt abban az időszakban, a megadott postázási idő előttre írta a próbát, ami természetesen nem volt igaz. Feljebb írtam, ma Kecskeméti depóból jött a kézbesítő 1-s, és átadta nekem, illetve még vagy 3 más emberkének a csomagjait, aztán ment tovább, a másik Bp-i Depós később hozta DU 4 után a másikat, azzal nem aggódtam, mert közel a depó, beugrottam volna érte. Minden esetre a magyarázkodást nem szerettem volna az Aliexpresz felé hogy "nem vettem át a csomagot" mert a DPD nem is adta át.
#79611 Intruder2k5 Nem kevered te a postai díjat a vámmal? ECS-s csomag esetén van kezelési díj, amit a postának fizetsz, ha fizeted egyből 550FT, ha postásnak, akkor a duplája. De ezt emailba el is küldik részedre. -
jojoando
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #79609 üzenetére
Az MPL nekem sosem vámkezelte, kivéve ha az értékhatáron túl nyúlt a vásárlás ára, de azt egyébként mindegyik vámkezelni köteles. Azt a vámhatóság teszi, a fuvarozó cég sosem, csak kiszállítja.
Buta dolog, de ez egy összevont tevékenység, Posta-Vámhatóság-Posta-kiszállító cég. -
jojoando
aktív tag
válasz
martongunar #79583 üzenetére
A péntekiről kaptam, de mégKecskemétre teszi a szállító járművet úgy, hogy 6 órától jön errefelé Budapestre.
-
jojoando
aktív tag
2025-01-06 05:49 A csomagja úton van
Kecskemet , HU
Szerintem megint elindult talán felém a csomag, aztán kiderül mi lesz, ha a térképen meglátom a kocsit a környékemen elindulok a járműhöz, mást nem tudok tenni.
A második kiszállítás talán sikeresre sikerül amellett jön egy másik is ma az BP ról -
jojoando
aktív tag
válasz
dredjudge84 #79578 üzenetére
Onnan a fotó, de mit akarsz evvel mondani?
-
jojoando
aktív tag
válasz
#91658752 #79575 üzenetére
A telefont az automata lekapcsolja 10 perc után az ügyfeles helyett ( Nincs annyi pénzem, hogy fél napig hivogassam a céget) , illetve jelenleg a Budapesti DEPO KO azaz Kecskemétről hordják fel Budapestre a csomagokat, így már nehéz beugrani érte.
#79576 martongunar nem -
jojoando
aktív tag
Mit lehet tenni a kiszállító (DPD ) céggel, ha a terméket kiszállításba teszi délutáni átvétellel, majd 14 óra után a csomag követésből a kocsit kikapcsolja, és MÁSNAP!! ír egy levelet sikertelen kézbesítésről, majd ezt hivatalossá teszi, azaz a nyomkövetésben a "nem volt otthon" nemzetközi bejegyzést teszi. Otthon voltunk és az adott időben sem volt a lakó környezetem környékén sem a kocsijuk Budapesten a Kecskeméti jármű. ( a csomagot ott vette fel
-
jojoando
aktív tag
Fényképezőhöz keresnék jó teljesítményű AA Aksit.
Akinek van jó márkája, linkje küldje el akár privátban is.
Köszönöm!
A Jelenlegi Panasonic eneloop nem vált be. -
jojoando
aktív tag
válasz
Alpachino #79457 üzenetére
Nálam is, de nem egyedi, a munkarendük hosszabb volna, mint ami az év utóján lehetne. A DPD sem hozza ki holnap, pedig 19. órakor tegnap a tranzitból átvitteket kihozták az éjszakába áthoztat viszont majd hozzák. Pedig náluk volt éjjel , Teszem hozzá délbudát ma a kecskeméti kiszállító segítette ki, hogy utolérjék önmagukat.
-
jojoando
aktív tag
válasz
nagysandor79 #79440 üzenetére
Nekem ha VPN-k akkor kér és küld kódot az email címemre.
Egyébként 1 hónap után sem, csak ha új országból lépnék be. -
jojoando
aktív tag
Éjszaka meg ma megérkezett 2 megrendelésem és vámolták is. Kérdés, lehet megkapni esetleg ebben az évben vagy felejtős? Egyik DPD, azért bemegyek, a EO már kérdéses, kérdés megkaphatják-e ezen a héten vagy raktározna a reptér?
-
jojoando
aktív tag
válasz
martongunar #79251 üzenetére
Este éjszaka az nekik a reggel, , ilyenkor 14-15.00 óra körül a jó mert mennének haza vagy a nap végén vannak, nekem ez időtáj vált be és ilyenkor elérhetőek, reggel délelőtt nehezebben. vagy alig.
-
jojoando
aktív tag
válasz
martongunar #79246 üzenetére
Nem mindegyik ügyfele normális, vannak akik megértőnek, barátként kezelve hajtanak el, meg ígérget, vagy tényleg sötét. Nem könnyű a jót kifogni, volt mikor 10 napig beszélgettem 20 perceket az aznapival, a válaszuktól függetlenül vagy segítettek, de sokan nem.
Példa kocsi elektromos pumpa készülék jó, mellé kaptam egy más csavarmenetes tömlőt, na bizonyítsam be hogy 3 menet nem tekeredik a gépbe és elmegy mellette a levegő. Azt az 1mm kifotózni , vagy levideózni az egészet, volt vele kis meló, illetve a történet, hogy ilyen lehet... Visszaküldtem Spanyolba értékét visszakaptam. Melós volt, de... -
jojoando
aktív tag
válasz
martongunar #79244 üzenetére
Nem kioktatás képpen, de kissé rámenős vagyok ilyenkor, párszor az ügyfeles a főnökéhez ment kérdezni a dolgokat, azóta ha esetleg volna panaszom ritka hogy beszélni kell velük, csak beküldöm a tényeket és vagy visszaküldöm, vagy azt sem kérik, persze kisebb értéknél. 5000Ft alatt. Felette visszakérik Spanyolba...a GLS küldéssel.
-
jojoando
aktív tag
válasz
martongunar #79241 üzenetére
Inkább az ügyfélszolgálattal tisztáznám emberrel, mint a gépi válaszokkal.
Nem tudnak túllépni egy dolgon, inkább beszélnék fél órát is velük az igazamért.
Ha Nem értelmes ügyfélszolgálatost kapsz másikkal kell beszélni. -
jojoando
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #79231 üzenetére
Csak azért írom, mert manapság sok levelet teszek spamba, mivel érdekes módon, a nevemre, email címemre érkeznek nyerési, csomag átvételi és még sokfajta gyanús levelek, de ez most igaz.
Hogy honnan veszik ezen adatokat nem is értem. -
jojoando
aktív tag
A postánál ma munkanap van? Jött emal, ma hozzák a csomit! Hurrá!
-
jojoando
aktív tag
válasz
shokobanana #79127 üzenetére
Nálam pont fordítva volt 2x átkérdezte a raktárosokat, mikor visszajött hogy nincs meg a csomi, kérdtem tőle erről igazolást, akkor még egy videót végignézett a szállítóét, hogy kinek adta át a csomagot, utána megtalálta, de ha nincs meg, megírta volna.
-
jojoando
aktív tag
[link] nem tudom elhinni, hogy egyik promóciós kód sincs ráhatással! Black ide vagy oda
-
jojoando
aktív tag
Ha 3 dolgot rendelsz, ( opcionális) vagy Choicés termék aminek ki van írva a 12-15 napos kézbesítés, azokkal jobb esetben gyors szállítást kapsz, még ha nem is egy helyről vásárolsz teszed a kosaradba és fizeted egybe az egészet. Csak mind choicés legyen. Illetve a szállítási opciónál is lehet választani ( jobb oldalt fenn, ahol a free shippinget írja) kisebb nagyobb ráfizetéssel gyorsabb szállítást.
-
jojoando
aktív tag
válasz
d.beni #79026 üzenetére
Mondjuk Choicés rendelésbe ugrok bele, és alapba írja ki mindig: [kép]
Gyors Szállítás· Ingyenes visszaküldés
de ha sokszor nyomsz a termékre, beteszi abba a vásárlandó terméket ugyanolyan áron.
700Ft-s dolgot nem küldenék vissza, de pólót ( 3600Ft ) már 2x fizettek vissza visszaküldés helyett.
Beszélni kell az eladóval, és az ügyfélszolgálattal, nekem be szokott jönni. -
jojoando
aktív tag
válasz
nikicaa #79015 üzenetére
Lehet nem volt raktáron, berendelte de még nem kapta meg, vagy lusta az eladó, illetve olyan is van, hogy a rendszert nem frissítették, ...
EO!
Ügyfélszolgálattal felvettem a kapcsolatot, és sikerült a szállítóval beszélni, és gyorsan elértem a postázási helyén, így megkaptam a csomit, amit esetleg este 8 ra hozott volna ki ma, pénteken. -
jojoando
aktív tag
válasz
Dr. Szilikát #79014 üzenetére
EO futár a számát küldték, de nem veszi fel.
Pedig elé mennék ha a környéken van.
Az itteni állandó futár ilyenkor a 40-50 csomagot adja át, ez a 8-l jár. -
jojoando
aktív tag
Üdv! Létezik olyan, hogy a futárnak kiadják a csomagot, de mégsem hozza ki, mert lassú és nem képes vele haladni? Ma nem a szokásos futár jön és csiga lassan dolgozik, rossz nézni ahogy halad.
-
jojoando
aktív tag
válasz
Bigemperor #78983 üzenetére
Megkérdezi az ALI ügyfélszolgálattól, miután beszélt az eladóval.
-
jojoando
aktív tag
válasz
btraven #78920 üzenetére
07:55:05DEP Depóba érkezett (HU - Törökbálint) 11:37:54E82 Kiszállító depó kapacitáshiány
még jó hogy most ment el a ház parkolójából...
Na végre kiadta, hogy ma nem, de egyébként beszélgettem kiszállítókkal és azok hozták a fenti szöveget, azaz 11 óráig ha kiindul a szállító, megkapod, olyan is van, hogy Du. kapsz levelet, mert a második körét futja, szóval ilyen is van. Ma itt esett a hó, megállt minden
-
jojoando
aktív tag
válasz
z2solti #78915 üzenetére
Az árban olcsó, de vásárláskor a jobb oldali fotókat lehet megvenni, ( ha ráklikkelsz láthatod bal oldalt amit kapsz) illetve belépés nélkül, mint első vásárlói árakat adja ki, belépve az drágább lesz.
AZ EO mikor írja meg, ha mégsem ma hozza ki a csomagot?
A küldemény feldolgozás alatt, szíves türelmét kérjük.
ezt adja de már elmúlt 11 óra. -
jojoando
aktív tag
válasz
MaxxDamage #78900 üzenetére
ExpresszOne bejegyzés részlet!
"Ezen reggeli megerősítése / értesítés hiányában kérem, hogy aznap ne várja a küldeményt, az értesítési kiküldést és a csomag kiszállítását várhatóan egy munkanappal később fog megtörténni."
-
jojoando
aktív tag
válasz
dredjudge84 #78872 üzenetére
Én pólót rendeltem 6xxl méretben, a leírásban szerepelt a mellbőség, aztán mikor megérkezett jelöletlen méretű terméket kaptam lefotóztam a méretét, mellé tettem mennyinek kéne lennie, REFUND, 3 napon belül visszakaptam a pénzem, nem kellett visszaküldeni, bár én a visszaküldő matricát kértem, mit csináljak egy kis méretű termékkel. Beszélgettem az eladóval, kérdtem, most figyeljen oda és küldjön megfelelő méretet , de másodszorra sem volt képes rá, visszakaptam megint az árát, de a pólónak jobban örültem volna.
-
jojoando
aktív tag
Olvasom amik érdekelnek közt hogy black friday-kor
olcsóbb lesznek egyes termékek.
De az mikor lesz?
Nem írja sehogy sem. -
jojoando
aktív tag
válasz
hubber19 #78561 üzenetére
Az ügyfélszolgálatok működésével és a panaszkezelésével szemben tett panaszokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatósága jogosult vizsgálni.
A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény VI. fejezete tartalmazza.
A Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségeiről a www.kormanyhivatalok.hu címen talál tájékoztatást.
Amennyiben rendelkezik ügyfélkapuval, úgy panaszát azon keresztül a https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=61bf1c56-3705-4710-8d3d-8cfcdc972e26 címen elektronikusan is benyújthatja.Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium a megnövekedett számú fogyasztói panaszok miatt a webáruházak és futárcégek tájékoztatási és panaszkezelési kötelezettségének fokozott vizsgálatára szólította fel a fogyasztóvédelmi hatóságot.
Ha az ember nem tesz érte semmit sem, ne is várjon csodára, néha sajnos meg kell tenni, mert nem fog változni semmi sem maguktól. Aztán lehet bízni változásra, nélküle a karácsony fekete is lehet egyeseknek.
-
jojoando
aktív tag
-
jojoando
aktív tag
válasz
.-..-. #78510 üzenetére
Most néztem az Ali oldala jól működik.
Csak tanácsolni tudom, hogy PC-n csinálj egy kis takarítást a Ccleaner programmal, hátha valamelyik coki bezavar a felület indításába, Általában csak Google chrommal lépek be az oldalra, jelenleg is simán megy az alap linkkel, tehát nem a levelező ikonjáról.
Ingyenes a program : [link] és egy kis védelemnek ez nagyon jól blokkol reklámokat, és nem zavar bele semmibe : [link] -
jojoando
aktív tag
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de előtte készítsél fotókat bizonyítékot mit kaptál meg és mit nem, illetve az eladóval való beszédet is fotózd ki, hogyha kell és kérik akkor legyen valami bizonyítékod a történtekről, anélkül felesleges a keresése. Délután könnyebb innen elérni őket kezded avval mi a vásárlási számaid sora amikkel a gond volna.
-
jojoando
aktív tag
válasz
yogibear #78497 üzenetére
Ez most nem éppen Alis téma fórum, és a határvonal nem, minden esetre a depóban 30 000 db csomag vár kiszállításara, mivel Én bementem és semmi segítő készség nem volt átadás terén. A 4 helyett 3 irodai munkás volt, és nem is akartak megkeresni semmit sem... A fenti címen raktárak termek vannak, házgyári panelok sehol az mellette volt , most a kőkorszaki tetemeket keresnek kis készséggel. [link] [link] itt
-
jojoando
aktív tag
válasz
gyulazsolti #78490 üzenetére
Jobb a telefon mint a pc bizonyos tekintetben. Telefonon ennyivel több a bejegyzés, azaz BÁR NEM KÉRTEM, de őrzik a csomagomat ingyé...
yogibear Határterület az írásod a Törökverő utca a 22-é [link] . De mindegy is, a lényeg hogy a csomagot nem voltak képesek kézbesíteni. A házgyár a másik oldalon volt a Kondorosi úton.
g0dl nekem más címmel indokolták hivatalosan hogy nem kézbesítették, aztán a telephelyen kiderült, hogy a megadott cím hamis volt a csomagon az én címem szerepelt normálisan, viszont hivatalosan gyorsan a csomagkövetőbe a korrekt ügyintézést írták bele, illetve a hazug dumát a címről. -
jojoando
aktív tag
válasz
gyulazsolti #78488 üzenetére
Nem írta ki? Sajnos az enyémet fel sem vette a kiszállító kocsi pedig itt van tőlem 500 méterre a DPD kiadó Budafokon
-
jojoando
aktív tag
válasz
gyulazsolti #78480 üzenetére
Ha regisztrálnál az email címeddel a DPD-re jobban tudnád követni a csomagod
mivel a keletkezése után már megjelenik nálad telefonon is.
Track17 szerint:
2024-11-05 16:39
HU, Debrecen, Csomagja az átvételi pontra került 2024-11-05 16:28
HU, Debrecen, Csomagja az átvételi pontra került
-
jojoando
aktív tag
Tedd össze a kezed, hogy a második kört bevállalta a futár és még akkor is szállít reggel 6-tól, ha tényleg kiviszi, Sokunknak ezt sem teszi meg a felettem írónak sem
gyulazsolti Valami Budapesti csomagpontra viszik a csomagod.
-
jojoando
aktív tag
válasz
hubber19 #78469 üzenetére
Egy fogyasztóvédelmi levelet megérne ez az áldatlan állapot, mikor is még az ünnepek előtt vagyunk.
A múltkor kis probléma volt az ExpreszOne cégnél is, de ott az erőiket 2 napra átcsoportosították és rendbe is jött a kiszállítás, csak hát át kéne nézni a területi viszonyokat és azt az igényekhez igazítani. -
jojoando
aktív tag
válasz
hubber19 #78466 üzenetére
[link] Előbb írtam, Felénk mi van, az biztos sofőrjük nincs a csomagok ott rohadnak a raktárban mint a trágyacsomóként összehányva Kupacokba...majd ha rád kerül a sor véletlen, kihozzák.
V! Lehet 10 cég is ha képtelen a szolgáltatást tisztességesen csinálni, Az MPL ma jelezte ha ma át tudják venni a csomagot, holnapra ki is hozzák. Eddig is hozták az Alist is ha megkapták.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Spórolós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Keresünk dokkolókat
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Honor 8 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest