Új hozzászólás Aktív témák
-
LOTR
addikt
válasz AMD Power #1550 üzenetére
miért kell előre temetni?
ez továbbra is Volvo fejlesztés, csak Kínában is fogják gyártani, ennyi
nem csak a "szemetet" és a hamisítványt készítik ott, jártak már az űrben is, tehát tudnak minőségit is előállítani ha arra van igény, a sok "replika" koppintott autó is szimplán csak azért van, mert annyira gyorsan fejlődik minden, hogy az ipar máshogy nem lenne képes követni, jelenleg a minél gyorsabb fejlődés a cél bármi áron, szerintem néhány év(tized) és talán vissza fog állni ez a tendencia, amikor is lesz idejük rámenni a minőségre, addig meg a hazai piacra gyártsanak olyan és annyi cuccot amire a piacon igény van, ez Európában a szigorú előírások és követelmények miatt úgysem fog elterjedni (már ha konkrétan az autókra koncentrálunk)
mi meg vesszük tovbábbra is az európai Volvokat, amíg olyan van, nincs gond, és amekkora tőke van Kínában, lehet csak előnyére válik, de pár éven belül ezt úgyis megtudjuka németek is idehozták hozzánk néhány autómárkájuk és rengeteg alkatrészük gyártását, és attól függetlenül, hogy ez is Európa ők is azt mondták akkor, hogy áh ez a keleti blokk, amit itt gyártanak abból nekik ilyen nem kell?
szerintem ilyen itt sem volt, hiszen szinte minden németnek német autója van amiknek nagy részét (lehet némelyiknél az egészet, nem tudom) itt és a keleti térségben rakták össze[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
CYBERIA
őstag
válasz AMD Power #1550 üzenetére
Akkor lett ez az egész el*a***a, amikor a Ford kezébe kerültek, most már én is beismerem.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1553 üzenetére
ha nem kerülnek a ford kezébe, már réges régen tönkrementek volna
amúgy miért kell azt gondolni, hogy bármivel is rosszabb lesz ezek után a volvo? miért lenne az jó a geelynek? növelni akarja az eladásokat nem csökkenteni, a prémium szegmensben viszont ezt nem igazán lehet minőségrontással együtt járó árcsökkentés alkalmazásával elérni...
a ford nagyjából technológiát szívott ki a volvoból és fizette a veszteségeit. a geely minden bizonnyal ugyanígy tesz majd, de mivel van egy valag pénze, ezért valüszínűleg fejleszteni is fog, amire a fordnak viszont nincs/nem lett volna pénze.
korai lenne kijelenteni, de arra is van esély szerintem, hogy a fordnál jóval jobb tulaj legyen a geely...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1554 üzenetére
„amúgy miért kell azt gondolni, hogy bármivel is rosszabb lesz ezek után a volvo?”
Nem lesz rosszabb, csak még kevésbé lesz Volvo. A régi értékekből gyakorlatilag csak a biztonság maradt, már pedig én a régiek miatt kedveltem meg a márkát.
Ez a Steve Mattin nevével fémjelzett jelenlegi irányzat arra semmiben sem hasonlít, az új S60 egy szopottgombóc, már öthengeres benzinmotort sem lehet rendelni hozzá.
Az új Volvo egyre inkább széles réteget céloz meg, emellett egyre fiatalosabb is, én pedig inkább az érdekes kocsikat szeretem, és mindig is a komolyabb stílust kedveltem a fiatalos helyett.Azt már csak mellékesen jegyezném meg, hogy egy Volvo legyen svéd.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1555 üzenetére
de miért lenne kevésbé volvo? az új s60-hoz semmi köze a geelynek, ahhoz, hogy nincs 5hengeres benzines szintén, ezek mind a ford alatt megkezdett és véghezvitt módosítások.
a komolyság egy dolog, erre megvannak az ezt képviselő modellek, nehogy már az gond legyen, hogy van 3 (c30, c70, s60) fiatalosabb modell. vagy akkor a mercedes S osztály is komolytalan hulladék, mert az A osztály az?
igen, valóban szélesebb rétegnek szólnak az autói. lehet, hogy azért van így, mert van egy kapitalista piaci versenynek nevezett valami, és ha nem tudnak egyre többet értékesíteni, akkor lemaradnak, és nem lesz pénzük a "klasszikus" volvo modellek fejlesztésére, gyártására sem. én nem hiszem, hogy bármi gond lenne azzal, ha több autót adnának el.
konzervativizmusban, ami szintén egy "volvos" érték, szerintem bőven veri nagyjából az összes prémiumgyártót, az, hogy a legtöbb modellben nincs egy baromi nagy (érintő)képernyő a középkonzolon, engem máris a potenciális vevők közé sorol.Azt már csak mellékesen jegyezném meg, hogy egy Volvo legyen svéd.
ejj, gondolom akkor is ágáltál, amikor az első S40/V40 sorozatot nekiálltak hollandiában gyártani...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1557 üzenetére
„az új s60-hoz semmi köze a geelynek, ahhoz, hogy nincs 5hengeres benzines szintén, ezek mind a ford alatt megkezdett és véghezvitt módosítások.”
Az a helyzet hogy nekem az első pillanattól fogva nem igazán tetszett az S60, az meg lényegtelen hogy ki kezdeményezte az öthengeresek kivonását.
Az hogy a Geely az új tulajdonos igazából csak hab a tortán.
„nehogy már az gond legyen, hogy van 3 (c30, c70, s60) fiatalosabb modell”
Ez a három legújabb modell (designban biztos), a C30-at és a C70-et számomra a ráncfelvarrás tette nehezen emészthetővé, kicsit félő hogy a további típusoknál is marad ez az irányvonal. Nem tudom hogy azok után hogy Mattin elment, milyen irányba fog Horbury menni, de remélem hogy teljesen a maga stílusában fog tervezni.
Ízlések és pofonok, nekem nem ez jön be.
„ejj, gondolom akkor is ágáltál, amikor az első S40/V40 sorozatot nekiálltak hollandiában gyártani...”
Vagy a Volvo 66-ot.
Tény hogy a S40/V40 nem is egy klasszikus darab, és soha nem is fog azzá válni.
Mondom, ettől függetlenül egy jó autó, csak nekem nem az kell. Jó autó a Mazda 6 is, a Volkswagen Passat is, a Toyota Avensis is, a Ford Mondeo is, de nehezen lehet őket szeretni, egyszerű használati tárgyak.
Ellenben egy Alfával vagy egy Subaruval, amikben még talán manapság is van valami plusz. A mostani Volvókban mi az a többlet?[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Közelebb került a Saab és a MINI az együttműködéshez
Elektromos 9-3-ast tesztel a Saab a jövő alternatív hajtásáért
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Hajjaj, többen, mint hinnéd.
Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy inkább járok szervizbe mint egy unalmas autóból hullaházba a beragadó gázpedál miatt. Bár aki képes a feltámadásra, neki lehet mindegy.Remélem értetted a célzást, most már egymás hülyítéséből 1-1 -re állunk.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
válasz CYBERIA #1558 üzenetére
A mostani Volvókban mi az a többlet?
én a sportos biztonságért, a konzervatív interior designért (IT szektorban dolgozom, ennek ellenére nem jönnek be a középkonzoli kijelzők, viszont egy kiemelkedő GPS nagyon stílusos dolog szerintem), és a kényelmes ülésekért szeretem őket. nyilván mindezeket más prémiummárkákhoz viszonyítva.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Sipi16
senior tag
válasz CYBERIA #1558 üzenetére
A volvó nem csak egy rétegnek gyárt ezt elöttem is említették, hogy a verseny miatt változtani kellet. Ha meg akarsz nyugodni akkor annyit tudok mondani, hogy az S80-ba újra elkezdték fejleszteni a hátsókerékmeghajtást. Ami számomra fontos egy autóban. Az öthengeres motorok eltünését meg a környezetkímélés miatt felejtették el. Mert pár lóerö elvesztésével sokkal kevesebb károsanyag jön ki. Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy kis turbó felbiggyesztésével ugyan ott vannak teljesítményben. A mai világban nem nagyon fogsz látni teljesen egyedüli fejlesztéseket, mert nagyon drága. A hengerek csökkentésére visszatérve meg nem egyedülálló a gyár cselekvése, nézd meg a Fiatot aki a kéthengeressel kezdett el újra foglalkozni nem is rossz eredménnyel...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #1550 üzenetére
hát ez S Merci riválist akar a Volvo nem egészen úgy hangzik, mint egy RIP-re jogosult márka utolsó kívánsága
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Van rá esély, főleg ha valami forgalmasabb környéken volt.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
nem, először én is meglepődtem, de az úgy működik, hogy bepipálod ott az extralistában az adott extrát, és akkor hozzáadja az árhoz. fentebb írják is, hogy a 11.660.000 a listaár.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1575 üzenetére
Majdnem annyi lenne az extra, mint maga az autó?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Ha már 20 akkor már legyen inkább 25 és akkor legalább van az embernek egy fullextrás T6-osa.
Mondjuk én ennyi pénzből már inkább építenék egy szép házat.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
E-Max
tag
Üdv!
Eladtam a saját autómat, S60 2.4T AWD, 240.000km+ volt benne bőven, kereskedő vette meg, 1.2M-t adott érte.
Az autó eladó: [link]
141.144 km, szervízkönyv, frissen szervizelt, hibátlan.Amit tudni kell róla: januárban volt utoljára szervízbe, 240.000+km volt benne, automata váltó döglődik, turbónak sincs sok hátra, motor indítás után sűrűn leáll, és nehezen indul be, de a belseje valóban hibátlan.
Az autó 2.1M-ért van kitéve, 100.000km-el kevesebb van benne, mint ahogy én eladtam.
A tető kivételével az összes elem fényezve volt(bár nagyobb törés nem volt, csak karcolások, horpadások, amik ki lettek javítva).....Ha valaki nézi ezt az autót és a belseje nagyon megtetszik, elhiszi a futást, hogy megbízható, stb, és megvenné, ne tegye!!!
Valóban nagyon jó, engem kiszolgált, majdnem 2.5 évig, nagyon jó autó. Kell rá költeni, automata váltóban a pillangószelepet cserélni kell, 130.000ft, turbót javítani/cserélni kell, 70.000ft, új váltó kell bele, nem mindig indul be miatta a motor, 35.000ft.Ha 240.000-et rákölt valaki, akkor hosszú ideig egy jó, megbízható autója lesz, amiben ugyan 241.000km van minimum.
Felszereltség:
defektjavító készlet - kamu
defekttűrő abroncsok - kamu
esőszenzor - kamu
guminyomás-ellenőrző rendszer - kamu
hűthető kesztyűtartó - kamu
tolatóradar - kamu
xenon fényszóró - kamu[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
Biztos beszereltette a becsületes kereskedő. Még meg is javíttatta.
Abból a majdnem plusz egy misiből amit rátett, kijönne.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
k.
őstag
Ez egy apró dologért bosszant csak. Pl nekünk-apukámnak- tök állat lett volna 1,5 milláért-még akár ki is fizettük volna- ugy cakumpakk-persze nem most, most autora nincs zs-. De ez igy ennyi pénzért plusz szerviz azért sok. Persze az autó jó, de szal kb 2,5ben áll meg-magamat ismerve elvitetnénk poliroztatni meg ilyenek szal azért- annyiért meg inkább másik.
Egyébként megnézném a kereskedő arcát, ha bemennék közölve hogy:
Érdekelne ez a Volvo DE:
tudom hogy, 100k km-el több van benne
Mit kell cserélni
Mi nincs benne amit ön emlitett a neten. Notehát
1.8ért viszem.[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
magamat ismerve elvitetnénk poliroztatni meg ilyenek szal azért- annyiért meg inkább másik.
Ilyesmikre nincs szükség, tökéletes állapotban van, akksi, váltó, turbó, ezek rosszak, ezen kívül az autó tényleg kurv@jó!
Egyik rokont beküldöm hétfőn, érdeklődjön róla, főleg a futásról, illetve mondja azt, hogy szeretné ellenőriztetni.
Én meg azon gondolkozok, hogy ugyebár Volvo-nál regisztrálva van, mennyi volt benne szervízeléskor, nekem van róla fényképem, szóval simán feljelenthetem...Egyébként hülyeséget írtam először véletlen:
új váltó kell bele, nem mindig indul be miatta a motor, 35.000ft.
Váltó helyett akksit akartam írni, váltóban a pillangószeleppel van baj, azon kívül semmi baja, turbó illetve akksi.[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
CYBERIA
őstag
válasz tkazmer #1590 üzenetére
Az utángyártott mindig olcsóbb.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Márk
senior tag
"motor indítás után leáll, és nehezen indul be"
Érdekes, ezt néha nálunk is eljátssza a 257 ezret futott, 2001-es évjáratú V70 T5.
Én az EGR szelepre tippelek, szerintem az van elkoszolódva, ki kellene tisztítani, csak marha rossz helyen van.
Üdv.: Márk
A váltónak mi a hibajalensége? Sajnos a mienké is kifeküdt 190.000-nél (ugyanis geartronickos automata váltóval szerelt, Aisin AW 55-50SN), javítani sajnos nem lehett, maradt az elvileg 20.000-t futott bontott váltó svédországi volvo bontóból potom 400.000-ért, de mostmár legalább jó.
A turbó is megadta magát 253.000-nél, de -szintén svédországi volvo bontóból- lett bele szerezve másik.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
tkazmer
addikt
hmm, többeteknek kifeküdt az automata 200-250e környékén, akkor ez lehet egy általános dolog? csak mert az volt a terv, hogy olyan 200-250 körül távozik tőlünk az s60 d5, de ha ekkor várhatóan gallyra megy a geartronic, akkor talán érdemesebb előbb eladni... (most 118 körül van benne, 2006os)
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Dr.Burn
őstag
Mi lett az automatavaltonak a hibaja?
Nekem van ket 850-es t5-om. Egyik sedan masik wagon. Mindketto aut. jovore fogom a wagonba beepiteni a manualist.
A sedannak vacakolt az automatavaltoja, de megcsinaltam. Kivancsi vagyok hogy neked a V70-en miert halt meg?"Later Nerd!"
-
Márk
senior tag
válasz tkazmer #1597 üzenetére
Hali!
Én több helyen is úgy hallottam, olvastam, hogy ezek a Volvókba épített Aisin automataváltók élettartama kb. 200.000 km, utána sajnos meghalnak.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz Dr.Burn #1598 üzenetére
Hali!
Már elég régen volt az eset (2005 dec.), de úgy tudom hogy megégtek a fékszalagok, illetve a "napkerék tengelye megfordult".
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Futás, futópályák
- Napelem
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...