Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
marsu
veterán
Ma megvolt a műszaki vizsga ...
... minden rendben, a kasszánál 23.990.- pénzt kellett érte fizetni.
De most legalább két évig rendben van.
Press any key to continue ...
-
gaborbol
őstag
Valakinek volt gondja a tetoablak fulekkel most nalam is elkezdte a kopogast. Az megoldodott vagy azota is ugy hasznalja?
-
gaborbol
őstag
Kossz sracok!
-
MPowerPH
félisten
Nincs valakinek elfekvőben S60-hoz tetőcsomagtartó, amire már nincs szüksége és eladásra bocsájtaná?
Don't Tread On Me
-
gaborbol
őstag
Nemsokara atfordul a merfold szamlalo 200.000-en(320.000KM) az S80 ban, gondolkodom egy hasznalt XC90-ben. Tapasztalata van eseteleg valakinek? 2004-2006 evjarat ami elerheto szamomra lenne hitel nelkul.
Nezem, hogy van ezekbol 3 ules soros is ami nagyon bejon, viszont rengeteg fele motorral vannak szerlve.Usa persze csak benzines van.
2,5 T6, 2.9 T6 es 4.4 V8 (yamaha). Ahogy olvasom volt akinek 2 valto csere is volt 100.000 km alatt
nem tul biztato, ugy latszik ugyan azt kaptak amit a s80-ak -
duni84
aktív tag
sziasztok, lenne egy kérdés azokhoz, akiknek 6-12 év körüli volvóik vannak én is épp autóváltás előtt állok és eredetileg s60 volt a kiszemelt, de mivel próba után kiderült, hogy egymás mögött 180cm fölötti emberek nem érzik jól magukat, meg az árkülönbség sem akkora, az s80 szimpatikusabbnak tűnik.
dobpergés, várva várt kérdés: mennyire és hogyan szoktak öregedni ezek a kocsik? facelift utáni modellt vennék, 2007-2008 körülit, annyit még hajlandó vagyok kivenni a családi kasszából, csak érdekel, h volvók mennyire kezdenek el nyöszörögni pl 10-11 éves korukra, gombok szétkopnak-e ennyi idő alatt, szokott-e csúnyán öregedni a bőrkárpit, megindulnak-e a nagy repedések a műanyag borításokon, stb ... tehát ránézésre és fülre mennyire öregszenek? mechanikusan/motorikusan nyilván az előző tulaj(ok)on múlik, de az anyaghasználat azért egy általánosabb dolog.
(néhány száz hsz-t elolvasva ez pont nem tűnik egy kivesézett témának: gondolok itt arra, h pl inkább minden szép és újszerű, mint egy prémium márkánál vagy 4 évesen 14nek néz ki, mint sajnos némelyik távolkeleti-cseh modellnél?)
#metszéspontok
-
gaborbol
őstag
Hello!
Ket eve vettem 11 eves koraban: [S80]
2000-es evjarat durvan 320.000 valos kilometer van benne es ezekhez kepest a mai napig egyben van. Mult heten kerdezte valaki a bolt elott, hogy uj-e, meg hogy milyen marka
A felhasznalt anyagok minoseg jo,sajat tapasztalatom alapjan 8-10 ev az a kor ahol kezdenek jonni problemak. A muszerfal teljesen egyben van, nincs repedes-kopas, a kezifek borszoknyaja mindben kiszakad, a radio gombok a kormanyon ki szoktak kopni viszont a kormany szepen tarja magat meg most is, egy folt van rajta. Az elso ulesek repedeznek most mar cserelnem kene oket, de nincs mire. Rengeteget jarok bontoba es az osszesnek ez a gondja. 2 ev alatt vagy 20-30 S80-at lattam talan egynek voltak szebbek az ulesei, de mire visszamentem mar nem volt meg.Hogy miert jarok bontoba ?
Mert egy egy premium auto, premium szerviz es alkatresz arakkal.Hobby szinten vagyunk itt paran akik hozzam hasonloan magunk szerelgetjuk a kocsit, tudjuk mi kell hozza, mit kell cserelni-javitani es es, hogy miert mennyit fizetunk. mellesleg szeretek szerelni.Szerszam garazs van, egyszeruen napi 8-10 ora IT melo utan jol esik szerszamoikkal dolgozni.Ami nagyon lenyeges, hogy k,i hogyan bant vele elotte. Ez a kocsi szinte autopalyan jarkalt Florida es Virgina kozott, rozsdat hirbol sem ismerte, elso tulajdonos, csalad kedvence, torve sosem volt, rensdszeresen volt javitva, meg is latszik rajta.ha kocsit nezel nezd meg az elso kepekt es emlekezz hogy ebben 320.000 kilomter van es igy nez ki, igy lesz osszehasonlitasi alapod,hogy mennyire valos amit nezel.
Eredeti tulaj elmondasa szerint 9 eves koraban jott az elso pofon, automata valto megadta magat, volvo iranyara $4000 specifikus szerver $2400. Ott meg is lett csinalva azota is jo, sajnos a GM 4 sebesseges automataja legendasan szar, eszmeletlen gyakori a meghibasodas, tul eros a motor a valtohoz, de visszahivas sosem volt
Egy evre ra jott szinten tipushiba, kormanyszervo olajfolyas: volvo iranyara $2000 dollar, szakmuhely $800-1200 valamint a kozponti zar:megadta magat volvo ar $600. Es ebben az allapotban vettem meg en.
Kormanyszervo megvolt $300-bol de 3 napig dolgoztam vele, hatalmas szopas, ajto egyseg(ketto is) meg a bontbol 10-20 dollar talan.Szerintem itt volt az a pont amikor a szomszedok megtanultak magyarul karomkodniEzen a kocsin minden eredeti volt, latszott rajta, hogy szepen bantak vele viszont az is, hogy ez az a pillanat amikor kolteni kell ra. Futomu, fekek, most jon az elso ket lengescsillapito csere, volt eletronikus fordulatszamallito gond ami szinten tipushiba, szerencsere csak tisztitani kellett ezen kivul semmi mas.
Lehet igy most soknak hat, de szerintem nem veszes valamint a hibak nagyresze az ujabb modellekben mar orvosolva lettek.
Sved premimum auto? Hat oo, ez egy premium auto 90%-ban megtomve francia, nemet, osztrak, GM alkatreszekkel. Amennyi kilometer van benne ahhoz kepest szeretheto, kenyelmes,tagas, es megbizhato. 20 orat levezetek benne egy iranyba es emberkent szalok ki belole, most gondolkodom a cseren es nem konnyu. Szivem szerint egy 2004-2007 kozotti XC 90 lenne, de meg nincs eldontve semmi, az is lehet hogy meg par evet lehuz az S80 amig birja, mert nem tudnek mit venni helyette ami annyival jobb lenne mint amennyivel tobb is.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
Sziasztok!
Egy 2001-es S60 2.4 T vásárlásán gondolkodom és találtam is egyet, de 2500-as fordulat felett elkezdett rángatni. Szerintetek mi lehet a gond vele? Egyéb dolgait tekintve nagyon egyben volt a gép, ezért érdekelne, hogy ez gyakori hiba-e ennél a típusnál illetve mennyibe kerülhet a javíttatása?
Előre is köszi a segítséget.******
-
marsu
veterán
válasz echterion #2417 üzenetére
Szia!
Ha komolyan ilyen autót szeretnél venni, akkor olyat vegyél ami megbízható forrásból származik, gondos gazdája volt / van / lesz ...
Az enyém is 2001-es évjárat, friss műszakis, 250 lóerős, turbós, fekete színű, manuális váltós, 197.000 km van benne, és eladó.
Nekem semmi gondom nem volt vele, motorikusan hibátlan, erős, a váltó precíz, pontos. Ha érdekel keress meg priviben!
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
gaborbol
őstag
válasz echterion #2417 üzenetére
Ami gyakor hiba fordulatszam tekinteteben az ETM eletronic thorottle modul. Az esetek nagyreszeben egy tisztias segit rajta, de van akinel nem es akkor eleg koltseges tud lenni a javitas, mar ha ez a baj, mert ezen kivul lehet barmi mas is. Szakszerviz tudna megmondani, meg meg azt is amit most nem latsz esetleg az auton.
Akar milyen autot veszel, akar mennyire van "jo allapotban", mindenkeppen vidd el az aktualis markszervizbe teljes alapotfelmeresre, mert hatvanyozottan meg fogja erni az arat.
-
-
echterion
nagyúr
Köszönöm mindenki tanácsát. Mondtam a tulajnak, hogy nézesse meg, amíg nem tudja, mi a baja, addig nem érdekel a kocsi. Amúgy én is abban gondolkodom, hogy vásárlás előtt szervíz. Volt is olyan, amin jó nagyot buktam volna, Miskolcon hirdetnek egyet 1 misi 50ezerért és nagyon gatya volt. Kívülről jól festett, de körbe volt törve, ami a kisebbik gond volt, de kókányul volt megcsinálva, volt olyan része a kocsinak, ahol 1mm feletti volt a festékréteg, plusz húzópadon is volt. A kereskedő meg azt mondta, hogy csak a bal eleje volt sérült...
Most az osztrákoknál vagy a németeknél nézelődök, de jó lenne, ha nem láon kellene hazahozni, ha találok valamit, hanem valami trélerrel. Esetleg tudtok ilyesmire tippet adni? A hazai kínálat jelenleg nagyon nem tetszik, csupa leharcolt kocsi, bizonytalan előélettel.
******
-
gaborbol
őstag
válasz echterion #2422 üzenetére
Ha ugy is gondold, hogy teljesen tokeletes az auto akkor is vidd el mindenkeppen markaszervizbe az a 5-10 ezer forint atvizsgalasi dij nem a vilag vege es sokkal tobbet er.
Nem tudom beszeltel e Marsu forumtarssal, eselteg keress ra aneten a magyar volvo kubbokra ott is erdeklodj. Az ilyen emberek mindig torodnek-buszkek a kocsijukra, sokkal realisabb aron kapsz tenyleg jobb alapotban levo megkimelt autot. A klimoter ora alassal meg ne is torodj, mert allapotot kell nezni nem venni.
De itt az en peldam 320.000 kilometer korul igy nez ki.[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz echterion #2422 üzenetére
Turbósokhoz egy kis adalék:
ha elmész kipróbálni akkor melegítsd be a motort, ha nem füstöl kicsit sem akkor ok. Utána meleg motornál hajtsd meg egy kicsit, nem kell nagyon, csak hogy a kipufogócső is átmelegedjen rendesen, majd utána alapjáraton lehet vizsgálódni. Ha engedi a turbó az olajat, akkor ilyenkor egy két percen belül elkezd füstölni. Ha egy minimál égett olajszag is jön, akkor lehet készülni egy jövőbeni turbófelújításra, ami 50 000-ről indul.Nem tudom mennyire jellemző a 2.4-eseknél, de a sor6-osok kartergáz leválasztója elég gyakran dugul. Az enyémnél a gázkeringetés idióta megoldása miatt képes az olajos kartergázt felnyomni a feltöltő szívócsövéhez ( nem tudom, hogy a többi motornál, hogy van megoldva a keringetés). Nálam 3 bilincs meglazításával bele lehet kukkantani a szívócsőbe, ha ott olaj van, akkor...
<tRucKdriFteR>
-
echterion
nagyúr
válasz gaborbol #2423 üzenetére
Igen, egy átnézetést mindenképp csinálok vásárlás előtt. Csak nem tudom, mennyire lenne érdemes mondjuk a Wallis-os kocsit elvinni, mert ők talán nem az átverős kategória. Talán.
Írtam marsu-nak, még nem válaszolt, de megnézném az övét is szívesen.
Illetve milyen klubok vannak Volvo-soknak? Még nem kerestem rá, az eztán jön, csak gondoltam, ha valaki fejből vágja...(#2424) zsid: Köszi a tippet, észbentartom. Szombaton megyek próbaútra, ezeket is megnézem akkor. A motor bemelegítését alapjáraton gondoltad? Akkor nézzem, mikor még hideg, vagy várjam meg, míg felmelegszik?
******
-
zsid
senior tag
válasz echterion #2425 üzenetére
Ha alapjáraton "hideg" kipufogónál is füstöl, akkor már nagy a baj. Ha pl a turbóban a labirint kezdi átengedni az olajat, akkor friss olaj kerül a kipufogóba, ami csak akkor kezd el kiégni ( azaz láthatóan és erezhetően füstölni) ha a kipufogórendszer már átmelegedett. Ehhez kell egy 5-6-8km kocsikázás, utána már kellően meleg ahhoz, hogy a benne összegyűlt olaj elkezdjen lassan kiégni és alapjáraton is megjelenjen a füst.
Talán itthon a legnagyobb Volvos fanklub a VolvoWIW, ott találsz pár szerelőt, akik Volvo fanatikusok. Szerintem hozzájuk érdemes fordulni, én pl anno voltam Seres Karcsibánál Zuglóban, ha valaki akkor ő már látott pár Volvot
<tRucKdriFteR>
-
STDI
csendes tag
CM GX450 5év garanciával ELADÓ: http://href.hu/x/jhbb
-
marsu
veterán
Szia!
Ha 1M körül nézegetsz autót, akkor jobban jársz egy Volvo S60 T5 járgánnyal, főleg ha az enyémről van szó ...
... az enyémet 1,2M körül árulom, viszont adok hozzá egy garnitúra Semperit 205 55 R16 nyárigumit Volvo S70 alufelnin, és egy garnitúra 205 55 R16 téligumit lemezfelnin.
Az én autóm 250 lóerős, turbós, mindene elektromos és mindene működik. Méretben nagyobb, mint egy S40, felszereltségben is fullos, tényleg rendben tartott, folyamatosan szervizelt gép, és ár / érték arányban szerintem elég jó választás.
echterion tegnap kipróbálta, de neked is felajánlom a lehetőséget, még mielőtt Ő el nem viszi!
üdv,
marsu
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
Az én Volvo-m kéziváltós ...
Átlagban 9 litert, városban többet, autópályán 130-ra beállított tempomatnál 3000-es fordulaton 7 litert.
De padlógázon, kihúzatva 3000 fordulat fölé nagyon nagy tud lenni az étvágya, ellenben nagyon is tud menni, ha kell ...
Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
válasz gaborbol #2437 üzenetére
Jelen pillanatban echterion élvezi a prioritást, amennyiben ő eláll a vásárlástól, abban az esetben felteszem használtautó.hu -ra és természetesen ide is belinkelem.
Számomra fontos, hogy a jövőbeni tulajdonos is gondos gazdája legyen az autónak ...
Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
De, persze árulhatnám többért is, én 1,2 és 1,5 közé áraznám be, de ha valaki ad érte 1,2 millió pénzt alku nélkül, akkor is jól jár vele, és kap hozzá egy garnitúra nyári gumit gyári Volvo alufelnin.
Az 1,1M az már tényleg a legalja, mert tudom hogy lehet venni olcsóbban is ilyen autót, de lehet hogy azt már nem érdemes ...
Press any key to continue ...
-
gaborbol
őstag
marsu:Eszmeletlen sarcolas megy
Mar ram hozta a fraszt Beraktam a kodlapakat, persze nem mukodnek, nem tudtam, hogy szoftvert kell frissiteni hozza De 38 dollar volt a kodlampa takaro muanyag darabja 45 meg a kodlampa es mindketto hianyzott mar nalam. Mondom nem gond legalabb nincs hezag a lapma megis szebb aztan majd ha markaszervizbe kell vinni valamiert akkor konnyu lesz, es ha mar igy neklikezdtem meg is csinalom a kopogo tetoablakot mindjart.
Eppen a tetoablak csavarjait akartam meghuzni mondom kinyitom az ablakot ugy jobban hozzaferni:
Es indulas helyett ez volt
hallottam, hogy valamelyik rele a muszerfal alatt, de ezen kivul mast nem lattam rajta.Ki a bontoba, nem aproztam el, kiszedtem egy ECU-t az osszes relevel egybe, $15 dollart kertek erte Tudom, hogy az ecu nem menne bele ujra programoas nelkul, de ha mar ennyi volt vetek lett volna otthagyni.kicsereltem kettot amire tippletem es egybol indult is mi ha semmi sem tortent volna.
Es ugy nez ki megtort a jeg, talatam egy 2003-as V70-et a bontoba, nagyon szep megkimelt bor ulesekkel es kormannyal ugy, hogy holnap fel nap szabi es megyek is vissza a bontoba.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Tegnap nem végződött jól az este. Eldurran valamelyik vízcsövem -sötétben nem is nagyon keresgéltem, hogy melyik- mivel az összes vizem elfolyt, így az autó most mozgásképtelen. Érzem ez már megint csöcs lesz
<tRucKdriFteR>
-
echterion
nagyúr
Ma kipróbáltam egy S80-ast is, csak kíváncsiságból. Egész jó volt, viszont az első 3 fokozatban váltáskor erősen megrántotta az autót. Nem tudtam úgy váltani, hogy ne rántson egyet a kocsin. 4-esbe váltáskor már nem rántott semmit az autó. Ez kuplunk vagy a kettőstömegű lendkerék lehet?
******
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest