Új hozzászólás Aktív témák
-
fullextra
tag
válasz Magnum_ #2200 üzenetére
basszus, ezt nem tudtam.. hogy hová tűnt a VW...
a kép a Saab-ról is csak egy véletlen egybeesés hogy ugyanott fotóztad mint a Clio-t is anno?
én csak ezért néztem be srácok:
Megvolt az elhatározás Kupé kéne, olyan igazi gran turismo, megnéztem több BMW e46 320-328ci-t...
aztán megint a volvonál kötöttem ki.
tehát az S80 és a 480GT, mellé jött ez a "műalkotás"(jobb szó nincs, tökéletes ahogy van a forma, a beltér, a futómű, a motor, és a hangja... életem eddigi legkellemesebb autója) -
CYBERIA
őstag
válasz Magnum_ #2265 üzenetére
A Ferrarival mi volt a baj?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
marsu
addikt
válasz Magnum_ #2368 üzenetére
Szia!
Az én S60 Volvóm most lesz 12 éves. Igaz hogy ez 2.5T, de eddigi autóim közül ezt szeretem a legjobban. Nem látszik rajta a kor, sem műszakilag, sem esztétikailag. Óra szerint van benne 195 000 km.
Ár / érték arányban nagyon jó választás. A méretei is elfogadhatóak, bár ha 2 méteres vagy és a hátsóülésen is kétméteres emberek ülnének, akkor nem feltétlenül elegendő a hely. Én 185 vagyok és elől kényelmesen elférek. Hátul ritkán utazik bárki is. A csomagtartó elég tágas, bár nem akkora mint egy kombinak ...
Olajfolyásokra pl érdemes figyelni, ne ázzon a motor az olajban és alatta se legyenek olajcseppek.
Press any key to continue ...
-
werszomjas
őstag
válasz Magnum_ #2368 üzenetére
Totálkárra?
Mostanában elkezdtem szemezgetni a Saab és a Volvo autókkal, főleg a biztonság miatt, valóban olyan biztonságosak vagy csak marketing duma és azonos korú más gyártók típusai is hozzák azt a biztonságot?
Bár a saab-ról sokan mondják, hogy csak egy átmatricázott opel.
üdv
-
truba
tag
válasz Magnum_ #2368 üzenetére
Szia;
Általában turbóra figyelj oda, ez a leggyengébb pontja a motornak. Jó tanácsként mondom, hogy amennyiben a turbó levegőcsöve( ami előre megy a hűtőhöz- egy része gumiból van) hideg motornál tapintásra olajos, akkor számíthatsz a turbó felújítására. Árulkodó jel lehet még az is, ha hideg motornál enyhén kékes füst van, akkor ez szintén a turbó problémáját veti előre.
Probléma szokott még lenni ennél a motornál a kettős tömegű lendkerékkel is, ezt úgy tudod kiszűrni, hogy amikor leállítod próbáld figyelni azt, hogy hallasz-e egy kis kattanó hangot,(a kattanást a lendkerék rúgója okozza) ha hallasz ilyet, az nem túl jó.
Többi alkatrésszel nem szokott gond lenni.
Nekem s40 van, de a motor ugyan az benne. A turbós dologról első kézből van tapasztalatom sajnos)
-
truba
tag
válasz Magnum_ #2379 üzenetére
Ja és még valami, a lendkerék problémáját menet közben, váltáskor is tesztelheted.(váltáskor amennyiben baj van a lendkerékkel, akkor ráz a sebváltókar ha kivetted a sebességből és üres pozícióban van, mikor pedig berakod a másik sebességbe akkor amíg nem veszi fel a fordulatot a motor,akkor szintén ráz egy picit)
Üresben ezt álló kocsinál nem mindig lehet észrevenni, de menet közben mindig kijön. (ezt a tippet Seres Karcsi bácsi mondta) műhely itt
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen