Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Van itt olyan, aki napi szinten kerget S60-as Volvo -t?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, vezettem már 2.4T-t, és nem az a versenyautó. Ezért is nézem az R-t. Van tőlünk pár percre egy Volvo szervizes, aki tuninggal is foglalkozik. Stage 1 nem lenne túl drága, és komolyabban hozzá sem kellene nyúlni, így kapnék több lóerőt, na meg a fogyi is kellemesebb lenne. Sokan mondták, hogy kerüljem a geartronic-ot, és válasszam a manual-t. Én is manual párti vagyok, de így még jobban leszűkül a kör.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Szerintem lóerőből soha nem elég... Az eredeti tervem egy E46 M3 volt, de lemondtam róla a horribilis fenntartási költségek okán, no meg ismerve a BMW-vel járó plusz kiadások során. Ezért olyan autót kerestem, ami nagyjából ugyan olyan erős, de egy sokkal egyszerűbb konstrukció, ráadásban rugalmasságban jobb, és fogyasztás terén is kedvezőbb. Az S60R magában gyengébb, mint az M3, ellenben egy stage 1 remap után kicsit 350 ló fölött, és majd 500NM-el mindenre elég lenne. No meg normális használat mellett még a fogyi is csökkenne, ami hosszú távú utaknál jól jön.
Más autón is filóztam, (SAAB 9-3 2.8 TR Aero, Mazda 6 MPS, Vauxhall Vectra OPC, Focus ST), de minden téren a Volvo a befutó eddig. És akkor még nem is néztem az AWD előnyeit...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sehol nem találom, hogy az S60R milyen környezetvédelmi osztályba esik. Ugye regadónál 11+-ig lehet megadni. Hol tudom ezt pontosan megnézni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szia.
Mennyire igaz az az állítás, hogy a nyári melegben iszonyat legyengülnek ezek a turbo motorok? Én egy itteni tulajjal beszéltem, és az ő állítása szerint 10 fokig érzi jól magát, 30 fokban pedig hatalmas erőveszteséget kénytelen elkönyvelni.
Csak azért, mert én is hasonló után kergetőzök, igaz az R-est kajtatom. De ha ez igaz, akkor kapásból egy nagyobb intercooler is alap lesz rá.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Fizikai oldalról nézve, ha a levegő meleg, akkor romlik a hatásfok égéskor. Ugye a hideg levegő kisebb helyet foglal mint a meleg, ezért fajlagosan több levegő juthat be az égéstérbe, aminek köszönhetően nagyobb végnyomás érhető el a robbanás után. És a srác azt mondja, hogy bizony alul méretezték ezt. (bár az közel nem biztos, hogy az R -nél is fennáll ez) Egy nagyobb intercooler egyébként sem egy nagy kiadás, R-hez rengeteg típus kérhető, 250 font-ért nem is drága.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nincs valakinek elfekvőben S60-hoz tetőcsomagtartó, amire már nincs szüksége és eladásra bocsájtaná?
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen