Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
a volvom a hidegben indításkor van hogy sokat teker, tegnap vagy 6-7 másodperc volt mire végre beindult
az akksi a gyenge vajon?
volvo s60 2.4T benzincryptot minden termékemért elfogadom
-
CYBERIA
senior tag
Valószínű az akksi. Nem biztos hogy baja van, csak ez a hideg nem kedvező. Nekem is kicsit megfogja a hideg, lassabban tekeri a motort. Másfél éves körüli az akksim. Mondjuk nálam sokat is áll, van ideje lemerülni egy kicsit.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
senior tag
Tegnap előtt menyit állt?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
őstag
válasz CYBERIA #2105 üzenetére
1 napot kb ugyanúgy mint ma...
tegnap 7 fok volt a garázsban, ma 2
és mégis ma pöccre indult
az önindító teker szépen, semmi akadozást gyengeséget nem éreztem benne, csak éppen tegnap 6-7 másodperc volt mire beindult
az a bosszantó hogy lenne néhány vidéki utam a hónapban, ahol súlyos minuszokban kültéren töltené az éjszakát, és nagyon utálnám ha nem indulna be
mivel nincs infóm mikor volt akksi csere (fél éve vettem a verdát), lehet hogy kicserélem és kész
ha utána is fennáll a probléma legalább tudom hogy nem ez volt a gondesetleg ami felmerült bennem, hogy tegnap tele tankoltam
esetleg a benzin minősége lehet más vagy talán üzemanyag szűrőt kellene cserélnia gyertyákat miylen gyakran kell ebben a típusban cserélni?
2001 volvo S60 5 hengeres turbós benzin, 2.4T, 200lecryptot minden termékemért elfogadom
-
CYBERIA
senior tag
Akkor nem tudom, ilyen egyszeri problémák vannak néha. Lehet hogy előző nap kevesebbet mentél, nem volt ideje visszatöltődni. Mondjuk ha kiállsz a garázsból, akkor ki tudod próbálni, hogy -15°C-on hogy indul.
Én a helyedben mérnék egy akkufeszültséget indítás előtt. Esetleg érdemes megnézni, hogy néhány fogyasztó bekapcsolásával mennyire esik le a feszültség.
Gyertyákra a kézikönyvben 45 000 kilométert írnak.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
#70869248
törölt tag
hali
régi álmom volt egy 480-s Volvo...hát most megvettem.
De
kicsit elbizonytalanodtam...kusza ez a '80-s évek végi elektronika, és kicsit füstöl is...jó, füstöl és sztem nem kicsit.
1.7 ES
hétvégén viszem a szerelőismerősömhöz, hogy nézze át.
De azért lennének kérdéseim...pl. ez az autó sokat állt. Akkor az üzanyagkeverés miatt füstöl, vagy átlép valahol az olaj a tömítésen?
..melyik valószínűbb?Aztán, mondjuk első az üzembiztonság, de utána érdekelne hogy mely típusokból csereszabatosak a dolgok, első szélvédő, ülés/ek, ajtókárpitok?
Mert az üléssel is vannak gondok, a szélvédő repedt kicsit, az ajtóborítás kemény/rideg műanyaga megadta magát...ilyesmi.
Kell rá költeni, ezzel nincs is baj ésszerű keretek között, de nem akarok hülyeségeket csinálni..
ötletek, javaslatok? -
truba
tag
válasz #70869248 #2108 üzenetére
Szia,
Mikor füstöl? Ha hidegen nagyon füstöl, de mikor bemelegszik és ekkor nincs füst az általában a kopott motor jele. Ha csak szakaszosan füstöl az sok mindentől lehet.
Általában a füst színéből lehet következtetni a hibára.A füst milyen színű? Ha kék, vagy kékes akkor az olajfogyasztás miatt füstöl.( hiba lehet, szelepszár szimering, szelepvezető, dugattyú gyűrűk, és még néhány dolog.)
Ha fehéres a füst akkor hűtőfolyadék kerül az égéstérbe.( leginkább hengerfej tömítés, vagy ritkább esetben hengerfej probléma oka.)
Ha dízel az autó, és fekete a füst akkor lehet hogy a porlasztócsúcsok elkoptak, vagy pedig befecskendezési hiba van az adagolónál.Ha egyébként pedig turbós az autó akkor lehet turbó gondja is, vagy pedig szívó motornál a légszűrő koszossága a füstölés oka.
Most más hirtelen nem jut eszembe.
-
CYBERIA
senior tag
válasz #70869248 #2108 üzenetére
Szia!
A 440/460-nal van egy-két közös alkatrész. Az első szélvédő szerintem igen. Az ajtókárpitokban nincs közös. Az első ülések elvileg kicserélhetőek, de a 480-éi mások, a háromajtós felépítés miatt előrebillenthetőek, nem úgy mint a 440/460-nál. A hátsó ülések teljesen mások. Motoralkatrészekben szinte minden ugyanaz.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
#70869248
törölt tag
válasz CYBERIA #2110 üzenetére
Az ajtóborításokra gondolok, mert azon a 'zseb' valami nagyon hülye rideg műanyagból készült, és az én 194cm-nek pont útba esett lábilag.
egyszerűbben fogalmazva beletérdeltem és eltörött.
Az ülést kiszedem, és megnézem majd a mechanikát, mert nem teljesen korrekt így.
A szélvédő az repedt, fent és sarokban, de akkor is, cserélni szeretném.
A műszerfal is elég érdekes.
Minden tetszik végül is, de szinte mindent át is kell hogy nézessek hogy bízni tudja az autóban.
köszi a tippeket mindkettőtöknek! -
CYBERIA
senior tag
válasz #70869248 #2111 üzenetére
Nincs mit. Ha majd kinéz valahogy, akkor dobhatsz néhány képet.
Ja, és szerintem nézz be a VolvoWiW-re, szerintem több konkrétumot tudnak neked mondani.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
#70869248
törölt tag
Megsassantom majd, a füst hidegen mérsékelt, melegen jobban.
benzines 1.7 turbótlan.
Egyenlőre nagyon bizonytalan vagyok vele, über más az üléspozíció is (Civic után), és én a minimalista stílust kedvelem, ezért most kicsit le vagyok fagyva.
De hozzáedződöm addig éljek.
Régen amikor jól ment volt egy Chrysler PT-m, na azután az VW 1-s Polo volt olyasmi, mint most a Civic után a 480-s Volvo ... -
CYBERIA
senior tag
válasz #70869248 #2113 üzenetére
Esetleg ha bontóst vagy Volvós mestert keresel, tudok adni elérhetőséget.
A korabeli Civichez viszonyítva (3. és 4. generációs), szerintem a 480 kevésbé minimalista, főleg ha a műszeregységet nézzük.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
Hétvégi sztory:
Tegnap délután ( hegynek felfelé egy meredekebb részen) kilyukadt a fűtőradiátor jobb oldala. A lábtér befúvón keresztül elöntötte az utastér jobboldalát a fagyálló, egészen a hátsóülésig. Lábon hazahoztam, utána kezdődött az egész hétvégés kármentés. Kiszedtük az üléseket, az összes padlókárpitot ( ezúton kívánnék boldog születésnapot annak az anyjának, aki kitalálta, hogy az erősítőt a jobb ülés alá kell tenni, kb fél liter fagyállót sikerült belőle kiönteni ), kibontottuk a lyukas radiátort. Utána nagytakarítás, eltartott egy darabig amíg mindenhonnan eltakarítottuk a fagyállót.
Ezzel egy időben ( anya segítségével, mert mire nem jók az anyukák.. ) kimosódott az össze padlókárpit és összes alsó műanyag takaróelem. Egész éjszakás radiátoron száradás - és egy örök vadászmezőkre távozó hajszárító segítsége - után, már sikerült visszapakolni a kárpitokat. Az erősítő is megúszta, valószínűleg annak köszönhetően, hogy az összes felesleges biztosítékot kigyomláltam, nehogy valami zárlat legyen a középkonzolban ( még a navigáció mellett is jött fel a gőz ).Egyelőre ebédszünet van, utána mennek vissza az ülések.
Sosem gondoltam volna, hogy hirtelen felindulásból lemezig szétbontom az autó belsejét. Akit érdekel, lőttem közben pár képet [link]<tRucKdriFteR>
-
CYBERIA
senior tag
Hú basszus, jó kis melót csinált hétvégére.
Erősítőt én sem értem hogy miért az ülés alá szerelik, bár nyilván jobb így a hűtés, mint a műszerfalba építve.Mennyit kellet még menni hazáig, azután hogy kilyukadt?
Új radiátor van már?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
őstag
sziasztok, ha érdekel valakit gyári 17-es volvo alufelni (az S60-asom on volt), az szóljon
3 darabon gumi is van, a negyediken nincs, mert defektes lettcryptot minden termékemért elfogadom
-
zsid
senior tag
Valaki dobna egy privit, akinek fel van telepítve a Vida?
<tRucKdriFteR>
-
CYBERIA
senior tag
Nálam most valamiért nem működik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
senior tag
VMware alatt próbáltad?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz CYBERIA #2125 üzenetére
Nem. Win7 Home Premium alatt.
Az elején a felbontás miatt reklamál (1366*768), ha feljebb tolom, akkor valami más miatt hülyült be. ( már nem emlékszem, mi miatt, majd rápróbálok újra ).Anno havernak kellett valami a suzukihoz, a Suzuki EPC-je csont nélkül felment és azóta is működik.
<tRucKdriFteR>
-
CYBERIA
senior tag
Csak azért kérdezem, mert amikor VMware alatt (oda XP-t raktam) próbáltam, akkor nekem ment. Most így natívban nem megy (Win 7), de nincs már több hely a gépemen kísérletezni.
szerk.: Nem a legjobb szoftver amit valaha láttam, mit mondjak, nagyon érzékeny a környezetre.
Amúgy miért kéne?
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
party80
csendes tag
Sziasztok!
Egy 1999 V70 2.5 Tdi-hez keresek műszerfal robbantott ábrát
de bármilyen segítséget is szívesen veszek!A műszerfel világítást szeretném kicserélni mert sötétség van
Előre is köszönöm!
Viktor
-
-
gaborbol
őstag
válasz party80 #2135 üzenetére
Hello!
Hogy a szervószivattyú szimeringjét lehet-e cserelni vagy erdemes-e azt meg nem mondom. Nem lattam hozza kulon cuccot nalunk csak egybe van az egesz. En csak kimennek a bontoba, mert fillerekbe kerul, naltok hogy milyen arban van az ujhoz kepest, passz.
Neha a bontott gyari cuccok jobbak az utangyartott dolgoknal.Neha meg nem, mert nem tudod mit raksz beKuldj egy vin numbert es akkor megprobalom kibogaraszni.
zsid:
Ma raszantam magam vegre, kiszedtem a vinyot a doglott gep alol, es ujrahuztam a cegesen.
Hat a futes az nem semmi moka.. kicsit sem irigyellek miatta[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #2137 üzenetére
Nem bonyolult. Leveszed a középkonzol oldalborítását, leveszed a 2 csövet ( ha már nincs benne víz, nekem addigra ez volt a default állapot ) és kibűvészkeded balra a radiátort ( miközben még a devlát is leimádkozod az égből).
A visszaszereléstől valahogy jobban parázok.<tRucKdriFteR>
-
party80
csendes tag
-
zsid
senior tag
Sikerült nekem is felküzdenem a VIDAt, ha valakinek szüksége van valamire, msotantól engem is nyaggathat ( nyilván a VIDA-val nem rendelkező usereknek szólt az info ).
<tRucKdriFteR>
-
tkazmer
addikt
2006-os s60 D5, AUT, 170e km: az automata váltásnál finom kattanó hangot ad, gurulásnál, gázelvételnél meg néha (az eddig megszokottnál jóval erősebb mértékben) súrlódó hangot hallat. főleg hidegen, néha mintha kicsit rántana is váltásnál.
eddig a 170e km alatt a hajtáslánchoz még egyáltalán nem kellett hozzányúlni. minek lehet baja szerintetek?úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
viewdetails
addikt
Sziasztok,
első Volvósként két kérdés, hátha valakinek van ötlete. V40 MY03.
Hibatörlés után pár indítással a DSA lámpa világítani kezd folyamatosan. Leáll, újraindít, soha többet nem marad égve, de beírja a Meld145 kódot hibatárolóba, valami alacsony jel, mi okozhatja ezt?
Illetve HU-555 rádió mellé vennétek bluetooth/aux/usb adaptert (cd váltó helyére köthető) a gyári kinézet megtartására, vagy inkább egy hagyományos 1 DIN-es fejegység ami az előbbieket tudja (és van itthon), beépítőkerettel?[ Szerkesztve ]
Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O
-
truba
tag
válasz viewdetails #2148 üzenetére
Valószínűleg ez a fojtószelep potencióméter-nél lévő elektromos csatlakozó hibája. (nekem is volt ilyen, a kábel volt meglazulva)
Ebben az esetben nekem is folyamatosan világított a visszajelző. Próbáld meg megigazgatni, hátha segít.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest