Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #1850 üzenetére
2008 a gyartas eve rajta
Az a baj, hogy beleraktak ezt a speci cuccot, le se tudtam szedni sima olajszuro cserelo cuccal, rendelnem kellett egy 68-os vagy 86-os fejet, meg egy fel meteres racsinis szar, es azzal nagy nehezen lejott, de ugy meg volt huzva mint az atom
Ha nincs agyongyilkolva, talan lejott volna a sima leszedovel is.Szerintem ezzel csak a tulajt szivatjak meg, mert lejar a gar, eliviszi egy sima szervizbe, ott persze nincs speci kulcs, kicserelik csak az olajat, a szurot meg, hat majd legkozelebb valaki mas, es igy tovabb, es sose lesz kicserelve, te meg jarkalsz vele es nem is tudsz rola...
Azt le sem mertem fenykepzeni,hogy mi volt a szurohaz aljaba
Informatikus vagyok nem autoszerelo, de szeretek autot szerelni, amikor en csinalom akkor latom, rendszeresen mi, hogy nez ki, esetleg folyik valahol, mi mikor lett cserelve stb.
Ha meg Pecsett lennek akkor vinnem a szerelomhoz, mert benne 102%-os megbiztam es olyan aron dolgozott, hogy vicc volt.
3. autonak veszek valami amcsi vasat a 70-es evekbol, az lesz majd az igazi moka szerelni
[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
senior tag
-
gaborbol
őstag
A srac azt irta, hogy jopar honap elteltevel is csak hajszal repedesek jottek elo, es csak ott ahol nagy volt a repedes.Nem tudom
Eleg sokat allt sajnos a kocsi amikor megvettem, amikor elhoztam telitankoltam, eleg sokat nyegtettem az udvarba, most par napja jarkalok vele olyan 90 Km/h korul nemi + varos, a fogyasztsa mero szerint 320 kilometer fogyasztasi atlaga 11L jelenleg.
A tulaj szerint Florida - DC vonalon tudja hozni a 8 liter alatti atlagot, hat majd nyar vegen kiderul, allitolag annyiszor megjarta mar a kocsi, hogymagatol letalal mar.
Remelem a kovetkezo tanknal legalabb kicsit javul a helyzet
Friss olaj, szurok, kereknyomas, normalis vezet melett persze. Mondjuk a fekek kicsit befoktak az elso nap a betet csere utan, de ez mar a multe
[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
senior tag
-
Sipi16
senior tag
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1855 üzenetére
Gyorshajtást mennyitől büntetik?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #1857 üzenetére
Hivatalosan +13 merfoldtol van itteniek azt mondjak +20 mph ala nem szoktak allitani, ha makod van akkor is csak figyelmeztetes, ha nincs akkor 30 dollar.
Epitkezes-iskola ott csak +3 mat lehet tevedni es dupla vagy tripla bunti.
Nem is itt a gond, hanem, hogy a biztosito megemeli a biztositasodat, ha van 2-3 gyorshajtasod. Olyan a rendszer, biztositok-rendorseg-okmanyiroda mind ossze van kotve, szinte valos isoben tudjak latni egymas cuccait, nincs pardon.
Annyibol jo, hogy ha van pl 55-os korlatozas akkor arra mindenki radob 5-ot, tempomat es nincs tokoles, nincs lassu kamion, nincs tokolo nyugdijjas, ezt szokta meg mindenki, minden kocsi tudja gond nelkul, nagyon ritkan fordul elo, hogy kerulgetni kell.
Megjott vegre a kezifek borszoknya, tegnap ki is csereltem, lottem par kepet, de amikor teljesen osszeraktam es lenyomtam a gombot lemerult az aksi a gepben, ma potolom
Kicsit mas a szine az uj sokkal vilagosabb ertelem szeruen, de akar mikor beszalltam mindig a kirepedt szart lattam meg eloszor.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1858 üzenetére
Eloben ennyire nem veszes, a fenyviszonyok miatt talan az ules sokkal sotetebbnek- szurkebbnek tunik a kepen mint a valosagban.:
Viszont az eredeti szoknya is joval vilagosabb volt mint az ules, ki kene cserenem az uleseket, vagy marad a felujjitas,es akkor elfogyott a tennivalo
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Hali
Nálam kartergázcső - szívócső csatlakozás nem volt tökéletes, aztán a blokk tetején megtette a hatását, úgyhogy tegnap motortér takarítás volt. A folytószelepet is ki akartam pucolni, de ahhoz, hogy hozzáférjek le kell bontani az egész szívósort, akkor meg már tömítés csere, úgyhogy azt legközelebb.
Közben jutott idő, egy kis ökörködésre is, tuning lefúvószelep helyett behekkeltünk egy fasípot Az eredmény: [link][ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Ma megtankoltam 22,5 lett az atlagfogyi ami pont 10,5 liternek felel meg.
(Computer szerint 22, de a tankolas-szamolas alapjan 22,5 tehat tobbet mond kicsivel a gep)Azota volt kozben, olaj-szuro-fek csere, kereknyomast megemeltem kicsivel, kezdem kiismerni a kocsit, es az elmult par napban erezhetoen jobban is megy, szerintem par napig a fek befogott picit.Meg nyektettem az udvarba a kormanyszervo miatt is szoval....
Szerintem ezt a tankot be fogom hozni 9,5 kore.Nektek mi a legjobb ertek amit sikerult belole kihozni?
[ Szerkesztve ]
-
truba
tag
Szevasztok Volvo fanok.
Kérdésem a következő: valaki legyen szíves megmondani, hogy a B4204T motorkódú Volvo S40, 2000. évjáratú szgk. motorterében hol találom meg a kartergáz szűrőt, illetve, hogy van-e egyáltalán ilyen.
Segítségeteket előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Megmondom oszinten nem tudom ,hogy van e benne vagy nincs, tudom hogy nemlyik autogyarto viszzavezeti a kartelgazt a motorba, de hogy a volvo csinal e ilyet, es szuri e elotte, passz.
Ha rakeresek a V40 es szuro, nem hoz fel ilytet.
Holnap megnezem a volvo szerviz DVD-n, hatha talaok rajta valamit.(illetve neked ma este)
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1873 üzenetére
19? Éppen meg lehet nézni mi van benne.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
Ha valakit erdekel a DVD-az dobjon egy privatot.
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
gaborbol
őstag
válasz Winner_hun #1877 üzenetére
Szep!
Egyszer biztos lesz valami oreg vasam a 60-as 70-es evekbol ,bar meg a konkret tipus nincs meg
-
zsid
senior tag
Hi!
Hétvégén újra belebújtunk a kocsiba. Korán reggel kicseréltük a 2 hátsó tárcsát és fékbetéteket, majd utána jött az igazi szívás. A kartergáz olajleválasztóját cseréltük, és mivel nem férni hozzá sehogy, lebontottuk a komplett szívósort. Nem volt egyszerű, de úgy tűnik megbirkóztunk a feladattal
Akit érdekel képek itt :[link]
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Nem piskota
Folyt ott vagy miert kelett cserelni? A dobozba nem volt szuro igaz?
Utolso kep nagyon ut.
Amikor csinaltam a kormany szervo cseret es is azon gondolkodtam, hogy fel kene maszni a motorrterre. Annyira hosszu es szeles a motorhaz, hogy baszott nehez nehany dologhoz odaferni miatta ,pedig 190 vagyok es eleg hosszuak a kezeim.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1880 üzenetére
Hi!
Volt alatta egy kis olajfolyás, meg igazából már tele volt olajsárral, a kartergáz vissazavezetőn meg már olajat nyomott fel. Szűrő nem volt benne, magát a műanyag testet kell cserélni. Nekem a levegőcsövek miatt nagyon tele van a motorház eleje, én azért nem férek hozzá semmihez, pedig 188 vagyok
#1881: Itt vettem, 9700 pénzbe került. A #1873-as hszben levő képen lábrázolt oil trap teljesen olyan kinézetre, mint az enyém, nemtom árban lesz-e különbség.
Attól félek a turbófelújításba én is bele fogok csúszni, de majd az még kiderül. Nálam az volt a fő gond, hogy meleg motornál, ha sokat ment alapjáraton, akkor elkezdett ( még nem annyira láthatóan, csak érezhetően ) füstölni. Kicseréltem ezt, legutóbb az összes levegőcső volt kitakarítva, következőnek az intercooler mosása jön ( mert abba is jutott olaj a kartergáz visszavezetés miatt ). Már valamennyit javult a helyzet, ha kimostam az intercoolert, lecseréltem a vezérlést és egy lambda szondát akkor derül ki igazán, hogy valamelyik turbóm is ludas-e a füstölésben. ( egyelőre remélem, hogy nem ).
<tRucKdriFteR>
-
tkazmer
addikt
hű gyerekek, nem tudom lesznek-e képek a lánglovagok.hu-n, de ma egy S60 telibe kapta a szalagkorlátot az M5ösön
=>az eleje gyakorlatilag megsemmisült, talán oltották is mert elég fekete volt, de az emberek kiszálltak belőle (az ajtaja nyitva volt, nem kivágva), tehát az utascella lényegében sértetlen volt. asszem ez A volvo biztonságúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
truba
tag
Helló;
Köszi a linket, hasznos.
Egyébként pedig ha már a levegő csövekben állt az olaj, valamint az intercoolerben, akkor az már a turbó kezdő hibájára utal. Nekem is így kezdődött; először semmi füst, csak kicsi olaj a csövekben, majd enyhe füst alapjáraton-terhelésnél semmi, majd nagy füst hideg motornál-melegen égett olajszag, ez kb. 1500km alatt lett meg.A turbós szakik elmondása alapján a hiba, a turbó labirint tömítésének elégése, mivel nem jó a labirint, így a kipufogó gázok szabadon áramlanak át a kompresszor oldalra és közben a turbó kenőolajának kis részét olajgőz formában magukkal viszik, amit aztán a turbó szépen a levegőcsöveken keresztül benyom a motorba.
Turbó teszt: olajfogyást nézni, meghatározott km.-enként; ha kicsi akkor még van időd, ha nagy (mint nálam 1000km/ 1L) akkor pedig nincs.
Az intercooler mosását pedig inkább nem erőltetném; helyette inkább levegővel fújatnám ki, pl.1 báros nyomással, ez kihozza az olajat, nálam is ez volt.
Lambda szonda meg húzós, remélem nem kell cserélned.Nekem már csak a turbó javítás van vissza kb. 130.000 ft. és készen vagyok a kocsival.
Turbókról bővebben itt. -
zsid
senior tag
Olajfogyásom volt eddig, de ennek egy része betudható annak, hogy a kartergáz kivezetésnél engedett, és szép olajos volt a blokk alja. Majd elválik mi lesz, lélekben már felkészültem a turbófelújításra.
Lambda szondára 41 000 forintos árat mondtak, sajnos csere lesz, mert a diagnosztika szerint nem küld jelet<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Javitsatok ki de a lambda szonda az O2 szeszor nem?
Ha gondoljatok kikoccolok a bontoba es kiszedek par cuccot majd elpostazom.
Ha van turbo nem hiszem hogy tobb mint 50 dollar, o2 szenzor talan 5-10 dollar korul lehet persze ezek csak tipplet arak, es bontott...
Eddig amit elhoztam mind mukodott. Igazabol a posta ami draga.Kulonben elkeserito a minosege a kocsiknak. Tudom hogy mas "premium" marka is hasonloan szar, de hogy egy a4-es lapot meg lehetne tolteni a tipushibakkal meg a jol ismert gondokkal az fix. 10 eves, arban nem er semmit, viszont horror osszegeket bele lehet tolni.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
A komplett blokk mindenestul 200 dollar es minden valto pedig 100 dollar, garancia nincs.
kozben megtalatam a hivatalos arlistat:
Nekem viszont ma van a szulinapom, ugy hogy te fiztesz
A bontottal nekem semmi param sincs, mert olyan araon adja,hogy ha 2 rosszat hozok el az is boven belefer.
Masik pedig a bontott gyari sokszor jobb mint az utangyartott, vagy "javitott-felujitott".
[ Szerkesztve ]
-
truba
tag
válasz gaborbol #1888 üzenetére
Sajnos azt hallottam, hogy a használt turbó lutri, pedig de örülnék egy 50-60$-os turbónak, még a posta költséget se bánnám. Így nem marad más mint a felújítás, ami a komplett belső részt jelenti, mondjuk a 130.000 ft.-os maximális ár esetleg olcsóbb is lehet a végén( ha nem kell minden alkatrészt cserélni) Bár ne kéne.
-
gaborbol
őstag
Ha allod postat es talalok egyett akkor kikuldom+ ha kell meg ez-az lehet megeri akar ha osszealltok tobben a postakoltsegre.
Legtobb kocsi serult szokott lenni, most hogy melette volt e valami nyugje vagy nem, nehez megmondani, de 2 eve bontozom, eddig minden szar mukodott.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Én azért reménykedem még, mert nekem első perctől meg volt a kartergáz probléma. Az olajleválasztónál volt egy olajfolyás, meg fél köbméter olajsár, a visszavezető csövön pedig olajat tolt fel, ami egy repedés miatt a szelepfedélre/be folyt. Ezért is akarom mindenképp kitakarítani az intercoolert, mert áll benne a motorolaj. Ha az után is megmaradt a füstölés(ami nekem csak meleg motornál volt, alapjáraton) , akkor én is megyek turbógenerálra A neten nézelődtem, találtam olyan céget akik 45-85 000 közé taksálnak egy "komolyabb problémától" mentes turbó felújítását. Nekem dupla csöcs lenne, a 2 turbófeltöltő miatt.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Egy audis szerelővel beszéltem, ahol ők újíttatnak fel, ott 80-85 000 szokott lenni ( az ő elmondása szerint, de gondolom ezek nem totálkáros turbók), én innen próbáltam saccolni egy középárat :[link], de megfordult a fejemben ez a lehetőség is :ebay. Ez már lehet olcsóbb, mintha mindkét turbót felújítom. Egyelőre beállítottam az olajszintet, aztán várok, hogy mekkora a fogyás, az új kartergáz-olajleválasztóval.
Az előbb elütöttem egy őzet. Mákom volt, mert csak 50-60km/h-val gurultam be a raktárparkba, és csak a rendszámtábla lett hullámos. A lökhárítónak semmi baja
<tRucKdriFteR>
-
truba
tag
A turbókra nézve szerintem a legjobb megoldás a szervizben végzett javítás, bár az ebay-es ötlet sem rossz.
Az olaj szintre nézve, mást nem tehetsz-csak figyelheted és reménykedhetsz. Ha esetleg sikerült így csökkentened az olajfogyást, akkor érdemes elgondolkodni a javításon, a fogyási mennyiség lehet olyan csekély is amikor nem kell még javíttatni.
Mákod volt, mondjuk az őz azért nem rénszarvas, így érthető a károdEgyébként az állat elment?; vagy előtted múlt ki a baleset helyén? Csak azért kérdezem mert nem szép látvány egy elütőt állat, aki még él.