Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz blint63 #1801 üzenetére
A tulaj szerint ha ovatosan banok vele 9.5 -10 liter tarthato.
Ha bent copnek vele minden nap varosba pl DC, vagy Baltimore, akkor 15-16 lazan.Amit hozza kell tenni, nalunk szinte mindenhol autopalya es autout van, meg a varosba is ahol lakom is 70 km/h-as korlatozas van autopalyan meg atlag 105 Km/h.Szoval nagyon optimalis a fogyasztas. Eddig 80 kilometert mentem vele, 9.2-re hozta ki a computer, de az elozo kocsi (3.8 L V6) a legjobb esetben is csak 14 literes atlagokat csinalt.
Most, hogy nalunk felment a benzin mar 201 Ft literje, de allitolag nemsokara csokkenni fog
Szerencsere vicces arban van a nafta, mindig vigyorgok mint a vadalma ha tankolni kell,munkatarsaim meg szitkozodnak ,hogy 50 ft-ot ment fel a benzin ara 1 ev alatt, pedig ha tudnak... Mondjuk S80-80 literes tank, szoval fer bele.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Azert latszik hogy ez nem egy kimondott nepauto, amit ugy szerelgetni szoktak a kertbe a lelkes tulajok
Van egy amcsi kocsim SATURN marka kb a szuzukinak felel meg, olcso, fapad, nagy tomegben gyartottak, megvetes es kozrohely targya, de ha rakeresek valami alkatreszre komplett youtube videok jonnek fel, hogy kell kicserelni, az ara meg kb vicc kategoria.
Megneztem par dolgot ebayen, megrendeltem a gyari volo 2 dvd-s szerelesi utmutatot.
Kezifek borszoknya szarra van szakadva, gyari volvo borszoknya 20 dollar.
Kell egy hatso utas oldal kozponti zar, utangyartott 65 dollar.
Tukor mozgato joystick szerencsere ragaszthato, de komplett kapcsolosor lenne 10 dolcsiert,
Ugy nez ki a kormanyszervo kiegyenlito tartaj aljara menu gumicsonel szivarog az olaj egyszer biztosan, de ennyir egyszeru nem lehet...
Hogy meg hol szivarog nem tudom, mert meg kell emelnem hozza, de esik az eso, garazsbameg most nincs hely, legrosszab esetben kell egy power stearing rail hozza 300 dollaert vagy egy gumicso meg par tomites, majd kideul, de legalabb jo szar helyen van a motor mogott az fix. Lesz qrvapics@zas, meg jo hogy nem ertik a szomszedok.
Nem fog esni az eso szetboritom, es keresek cuccot bontoba itt helyben, aztan meglatjuk.
neha a bontoba olyan arat mondank, hogy fele annyiert megvan a netrol ,neha meg olyan hogy negyed ara a netesnek.De a bontoba nagy elmeny kimenni, ameddig a szem ellat kocsik,5-55 evesig minden fele fajta, keresgeled a megfelelot, ott egy, picsbe nem ilyen motor, a szin nem passzol, hoppa megvan ez kell szedjuk csak ki.
Tesom itt volt, vihettem en barhova, oceanhoz, washingtonba, kiugrottunk a bontoba, 2 hetig halgattam utanna, menjunk ki es szedjunk ki valamit, de nem kell semmi,de biztos azert mi lenne ha csak kineznenk?
Az is lehet ha latok egy ilyet kompletten 800 korul akkor megveszem alkatresznek
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
Hi!
Szerintem sorhatos motor, de ha meg tudod mutatni a két cylinder bank-et, akkor elhiszem hogy V6.
Éppen azért tűnik nagynak mert jóval hosszabb, mint egy V6.
200 forintos benzin tényleg egy vicc, itt majdnem a duplája néhány forint híján.
Képről nem tűnik rossznak, az alapján amilyen drasztikusan vezetted fel, valami rosszabbra számítottam. Ami hibás benne az tényleg filléres dolog, főleg az ottani pénzekhez képest.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #1804 üzenetére
A bontoba meg is szereztem a hatso ajto zarat, nem is volt tobb 30 percnel kicserelni, szerencsere jo is lett,ennyit a sikerrol.
"Képről nem tűnik rossznak, az alapján amilyen drasztikusan vezetted fel, valami rosszabbra számítottam"
Hat a java meg csak most jon...
Megemeltem az elejet es mar latom sajnos, hogy nem csak a tartalynal folyik, hanem a szervo racknel is.
Igazabol az ara a legkisebb gond, a nagyobb, hogy a motor mogott legallul van ez a szar, es meg kell emelni a motort, a seged alvazat meg leereszteni, egy csomo mindent lebontani, lemerni, kicserelni majd visszapakolni mindent.
Meglatjuk meddig jutok vele
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1806 üzenetére
Ameddig egyedül tudsz dolgozni rajta addig nincs nagy gond.
Akkor van a baj ha már nem tudsz mit kezdeni vele.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1799 üzenetére
Szia!
A 2.8 biturbo T6 (nálunk 272LE) az biztos,hogy soros 6 hengeres,nekem is olyan van. Ha jól tudom 2001töl a 2.9es szivókat gyártják 2 feltöltővel T6 néven, és az is sor6.
Guglizz rá a "Volvo S80 manualra", az első találatok közt hozza majd a 2000/2001es manualt (asszem newcars.volvo.com/... ) ami elég jó, illetve a Matthew's Volvo site-on elég sok okosság van S80hoz(is).
Sok nyugis kilómétert az autóval:-)<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Hello,
koszi szepen!
Tiszta sor a sor 6 mar
Matthew's Volvo-n mar reggeltem masnap, VOLVO gyari szerelesi utmutato meg mar uton van, de kozben megtalatam PDF doksiba pont ami kellett.
Megkerdezek 2 szerelot, hogy bevallajak-e, ha igen mennyiert, aztan meg azis lehet, hogy nekiallok en magam, 1 nap alatt meg is lennek vele ahogy nezem
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
Seres Károly. Csak érjen rá...
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
zsid
senior tag
válasz CYBERIA #1812 üzenetére
Ha tudnál küldeni elérhetőséget azt nagyon megköszönném!
#gaborbol: is-is. Olajcsere,szűrők, hűtővíz, fék(tárcsa+betét) csere a kötelezők közül. Az extra: jelentkezett egy kis olajfolyás amit meg kellene szüntetni( szelepfedél tömítés szerintem,de majd kiderül ). Futómű beállításra kellene még elmennem. Nagyjából ennyi,lesz majd még pár apróság amit meg akarok csinálni, de azok már apróságok.
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Ezek tenyleg nem veszes dolgok, futomubeallitas kivetelevel en szoktam ezeket csinalni.
Szelepfedel tomitest mult nyaron csereltem a masik kocsin. Szeretek a kocsikon dolgozni, jo erzes amikor kesz vagy valmivel es mukodik ahogy kell.
Egesz nap ugyis a monitort bamulom munkabol kifolyolag, jo neha felkapni a szerszamokat kicsit kuzdeni.
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1815 üzenetére
Ma atkoccoltam egy masik Crazy Ray`s bontoba, S80 nem volt, volt viszont 3 tok ujszeru S60 par cucc kompatibilis, de sajna nem minden...
Vezeto ajto kozponti zarjat kis is emeltem, volt is meglepi, a hatsot mar csereltem, hatul sima csavar fogja a muanyag ablaksint, elol meg popszegecs a fem ajtosint, HELLO!
Latszott hogy mar probaltak kiszedni, csak nem sikerult nekikFurogep persze nalam se volt, csomagtarto kinyit, benne volt a kerekkulcs(na ez kulon megerne egy bejegyzest, hogy ezzel a lofax kerekkulcsnak csufolt viccel ember le nem szedi a kereket az fix, kell is bedobnom egy masikat, meg egy ketszer akkoraval is kuzdottem mire lejott.)
Viszont szepen ki tudtam annyira feszegetni vele az ajto meg az ablaksint, hogy ki tudjam szedni a zarat.
Otthon meg lazan lefurtam a pop szegecsuket, ki is jott a zar, ki is csereltem, hat 4 zarbol kaposbol ketto szar volt. Annyit mondanek csak: Valeo made in france.Volt Peugeot kocsim, nem kell bemutatni a valeot...Hehe
Balra a vezeto ajto jobbra vezeto mogotti utas ajto zarja.Eleg sokat allt a kocsi, ugy kelett bebikazni amikor elhozni, eleg betegesen indult mar masnap, mostanra viszont az aksi teljesen feladta.
Nem tudom hogy azert, mert a zarat basztatam, vagy valami leszivta, de olyan volt mintha a radio egysegbol egy venti hangjat hallottam volna menni, amig nem adtam ra a gyujtastAksi ki, VOLVO feliratok rajta minden fele, olyan mitha zsir uj lenne, datumot nem talatam meg rajta, de valahol kell lenni rajta, csak egy laza made in france feliratot a volvo alatt.
Akar hova nezek a kocsiba, made in france, germany, italy, a kezikonyvon es a jatek emelon kivul meg semmit nem talatam ami sved lett volna.
lehet hogy visszakoccolok a bontoba holnap es ha az ulesek passzolnak akkor elhozom a ket elso ulest, mert eleg szepek, az enyemek se annyira veszesek, de ki vannak mar repedezve, erdekes modon az anyos ules jobban.biztosan koverebb volt az asszony.
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1817 üzenetére
A motor az tuti svéd.
Ez van, manapság nagyon kevés minden saját, általában beszállítótól rendelnek. Úgy látszik Svédországban nem elég erős a háttéripar.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #1818 üzenetére
2006-tol van bennuk yamaha is made in japan, mondjuk azert nem reklamalnek
Hat igen, nem dol ossze a vilag amig 15 dolcsiert tudok venni bontottat
Az eredeti tulaj a volvonal kapott a ket zarcserere egy 600 dollaros ajanlatot, sima szerviz megcsinalta volt 300 korul, en meg 30-bol es nem volt tobb mint 1 ora a ket csere.
Akkor lennek szomoru, ha 600-at kellett volna kidellazni a 2 valeo-ra
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1819 üzenetére
A V8-as motorok voltak Yamahák. Talán egész pályafutásom során egyszer vagy kétszer láttam olyat. Ha belegondolok a mostani motorok már vegyes forrásból jönnek, az öthengeres dízeleket, és a hathengereseket leszámítva PSA és Ford motorokat építenek be.
Ráadásul a tulaj is kínai már.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
-
gaborbol
őstag
Azt hiszem megoldottam a hifi rendszerben levo ventilator rejtejt, de ha valaki meg tudna erositeni annak orulnek.
Ha kinyitom a vezeto ajtot, akkor bekapcsolja a ventit automatikusan es a kis szellozo racson a hifi kozpen erezni is a kiaramlo levlegot tole, akkor is ha a hifi ki van kapcsolva, ha bezaroma kocsi, akkor jaratja par percig azta kikapcsolja.
Ha viszont az anyos ajtajat nyitom csak ki, akkor nem kapcsolja be a ventit.Annyira ossze van karmolva a hangero gomb,meg 2 masik gomb mintha Freddy Krueger hasznalta volna. Szoval, ha mar ugyis megyek a bontoba akkor ...
Kell egy masik legszuro haz is, mert valaki osszebarmolta a legszurohaz tetejet es nem zarodik rendesen, + hianyzik a bal oldali fenyszoro mosofeje,+ kezifek borszoknyaja, szinten szakadt.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
nekem is volt egy évig egy 2005-ös volvo S80 céges autóm 163le-s dízel.
gondolkoztam rajta, hogy megveszem mikor vissza kellett adni, de nem volt az igazi az ára.
gondolkozom rajta hogy esetleg visszatérek az S80-hoz, nézegetem a kínálatotami mondjuk nem tetszett, hogy nagyon rossz a fordulóköre az S80-nak, én egy szűk belváros közeli teremgarázsban parkolok, amibe igazi szenvedés volt vele bejutni, meg ott manőverezni.
próbáltam állíttatni a határolón vagy micsodán, hogy kicsit jobban alá lehessen szedni a kormányt, de akkor meg a 17-es nyári kerék (225-ös) beleért a kerékjáratbaa mostani terepjáróm nem sokkal rövidebb mint a volvo volt, de érzésre olyan mintha 1,5-méterrel rövidebb lenne, annyival jobban fordul
viszont utazni vele (sielés, nyaralás), meg munkaügyben hosszú utakra járkálni szenzációs volt
1000km-nél is többet ment egy tankolással és nagyon kényelmes, dinamikus voltcryptot minden termékemért elfogadom
-
gaborbol
őstag
válasz Avicularia #1825 üzenetére
Hello,
Mindenkeppen toltsd fel oket valahova, megneznem oket.Koszi!
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1823 üzenetére
A bekapcs gomb nekem is kicsit viseletes, szerintem azért mert anno túl puha anyagból készült. A légszűrőházat én is cserélni akarom,a fedele nem zár rendesen. Úgy látszik ez tipushiba :-)
Váltó- és kézifék bőrszoknyát a swedishautoparts.com on láttam elég tűrhető áron.<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
válasz Avicularia #1827 üzenetére
Koszi!
Csinaltal am par kepet
A regi verdak nagyon szepek, nem is gondoltam volna hogy a volvo ennyire regi marka.
Az a vegtelen hosszu busz meg nagyon ut, nem is tudom hol lehet kihasznalni, talan repteren vagy valami gyarba.Ha tudom hogy mesz mondtam volna, hogy hozzal nekem ket elso ulest meg cuccot kormanyszervohoz, de most mar mindegy.
zsid: Koszi!
Van egy 3-4 mm res a tuzfal feloli oldalon, es hat kilatszik a legszuro
A gomb meg olyan nalam mintha lekopott vola a felso retege, tiszta karmolas es ragacsos az egesz. Szo szerint ragad az egesz.A valto szoknyaja egesz jo allapotban van, igaz szurke, a kezifeke nagyon gaz, erdekes az meg kremszinu bor mint a tobbi. A bontoba volt meg egy szurke, a kremszinu mar hianyzott lehet elhozom a szurket szerintem nem nezne ki rosszul vagy marad ebay-en $19.99+ az uj posta.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Avicularia #1830 üzenetére
Vicc volt csak leamardt a szmajli, meg ezekszerint nem jott at. Arra gondoltam, hogy a kiallitason nyugodtan kiszedhettel volna nekem ket uj borulest, meg par masik alkatreszt, biztos nem haragudtak volna meg erte.
Mondjuk a kormanyszervo alkatresszel megyult volna a bajod, mert le kell hozza ereszteni a segedalvazat, de biztos segitettek volna, szerintem a svedek segitokesz emberek, nem lett volna gondEn meg plane nem jarok arrafel kocsival, mert USA-ban elek
[ Szerkesztve ]
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1829 üzenetére
Jelentem a V70-ben is ugyanolyan sz×rok a gombok. Főleg melegben, olyan mintha meg lenne egy kicsit olvadva.
Vannak más tervezési hibák is, de ezzel együtt is egy használható konstrukció, nem sok mindenre cserélném el..
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
tkazmer
addikt
és gondolj bele, a korabeli s60asoknak a fordulóköre meg ha lehet, még rosszabb ennek ellenére - nem tudom hol parkolsz -. pl. a roosevelt téri gresham parkolóházban azért lehet vele közlekedni.
a 163le nem volt nagyon kevés? vezettem 2007-es s80 185le-t, és azért annyira nem ragadtatott el...ami most kapható, a 205le-s már azért egy szimpatikusabbnak tűnő motorúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
őstag
válasz tkazmer #1834 üzenetére
Hali!
előtte 210 lovas benzines lagunám volt, de annál sokkal jobb volt vezetni
ugye a hétköznapi helyzetekben nem annyira a csúcsteljesítmény, mint inkább a kellemes nyomaték számít, és abban nagyon jó volt
az újabb S80ból vezettem 185 lovasat, érzésre nem volt sokkal erősebbén vidéken parkolok egy társasház alatti parkolóházban és mindig beállnak a bejárattal szemben a szűk utcában, és ha nem centiztem ki hajszál pontosan, akkor valamelyik része hozzáért a falhoz
azért elég sokat vezettem már, tényleg nem bénázás volt, szörnyű a fordulóköre...meg ugye mellé a nagy hosszú orraegy régebbi 2003-2004 körüli T6-osban gondolkodok, csak előtte ki kellene próbálni, hogy tetszik-e
cryptot minden termékemért elfogadom
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #1833 üzenetére
Mar szereztem jobbakat a bontobol
Kormanyrol lehet vezerelni, elmeletileg hozza se kene nyulni azokhoz a gombokhoz..Legszuro haz zarodik nalad rendesen?
Van az egyik bontoba harom S60 meg egy S80, az osszesbol hianyzik a legszurohaz, meg a kezifek szoknya, kormany jobb oldalan a gombok, gyari szonyegek, meg most mar a radio gombok is
Az ulest nem tudom kicserelni, mert nem passzol a szin sajna. Az enyemek vajbor, a bontosak meg egeszen vilagos szurkek, annyira nem veszesek az enyemek, de ha lesz ...
Viszont ugy nez ki, hogy sikerult megszuntetni a folyast a kormanyszervo rendszerbol, de merget azert nem mernek ra venni. Holnap elnezek meg par bontoba aprosagokert, amit nem tudok beszerezni azt meg megrendelem a neten, vasarnap meg lecserelem amit le kell es ennyi.
Hetfotol elkezdem hasznalgatni, es ha bizonyit akkor elnezunk a Niagara Vizesesez valamelyik hetvegen (16 ora oda-vissza )
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
ja, 2005öst írtál, az még nem az új s80 volt valóban. az újnak szerencsére lényegesen jobb a fordulóköre, ezen sikerült csiszolnia a mérnököknek, úh. talán érdemesebb olyanban gondolkodni, elég gyorsan veszítenek az árukból...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1836 üzenetére
Nálam rendesen záródik, de szerintem nem egyforma a kettő.
Egyébként irigyellek olyan szempontból hogy ilyen jól lehet bontóban vadászni. Itt azért jobban meg kell vele szenvedni.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
gaborbol
őstag
válasz CYBERIA #1838 üzenetére
Ma voltam 4 bontoba, szinte sehol semmi,ami van kocsi ki vannak fosztva teljesen illetve ami kellett,ha nem is konnyen,de azert meglett.Igaz komolyabb cucc nem is kelett eddig szerencsere, csak aprosagok.50-70 dollaros szarok amit a bontobol elhoztam 15-20 ert.
Viszont a gombokat lemostam sima ablaktisztitoval, tobbet nem fognak ragadni Most ugyan nem szurke hanem fekete, de egysem ragad.
Ha kell valami aprosag, akkor szolj bartan, szoktak jonni-menni,esetleg valaki hazaviszi borondbe, neha kuldok csomagot es ha belefer beledobom.
A fenyszoro is, hol ment hol nem, megneztem tegnap, elegett a csatlakozo mindjart ki is csereltem.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Helló!
Szerintem a T6 annyiban különbözhet a többi fajtásaitól, hogy padlógáznál valamivel jobban megy. Ez vajon megéri azt a többletköltséget, ami a nagyobb fogyasztásból ered?
Én az esetek 80%-ában autópályán/országúton használom a kocsimat. A sebességlimiteket betartva ~10liter/100km körüli fogyasztásokat produkál,ami egy ekkora autótol végülis nem sok. Városban viszont 12 alatt nem nagyon áll meg, még óvatosan használva sem. A legutóbbi pesti mérésem azt hiszem 13,8l/100 volt. Ehhez képest egy D5 eléggé barátságos fogyasztást tud produkálni.
Lehetséges, hogy a 4 sebességes Geartronic dob sokat a városi fogyasztásomon. Egy barátomnak S80 T5-je van 5 sebességes kézi váltóval, saját bevallása szerint, normálisan közlekedve 10 liter körüli fogyasztása volt Pesten (igaz az övé kevesebb egy hengerrel és egy turbóval).#1839: nekem kéne egy cartridge a hátsó CD táramba
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
En direkt nem valsztottam a T6-ot.Kihasznalni en sem tudnam, biztositas is tobb lett volna, gondolom a fogyi is, legnagyobb megengedett sebesseg 110km/h a kornyekunkon, igaz nincs is mas szinte csak autopalya.
Eskuszom valamelyik bontoba, tudom is melyikbe lattam egyet bebaszva a hatso ulesre.
Hogy jo e, megvan e meg nem tudom, de ha megyek vissza es meglesz akkor elhozom ha gondolod, meglepne ha tobbet kernenek erte mint 30 dollar..
Nekem nem kell, sose halgattam meg cd-t kocsiba, inkabb megy az Mp3 kazetta atalakitorolGondolom a gyari cucc nem tud MP3-t lejatszani?
Esetleg:
[link]Elmegyek kicserelem az olajat-szuroket, meg vettem bor tisztito-apolo szettet, meglatjuk mit tud kezdeni vele.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1841 üzenetére
1999es, nem tud még mp3at játszani. Elöl 4 cds HU-801 "fejegység" van, abba szoktam pakolni a lemezeket, de jól jönne a hátsó 6-os tár is, amiben nem volt benne a cartrindge.
Én teljesen véletlenül lettem Volvo tulaj(ha megköveztek akkor is elmondom, hogy a nagy álom a BMW E38 volt ), megláttam megszerettem megvettem, és ő lett az enyém :
<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Ertelek most mar, szoval csak ez kene:
Szep kocsi kulonben, es a tiedben van GPS is, T6 gondolom akkor!
A simaba nincs,ezert nekem sincs, egyenlore, de ha egyszer talalok egy szettet....(En 6 evig dolgoztam BMW markaszerviznek,akkor megfogadtam,hogy nekem olyan sose lesz )
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz gaborbol #1843 üzenetére
Csak ez, én láma, mindenhol néztem,csak ebayen nem. :-)
A kocsi '99 S80 T6 Executive Geartronic, navis csak magyar térkép nincs a CDs változathoz. Nekem egyedül az összkerék hiányzik(asszem az csak 2001től volt rendelhető geartronic-kal).
Pénteken sikerült beszélnem a fentebb említett autószerelővel. Lehet,hogy becsúszik egy motorgenerál.<tRucKdriFteR>
-
Sipi16
senior tag
A T6-osoknak az autómata váltó szokott a gyengéje lenni, manuális meg mint a fehér holló...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
gaborbol
őstag
Olvastam en is hogy a valto egyszereun nem birja a T6-ban, de a sima se a megbizhatosag mintakepe. Elso tulajos volt a kocsi amit vettem, odaadta a szamlakat 0-merfoldes koratol, van kozte egy $3600 dollaros automata valto javitas is ...
Mondjuk ez az o butasaga is volt, mert ha nalam elhasal akkor rakatok bele parszaz dollaert egy bontottat legyen $1000 legrosszabb esetben, abbol kijon 3 csere is, annyira csak nem balszerencses az ember hogy haromszor is becopja....
En manualissal meg sem vennem, annyira szeretem automata valtot.
Az olajcseret is megszivtam, mielott nekialltam volna rakerestem a biztonsag kedveert, persze a volvonak nem jo a rendes olajszuro, nekik kelett egy speci szurohazat csinalni-speci leszedo kulcs hozza...
Mindegy, mar uton van a kulcs,holnap-holnap utan itt kell lennie
Meg klimaszurot nem tudtam venni, azt lovok egyet ebayen, illetve volt helyben 57 dollaert, ebayen meg 10-20.Matol elkezdtem hasznalni, egyenore nagyon tetszik,mar lesem az elorejelzest jon a 3 napos hetvege, ha jo ido lesz akkor atnezek vele kanadaba.(egyenlore esot mondanak mind a harom napra)
Varosaban volt egy kis araszolas egybol 12,5 liter[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
senior tag
válasz gaborbol #1846 üzenetére
Egyszerüen túl erös a motor a váltóhoz. Én még a manuális korszakomat élem, automatát csak valami dízelhez kérnék. A terv most valami kisfogyasztású kocsi és mellé egy hátsókerekes játszani.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1817 üzenetére
Itt egy tipushibaja az S80-nak kozelrol. 99-00-01 az erintett evjarat.
Elmeletileg holnap jon a csere alkatresz...A 13-as kep
Azt a durva eletbe, nem semmi melo, holnap-szombaton meg megy vissza az uj akarom mondani a felujitott, mert az uj $900-1200 lenne.
Felujjitott $350, bontott meg $35, volt harom is a bontoba mind a 3 ugyan ott folyt mint az enyem.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #1848 üzenetére
Ma befejeztem a kormanymu cseret, kicsereltem az olajat, fekeket, szuroket, vegre sajat laban all ....
Annyit jarkaltam a bontokba ,vagy ki volt repedezve, vagy mar nem volt meg, vagy a szine nem stimmelt, bar ha talanek megfelelot tuti atraknam...
Ezt lehet en is megcsinalom ezt valamelyik hetvegen, nezzetek meg a kepeket, szerintem nagyon latvanyos az ules javitasa. Igaz a szine kicsit modosul, de ott van a szeren. -
CYBERIA
őstag
válasz gaborbol #1849 üzenetére
Teljesen jó volt még az a szűrő!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző