Új hozzászólás Aktív témák

  • CYBERIA

    őstag

    válasz tkazmer #1557 üzenetére

    „az új s60-hoz semmi köze a geelynek, ahhoz, hogy nincs 5hengeres benzines szintén, ezek mind a ford alatt megkezdett és véghezvitt módosítások.”

    Az a helyzet hogy nekem az első pillanattól fogva nem igazán tetszett az S60, az meg lényegtelen hogy ki kezdeményezte az öthengeresek kivonását.

    Az hogy a Geely az új tulajdonos igazából csak hab a tortán.

    „nehogy már az gond legyen, hogy van 3 (c30, c70, s60) fiatalosabb modell”

    Ez a három legújabb modell (designban biztos), a C30-at és a C70-et számomra a ráncfelvarrás tette nehezen emészthetővé, kicsit félő hogy a további típusoknál is marad ez az irányvonal. Nem tudom hogy azok után hogy Mattin elment, milyen irányba fog Horbury menni, de remélem hogy teljesen a maga stílusában fog tervezni.

    Ízlések és pofonok, nekem nem ez jön be.

    „ejj, gondolom akkor is ágáltál, amikor az első S40/V40 sorozatot nekiálltak hollandiában gyártani...”
    Vagy a Volvo 66-ot.
    Tény hogy a S40/V40 nem is egy klasszikus darab, és soha nem is fog azzá válni.
    Mondom, ettől függetlenül egy jó autó, csak nekem nem az kell. Jó autó a Mazda 6 is, a Volkswagen Passat is, a Toyota Avensis is, a Ford Mondeo is, de nehezen lehet őket szeretni, egyszerű használati tárgyak.
    Ellenben egy Alfával vagy egy Subaruval, amikben még talán manapság is van valami plusz. A mostani Volvókban mi az a többlet?

    [ Szerkesztve ]

    APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

Új hozzászólás Aktív témák