Új hozzászólás Aktív témák
-
Márk
senior tag
Sziasztok!
Volt valakinek már gondja a Volvójába szerelt automata váltóval? Mármint olyan szinten, hogy minden észlelhető előjel nélkül egyszercsak elromlott de annyira, hogy elment az 5 fokozatból 3, csak az 1-es és a 3-ast volt hajlandó kapcsolni? Természetesen javítani nem lehetett, maradt a komplett csere.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Hali!
Ez érdekes. Az autót használtan vettük 190.000 km-rel, 6 évesen az Ivanics Kft-nél. Mikor az eladót kérdeztük, hogy milyen időközönként kell a váltóban olajat cserélni, azt mondta, hogy ebben sohasem kell olajat cserélni, mert az egész élettartamára fel van töltve olajjal.
Vajon ezekszerint hülye a Volvo? Nem hinném. Inkább az lehetett, hogy a kedves előző tulaj szétcseszte előttünk a váltót, és pont alattunk esett szét. Ennyi.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz #64791808 #84 üzenetére
Hali!
Miért akarsz automataváltós Volvót? Apámé is automata, de szerintem csak a pesti dugóban jó, mert nem kell sokat kuplungolni, országúton meg mindegy, bár az automatánál előzéskor egy gondolattal előbb kell gázt adni, hogy időben visszaváltson az előzéshez, ezt mondjuk szokni kell. De ha már visszaváltott, akkor úgy elindul mint az állat, hát igen, nagyon fasza ez a T5 motor, csak hogyha az ember tépi a száját, akkor fogyaszt is rendesen, de az élmény és a hang az valami fenomenális.
Magyarán szólva én jobban szeretem a kéziváltót, mert szerintem az automata hozzá képest lusta. Én személy szerint egy S60 T5 vagy R + kéziváltó kombót próbálnék ki, de a D5 + kéziváltó sem megvetendő akár a kisebb, asszem 160 lóerős D5-tel.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz #64791808 #87 üzenetére
Hali!
Hát nem tudom, de amikor odalépek a T5-nek alacsony sebességről, akkor rendesen ki akarja tépni a kormányt a kezemből, fogni kell rendesen, mondjuk ez számomra zavaró is (mondjuk ilyen gondom nincs a 26 éves 426.000 km-t futott 54 lovas 1,6D Passatommal ). Nem tudom, hogy mi volt az amcsi srác S60 R-jével, akkor annak mégjobban tépkednie kellett volna, bár az elvileg összkerekes. Szerintem is vétek T5-öt automatával venni, de a faterom használtan vette, így nem volt választási lehetősége.
Üdv.: Márk
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Hali!
Az lehet hogy jól váltogat, de szerény véleményem szerint a fater 6,5 éves V70 T5-ösében levő 5 sebességes nem egy sebességbajnok. Sebaj, így is legyorsultam vele a lámpánál itt Kecsón a városban egy agyonspoilerezett, ültetett, küszöbvilágítással felszerelt valamilyen csoda Honda sportkupét (a pontos típusát azért nem tudom, mert este volt, és csak oldalról láttam ahogy mellettem állt). A csávó meglépett az elején egy autónyival, de aztán behoztam, és szépen bementem elé, mielőtt a sávom beleolvadt volna az övébe, ott már kb 100-al mentünk mind a ketten ..... utána már valamiért nem sietett.(de szépen énekelt az öt henger, mikor kipörgött 6000-ig, hööööööööörrrrrrrrrr)
Mielőtt valaki leszólna, hogy milyen felelőtlen vagyok, este 10 után volt az eksön az izsáki úton, ami jó széles, és egy lélek sem volt szinte azon a környéken.
Üdv.: Márk
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Aham, akkor majd hogyha kidől a mostani Volvo, akkor majd egy használt V70 D5 lesz helyette, de remélem hogy erre majd csak sok-sok év múlva kerül sor, mert nagyon szeretjük a gépet a kezdeti hibák ellenére is.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz #64791808 #95 üzenetére
Hali!
Hát ja, a Volkswagen az Volkswagen, mindig is jó dízelmotorokat csinált már a legelső 1,5D-től kezdve 1973-ban, egészen a mostani 10 hengeres szörnyetegekig. Minden elismerésem a Touaregedé, nekem is nagyon bejön az a verda.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Azé ez se kutya....[link]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
"motor indítás után leáll, és nehezen indul be"
Érdekes, ezt néha nálunk is eljátssza a 257 ezret futott, 2001-es évjáratú V70 T5.
Én az EGR szelepre tippelek, szerintem az van elkoszolódva, ki kellene tisztítani, csak marha rossz helyen van.
Üdv.: Márk
A váltónak mi a hibajalensége? Sajnos a mienké is kifeküdt 190.000-nél (ugyanis geartronickos automata váltóval szerelt, Aisin AW 55-50SN), javítani sajnos nem lehett, maradt az elvileg 20.000-t futott bontott váltó svédországi volvo bontóból potom 400.000-ért, de mostmár legalább jó.
A turbó is megadta magát 253.000-nél, de -szintén svédországi volvo bontóból- lett bele szerezve másik.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz tkazmer #1597 üzenetére
Hali!
Én több helyen is úgy hallottam, olvastam, hogy ezek a Volvókba épített Aisin automataváltók élettartama kb. 200.000 km, utána sajnos meghalnak.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz Dr.Burn #1598 üzenetére
Hali!
Már elég régen volt az eset (2005 dec.), de úgy tudom hogy megégtek a fékszalagok, illetve a "napkerék tengelye megfordult".
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz tkazmer #1601 üzenetére
Hali!
Passzolnám a kérdést, mi az autót 5 évesen használtan vettük 189.000 km-rel márkakereskedéstől, az előző tulaja a McDonalds magyarországi fejese volt, állítólag arra használta az autót, hogy az étteremlánc Mo.-i és Németo.-i központja között ingázott autópályán..... gondolom az autó kapott hideget-meleget rendesen....
A váltó az meg minden előjel nélkül romlott el.... az autó megvásárlása után 3 hónappal mentünk az M0-n tempomattal 90-es tempóban, majd az egyik emelkedőn elkezdett ingadozni a fordulatszám, majd egyszercsak szépen lassan felnyomta leszabályzásig a fordulatszámot (6250/min, eközben az autó nem gyorsult hanem lassult), majd elvette a gázt, kigyulladt a Check Engine lámpa és ezzel egyidőben a fedélzeti számítógép kiírta hogy "Transmission Service Urgent". Lekeveredtünk az M0-ról, a váltóból közben eltűnt 2 vagy 3 fokozat (mind automata, mind kézi üzemmódban), nagy nehez elvánszorogtunk az Ivanics Kft-hez a Budán a Méhész utcába, ott rárakták az autót a számítógépre, és az azt mondta hogy a váltó kuka. A zsír új váltó anno 800.000 Ft lett volna.
Annyit hozzátennék még a témához, annak ellenére hogy Volvo azt állítja hogy a váltó örök életére fel van töltve olajjal, azt olvastam hogy nem árt benne lecserélni az olajat 80.000 kilométerenként. Ezzel csak az a gondom, hogy ahhoz hogy az ember hozzáférjen a váltóolaj szűrőhöz, teljesen szét kell bombázni a váltót, ugyanis olyan házba rakták, hogy a szűrő nem a ház külső oldalán van, hanem a váltó belsejében kell hozzáférni és kicserélni.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz tkazmer #1601 üzenetére
Hali!
Írtad, hogy padlógázzal előzöl. Én bevallom férfiasan, hogy még nem mertem padlógázt nyomni a T5-nek, max fél gázig jutottam, akkor is úgy elindult, hogy ki akarta a kezemből tekerni a kormányt, és bevillogott a kipörgésgátló is. Bele sem merek gondolni hogy mit csinálna padlógáznál, pláne hogyha túlnyomnám a pedált a kickdown kapcsolón is..... Bár a váltó kímélése okán sem nyomtam még neki padlót.
Nos én úgy előzök, hogy hirtelen nyomok egy negyedgázt neki, akkor visszavált a váltó gyorsan kettőt, és akkor elég szépen elindul, sorelőzéskor pillanatok alatt felugrik 90-ről 140 körülire hogyha nem figyel oda az ember (nem nézi a kilométerórát), hanem csak azt nézi hogy minél hamarabb megelőzze a sort.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz tkazmer #1605 üzenetére
Nos elvileg 250LE 5200-as fordulatszámon, illetve 330Nm 2400-5200 fordulatszám tartomány között, és itt a váltó az csak 5 sebességes Geartronic.
Látom, hogy a tied már hatsebességes, és az autó is sokkal fiatalabb, így lehet hogy már a váltód is többet kibír.
Egyébként a te váltódat is az Aisin gyártotta?
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz CYBERIA #1606 üzenetére
Pontosan.
Csak ezt az egészet hogyan kivitelezze az ember, hogyha azon a ki*aszott váltóház alján nincsen olajleeresztőcsavar, csak egy szint ellenőrző csavar az oldalán (akkor jó a szint, hogyha a csavar kitekerése után látható a váltóolaj, illetve kifolyik a csavarnyíláson)?
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz CYBERIA #1611 üzenetére
Pontosan.
Nem is igazán értem a Volvót, hogy miért nem inkább a ZF-től vett automataváltót anno és most.....
Üdv.: Márk
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Valaki esetleg próbálta bioetanollal (E85) etetni a Volvóját? Ha igen, akkor felesben benzinnel, vagy csak E85-tel?
Próbálta esetleg valaki ezeket az átalakítókat (BIOETUN, stb.)?
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Vajon egyébként miért az összes S80 T6-osnak automata váltója van? Szerintem tönkreteszi azt az élményt, amit az a motor nyújt, sokkal jobban illene hozzá a kézi váltó.
Bár a mi V70 T5-ünk is furán van konfigurálva: 5 fokozatú Geartronic automataváltó, fekete bűrülés (ülésfűtés nélkül), beépített telefon és navigáció. Ebből egyedül az automataváltót cserélném át kézire, illetve rakatnék bele ülésfűtést (vagy cserélném az ülést plüssre), mert téli reggeleken a bőr nagyon hideg tud lenni.
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Ki volt az az elmebeteg aki fullbört vett ülésfütés nélkül?
Az előző tulaj....
Az mitől függ, hogy az S80 T6-ban 4 vagy 5 sebessséges Geartronickos automata van?
Évjárattól?
Üdv.: Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Sziasztok!
Volvo V70 D5, 2003-as évjárat, 2401cm3, 120kw, D5244T motorkód.
Az lenne vele kapcsolatban a találós kérdés, hogy milyen automata váltó van benne? Valószínűleg Aisin, de mégis melyik típus? AW55-50SN? Vagy valamilyen másik típus? Úgy tudom, hogy a benne lévő váltó nem Gartronick-os.
Tudom, hogy a legegyszerűbb az volna, hogyha a kedves tulaj kinyitná az elejét és megnézné az automataváltóra rakott adattáblát, de ez most nem járható út.
Köszönettel: Munkácsi Márk
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 2000-es évjáratú Volvo V70 II-ben, amiben Aisin AW55-50SN automata váltó van, a váltó olajszintet azt járó motor mellett kell megnézni, vagy pedig álló motornál?
Köszönöm.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz Big_Boss #13972 üzenetére
Én sikítva menekülnék előle, de ez nem releváns, mert én csóró vagyok.
Hogyha megdöglik -és előbb-utóbb meg fog- a gatyádat ráköltheted.
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
válasz Big_Boss #13974 üzenetére
Nem vagyok autószerelő, csak egy lelkes hobbista.
Én ezektől a "kisköbcentis" 2,0 feltöltött motoroktól félek mint ördög a tömjénfüsttől.
2000-2007 között gyártott V70 II nem alternatíva?
Azokba csak kibaszott tartós 5 hengeres motorokat szereltek.
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest