Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz andrisbandi #99 üzenetére
Nagyon örülök, hogy neked is sikerült idáig eljutnod. Egyébként mérnök vagyok, hidd el teljesen tisztában vagyok ezzel a témával. A költségoptimalizációnak (nevezzük így) van jogalapja, de csak egy bizonyos határon belül és nem a ráción túl. Politikai irányzatnak való megfelelés nálam ezen fogalmakból már kiesik, ezért nem tetszik illetve fogadom el. A vállalati szféra alapértelmezésben politikai berendezkedéstől független szeretne lenni, itt véleményem szerint már egyre erősebb torzulásról van szó.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
negro
őstag
válasz andrisbandi #92 üzenetére
Ezt en is hasznalom neha, igy "unblokk" leirva es sokan nem ertik. Na de mi lenne ha eredetin irna az ember? Ugyanez feltetelzem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Crus
őstag
válasz andrisbandi #92 üzenetére
Láttam már botrányosabban is leírva így: ámblokk, umblok, ánblok.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - "Magánéleti célokra használhatta a szervezet forrásait..."
-
Crus
őstag
válasz andrisbandi #88 üzenetére
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - "Magánéleti célokra használhatta a szervezet forrásait..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Akár Bluetooth-os is lehetne az új S Pen
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Újszerű Dell Latitude 7390 2-in-1 Prémium érintőkijelzős-13,3"FHD-i5-8350U-8Gb RAM-256Gb SSD