Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz GAbre #13008 üzenetére

    "Igaz,de az általa leírt jelenség jellemzően DX 12"

    Marhaság, DX11-ben is ez van, mivel a játék memória kezelésének a sara.

    "Nálam 11 alatt nem ilyen, max 1-2 sec torpanás van."

    Ő is erről beszélt, erre panaszkodott.

    "Nvidianak jelentettem ezt már,de vmièrt a legfrissebb driverben se említik még."

    Nyilván azért mert semmi köze az NV-hez.

    "Az,H DX12 alatt megszakad a GPU usage, használat,és akkor következik be ez az nincs benne.pl"

    Becsípődtél egy marhaságon és jelenleg 3 embert túráztatsz ezzel.
    A GPU azért esik nullára mert a Winfos memória pucolása megakaszt mindent, 0 frame-nél/állóképnél pedig nem meglepő módon nem számol a GPU pár másodpercig. --> sorrendiség <--

    Le lett írva mitől vannak a vissza-visszatérő megakadások (memória), plusz mivel javítható a helyzet nagy mértékben, a DX12-es CTD-t ettől persze még szajkózhatod csak köze nincs a kettőnek egymáshoz.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák