Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
válasz blakey #41436 üzenetére
vágom. nekem egész pontosan 10% min 34 ezer. A suzuki casco meg min 100 ezer amiből elengednek 50 ezret. De még így is 20% az önrész az adott példában. A suzuki cascohoz még érdemes azt is hozzá tenni, hogy csak az alap önrésznek engedik el a felét. felette ugyanúgy kell fizetni a 10%-ot.
-
myckie2
őstag
válasz blakey #41493 üzenetére
Nem kötelező, ha az lenne, akkor a jótállási füzetben le lenne írva. Ajánlom elolvasásra. Ha nem vinné el az ember az AJÁNLOTT szervizre és emiatt elutasítanák később a garanciát, az olyan könnyű per lenne a márkakereskedés ellen, hogy az ügyvéd még egy izzadság cseppet sem ejtene. Amikor bent voltam a Suzukinál nekem is hazudtak, mint a vízfolyás és ez is a hazugságok közé tartozik. Ezzel én is lezárom a témát.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz blakey #41493 üzenetére
Pontosan úgy van ahogy leírtad,nekem is felhívták a figyelmem 2016-ban hogy vagy 1000km vagy egy hónap,bementem,bepecsételtek,átnézték,kb max félóra volt és ingyenes.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
myckie2
őstag
válasz blakey #41496 üzenetére
Ha nincs sehol ilyen leírva, akkor a garanciális javítás nem elutasítható. Ez szerintem egyértelmű. Mondtam már, hogy nyisd ki a jótállási könyvet. Üzembe helyezés előtt nekik kötelező átviszgálni a járművet, ez oda is van írva, az ajánlotthoz nincs ilyen kötelezettség írva! Ha a szerviz azt mondaná, hogy garancia feltétele, hogy a gumikat cserélni kell évente és sehol nem lenne leírva ti tényleg cserélnétek?
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz blakey #41519 üzenetére
Mindegyik Bosch Suzuki fejegység tud navigálni és van benne GPS vevő. Amíg sohase volt benne kártya, addig erről nem mutat semmit. Amint belekerül kártya onnantól pedig mindig kint van a Navi gomb, még akkor is, ha a kártyát kiveszed
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
őstag
válasz blakey #41884 üzenetére
Azért ma reggel elég szarrul nézett ki az idő, de a nap vége egész jó lett
Annak örülök hogy kivételesen nem konvojban jöttünk (uncsitesók is jöttek, összesen 2 felnőtt és 4 gyerek) hanem asszony pajtás le volt maradva vagy 30 kilométerrel (jobban bízik bennem mint a gps-ben legjobban 200-300 méterrel mögöttem szeret menni, csak most beugrottam az uncsitesókért kicsit hamarabb). Nem biztos hogy nagyon nyugodtan nézte volna a 130-ról 100-ra és mint béna kacsa kihúzók Gödöllőre manővert... A jazz gumijait is nagyon nézegettem ebéd előtt amikor végre összefutottunk Pesten.
-
tboldi
nagyúr
válasz blakey #41907 üzenetére
Habár Bosch-t még nem próbáltam, a mostani teszkós Goodyearrel elégedett vagyok, de a Valeo sem volt rossz. Viszont a Bosokót nem ajánlom, mert ugyan szépen töröl, de nagyon-nagyon nedvesnek kell lennie a szélvédőnek, hogy egy kicsit se nyikorogjon.
Amúgy a RainX is qrva jó cucc.
-
válasz blakey #41884 üzenetére
+1 2001 ben volt egy defektem, meg idén egy 4 hónapos autóval
tboldi: megkeresem a videót, én úgy emlékszem szétkapták a motort[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz blakey #41947 üzenetére
minőségben a suzuki alatt van, főleg a beltere, de árban is alá van lőve, ültél már 2018-as dusterben?
szerintem jól néz ki, sőt nekem az fl vitara/scross-nál jobban tetszik kívülről, de ez szubjektív,
a mostani dusterban ugyanaz a motor van, mint az A osztályos merciben, akkor az is sz@r?
ár/értékről volt szó, amúgy én néztem dustert és vezettem vitara-t is, a suzuki sokkal átgondoltabb, autószerűbb, nem véletlenül veszik sokan, de a duster sem annyival rosszabb, mint ahogy te gondolod.
Mindenesetre végül én, miután a suzukinak végig próbáltam szinte a teljes palettáját, + hyundai, kia-kat is végig ültem, egy #szarolaszt vettem, amit nem bántam meg. azért akartam suv-ot, mert rendszeresen megyek földutakon is, de a tipo is simán megbirkózott eddig mindennel, ahol voltam és még sehol sem ért le. 4 embernek kényelmes, 440 liter a csomagtartó. 140-nél még beszélgetni lehet benne, pályán nem löködi a menetszél, egyedül a fogyasztása ami magasabb, de én 10-15 ekm-t megyek maximum évente. Mindent belekértem ami nekem kellett és megállt 3,8M Ft-ba, 5 év gari, 5 év ingyen szerviz, majd az idő eldönti, hogy ezzel, vagy az 1.0 vitara-val jártam volna jobban.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz blakey #42028 üzenetére
Sajnos a készlethiány miatt nem voltam alkuhelyzetben, de annyit szerintem szólok majd ott a főnöknek hogy a bőkezüségükért meghálálom úgy, hogy máshova viszem szervizeltetni az autót.
Szomorú, hogy a Suzuki-t nem érdekli, hogy az ilyen szarevés a kereskedő részéről rájuk és a márkára csapódik vissza. Anno még egy Ladánál is gyári tartozék volt a szőnyeg, a háromszög megy kresz szerint kötelező tartozék.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz blakey #42028 üzenetére
Visszamentem és a lehető legnyugodtabb hangnemben elmagyaráztam, hogy nem cool, hogy a legalapabb dolgok nincsenek az autóban. Azonnal lett háromszög, mellény, elsősegély csomag, ízzókészlet és szönyeg is.
Ami még kell, az egy jobb üléshuzat...valamilyen bőr, akár igazi, akár mesterséges. Emellett egy készlet felni, hogy legyen külön téli szett is. Ha találok jó áron, akkor könnyűfém, ha nem akkor acél. Azt még nem döntöttem el, hogy ha alufelni akkor 15 vagy 16 inches legyen. A nagyobb szebb, de erre elég sok a kátyú, a rossz út, amihez a kisebb ideális ballonosabb gumival.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz blakey #42103 üzenetére
Kapott már nagy esőt, nem is egyszer. Ezért is írtam, hogy rendesen használva van. Rákerestem a neten és a fórumba is a beázásra. Itt konkrétan kettő kolléga említette a dolgot, a netet túrva erre rájött még kettő, akiből az egyik szerintem ugyanaz, mint a PH-n. Tehát összesen három személy említette meg a dolgot. 2013 óta pedig nem csak három ember vett ilyen autót.
Nem kételkedek a szavukba, ha beázik, akkor a szervizben meg kell csináltatlni garanciában és kész. Na de ennyiből tömegméretű hisztériát csapni és egyértelműen kiejelenteni, hogy az S-Cross beázik azért elég erősnek tartom.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz blakey #42111 üzenetére
Utolsó hozzászólásom, mert újat nem tudok mondani a témával kapcsolatban.
Véleményem szerint márkatípustól függetlenül, akinek beázik az ajtó felőli rész, az simán garanciális hiba. Kicsit erélyesebben kellene fellépni a szervizben, illetve ha minden kötél szakad, akkor máshová kellene vinni a kocsit. Én legalábbis így járnék el.
Azt pedig továbbra is fenntartom, hogy egy 2013 óta gyártott kocsinál már réges régen előjött volna ez a dolog, ha tömeges szintű problémáról volna szó. Fenntartom, hogy ez nem azt jelenti, hogy ne ázna be a kocsi egyes tulajoknál, de ebből azt az általános következtetést levonni, hogy a Suzuki S-Cross beázik nem szabad.
Gyorsan megnéztem amúgy én is az én másfél éves, 70.000 kilóméteres kocsimat (különös tekintettel az ajtók körüli részekre, gumiborításra) és ez bizony csontszáraz volt mindenhol.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Pickit3
aktív tag
válasz blakey #42168 üzenetére
Nyilván a gyári aksi bírja a legtovább. Nálunk családon belül az aksi élettartama 12-17év vegyesen használva, de inkább rövid távokon. '15-ös 1.6 vitara aksija tavaly letérdelt teljesen ami barátok közt is 3 év. Apám elvitte ismerős autóvillamosságihoz, de mindent rendben talált így visszament a szervizbe ahol már találkoztak ilyennel. Tudtak a hibáról miszerint a gyári (asszem) Exide aksi nem valami magas minőségű. Azóta egy electric power aksival működik kifogástalanul. Mellesleg közeli rokon 2éves 1.4t s-cross-ába se a gyári aksi figyel, hanem egy banner pedig ő napi 120+km-t vezet.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz blakey #42524 üzenetére
"A kavicsok ellen nem tudsz védekezni"...
Ha valakinek ez tényleg fontos a problémás pontokat le lehet fóliázni. Az tényleg egész jól véd kis kavics horzsolás, ki horpadás ellen. Persze egy fél kilós kavics ellen nem sokat ér.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kunberci
aktív tag
válasz blakey #42933 üzenetére
Igazad van, még nem használtam négy-évszakos gumit. Az új autó előtt még téli gumim sem volt. Akkor fogadtam meg, ha lesz új autóm, akkor külön lesz téli, és nyári gumim is. A négy-évszakos gumi egy kompromisszum. Nincs olyan gumi amely +40, 45C° is jó, és -20 ban is tökéletes. Nyilván ezért gyártanak nyári, és téli gumit is külön. Elfogadom a Te álláspontodat, de én ez ügyben másként gondolkodom.
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43198 üzenetére
Amelyik hamarabb következik be, esetemben nem jó, mert 1 hetes lesz autó amire belemászik több mint 1000 km. Kedden lenne lehetőségem vinni, amikor lesz benne 800 km, azzal lehet elhajtanak hogy kevés és még nincs egy hónapos, viszont másnap fut megint 450-et, ami már jóval meghaladja az ezret.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43218 üzenetére
Ez oké is lenne, de amikor beültem és hoztam el direkt rákérdeztünk hogy fel vannak-e töltve tartályok, erre mondta a pasi hogy igen, mindent feltöltöttünk rendesen. Ehhez képest 3dl ablakmosó és a hűtőfolyadék is minimum vonásig.
A tükör hátlapi burkolatra van valakinek ötlete? Vagy várhatok hónapokat mire jön hozzá japánból?[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43220 üzenetére
Azt tudtam hogy benzin alig van benne, ezt mondta is, műszer is jelezte. Én a többi folyadékra értettem. Nem hiszem hogy a feltöltöttük rendesen az csak nekem jelenti azt hogy nem minimum értékig.
És nem az első kanyarban történt, hanem tegnap, 4 napos volt az autó. És nem lezúztam, hanem autópályatempónál úgy gondolta egy kifejlett sasmadár hogy jó ötlet nekirepülni az autónak. Az igazi nagy mák az, hogy csak a műanyag hátlapot verte le róla, maga a tükör sértetlen és az elektronikai is működik benne.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43243 üzenetére
Hogy nézzem meg mikori a navi? Múlt hét csütörtökön vettem át az autót, miért lenne benne régi kártya? Nekem most az említett P+R parkolók lennének a célállomások, de nagyon gáz hogy a többit megtalálja, ezeket meg a térképen se mutatja.
És a fejegység frissítésnél elég ha a zip le van töltve usb-re, vagy ki kell csomagolni és úgy rádugni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43953 üzenetére
A kolléga azt írta hogy a szélvédőre kell irányítani és egyes fokozaton kell járatni a ventilátort. Akkor most mi a helyzet, lehet bármekkora fokozat, a lényeg a szélvédőre irányítás?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!