Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18642 üzenetére
Tul vagyok mar azon, hogy szepseg alapjan valasszak autot...
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18644 üzenetére
Ez úgy tart az ülésben, hogy akár két keréken is mehetnék akkor se esnék ki az ülésből.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18667 üzenetére
Nem tudtok vezetni.
A splashel a nagyatagom 5,3 liter alatt volt, vegyesben.
Masnak meg 8 liter ugyanezzel.
Amikor megvettem a csajnak 60000 km alatt 7,3-on allt a bc, sose nullazta. -
nagyúr
válasz roberto211 #18667 üzenetére
Kettesben is lehet 50-el menni, csak kicsit hangos hosszutavon
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18669 üzenetére
Eleg lenduletesen vezetek, sokszor tulzottan is, neha tolom le, aki totyog.
Szoval ezt kikerem magamnakMas:
Uj swift jo vetel lehet?
Eleg draga a gl, 2,9M, de eleg jol fel van extrazva...
Muszakilag ismerem, a splash ugyanez, csak ez alacsonyabb, ha ujan vennem, 10 evig siman elmenne minden gond nelkul. Ha meg kicsi lenne kesobb gyerekkel, akkor megkapna asszony. -
batai15
félisten
válasz roberto211 #18703 üzenetére
jó csak a nép hiedelem azt mondja suzukira sose kell költeni.. és van aki tényleg elhiszi.
ettől nem szar kocsi, alkatrész olcsó hozzá meg valóban igénytelen, de itt is illik cserélni benne ezt azt. -
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18703 üzenetére
Dehogynem, láttam én már suzukit úgy kolytolni, hogy mögötte nem láttál semmit. Az is annak tudható be, hogy szart a gazdája rá... haveroméknak is volt egy 1.3-as járgány 60k-ig nem cseréltek benne olajat.. miért? mert-csak.. utána meg hencegés tárgya volt, hogy mekkora jó autó a suzuki, mert 60k-t olajcsere nélkül kibírt
Persze meghirdetve már: "gyárt karcmentes állapot" volt, és fel volt háborodva ha 50e-et alkudni akartak belőle, mert ez egy igazi "megkímélt" autó.
Igazából ha egy normális valóban megkímélt autóról van szó, amin valóban minden karbantartás be van/volt tartva akkor akár lehet 15 éves is... persze a drótok elfáradnak/megtörhetnek, különböző elektronikai kütyük kiprucanhatnak, (csak nem sorozatban, mert ha bontottat rak bele az illető ami "épp jó" akkor megint behal)... féltengelyek, mechanikus dolgok, ha figyelve van rá akkor inkább a futott km teszi őket tönkre... de pl egy lengéscsillapító is 200.000km-t tuti kibír, féltengely? Ha nem gyílkolják akkor kb soha, csak ha kireped a porvédő, és begyűjti a koszt és ledarálja magát. Kerékcsapágyak? Talpasok? Mind mind 200e km fölött hallnak be... kivéve ha olyan úton használják őket, ami szétkúrja. (pl BP )
De egyébként ha adnának egy új autót, hogy tegyem tönkre, 6 hónap elég lenne hozzá... és vannak muksók akik ezt csinálják.
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #18708 üzenetére
Nem lehet, hogy fordítva?
Mert tegnap pucoltam a bal hátsó lámpát meg a tolató lámpa izzóját cseréltem és mikor próbáltam akkor már mintha első nyomásra rögtön világított volna a hátsó, de lehet rosszul emlékszem.
Az index is kicsit kontaktos volt, de azt az istennek se tudtam kivenni a helyéről.
Egyébként köszi az infót.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
nagyúr
válasz roberto211 #18717 üzenetére
Hat az vtecre foleg, annak az a lenyege
-
nagyúr
válasz roberto211 #18719 üzenetére
Kiveve a vtec-e-nel, ott 5500 folott sincs elet
-
nagyúr
válasz roberto211 #18721 üzenetére
Sajnos pl. 6gen 1.5 hecsi meg az angolbol is az 1.5 vtec-e, ami azt jelenti hogy vtec alatt kurva lomha (szegeny kevereket kap), vtec felett meg ugy megy ahogy kene (normal keverek), de semmi extra Rendes vtec-nel mint pl 1.6 vti, vtec alatt normal keverek, felette dusitott.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #18729 üzenetére
Bontott váltó mindig lutri, én a felújítás híve vagyok. Amúgy meg Doze-nak van igaza
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #18746 üzenetére
Akkor csak számomra furcsaság, de ez a kuplung nem csak szerintem rossz, azért is gondolom hogy ez nem user error.
A japánt remélem megszokom, az olasz és német bejött, ez a japán furcsa nekem, megpróbálkozok a megszokással, biztosan meglehet. -
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #18752 üzenetére
A sima VVT csak a szívó oldalon variál, a Dual pedig a kipufogón is.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18754 üzenetére
kb ugyan úgy megy,,,, mert megeszi a teljesítményt az euro 5, meg ugye -1000cm3
ui: a vvt, meg az hogy vvti csak fantázianév egy vezérlési mechanikára. Bmw pl "vanos" De nincs köze ahhoz hogy milyen fordulatszámnál mit csinál. Annyi hogy van némi különbség köztük, de a lényegét tekintve egyre megy a játék, minden autógyár pedig levédette a saját "nevét"... azért van egy pár:
AVCS (Subaru)
AVLS (Subaru)
CPS (Proton, Volvo)
CVTCS (Nissan, Infiniti)
CVVT (Alfa Romeo, Citroën, Geely, Hyundai, Iran Khodro, Kia, Peugeot, Renault, Volvo)
DCVCP - dual continuous variable cam phasing (General Motors)
DVVT (Daihatsu)
MIVEC (Mitsubishi)
N-VCT (Nissan)
S-VT (Mazda)
VANOS (BMW)
VarioCam (Porsche)
VCT (Ford, Yamaha)
i-VTEC (Honda)
VVC (MG Rover)
VVL (Nissan)
Valvelift (Audi)
VVEL (Nissan, Infiniti)
VVT (Chrysler, General Motors, Proton, Suzuki, Volkswagen Group)
VVT-i (Toyota, Lexus)
VTVT (Hyundai. Kia) -
Davebowman
senior tag
válasz roberto211 #18752 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Most veszem át, mit kérdezzek a kereskedőtől? Mikor volt olaj,- szűrőcsere, mennyi idős az akksi és még? Kösz előreVargalex 1.1.7
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18766 üzenetére
Teli tank egy kattanás, napi számláló nullázva, majd a következő teli tank újra egy kattanásig.
kornelka: az se rossz.
-
nagyúr
válasz roberto211 #18768 üzenetére
Tudod ő szokott kettesnél feljebb is kapcsolni
-
nagyúr
válasz roberto211 #18770 üzenetére
persze, mert te 90-nel szurod a harmadikat ismerunk am, kar magyarazkodni
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18768 üzenetére
Végül is tboy93-nak igaza van.
Dinamikusan gyorsítok ki, nem tartom fel a forgalmat, van többször, hogy 2-es 3-asban kihúzatom de használom városban is mind az 5 fokozatot.
Sőt barátnőmmel versenyeztünk is egyet lámpától lámpáig és az is ezzel a tankkal volt, szóval benne volt 4.29-ben. Neki 2000-es ezrese van.
Szóval semmi nagypapa tempó, de ahogy nézem akkor se enne kevesebbet, ennek az autónak mindegy hogy hajtod.Mod: Ugye azt én nem tudom, hogy hol váltok, mert nincs fordulatszámmérőm Érzésre megy a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #18774 üzenetére
Az a durrogás csak a turbo ALS-e volt
-
eddie17
addikt
válasz roberto211 #18774 üzenetére
Barátnőmé is többet eszik kb. 7 decivel.
Neki előtte 97-es volt, és az is 4.5 átlaggal ment. Lehet, hogy nem teljesen egyformák a motorok? -
nagyúr
válasz roberto211 #18780 üzenetére
Jo de te mas teszta vagy
-
roti86
őstag
válasz roberto211 #18784 üzenetére
1.3 váltód van az ezres swifteden?
Olvass bele ebbe Itt van két részlet: "Az 1.3-al 2500-at forog 100-nál a motor,1.0-val 2800-at", "Ma mentem egy gyári 1.0 suzukival, és az 100 nál 3200 forgott".
Sokan pont ezért cserélik a 1.3 váltót 1.0-ra az 1.3-as swiften, mert valamivel többet forog, így dinamikusabb lesz, viszont többet fogyaszt.
-
roti86
őstag
válasz roberto211 #18786 üzenetére
Ha van fordulatszámmérőd akkor könnyen ellenőrizheted
-
t1
addikt
válasz roberto211 #18788 üzenetére
Direkt szűrő felesleges pénz kidobás, 50-es rendszer hd dobbal sose lesz halk főleg, hogy katid sincs szintén pénz kidobás, tudom, tapasztalat végigjártam
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18791 üzenetére
mit szórakozol direktszűrővel?
vedd le a szívászajcsökkentőt -
t1
addikt
válasz roberto211 #18791 üzenetére
Mert ha nyersz vele kb 1 valós LE-t de lehet sokat mondok
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18794 üzenetére
ha tönkre akarod tenni a motorod, nyugodtan tegyed bele.
mondjuk a suzukinak kb. mindegy
én vagy 10-szer elmerítettem a motort a derékig érő vízbe üzemmelegen, és nem repedt szét -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18796 üzenetére
ne te legyél már a kocsiért, hanem az érted...
minden héten olajozni.
majd leszoksz ezekről idővel -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18800 üzenetére
ja ezen gondolkozok én is.
sedan kellene, de asszonynak nem tetszik
mondjuk a sima se... -
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18805 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18810 üzenetére
Akkor döntöttem el nagyreszben h
suzukiskalapos leszek -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18812 üzenetére
hát én suzukival se csíptem a tötymörgő kalapos suzukisokat.
ahogy tesóm szokta mondani, vagy lemarad tőlük, vagy leelőzi -
tomi5244
őstag
válasz roberto211 #18820 üzenetére
Köszi szépen! A pályázatban GL felszereltséget írnak, a suzuki oldalát olvasva a GL-ben már van LED.
-
tomi5244
őstag
válasz roberto211 #18822 üzenetére
Értem, majd utána érdeklődöm úgyis. Amúgy az a célom, hogy szemtelenül bele alkudok amit csak tudok A GLX felszereltség lenne a tuti, a BT kihangosító és digit klíma miatt.
Amúgy az új autós szalonos árképzés/alkudozás is megérne egy misét, de a mai gazdasági helyzet miatt gondolom kevesen fordulnak meg a szalonokban komoly vevőként.
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18829 üzenetére
tomi5244 kolléga láthatóan nem tudta, szóval a hozzászólásom sokkal hasznosabb volt, mint a tied (vagy ez).
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
addikt
válasz roberto211 #18824 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy ezt a kedvezményt a listaárból adják, tehát igazából itt legfeljebb egy tolatóradart/vonóhorgot, vagy ilyesmit lehet belealkudni.
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz roberto211 #18835 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ebből az árból jár a kedvezmény, nem a kereskedőknél elérhető "akciósból" Pl. ebből.
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #18840 üzenetére
Nyilvan hosszabb tavra.
Az scross 10-15 evig auto lenne, a masikban nincs annyi mar nyilvan. -
pjen
félisten
válasz roberto211 #18852 üzenetére
110-120 körül jó a 7,5,de sajnos ha gyorsítasz durván nő a fogyi.Én navival szoktam 130-140 et menni pályán az ugye óra szerint 140-150között van 13 as swift el, bizony 7,5-8 liter jön ki átlagban.Az Sx 4 nagyobb nehezebb nyilván több kell neki.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18854 üzenetére
Én nem is írtam,hogy sok.Viszont akkor az SX4 nél sem olyan vészes a 9,főleg ha oda vissza nézzük már csak 8.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18856 üzenetére
Szerintem nem sok,125 nél 8 l átlag annál a nagy kaszninál simán jó.(szerintem)
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18858 üzenetére
Az az igazság csodák csak régi Szovjet filmekben vannak.Sajnos ha nyomod neki a fogyi nő.Például a légellenállás sem a sebességgel arányosan változik hanem négyzetesen.
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #18871 üzenetére
Ráadásul a razas is megint előjött :S
Bizonyos sebességtartományban raz utana meg elmúlik , illetve nagyobb sebességről fékezésnél is ha kicsit nyomom a féket raz, ha intenzívebben taposom akkor teljesen jo. Tehat nem értem.
Gumi jo, felni lehet hogy szar. Más mi lehet még?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18872 üzenetére
Csak a felni lehet még... bizonyos tartományokban ha eltalálod a kerék rezonancia tartományát... mondjuk xy sebességnél akkor az tuti felni.
Egyébként a pedál nem hullámzik?, vagy ha az nem akkor egyenletesen fékezve ilyen darabosan áll meg... tehát olyan mintha rugdalnád a féket és úgy fékeznél.
Lehet hullámos a tárcsa is, vagy ha nem akkor az anyagjellemzői nem a legjobbak. Ergó van benne valahol egy tömörebb rész ami nehezebb így kiegyensúlyozatlanságot eredményez, és ettől simán beráz az autó.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18874 üzenetére
Akkor az.... lehet görgőzni kell a felnit. Az mind1 hogy acél vagy alu. Bizonyos torzításnál aggathatnak rá annyi Ólmot amennyit akarnak, de jobb nem lesz.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #18876 üzenetére
Akkor tedd azt, de nézd meg alaposan nehogy az is torz legyen
Egyébként mit csinálsz vele? Kátyút szoktál fogni? Mondjuk gondolom Pesten simán
Egyébként adok egy tippet, lehetőleg ne fékezz nagyokat szar úton... a futóműnek de a kaszninak is hatalmasat tud adni az, hogy intenzív fékezés közben, mikor amúgy is össze van ülve az első rugó/teleszkópok, még rámész egy egyenetlenségre is. Simán felkoppan, főleg a régi stift futóműve.. szal csak ésszel.
Mondjuk inkább a felni hajoljon mint a tornyod, de hidd el ki tud nézni a motorháztetőn a rugó... mint nálam a Wartburgnál földúton
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #18872 üzenetére
Szia.Hasonló bajunk volt a céges fiat furgonnal,úgy 60-80 km között úgy rázott a kormány,hogy alig lehetett vezetni.Kicserélték a kerék csapágyakat és megszünt.Lehet Nálad nem ez a baj,csak egy 5let.
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #18887 üzenetére
Igy van, ha ravan irva a radio jobb felso sarkara akkor tudja .
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Stellar Blade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS routerek
- GTA V
- Házimozi haladó szinten
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...